Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    O yra metro ne užsienyje?
    Viskas reliatyvu, priklauso nuo atskaitos taško
    O šiaip net trijuose Lietuvos miestuose metro yra (tiesa, kaip „metro sąjūdžio“ siūlymai)
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      #42
      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Viskas reliatyvu, priklauso nuo atskaitos taško
      O šiaip net trijuose Lietuvos miestuose metro yra (tiesa, kaip „metro sąjūdžio“ siūlymai)
      Be svajonių ir pasiūlymų galėtų būti Lietuvos miestuose metro instaliacijos su VR technologija ir skritingais vagonų prototipais Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai. Bent kažkiek arčiau realybės. Pigesnis variantas būtų koks MetroBuso turas po Lietuvą su metro tematikos ekspozicijomis ir VR.
      Paskutinis taisė Silber418; 2022.10.29, 00:31.

      Comment


        #43
        Vilnius pagal gyventojų skaičių (625 tūkst. ir auga nuo 550 tūkst.) tuoj susilygins su Lenkijos Lodze (670 tūkst. ir mažėja nuo 850 tūkst.). Bet Lodzėje ne tik geležinkelis centre pravedinėjamas nauju tuneliu, bet net centre po kvartalais statomas APTARNAVIMO ir eismo tunelis kaip kokiame Helsinkyje. Tokiu pačiu principu galima būtų pakišti po žeme Upės gatvę ar net Konstitucijos prospektą. Nėra jokių argumentų kodėl tai GALI Lodzė, bet NEGALI Vilnius, kuris yra tikrai turtingesnis už Lodzę. Keli video šia tema (be subtitrų ir vienas su subtitrais).

        Po žeme slepiama gatvė po Lodzės centru (aptarnavimo ir transporto tunelis lyg Helsinkyje):






        Po žeme slepiamas geležinkelis mieste (funkcionuos kaip metro analogas, nes turės kelias požemines geležinkelio stoteles):

        Comment


          #44
          Atidaryta pirma metro linija Dhakoje, Bangladešo sostinėje. Aš anksčiau sakydavau, kad Vilniaus viešasis transportas yra 3-ojo pasaulio skylių lygio, bet panašu, kad toks pasakymas greit taps nelabai tikslus, nes 3-ojo pasaulio skylės, kaip Dhaka, turi geresnį VT. Mes užtat po kokių 20 metų nusipirksim dar 5 naujus autobusus

          Comment


            #45
            Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

            Žmogau, nebepilk druskos, subloguoju perskaitęs kokioje padėtyje esame.
            Kaip pasakytų anglai, to make matters worse...

            Prieš metus darytas video 2 iš 15 pabaigtų metro stočių BANANŲ RESPUBLIKOJE

            (14) Metro de Quito tiene 2 de 15 estaciones culminadas en su totalidad - YouTube

            Pirmos linijos atidarymas planuojamas visai netrukus – gražiosios Mis-Pasaulis titulo vertos Lupitos jau pasakoja kaip viskas bus grandioza, precijoza ir muj perfekta. Ir tai yra tiesa – lietuviams belieka apsiverkti, žiūrint šiuos video vaizdelius iš skurdžios trečiojo pasaulio valstybės.

            (14) Tres paradas del Metro de Quito estarán abiertas cada día para el público - YouTube

            Kokios išvados? MES dabar esame tikroji viešojo transporto bananų respublika, o ne Ekvadoras ir jo sostinė Kitas, nors anksčiau ta šalis davė gimimą visam terminui – „bananų šalis“...

            Nenoriu dar labiau pravirkdyti, todėl net nerodysiu ką pasistatė per paskutinius 5 metus ir ką toliau stato valstybė, kurios vos ne 80 proc. pajamų eina medvilnės plantacijų ir kitokios pusiau „vergijos“ – Uzbekistanas. Beje, ten ne tik metro linijos ant estakadų statomos, bet ir greitasis geležinkelis yra, kurio greitis DVIGUBAI didesnis nei bet kuriame bėginiame maršrute Lietuvoje.

            Didesni loseriai visoje Europoje už mus tėra tik serbai su milijoniniu Belgradu ir moldavai su Kišiniovu... Ai pala... Moldavai susipirko dešimtis troleibusų su autonomine eiga ir dvigubai pratęsė troleibusų linijas į visokius priemiesčius ir kaimus (mūsų analogas būtų visokie Mickūnai, Avižieniai, Bendoriai, Nemėžiai) – Vilnius yra DIDESNĖ viešojo transporto subinė nei Moldovos sostinė Kišiniovas.

