Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tarpmiestinių autobusų reforma (tokia, kokios sulaukėme) buvo didžiulė klaida – aišku kaip diena.
    Šiaip jeigu būtina atsižvelgti į neįgaliuosius, galima sudaryti tvarką, kad neįgalieji turi pateikti paraiškas (...)
    Tačiau dėl neįgaliųjų neturėtų provincijų lietuviai įgauti savitą neįgalumą prieš vakarietišką Europą dardėdami kuo pigiau ir neilgaamžiškiau pagamintais autobusais.
    Nelabai "politkorektiškai", bet.labai teisingai išsireikšta - su pertekliniais reikalavimais saugomi pažeidžiamos mažumos interesai (net jei jos ten nėra), o nukenčia dauguma.keleivių.

    Comment


      Neįgaliesiems turėjo būt plėtojamas socialinis taksi. Dabartinėje infrastruktūroje, kad ir gerėjančioje, jiems laisvai judėti labai sunku, tai ir liks nepanaudota ta brangi įranga
      Paskutinis taisė Garbanius; 2025.02.28, 06:40.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Neįgaliesiems turėjo būt plėtojamas socialinis taksi. Dabartinėje infrastruktūroje, kad ir gerėjančioje, jiems laisvai judėti labai sunku, tai ir liks nepanaudota ta brangi įranga
        Spręsdami vienų problemą, sukuriame problemą visiems. Čia lygiai tas pats, kaip provincijos glūdumos stotelėse viduryje laukų įrengiami taktiliniai vedimo takai. 3018 – „Google“ žemėlapiai turbūt iki sustojimo vietos technologinės vėžės per pasėlius atveda akluosius..

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Spręsdami vienų problemą, sukuriame problemą visiems. Čia lygiai tas pats, kaip provincijos glūdumos stotelėse viduryje laukų įrengiami taktiliniai vedimo takai. 3018 – „Google“ žemėlapiai turbūt iki sustojimo vietos technologinės vėžės per pasėlius atveda akluosius..
          O kodėl negalima skatinti įsigyti žemagrindžius ar pusiau žemagrindžius autobusus? Tai gal net būtų pigiau, nei aukštagrindžiai autobusai su tais brangiais liftais, kur žmogus iškeliamas į kelių metrų aukštį, reikia segiotis diržus, viskas užtrunka labai daug laiko ir technologiškai per sudėtinga.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
              Kauno rajone naudojami pusiau žemagrindės Temsa. Ne itin patogūs, bet iki valandos važiuoti dar normaliai.

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                Kauno rajone naudojami pusiau žemagrindės Temsa. Ne itin patogūs, bet iki valandos važiuoti dar normaliai.
                Kažin ar tie autobusai laikomi tarpmiestiniais. Esu matęs kažkur ir miesto autobusus važinėjant panašiais maršrutais, bet tai nereiškia, kad miesto autobusas yra tarpmiestinis

                Comment


                  Bet čia priemiestiniai autobusai, ne tarpmiestiniai. Yra šioks toks skirtumas, ir ta pačia komforto, amortizacijos prasme, ir bagažo vežimo, ir degalų bako dydžio. Ir nors Temsa (kalbant ir apie jų tarpmiestinius modelius) apskritai nėra dar tiek tragiški, tai visgi turkiška firma – ne pati geriausia. Vėlgi grįžtam prie Isuzu pirkimo bėdų.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                    O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
                    Gaminami, bent Man turi tokių.
                    Man Lion’s Intercity LE
                    Dėl sėdynių tai pritaikyti galima ir tolimiems maršrutams. O šiaip tai low floor bazė yra tam.
                    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.03.01, 22:46.

                    Comment


                      Kiek solidesnis variantas. Tačiau prie tokių „hibridų“ galima turbūt priskirti ir Setra Business modelius bei net Iveco Crossway, kuriuos Klaipėda jau naudoja kaip miesto autobusus. Visgi komfortas gal ne visada palygintinas su specializuotais tolimųjų reisų autobusais. Nepamirškim, kad nėra jokios bagažinės, nebent šiek tiek vietos daiktams virš galvos pasidėti. Bet tikra svajonė būtų priemiestiniuose maršrutuose va tokius išvysti.

