Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • uksas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    jei tiesa tas kas kalbama reiks dirbti tik 3 dienas o kitos 2 dienos bus kaip prastova, kad iseitu surinkt apie 160 darbo valandu per menesi.
    Surinksi ta 160 su slavejo darbu bendrai, bet bus mokama 2.09 neatskaicius mokesciu uz slavejo valandas tai gausis 1.29 euro uz valanda tai gali paskaiciuot koks atlygis bus.dabar geriausiai eit pasalpa pasimt i centra tai tikrai daugiau gausi nei cia ardamas
    Paskutinis taisė uksas; 2020.03.27, 18:35.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Prastova mokama kitu tarifu....
    Taip nemokama nei kintama dalis nei paruošimas. Dar blogiau nei rezervinės valandos

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    jei tiesa tas kas kalbama reiks dirbti tik 3 dienas o kitos 2 dienos bus kaip prastova, kad iseitu surinkt apie 160 darbo valandu per menesi.
    Prastova mokama kitu tarifu....

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Nuo.treciadienio darbo jau nebus bet vistiek teks eit i darba dnievalnu pabut ir kiemo sluot. Kad uz dyka pinugu nereiktu moket
    jei tiesa tas kas kalbama reiks dirbti tik 3 dienas o kitos 2 dienos bus kaip prastova, kad iseitu surinkt apie 160 darbo valandu per menesi.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Nuo.treciadienio darbo jau nebus bet vistiek teks eit i darba dnievalnu pabut ir kiemo sluot. Kad uz dyka pinugu nereiktu moket

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už priemiestinius moka rajono valdžia. Jei sugalvos, kad keleivių sumažėjo ir reikia retinti ar uždaryti dalį maršrutų, tai taip ir padarys. Bet ne "Kautra" apie tai spręs.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Kautra jau uzdaro tarpmiestinius marsrutus palieka tik priemiestinius, ale bus taip.kaip su mikrais kaune nuostolis ir panaikins nes ponui neapsimoka vest

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą

    Nėr žmonių, nėra ko stebėtis. Pats Kautroj dirbu, belekiek reisų yra nuimta, namie sėdi ir nežinai kaip bus toliau. Pirmadienį vėl susirinkimas, dar mažins reisų, nes pvz gryžta iš Šiaulių autobusas suprekiavęs bilietų už 10-15eurų. Girdėjau kalbas, kad GAL išvis uždarys kažkuriam laikui Alytaus ar Vilkaviškio filialus.
    Tu garsiai nesiskelbk kad ten dirbi. Vyrai kitaip pagalvos nes ten normalus bega tik pamate darbo salygas. O jos ziaurios ir tas autkojis po kaklu paristas kaip.kokiam suniui.jei geriau neranda tai eina i kita arklide. Bet ten zino savo iseigines, o kautroj jos tik faktiskos, gauni sms ir risi autkoji ir turi eit kad ir 7 diena niekam neidomu. Paziurek kiek.yra pabegusiu isten neskaitant mikriuku vairuotoju Kurie yra pasiryze net grafika pralenkt ir tarnaut panteonui.
    Paskutinis taisė uksas; 2020.03.23, 20:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kokiems iš jų yra alternatyva važiuoti traukiniu?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie kokius vietinės reikšmės maršrutus į Vilnių čia rašinėji, kurie "Kautros" ir dar yra alternatyva traukiniu? Tokių maršrutų nėra.
    pravaziuojantys, vykstantys is Kauno i Vilniu, aptarnaujami ne Kautros.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie kokius vietinės reikšmės maršrutus į Vilnių čia rašinėji, kurie "Kautros" ir dar yra alternatyva traukiniu? Tokių maršrutų nėra.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kautra negauna jokių dotacijų. Sezoniniai maršrutai tai maršrutai į Palangą, Nidą ir Klaipėdą iš įvairių Lietuvos miestų. Viskas. Priemiestiniai - visai kas kita.
    Ne "Kautrai" spręsti, uždaryti ar neuždaryti filialus. Nes Vilkaviškyje ir Alytuje jie veža priemiesčio ir miesto (Alytuje) maršrutais, o apie jų atšaukimą spręsti gali tik savivaldybė, kuri moka už ridą. Kas dėl tarpmiestinių maršrutų, tai aišku, kad sumažins ir paliks tik po kelis reisus per dieną į didmiesčius. Ir viskas.
    Kam vietines reiksmes marsrutas i Vilniu? Kai veza traukinys..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kautra negauna jokių dotacijų. Sezoniniai maršrutai tai maršrutai į Palangą, Nidą ir Klaipėdą iš įvairių Lietuvos miestų. Viskas. Priemiestiniai - visai kas kita.
    Ne "Kautrai" spręsti, uždaryti ar neuždaryti filialus. Nes Vilkaviškyje ir Alytuje jie veža priemiesčio ir miesto (Alytuje) maršrutais, o apie jų atšaukimą spręsti gali tik savivaldybė, kuri moka už ridą. Kas dėl tarpmiestinių maršrutų, tai aišku, kad sumažins ir paliks tik po kelis reisus per dieną į didmiesčius. Ir viskas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą

    Nėr žmonių, nėra ko stebėtis. Pats Kautroj dirbu, belekiek reisų yra nuimta, namie sėdi ir nežinai kaip bus toliau. Pirmadienį vėl susirinkimas, dar mažins reisų, nes pvz gryžta iš Šiaulių autobusas suprekiavęs bilietų už 10-15eurų. Girdėjau kalbas, kad GAL išvis uždarys kažkuriam laikui Alytaus ar Vilkaviškio filialus.
    Kautra turi labai daug sezoniniu marsrutu. O aptarnauja juos, nes gauna dotacijas. jei dotaciju nebutu - marsrutu tinklas butu perziuretas.

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Siandien, reisu Kaunas -Palanga isv.16 val, nevaziavo nei vienas keleivis.
    Nėr žmonių, nėra ko stebėtis. Pats Kautroj dirbu, belekiek reisų yra nuimta, namie sėdi ir nežinai kaip bus toliau. Pirmadienį vėl susirinkimas, dar mažins reisų, nes pvz gryžta iš Šiaulių autobusas suprekiavęs bilietų už 10-15eurų. Girdėjau kalbas, kad GAL išvis uždarys kažkuriam laikui Alytaus ar Vilkaviškio filialus.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai gal su miestu kitaip bus? Parkai įbris į skolas, savivaldybė galbūt galbūt numes grašius. O gal ir ne. Valstybinė parama bus išdalinta privačiam verslui, o ne savivaldybės įmonėms. Visi sėdės vienoje valtyje, nes nukentės visa ekonomika.
    Dabartine situacija salyje diktuoja darbdaviams nekelti algu, taupyti, ko gero perrasyti darbo sutartis su mazesnemis darbo valandomis.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galit užmiršti, bo greitai dar džiaugsitės, kad darbą turite. Skardžiukas, "Kautros" vadovas, jau sako, kad transportas - viena labiausiai nukentėjusių verslo sričių.
    Siandien, reisu Kaunas -Palanga isv.16 val, nevaziavo nei vienas keleivis.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Aš Vilniuje dar ne tokių pasakų esu girdėjęs iš mūsų vairuotojų. KA yra ne xozeinas, o valstybinė įmonė ir jie neturi teisės post factum keisti viešųjų pirkimų sąlygų. Už tokius dalykus ir pasodinti gali.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jeigu konkurso sąlygose buvo numatyti hibridai, tai jie ir bus. Apie dyzelius pasakas galėsi sekti kolegoms.
    Kai pradės atvykti autobusai pamatysim kas seka pasakas o kas ne, nes kalba eina apie 20 hibridų ir 80 dyzeliu kad gaunama bus

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jeigu konkurso sąlygose buvo numatyti hibridai, tai jie ir bus. Apie dyzelius pasakas galėsi sekti kolegoms.

    Komentuoti:

Working...
X