            Comment


              #46
              Nuo šiandien, atidaromas naujas Ekvadoro sostinės – Kito, metro su 15 stotelių. Linijos ilgis sudaro 22 km., įveikiamas per 34 minutes (Vilniuje piko metu 9 km. iš stoties į Fabijoniškes, Santariškes, Pilaitę reikia važuoti 45 min. ar valandą). Maršrutą aptarnaus 18 traukinių.
              From this January 5, 2023, citizens can start using Quito Metro trains in the 15 stations in a dynamic induction. You can schedule your train trips, by registering by activating your Metro Q account.
              The operating hours of the Quito Metro will be from Monday to Friday from 7:00 a.m. to 10:00 a.m. While on Saturdays and Sundays from 10:00 to 13:00.




              Quito Metro Stations

              There are 15 stations from south to north: Quitumbe, Morán Valverde, Solanda, Cardenal de la Torre, Recreo, Magdalena, San Francisco, Alameda, Ejido, Universidad Central, Pradera, Carolina, Iñaquito, Jipijapa and Labrador.
              Five of these are multimodal (Quitumbe, Recreo, Magdalena, Universidad Central and Labrador), that is, they connect the Quito Metro directly with other surface transport subsystems, Trolleybus, Ecovía, corridors and feeders.





              According to Quito Informa, in the Quito Metro every trip is safe. Six international certificates of the ATP automatic railway protection system validate it, guaranteeing the safety of each user who uses this modern transport system.
              Get to know the 15 stops of the Quito Metro
              In addition, the civil security and telecommunications systems TETRA (internal to the Metro) and external connected to the Integrated Emergency Service; from the Central Command Post will be monitored, permanently and in real time, with 1200 security cameras.
              The Quito Metro has 18 electric trains, each with six cars, with a total length of 109 m. They will travel 22 km, between the first and the last station, from Quitumbe to Labrador and vice versa, in 34 minutes.

              Comment


                #47
                Belgrade metro statomas nuo 2021 metų su prancūzų finansine pagalba. Bus 2 linijos, 40.5 km bėgių, 43 stotelės.

                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro

                Belgradas skaitomas paskutiniu milijoniniu miestu Europoje, dar neturinčiu metro.

                Comment


                  #48
                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Belgrade metro statomas nuo 2021 metų su prancūzų finansine pagalba. Bus 2 linijos, 40.5 km bėgių, 43 stotelės.

                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro

                  Belgradas skaitomas paskutiniu milijoniniu miestu Europoje, dar neturinčiu metro.
                  Kad Belgrade jau keliasdešimt metų stato, turi net prieš 27 metus pastatytą metro stotį.

                  Formaliai, jei turi metro stotį, gal jau net skaitosi, kad yra metro.


                  Kažkas panašaus šviečiasi ir Vilniui su tokia kvaila viešojo transporto politika.

                  Comment


                    #49
                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                    Kad Belgrade jau keliasdešimt metų stato, turi net prieš 27 metus pastatytą metro stotį.

                    Formaliai, jei turi metro stotį, gal jau net skaitosi, kad yra metro.

                    Kažkas panašaus šviečiasi ir Vilniui su tokia kvaila viešojo transporto politika.
                    Remiantis bent keliuose šaltiniuose pateikiama informacija, pirmosios linijos statybos jau vyksta nuo 2021 metu pabaigos.
                    Paskutinis taisė digital; 2023.01.05, 23:54. Priežastis: ištrinta cituota foto

                    Comment


                      #50
                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                      Remiantis bent keliuose šaltiniuose pateikiama informacija, pirmosios linijos statybos jau vyksta nuo 2021 metu pabaigos.
                      Gerai, tegul vyksta. Su serbų tempais ir Belgrado metro statybos priešistore, iki 2500 m. tikrai turėtų pabaigti.

                      Comment


                        #51
                        Varšuvos metro. Siemens Inspiro traukiniai









                        Swietokrzyska metro stotis
                        Paskutinis taisė John; 2023.01.26, 22:41.

