Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stokholmas. Įmažinti pirmieji būsimos antros giliausios pasaulio metro stoties požymiai Stokholmo Sofia rajone (Södermalm sala). Tunelis 90 m gylyje (maksimaliai šioje atarkoje gylys bus 100 m) kristaliniame pamate.


    Šaltinis, Implenia


    Šaltinis, Implenia

    Comment


      Covidas baigėsi, laikas pažiūrėti, kas darosi Bangkoke. Tiek BTS Skytrain'as, tiek MRT (įskaitant monorailą) plečiasi, ir keliavimas VT Bkk darosi vis labiau viable, lyginant su tuo, kas buvo anksčiau.

      Kinietiškas CRRC EMU-B3 keturių vagonų BTS Skytrain traukinukas Thong Lo stotyje


      MRT Yellow Line monorailas (Bombardier Innovia Monorail 300). Su šituo pravažiavau visą liniją (~30km) ir, deja, tai nebuvo pats geriausias experience. Monorelsas, kaip ir visi monorelsai visaip kratosi, vibruoja ir juda, skirtingai, negu normalus bėginis metro. Pradėjo net galvą skaudėti nuo kratymosi. Nors atrodo gražiai ir šiuolaikiškai. Apsaugok viešpatie nuo monorelsų






      Monorelsas driverless, galima sėdėti priekyje


      Monorelso bilietas


      Monorelso vidus gana erdvus


      Yra dar vienas naujas monorelsas (tiksliau, guided bus), pastatytas IconSiam šoping molo vystytojų. Kaip prekybos centro VT, sakyčiau, labai neblogai. Nu maždaug būtų atitikmuo, jei Akropolis pastatytų gondolų liniją tarp Konstitucijos prospekto ir Akropolio








      MRT stotis (Sukhumvit)




      BTS Skytrain stotis (Phloen Chit)




      Skytrain'o (Sukhumvit Line) estakada


      Monorelso Lat Phrao stotis


      Monorelsas


      BTS Skytrain'as


      Bendrai pajėmus, situacija su VT Bangkoke smarkiai gerėja ir darosi visai įmanoma kažkur nuvažiuoti su kažkuria iš šitų priemonių. Kas nėra gerai, tai bilietų integracijos nebuvimas. Negalima pirkti bilieto iki galutinės stotelės, jeigu reikia važiuoti BTS+MRT, nes tai skirtingų valdiškų/koncesinių kompanijų valdomos sistemos, kurių jie kažkodėl nesugeba normaliai integruoti. Dar kas erzina, kad bilietų automatai vis dar priima tik cash'ą, jokių kortelių. Atrodo jau 2023 ir viską, bet niekas nepasikeitė nuo 1999, kai buvo pastatyta pirma Skytrain'o linija. Erzina terliotis su tais jų pinigais ir kaskart ieškoti monetų. Iš šiaip Bankokas kažkodėl atsilieka cashless dalykuose, tiek lyginant su Europa, tiek su Kinija.
      Anyway, čia smulkmenos, turint omeny, ant kiek šitos naujos sistemos ir jų plėtra pagerino keliavimą po miestą. Dabar jau yra reali galimybė išvengti sėdėjimo kamščiuose ir tasymosi su taksi.
      Paskutinis taisė John; 2023.12.04, 00:26.

      Comment


        Pokovidinis vizitas Šanchajuje

        Metro bilietų automatas PVG oro uoste. Lyg ir buvo vienas ar pora automatų, kurie priima grynus, bet dauguma priima mokėjimus tik per AliPay/WeChat QR kodus. Arba galima tiesiog iš pačio appso pasirinkti viešojo transporto opciją ir skanuoti prie vartelių, išvis neperkant jokio fizinio bilieto. Iš PVG oro uosto į centrą (atstumas ~45km) metro kainuoja 7CNY (~0.91 Eur). Nebaisiai brangu t.y. praktiškai už dyką


        Perkant plastikinį bilietą iš automato, interfeisas paskutiniame transakcijos žingsnyje. Su savo telefonu reikia nuskanuoti ekrane rodomą QR kodą, ir, praėjus mokėjimui (~2s), išduodamas bilietas