                      Teoriškai geriausias variantas tokiu atveju būtų kone dviaukščiai autobusai – jei neklystu, daugumos jų pirmas aukštas žemagrindis, kadangi ir taip pakankamai aukšti išeina. O bagažinė būna atskiras kambariukas pirmo aukšto gale. Žinoma, ne kiekvienam maršrutui reikia dviaukščių autobusų. Išvis klausimas, ar kokiam dar reikės, ypač ateityje pagreitinus traukinių eismą tarp Vilniaus, Kauno ir pajūrio – kur tie keli TOKS bei Kautros dviaukščiai ir sukišami.

                      Ar šiaip ar taip, vis tiek didesnė siekiamybė tarpmiestiniame transporte yra dažnesnis (ir įvairesnis maršrutų prasme), o ne talpesnis transportas, tai gal low entry ir būtų geras kompromisas neįgaliųjų klausimu.

                      Comment


                        Kad visi didieji vėžėjai jau ko gero apsipirko autobusus:
                        Kautra, TOKS - labai gerai.
                        KLAP secondhand’inius Vanhool, kurie man labai patinka
                        Busturas- tuoj tures 3 naujus MAN’us kurių turbūt pakaks pakeist likusius OTOKAR.
                        Panevėžio AP- didžiausiais klaustukas, nupirkti 2 nauji MAN, bet maršrutų turi daug??
                        Vlasava- nieko gero neturi, bet jų aikštelėje stovi mačiau kažkokie naujesni turistiniai skandinavai, gal ten jų?
                        Mažeikių AP, gan rimtas vežėjas, mačiau kažką perka, gaila jei nunyktų, ar bent su sumikrobėtų.
                        Biržų, Marijampolės, Šakių AP užsimikrobusavę savo nepatogiais lenkiškais-turkiškais Sprinteriais, turbūt seniesniem gale įrengs liftus ir tuo pasibaigs reforma.
                        Rokiškis 2 Isuzu, Zarasai- 1 Isuzu, ką jie darys su rezervu?
                        Šilutės AP mačiau planavo pirkt 2 didelius autobusus, Šilalė 1, tas pats klausimas su rezervu.
                        Naujokas iš Druskininkų Contrans, neatitiks reikalvimų, kaip ir senbuvis Druskininkų AP, gal apie juos kas žino?

                        P.S. kada tiksliai įsigalios reforma, taip ir nepavyko niekur konkrečios datos rasti.
                        Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.03, 08:09.

                        Comment


                          KLAP`o gražuolis Vilniaus stotyje. Fotografuota ketvirtadienį. Tą pačią dieną 16:45 turėjusiu vykti kompanijos "Vlasava" reisu buvo patiektas...mikriukas. Ekspresiniams reisams, kur beveik nėra tarpinių stotelių kaimuose ir iš to kylančio dažno keleivių malimosi po saloną įlipant/išlipant, gal ir neblogai, bet kad į kitą Lietuvos galą... Suprasčiau dar į kokį Kauną ar Alytų, bet gal ne į Palangą?
                          O Klaipėdos paslaugos, tokio itin moderniai atrodančio autobuso įsigijimu matyt nori paslėpti savo juodus darbelius - nutraukti ilgamečiai reisai, sudarę jungtis ten, kur tiesioginių reisų ir taip mažai. Klaipėda-Utena, Klaipėda-Biržai, Klaipėda-Kaunas per Šilutę, Jurbarką, paskui man rodos dar buvo kažkoks pro Skuodą (berods Klaipėda-N. Akmenė). Pasiliko tik pelningiausius reisus ekspresus - į Kauną ir Vilnių. Pirmieji 2 panaikinti klaipėdiečių maršrutai kursuodavo magistralinio kelio A11 atkarpa tarp Kuršėnų ir Telšių, kur dabar likęs vos 1 tiesioginis reisas - Panevėžys-Klaipėda. Seniau be KLAP ten dar kursuodavo Zarasų būsto reisas Zarasai-Klaipėda.
                          A11 kelyje tarp Palangos ir Plungės susisiekimas gana padorus. Tarp Plungės ir Telšių autobusų jau kiek mažiau, nes dalis autobusų nuo Plungės pasuka į šiaurę link Sedos (Mažeikių). Na o tarp Telšių ir Kuršėnų likęs vos 1 Panevėžio AP reisas. Tarp Kuršėnų ir Šiaulių susisiekimas vėl labai geras, nes be pravažiuojančių tolimųjų reisų dar yra eilė prieš keletą metų įsteigto Kuršėnų AP priemiestinių reisų.
                          Attached Files

