Budapešto metro sudaro 4 linijos (M1-M4).Linijų ilgis 39 km,o stočių skaičius - 52
Dar yra kelios priemiestinio geležinkelio linijos (H5-H7) kurios galbūt kažkada bus integruotos ir taps metro linija M5
https://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Metro

https://transitmap.net/budapest-metro-2014/
Budapešto metro yra seniausias elektrinis metro Europoje.
Pirmoji metro linija (geltonoji) kuri eina po Andrašio gatve (Andrássy út) buvo atidaryta 1896 metais. Ji iškasta nelabai giliai
Apie 1950-1955 m.

https://katonaapartments.wordpress.c...120-years-old/
Pirmoji linijoje vaizdas šiek tiek archajiškas, bet turbūt atliekama funkcija



Dar yra kelios priemiestinio geležinkelio linijos (H5-H7) kurios galbūt kažkada bus integruotos ir taps metro linija M5
https://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Metro

https://transitmap.net/budapest-metro-2014/
Budapešto metro yra seniausias elektrinis metro Europoje.
Pirmoji metro linija (geltonoji) kuri eina po Andrašio gatve (Andrássy út) buvo atidaryta 1896 metais. Ji iškasta nelabai giliai
Apie 1950-1955 m.

https://katonaapartments.wordpress.c...120-years-old/
Pirmoji linijoje vaizdas šiek tiek archajiškas, bet turbūt atliekama funkcija







Auditorija ne namų šeimininkės su kūdikiais ant rankų. Kaip ir kitose srityse, žiūri žmonės tuo besidomintys, kad išmoktų ir perimtų patirtį. Toli ieškoti nereikia – nerasit nei vieno seno Škoda trūliko be išraižytų stiklų. Jie raižyti iš vidaus, taip agresyviai, kaip šiuose moderniuose metro video. Gerai, kad dar žmonės nežino, jog atstovai palikti trūlai žieduose visi su atsidarančiomis durimis. Būtų seniai nieko iš jų nelikę. Reik tik palaukt kol oras išeis iš sistemos. Gal po valandos.
Tiesa, vieną aptaguotą priekyje teko matyti lygiai prieš 10 mėn., Koralų žiede, rezervinį. Buvo atvažiavus policija (aišku, tik dėl formalumo). Kaip bebūtų nuvalo tuos grafičius. Ne betono porėta ir įgerianti siena.













Comment