                        Comment


                          #52
                          Metro bilietų automatai


                          Metro įėjimas (Rondo Daszyńskiego)

                          Comment


                            #53
                            Teko naudotis Varšuvos metro, autobusais, tramvajumi. Mums 150 metų iki tokios sklandžios VT sistemos. Tiesa, nepaskyčiau, kad metro stebuklas, labiau patiko autobusų ir tamvajų eismas. Štai pvz. jų bilietėlių pardavimo sistema labai gera - tie bilietų automatai randami stotelėse, požeminėse perėjose ir viešam transporte, nesunku naudotis, užsieničiui lenga adaptuotis ir suprasti, kaip viskas veikia.
                            Varšuvos bendra tvarka, infrastruktūros lygiu nuėjo kartais daugiau. Lenkai šiuo požiūriu orientuojasi į vokiečius labai, o mes į olandus, bet tik dviračių takais ir daugiau nieko.
                            Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.26, 22:35.

                            Comment


                              #54
                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Teko naudotis Varšuvos metro, autobusais, tramvajumi. Mums 150 metų iki tokios sklandžios VT sistemos. Tiesa, nepaskyčiau, kad metro stebuklas, labiau patiko autobusų ir tamvajų eismas. Štai pvz. jų bilietėlių pardavimo sistema labai gera - tie bilietų automatai randami stotelėse, požeminėse perėjose ir viešam transporte, nesunku naudotis, užsieničiui lenga adaptuotis ir suprasti, kaip viskas veikia.
                              Vilniečiui taip pat yra lengva naudotis "Vilniečio kortele".
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                #55
                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Teko naudotis Varšuvos metro, autobusais, tramvajumi. Mums 150 metų iki tokios sklandžios VT sistemos. Tiesa, nepaskyčiau, kad metro stebuklas, labiau patiko autobusų ir tamvajų eismas. Štai pvz. jų bilietėlių pardavimo sistema labai gera - tie bilietų automatai randami stotelėse, požeminėse perėjose ir viešam transporte, nesunku naudotis, užsieničiui lenga adaptuotis ir suprasti, kaip viskas veikia.
                                Varšuvos bendra tvarka, infrastruktūros lygiu nuėjo kartais daugiau. Lenkai šiuo požiūriu orientuojasi į vokiečius labai, o mes į olandus, bet tik dviračių takais ir daugiau nieko.
                                Aš viską vertinu pagal "durno užsieniečio turisto" standartą. Tiesiog einu į stotelę ir aiškinuosi, kur ir kaip važiuoti. Varšuvai rašau 9/10 ar net 10/10. Navigacija ir patogumas nelabai nusileidžia Rhein-Ruhr miestų sistemoms.

                                Comment


                                  #56
                                  New plan of Warsaw's metro development was revealed this week - don't take me wrong - I am not trying to show off or sth - just sharing the info.

                                  Warsaw is still lagging behind when it somes to metro as compared to western europe (although situation changed dramatically during last a few years with opening second metro line). There are still many challenges to overcome - specially stable financing of the development. As for now - five stations were opened last year and three new stations are under construction.

                                  current lines :

                                  Click image for larger version

Name:	aaa warszawa-metro-map (1).png
Views:	447
Size:	33,5 kB
ID:	2030708
                                  Warsaw unveils plans to more than double size of metro

                                  Warsaw’s mayor, Rafał Trzaskowski, has unveiled plans to more than double the size of the city’s metro system by 2050. The current two lines (with a third already planned) would be expanded to five; the number of stations would rise from 39 to 103; and the length of track would extend from 42 to 113 kilometres.


                                  future plan - 5 lines :

                                  Click image for larger version

Name:	metro new 2.jpg
Views:	474
Size:	315,7 kB
ID:	2030705


                                  Click image for larger version

Name:	metro new 1.jpg
Views:	444
Size:	159,3 kB
ID:	2030706
                                  Click image for larger version

Name:	aaaa metro waw new.jpg
Views:	453
Size:	197,8 kB
ID:	2030707

                                  The expansion will ensure that the metro system reaches 17 of the city’s 18 districts, says Trazaskowski, and that over half of Varsovians will live within one kilometre of a station, up from 28% currently. For many residents, it would halve travel time to the city centre.

                                  The Warsaw Metro first opened in 1995 and remains Poland’s only rapid transit underground network (though Kraków is also planning a “premetro” system). Its first line, M1, running on a north-south axis, was supplemented by a second, M2, running east-west, in 2015.

                                  In 2021, Trzaskowski announced plans for the construction of a third line, which will connect the city centre with the district of Praga-Południe on the east bank (known by locals as the right bank) of the Vistula river, and later also with Ochota and Mokotów.

