Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Per mažai davė to priekinės durys. Vis negana? Dotuoti reikia, o ne paskutines sultis spausti, nes į sultis patenka ir išspaudos, kurios tas sultis gadina. Taip ir su VT - dar labiau spaudžiant centus, krenta VT kokybė ir žmonės bėga iš tokio VT į automobilius. Tai taip pagal laukinių 90-ųjų supratimą sprendžima transporto problema, VT taip "vystomas" ir postringaujama apie draugišką, švarią aplinką ir ekologiją...
    Kokia tvarka autobuse ar troleibuse, jei vairuotojui tai turi rūpėti ne pirmoje eilėje. Jam svarbiausia turi būti kuo greičiau nuvažiuoti nuo vieno maršruto gali į kitą pagal grafiką. O tam bilietų kontrolė ir pardavimas tik trukdo.
    Perpildyti kai kurių maršrutų mikrobai, nes jie neatitinka keleivių srautų, vietoj mikrobų turi važiuoti autobusai. Kursavimo dažnis turi būti nustatomas ne dalinant keleivius į 1 ar 2 kartus per valandą važiuojančius autobusus ar mikrobus...
    O padaroma kaip tik taip kad bilietų pardavimas vairuotojui yra pirmoje vietoje už 1 euro bilietą į kišenę 15 centų jei kas nesusimoka pilna teisę turi laukti kol susimokės ar išlips o kas liečia apie grafiko laikymąsi svarbu ne skubėti o visa kita kaip dievas duos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per mažai davė to priekinės durys. Vis negana? Dotuoti reikia, o ne paskutines sultis spausti, nes į sultis patenka ir išspaudos, kurios tas sultis gadina. Taip ir su VT - dar labiau spaudžiant centus, krenta VT kokybė ir žmonės bėga iš tokio VT į automobilius. Tai taip pagal laukinių 90-ųjų supratimą sprendžima transporto problema, VT taip "vystomas" ir postringaujama apie draugišką, švarią aplinką ir ekologiją...
    Kokia tvarka autobuse ar troleibuse, jei vairuotojui tai turi rūpėti ne pirmoje eilėje. Jam svarbiausia turi būti kuo greičiau nuvažiuoti nuo vieno maršruto gali į kitą pagal grafiką. O tam bilietų kontrolė ir pardavimas tik trukdo.
    Perpildyti kai kurių maršrutų mikrobai, nes jie neatitinka keleivių srautų, vietoj mikrobų turi važiuoti autobusai. Kursavimo dažnis turi būti nustatomas ne dalinant keleivius į 1 ar 2 kartus per valandą važiuojančius autobusus ar mikrobus...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 20:10.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.
    Priekinių durų sistema net labai daug davė lėšų kaip buvo rašyta vienam straipsnį KVT puslapį aišku jo nerasiu net 30 %. Daug lengviau vairuotojui dirbti nes vyksta bent kažkokia tvarka.
    Ir pagal dabartinį kursavimą nėra perpildyti autobusai, jei vienas perpildytas kitas pustustis tai keleiviai dalinami tarp dviejų autobusų ir todėl manoma kad kursavimo dažnis geras

    Komentuoti:


  • Barabanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.
    Tik tiek, kad 90-2000-aisiais situaciją gelbėdavo maršrutiniai taksi. Dabar situacijos nėra kam gelbėti.
    Paskutinis taisė Barabanas; 2019.12.09, 19:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 18:24.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tegul dar ir ankstyvus nuima ir aplamai, palieka tik kartą per valandą. Bus labai efektyvu. VT turi dirbti nuo ryto iki vėlyvo vakaro ir normaliais dažniais, o ne taip, kaip Kaune. Autobusų maršrutų tinklą reikia pertvarkyti, o ne karpymus daryti ir mikrobus leisti... Bet gi tinklo pertvarkai reikia proto, o mikrobizacijai ir reisų mažinimui daug proto nereikia.
    Taip turėtų būti toks transportas kaip ir minėjai bet ar toks bus nemanau kol kiekvienas masto kaip kuo daugiau gauti o neduoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Gerai kad atsimerkė savivaldybė ir pradėjo kažką daryti, nuimineti daug velyvu
    Tegul dar ir ankstyvus nuima ir aplamai, palieka tik kartą per valandą. Bus labai efektyvu. VT turi dirbti nuo ryto iki vėlyvo vakaro ir normaliais dažniais, o ne taip, kaip Kaune. Autobusų maršrutų tinklą reikia pertvarkyti, o ne karpymus daryti ir mikrobus leisti... Bet gi tinklo pertvarkai reikia proto, o mikrobizacijai ir reisų mažinimui daug proto nereikia.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Bet kaip ir minėjau prieš pusę metų kad ateis mikrobilizscijos laikas visi mane durniumi išvadino bet...

