Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai yra verslas, o ne viešoji įstaiga, kurio tikslas ir yra uždirbti milijonus. Tam, kad užtikrinti susisiekimą nepopuliariomis atkarpomis, turi įsitraukti valstybė ir dutuoti nuostolingus maršrutus. Tačiau veiksmų šia kryptimi nematyti

    Comment


      Būtent, užsakovas yra valstybė, o ne Kautra. Tas pats geležinkelių temoje, panšaus lygio diskusija, kad LTG turi pirkt daugiau naujų Stadlerių ir patys galvot iš ko juos pirkt ir išlaikyt

      Comment


        Kaip minėjo AI1, visi dabar egzistuojantys tarpmiestiniai yra dar nuo sovietmečio likę, mūsų laikais nieko labai naujo neatsirado. Gal yra išlikę duomenų, kas tais laikais braižė tolimojo susisiekimo maršrutų trasas? Kadangi tuomet viskas buvo valdiška, gal buvo koks nors Valstybinis transporto ūkio komitetas? Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?

        Jei anksčiau maršrutus iš tiesų nubraižė valstybinės institucijos, tai natūralu, kad dabar tokios institucijos nėra ir pasigendu, kad kažkas iš aukščiau visa tai reguliuotų, nes dabar viskas palikta "laisvai konkurencijai" (LTSA tik išduoda leidimus, bet naujų maršrutų nekuria ir trasų nenustatinėja), todėl nepriklausomoje Lietuvoje nėra įstaigos, kuri pasistengtų, kad būtų atkurti ne taip seniai sunaikinti reisai arba papieštų kokį naują maršrutą (kažkuriame reklaminiame klipe per TV buvo sakoma, kad "esame greitesni ir artimesni vieni kitiems"), tačiau nuskristi į kitos ES šalies sostinę lėktuvu kai kur turbūt lengviau, nei nusigauti į kitą šalies kampelį. Laisva konkurencija reiškia nutraukti nepelningą reisą negalvojant kaip keliaus be susisiekimo likusi maža dalelė keleivių.

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Būtent dabar, kai koks naujų autobusų neįperkantis Lazdijų AP iškrenta iš pervežimų rinkos, į jo vietą nieks neateina, nes viskas palikta pačių vežėjų valiai - norite susigrąžinti keleivius - įsigykite reikalavimus atitinkančių autobusų. Iš kur paimti pinigų?
          SuMin kartu su FinMin paskyrė papildomai 60mln eurų netaršių VT priemonių pirkimui.

          “Numatyta, kad parama bus skirta viešojo transporto vežėjams, turintiems sutartis su savivaldybėmis, siekiant jų valdomuose autobusų parkuose naudoti netaršia energija varomas transporto priemones.”

          60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
          O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.

          Comment


            Įdomu ar "Toks" pakeis savo autobusų garažinę numeracija ir ji bus bendra su visa "Egg group"? Kaip tapo bendra B-Bus "Vlasavos" bei "Transrevio".

            Comment


              Nauji Kautros reisai iš Druskininkų į Vilnių
              http://www.manodruskininkai.lt/versl...pT_zmFjXlbiNVQ
              Paskutinis taisė Karoleo; 2025.11.21, 22:02.

              Comment


                Kažin kiek liks reisų 2026 Druskininkų AP ir Contrans. Kautra tai išgyvens

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Kažin kiek liks reisų 2026 Druskininkų AP ir Contrans. Kautra tai išgyvens
                  Kad padažnino esamus maršrutus (prieš gerą mėnesį buvo paleista po 1 papildomą reisą iš Kauno į Visaginą ir Biržus) tai gerai, tačiau įdomu, kodėl nieks nesiryžta eiti drąsiau - paleisti tolimojo susisiekimo maršrutą tokiais krašto keliais, kur jų šiuo metu arba išvis nėra ir važinėja tik priemiestiniai, kursuojantys tik darbo dienomis, arba kažkada gal ir kursavo, bet buvo nutraukti. Ar taip sunku prikurti galimų pavyzdžių? Štai pvz. būtų koks nors Kaunas-Adutiškis, kuris nuo Ukmergės važiuotų pro Molėtus, Kaltanėnus, Švenčionėlius, Švenčionis. Sakysi "nėra žmonių". Tai reikėjo galvoti anksčiau, kol visi dar nespėjo masiškai automobilizuotis, arba... paleidus konkretų maršrutą gal kurį laiką važinės tuščias, bet kaime greit pasklistų kalbos apie naują maršrutą ir keleivių pamažu prisirinktų.

                  Comment


                    Begalvodamas apie Adutiškį, kadais su 2500 gyv., o dabar gal net 500 gyv. sugalvojau tokį teiginį.

                    Valstybė, rūpindamasi keleiviais ir tolimuoju susisiekimu, ne tik privertė įsigyti invalidams pritaikytus nesenesnius kaip keli metai autobusus. Bet, iš kitos programos, apmoka per Greitosios pagalbos instituciją, reisus iki gydymo įstaigos asmeniniu transportu.

                    Gaunasi paradoksas. Mes pritaikome tolimąjį susisiekimą įvairioms keleivių grupėms ir tuo pačiu, mes daliai keleivių grupių pasiūlome, važiuoti jiems patogiu metu, individualiai. Finale matome kažkoks "katinukas savo uodegą vaikosi". Super finale - mažiau autobusų, nes neliko keleivių (veža soc. taksi).

                    Comment

                    Working...
                    X