                                  The new plan unveiled yesterday will now go through a period of consultation involving environmental bodies, the conservator of monuments, and the authorities of the Mazowieckie Province in which Warsaw is located. That will be followed by “social consultations” with residents of the city in May and June.

                                  https://notesfrompoland.com/2023/02/...size-of-metro/

                                  Comment


                                    #57
                                    Labai keista, kad nenumatoma jokia įstriža linija, kuri prie metro tinklo prijungtų centrinę stotį ir senamiestį. Atrodo, kad dauguma linijų tiesiog eis po esamų gatvių apačia, o M4 išvis beveik pilnai dubliuos tramvajų. Bet be abejo planas daro didžiulį įspūdį, Vilnius tegali pavydėti.


                                    It is quite strange that there isn't any diagonal line in plan which would connect Main railway station and Old Town to the metro network. It seems that lines mostly will follow streets on the ground level, and line M4 will be almost the same as tram lines on ground level. But the plan and it's scale itself is obviously very impressive.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Labai keista, kad nenumatoma jokia įstriža linija, kuri prie metro tinklo prijungtų centrinę stotį ir senamiestį
                                      Nes metro nėra statomas turistams Svarbiausi yra potencialūs srautai - metro veikimo principai smarkiai skiriasi nuo, tarkime, autobusų. Pvz. M4 sujungs kelis didelius miegamuosius rajonus su 2 iš 5 svarbiausių verslo rajonų.

                                      Centrinė stotis yra gana arti M1 (o miesto ir regiono traukiniams skirta Śródmieście - išvis čia pat), ateityje planuojama požeminė pėsčiųjų jungtis tarp Centralna/Śródmieście stočių komplekso ir Centrum stoties M1 linijoje. Galimai bus ir štai tokie dalykai: https://upload.wikimedia.org/wikiped...919_212128.jpg

                                      Be to, tarp vakarinės ir rytinės stočių yra dar miesto/regiono traukiniams skirta geležinkelio linija (6 stotelės, ateityje bus 7 - naujoji yra planuojama Nowy Świat gatvės prieigose, tad turistai liks nenuskriausti). Kovą PKP paskelbs planus panašiam geležinkeliui iš pietų į šiaurę, kurio tuneliai drieksis po miesto centru, pro centrinę stotį - į tai, beje, miestas atsižvelgė, dėl ko specialiai atitraukė centrinę M4 atkarpą į vakarus, kad nesidubliuotų. Abiejose geležinkelio atkarpose traukiniai važiuos dažnai, esamojoje tai yra kas 3-5 minutės piko metu (po tunelio rekonstrukcijos bus dar dažniau), galioja miesto VT bilietai (išskyrus vienkartinius), todėl dalis geležinkelio de facto irgi funkcionuoja kaip mini metro - esamąja linija naudojasi daugybė žmonių.

                                      Click image for larger version  Name:	PKP_Varšuva.png Views:	0 Size:	735,6 kB ID:	2030749

                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      M4 išvis beveik pilnai dubliuos tramvajų
                                      Nemažai tokių vietų yra ir dabar - tramvajus skirtas trumpesnėms kelionėms, metro - ilgesnėms. Taip pat nemažai skiriasi atstumai tarp stotelių, tad tramvajus vis tiek lieka reikalingas vietinėms kelionėms ar persėsti iš metro, norint nuvažiuoti arčiau tikslo.
                                      Paskutinis taisė tomczu; 2023.02.16, 16:45.

                                      Comment


                                        #59
                                        Šveicarija , Lozanos metropolitenas 2022 metais

                                        Comment


                                          #60
                                          Smagu žiūrėti kaip lenkai tvarkosi. Tiek keliuose, tiek oro uostuose, tiek geležinkeliuose, tiek miestų viešajame transporte, jie sparčiai vejasi vakarų Europą ir neabejoju, kad dar po kelių dešimtmečių bent Varšuva galės rimtu veidu pradėti konkuruoti su barselonomis ir vienomis. Norint daryti tokius projektus, aišku, reikia suprasti kaip veikia dalykai ir turėti aiškią ir ambicingą savo šalies viziją, o tam jau reikia nebūti beviltiškais kaimiečiais. Dėl to mums tokių projektų netolimoje ateityje tikrai nenusimato, o nuo vakarų ir centrinės Europos mes atsilikijėjame vis labiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X