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Gerai kad atsimerkė savivaldybė ir pradėjo kažką daryti, nuimineti daug velyvu

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Čia yra atskira tema principe niekuo nesusijusi su atsižymėjimu komposteriuose
    kodėl nėra šitame nieko nesusiję? Jei nėra keleivių tame maršrute (kuris matomas registruotų bilietų pagalba) leidžiamas į tą maršrutą mažos talpos autobusas taupant valstybės lėšas ir taip automatiškai lieka didelės talpos autobusai kur jų iš tiesų reikia. O tas taupymas vyksta ne be reikalo visgi Kalėdos ne už kalnų reikia iš kažkur pinigų premijoms.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Svaigsta cia jaunuolis, turi vaziyos visu laiku dideli autobusai, mikroautobuse net atsisedus nepatogus sedet per mazai vietos kojom, ir susispaude reik vaziuot. Vakar tiek 47 tiek 56 g vaziavo mazi. Ir koks skietumas niekas meziuri apie ta atsizymejima.26 vaziyoja daug bet visvien leidzia maziuka.siaip transportas kaune turetu but nemokamas.tada ir baigtusi visi skundai ir nepasitenkibimai

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    Vakar Vokiečių gatvės babutes labai džiaugės, kad autobusas atvažiavo. Buvo laimingos, kad atsisėst gavo. Aš net vairuotoją pakalbinau, sako balaganas pas mus... Šiandien vėl važiuoju 43 ir bum! Mikriukas. Vokiečių babutes buvo nepatenkintos ir pyko ant vairuotojo, kad jis ne su autobusu atvažiavo. Ties Akropoliu, buvo tiek žmonių, kad galvojau važiuoklė neatlaikys. Vat kur jau kur, bet 47 mikriukai puikiai sueina.
    Tegu bobutės nepatingi bilietus atsizymeti nes dabar pagal tai ir autobuso dydis priklauso. Reik ne ant autobusų parko pykt o ant savivaldybės kad neturi pinigų normaliems autobusams apmokėti. O šiaip kalciausi patys keleiviai pagal savo įsitikinimą kad nereik žymėtis bilietą tipo pas mane nuolatinis tai kam man žymėtis?

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    ka tave i laiptine bl ivezt reik ar ko tu tikiesi is VT, nieko keisto kad dusmanas buves, dusmaninis ir mastymas
    Kaip ko , normalaus transporto nuo tasko a iki tasko z be persedimo ar su persedimu uz ta pacia kaina,

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    ka tave i laiptine bl ivezt reik ar ko tu tikiesi is VT, nieko keisto kad dusmanas buves, dusmaninis ir mastymas

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Tai palauk moki pinigus transportas vaziuoja iki reikiamos vietos.o turi permoket nes netelpi.i persedimo laika, o tu siulai dar peskom vaiksciot

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
    Todėl ir ateina ten tiek dirbt kad žada kalnus o kai reik mokėti belieka už valandą tik 4 eurai arba už 170 valandų apie 650 eurų. Geras darbas kam reik pasikelti penciją tai dauguma ateinančių pencininkai ar priespencijinio amžiaus. Ir daug jaunų ateina kurie gauna nemokamą D kategoriją jei pradirbs 1 metus laiko.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
    Yra tokių kurie tiesiog nežino kur daugiau dirbti, gyvenant čia vietoje. Tai irgi gali būti faktorius, gal net pats svarbiausias.

    Komentuoti:


  • uksas
    pradėjo temą Kauno VT vairuotojų pokalbiai

    Kauno VT vairuotojų pokalbiai

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Visi žiūri savęs, ypač kai labai žemas empatijos lygis apskritai pas žmonės. Pagalvojau, kad tam tinka Užkalnio mintis apie Maximos darbuotojų sąlygas, kol dar vyksta ta darbuotojų rotacija (cirkuliacija), tol problemos nėra, parduotuvės atidarytos, visada pilnos lentynos prekių, yra pirkėjų, etc. Matys, kad esami modeliai neveikia, keis pačias sąlygas. Tas pats su parku, kol randa pakankamai žmonių, kas tokiom sąlygom gali dirbti, tai ir dirbs. Matys, kad nieko nesigauna arba apskritai neliks VT Kaune arba jis bus kitoks...
    Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
Working...
X