        Bilietų varteliai. Galima praeiti su fiziniu plastikiniu-magnetiniu bilietu, arba tiesiog nuskanuoti QR kodą iš AliPay arba WeChat appso. Užsienietiškas banko korteles su appsais galima susieti nuo praėjusios vasaros, tai praktiškai visi iki tol užsieniečiams neprieinami servisai dabar yra laisvai prieinami, įskaitant VT bilietus


        Plastikinis-magnetinis metro bilietas. Aš iš įpročio juos keliskart pirkau, nors šiaip matyt nėra jokios prasmės tą daryti



        Metro line 2 apsauginiai platformos vartai ir traukinys


        Xinzha Road stotis (metro 1 linija)


        Site of the First CPC National Congress·Xintiandi stotis (metro 13 linija)


        Shanghai Natural History Museum stotis (metro 13 linija)
        Paskutinis taisė John; 2023.12.06, 22:44.

        Comment


          Iš kita dalis iš Šanchajaus, nors jau beveik kaip ir ne iš Šanchajaus, o nutolusio (~45km nuo centro) mikrorajono Songjiang. Įdomu tas, kad čia be metro 9 linijos, yra vietinės reikšmės tramvajus, kurio maršrutas yra pilnas ratas apie visą rajoną (~30km ilgio maršrutas). Iš centro važiuoti metro trunka labai ilgai, apie valandą. Bet ko tik nepadarysi dėl pasivažinėjimo tikru tramvajumi Kinijoje. Šiaip tramvajų Kinijoje nelabai daug yra, tai toks truputį eksliuzyvas tarp vienodų ir monotoniškų metro sistemų

          Visos stotelės atrodo maždaug taip. Su varteliais, bilietų automatais, peronais grindų lygyje. Nu su visais bells and whistles kaip priklausytų naujai modernaus tramvajaus sistemai


          Varteliai. Galima bilietą pirkti iš automato su AliPay/WeChat, arba tiesiog skanuoti VT QR kodą tiesiai iš to paties appso. Nebepamenu, kiek kainuoja bilietas, bet kažkiek mažiau Euro


          Bilietų automatas


          Metro 9 linija ant estakados šalia vienos iš dviejų stočių, kur galima persėsti į tramą


          Visi tramvajai tokie, Alstom Citadis 302


          Kėdės labai patogios ir minkštos, kaip tramvajams






          Metro 9 linija + tramo T2 linija




          Paskutinis taisė John; 2023.12.06, 23:03.

          Comment




















            Ir video
            Paskutinis taisė John; 2023.12.07, 00:35.

            Comment


              Suomija , Helsinkis metro 2023 metais

              Comment


                Roterdamo metro, Nyderlandai

                Paskutinis taisė Silber418; 2023.12.17, 00:45.

                Comment


                  Metro Liòne, Prancūzijoje

                  Comment


                    Stokholmo metro, Švedija

                    Comment


                      Metro Vienoje, Austrija

                      Comment


                        Oslo metro, Norvegija

                        Comment


                          Metro Miunchene, Vokietija

                          Comment


                            Amsterdamo metro, Nyderlandai

                            Paskutinis taisė Silber418; 2023.12.23, 11:33.

                            Comment


                              Metro Stokholme siaučiant pūgai, Švedija.

                              Comment


                                Vokietija , Hamburgas metro (U-Bahn) 2023 metais

                                Comment


                                  Šiandien (Vas 10 2024) Stokholmo metro sistemoje atsisveikinta su paskutiniuoju Cx kartos sąstatu. Cx buvo pažymėti senesnės kartos negu C20 ir C30 sąstatai. Sistemoje, o ypač raudonojoje linijoje, dar galima buvo pasivažinėti seniausiais C14 (1980 -ųjų) kartos vagonais. Šiandien paskutinis jų išvyko į paskutinę kelionę. Dauguma senųjų sąstatų keliauja į laužyną (atrinkus detales), o keli bus palikti mokymams bei vienas vienetas bus eksponuojamas muziejuje. C20 kartos sąstatai atnaujinami ir bus panašaus interjero ir komforto lygmenio į naujausius C30 kartos sąstatus (žymimi C25). Šiemet iš Bombardier gamyklos bus pristatyta dar viena partija naujų C30 traukinių.


                                  Šaltinis


                                  Šaltinis

                                  Šaltiniai.: https://sl.se/aktuellt/puls/en-gamma...e-gar-ur-tiden, https://jarnvagar.nu/sista-turen-for-cx-i-stockholm.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X