                          Comment


                            Balandžio 18 dienai, penktadieniui, atsirado kažkoks papildomas TOKS reisas Vilnius-Panevėžys 17:00 val. https://autobusubilietai.lt/search?d...%C4%97%C5%BEys
                            Nors tą pačią minutę išvyksta kasdienis įprastas tos pačios kompanijos Vilnius-Biržai, atsirado atskiras į Panevėžį. Grįžimo atgal į Vilnių nei tą pačią dieną nei sekančią - nematau. Nejaugi nuvykęs tenai, atgal į Vilnių nebesugrįš niekada/grįš tuščias, be keleivių? Nes patikrinus išvykimo iš Panevėžio į Vilnių laikus po 18:50 (kuomet tas 17:00 iš Vilniaus pasiekia Panevėžį), randu tik 2 reisus - iš Biržų bei Mažeikių. O gal čia susiję su tuo, kad atidarius naują stotį, TOKS tame mieste kurs kokią savo bazę, o vairuotojai bus iš tenai?
                            Kol kas su visais TOKS reisais iš tvarkaraščių būdavo nesunku atsekti kas yra kas. Dabar darosi panašiai nebeaišku, kaip su dalimi Kautra reisų - į tam tikrą miestą nuvykstama, o kitą dieną grįžta kitokia trasa, arba tuo pačiu maršrutu, bet jau kita transporto priemonė, arba neaišku kur vairuotojas kitame mieste nakvoja...

                            Comment


                              Gal klaida? Stops matosi, kad reisas pridėtas prie to pačio M-897 (maršruto į Biržus): https://www.stops.lt/kautra/#bus/m-897/a-b_1234567

                              Comment


                                Ko gero, nes M-897 yra TOKS Biržų reiso numeris. Panevėžio (ekspreso) pas juos yra (būtų) M-954. Visgi, tokio tipo klaidą patikimiausiame portale matau pirmą kartą.
                                Beje, iš Vilniaus į Klaipėdą viskas išparduota praėjusią dieną. Pirmiausia, likus gerai savaitei išperkama į traukinius, paskui ateina eilė autobusų reisams. Į kai kuriuos reisus vietų neliko dar anksčiau. Tačiau iš Kauno (skirtingai nuo Vilniaus) į Klaipėdą vietų dar yra.

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Ko gero, nes M-897 yra TOKS Biržų reiso numeris. Panevėžio (ekspreso) pas juos yra (būtų) M-954. Visgi, tokio tipo klaidą patikimiausiame portale matau pirmą kartą.
                                  Beje, iš Vilniaus į Klaipėdą viskas išparduota praėjusią dieną. Pirmiausia, likus gerai savaitei išperkama į traukinius, paskui ateina eilė autobusų reisams. Į kai kuriuos reisus vietų neliko dar anksčiau. Tačiau iš Kauno (skirtingai nuo Vilniaus) į Klaipėdą vietų dar yra.
                                  Lietuvių taip nemėgstamas persėdimas. Nors turbūt dabar tai vienintelis variantas prieš šventes.

                                  Comment


                                    Sistema autobusubilietai.lt kartais pasiūlo variantus su persėdimais, bet konkrečiu atveju - iš Vilniaus į Klaipėdą - ne. Atgaline kryptimi kai kuriais reisais yra galimos kombinacijos, bet iš anksto pirkti bilietą į autobusą persėdant Kaune su vos 15 min. tarpu yra rizikinga. Avarijos, spūstys, paskui dar patys vairuotojai neretai vėluoja išvykti iš autobusų stočių, nes kažkam reikia sukrauti bagažą, kažkas pavėlavęs į kasas perka bilietą vietoje, paskui dar nueiti popierių pasiimti. Po to dar pereis saloną, pasakys, kad jei kam karšta, įsijunkite (atsisukite) ventiliaciją virš galvos, po to dar kažkokie nesusipratimai dėl bilietų ir sėdimos vietos tarp keleivių, reikalaujantys vairuotojo įsikišimo. Rezultate -10 minučių pakol pagaliau pajudama. Tuomet miesto pakraštyje dar laukia keleivių stebuklas - netarifinė stotelė (kurioje laukti tokiomis dienomis kaip šiandien yra tolygu savižudybei - juk visas autobusas užsipildęs jau autobusų stotyje). Kai kurios jų pasidarė jau vos ne kaip mini autobusų stotys, kur ištisai laukia pulkai žmonių. Jei viskas užimta - tai praneši, kad neimsi ir tiek. O jei yra vietų? Vėl krapštomasi su centukais, pažymėjimais, dar kam nors bagažą sudėk. Rezultate - 15 minučių vėlavimas. Ir kaip per tokį balaganą spėsi persėsti?

                                    Opa, ryt Vilnius-Utena iššoko papildomas reisas 8:20, kurio prieš kokią valandą anksčiau dar nebuvo įkelta. Jo numeris - M-946 - toks pat, kaip ir kasdienio įprasto Vilnius-Rokiškis, išvykstančio 8:25 val.

                                    https://autobusubilietai.lt/search?d...1&toStop=Utena

                                    Comment


                                      Kaip suprantu nebeliko šeimos bilieto (su 40% nuolaida), kuris galiojo Kautra, TOKS, KLAP (gal ir daugiau) autobusuose.
                                      ŠEIMOS BILIETĄ įsigyti gali 3 – 6 asmenų grupė, kurioje 1 – 2 suaugę asmenys ir bent vienas iki 18 metų vaikas.
                                      Yra atsiradusi valstybės kompensuojama 50% nuolaida tėvams važiuojantiems su vaikais, tačiau ši nuolaida galioja tik savaitgaliais ir švenčių dienomis.

                                      Comment


                                        Ar gerai matau, kad paskutinis autobusas Vilnius - Molėtai d.d. išvyksta 16val.? Ir viskas, čia vėliausias autikas į Molėtus iš sostinės?

                                        Comment


                                          Taip, paskutinis. Molėtų AP jau kuris laikas kaip kompensaciją vietoje kažkurių panaikintų tarpmiestinių reisų (ankstyviausias Zarasų būsto reisas ir dar keli Rokiškio AP), darbo dienomis paleido reisą į Vilnių - 6:00 iš Molėtų ir 10:20 atgal. Šis autobusas iš Vilniaus stoties atgal į Molėtus išvyksta ne iš 32/33 aikštelių, kaip kiti tos krypties tolimieji reisai, bet kaip priemiestinis, t.y. iš to perono ir ar tik ne iš tos pačios aikštelės, iš kurios išvyksta Švenčionių reisai... Autobusubilietai.lt yra patikimiausia platforma. Penktadienį ir sekmadienį 18:35 dar važiuoja vadinamasis "papildomas" Kupiškio AP reisas. Praėjusią vasarą pats pats mačiau (ir yra foto kaip įrodymas), kokią griuveną jie tebeleisdavo. Kaip suprantu, su tomis senienomis jie gali tempti kad ir iki paskutinės 2025 m. dienos, kai nuo kitų jau pagaliau įsigalios reikalavimai amžiui. https://fotobus.msk.ru/photo/3335926/
                                          Beje, TOKS po mano informavimo Ateities st. pakabino kažkur dingusį nudraskomą popieriuką su tvarkaraščiu. Buvau informavęs ir dėl Gariūnuose nesančio tarpmiestinių tvarkaraščio, kas įsivyravo jau nuo pat gatvės rekonstrukcijos. Jie informavo, kad grafikas pakabintas, tačiau pravažiuojant pro minėtą stotelę jo ten nepamačiau.

                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X