Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Ne, atskiros. Nors 100 proc. negarantuoju, bet ir savininkai skirtingi. Buvo bendras Setrų pirkimas. O "Kautra" atstovauja turkų Temsą, tai iš jos ir perka TOKS.
-
Ar tiesa jog "TOKS" ir "Kautra" yra viena ir ta pati įmonė? p. s. pastebėjimas jog "Kautros" mašinos kartais apsilanko "Tokso" parke Žvalgų g. 6,Vilnius. Ir aplamai, paskutiniu parkai kažkaip įtartinai kartu atnaujinami ir tomis pačiomis mašinomis. Ar tai oficialiai viena ir ta pati įmonė?Paskutinis taisė Autonuoma; 2020.12.23, 12:52.
Komentuoti:
-
Niekas nei Kautros, nei TOKS ar kitų AP naikinti nežada. Tuo labiau, kad Kautra ir TOKS privačios. Rajoniniai AP liks, jei tik savivaldybės jų neužvers. O dėl Kautros ir TOKS tai visko gali būti, jei prastums užsienio monopolistą, tai Kautrai ir TOKS liks tik eiti parsiduoti užsieniečiui kaip subkontraktoriams. Kautra dar turi visokių priemiesčio ir miesto atskiruose miestuose, o TOKS tik užsakomuosius ir kelis tarptautinius, bet jie neišmaitins.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 09:34.
Komentuoti:
-
Perskaitęs postus, jei gerai suprantu ateityje neliks rajoninų AP, "Kautros", "Toks" ir ateis kažkoks užsienio monopolistas? Ar tai tiesa? Ir koks būtent čia užsienio vežėjas būtų turimas galvoje?
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAlternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.
Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.
Iki šiol jokių konkursų nebuvo - visi, kas norėjo, galėjo vežti. Bet tai neperspektyvus verslas. Todėl pervežimais užsiiminėjo tik autobusų parkai ir vienas kitas privatininkas (Kautra ir TOKS čia nesiskaito, nes tai buvę autobusų parkai su savo maršrutais, taip pat Transrevis, buvusi Vilniaus ATĮ-7). Nereikia jokių konkursų, reikia vežėjams išstatyti minimalias sąlygas autobusų amžiui ir talpai. Būtent jokių konkursų tarpmiestiniams maršrutams niekur ES nėra. Veža visi, kas nori ir gali, kas atitinka minimalius keliamus reikalavimus. Konkursai ir yra rinkos suvažymas. Kur žiūri visokie laisvos rinkos institutai ir laisvos rinkos adeptai? O aš pasakysiu, kur jie žiūri. Jie tenkina stambaus kapitalo interesus perimti, užimti rinkas, išstumti konkurentus. Jie Flixbus pusėje.
Komentuoti:
-
Alternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.
Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kokia alternatyva? Variantas 1. - Nieko nekeisti, kosmetiniai patobulinimai. 2. Tai, ką stumia dabar. Rezultatas - privatus stambus monopolininkas ar 2, gal 3 stambios privačios užsienio kapitalo firmos su ranka valstybės kišenėje ir tik pelningais marštutais. 3. Variantas. Valstybinė įmonė + savivaldybių autobusų parkai kaip pagalbininkai ir partneriai dalyje maršrutų ir maršrutai tokie, kokių reikia visuomenei, o ne tik pelnui generuoti.
Tai, kad niekas nedarė, nereiškia, kad negalima. Aišku, visokie rinkos fundamentalistai ir t.t. tuoj ims aiškinti, kad negalima, kad kažkokia mistinė ES teisė tą draudžia ir pan.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 19:38.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
"Busturas" pralaimėjo, nes rajono savivaldybė net savo pačios Kuršėnų AP nepagailėjo - net iš jo atėmė dalį maršrutų ir atidavė privatininkams. Alio, čia VT? Dabar Šiaulių rajone vieni mikrobai, išskyrus keletą autobusų, kurių dauguma yra Kuršėnų AP. Mikrobai - ne VT. Aš asmeniškai tokiu VT niekada nesinaudosiu ir jau geriau deginsiu benziną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Žinome, žinome šitas pasakas jau nuo pat perestroikos laikų - ateis privatininkas, viskas sublizgės. Seniai dalis vežėju privatininkai, niekas neblizga. Ateis konkurencija, tada sublizgės - yra konkurencija, niekas neblizga. Ateis ponas iš užjūrio, va tada tai viską sutvarkys, bo vietiniai mužikai nemoka. Atėjo į daug kur. Rūpi tik pelnas, o ne visuomenės poreikiai. Kiek galima mulkinti žmonės?
Tai, koks VT yra, yra tik valstybės kaltė. Tačiau, tai, ką norima prastumti, nėra valstybės politika VT srityje ir ji padėties nepagerins. Tikslas - perimti į rankas pervežimus ir atmetus nepelningus maršrutus, tenkintis pelningais. Aišku, kad pelningų bus vis mažiau ir mažiau, jei bus užlenkti nepelningi, todėl yra siekis įlįsti į valstybės kišenę ir iš to pelnytis. Viskas stumiama prisidengiant neegzistuojančiais ES reikalavimais (nes ES iš viso tik prieš kelis metus atsirado tarpmiestiniai pervežimai autobusais, kai Vokietija, Prancūzija, D. Britanija liberalizavo rinką. Ne ES, o pačios šalys). Ir ką turime? Du stambūs monopolininkai pasidalino beveik visą rinką. Dabar jau nori įlįsti ir į Lietuvą, Latviją bei Estiją.
Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 16:26.
Komentuoti:
-
Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.Paskutinis taisė Garbanius; 2020.12.01, 15:20.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Žmonės, nesumaišėt forumo puslapių?
Čia gi tarptautinio, o ne tarpmiestinio susisiekimo forumo puslapis
https://www.miestai.net/forumas/foru...mas-autobusais
Komentuoti:
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąMan atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąGerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
Komentuoti:
-
Nieko panašaus aš neteigiau. Tik rašiau, kad reikia tarpmiestinio maršrutų pertvarkos, tačiau visai ne tokios, kokia stumiama.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEbus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPersodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.Paskutinis taisė Al1; 2020.11.29, 16:39.
Komentuoti:
Komentuoti: