Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ne, atskiros. Nors 100 proc. negarantuoju, bet ir savininkai skirtingi. Buvo bendras Setrų pirkimas. O "Kautra" atstovauja turkų Temsą, tai iš jos ir perka TOKS.

    Komentuoti:


  • Autonuoma
    replied
    Ar tiesa jog "TOKS" ir "Kautra" yra viena ir ta pati įmonė? p. s. pastebėjimas jog "Kautros" mašinos kartais apsilanko "Tokso" parke Žvalgų g. 6,Vilnius. Ir aplamai, paskutiniu parkai kažkaip įtartinai kartu atnaujinami ir tomis pačiomis mašinomis. Ar tai oficialiai viena ir ta pati įmonė?
    Paskutinis taisė Autonuoma; 2020.12.23, 12:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas nei Kautros, nei TOKS ar kitų AP naikinti nežada. Tuo labiau, kad Kautra ir TOKS privačios. Rajoniniai AP liks, jei tik savivaldybės jų neužvers. O dėl Kautros ir TOKS tai visko gali būti, jei prastums užsienio monopolistą, tai Kautrai ir TOKS liks tik eiti parsiduoti užsieniečiui kaip subkontraktoriams. Kautra dar turi visokių priemiesčio ir miesto atskiruose miestuose, o TOKS tik užsakomuosius ir kelis tarptautinius, bet jie neišmaitins.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 09:34.

    Komentuoti:


  • Autonuoma
    replied
    Perskaitęs postus, jei gerai suprantu ateityje neliks rajoninų AP, "Kautros", "Toks" ir ateis kažkoks užsienio monopolistas? Ar tai tiesa? Ir koks būtent čia užsienio vežėjas būtų turimas galvoje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Alternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.

    Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.
    Čia akivaizdžiai stumia "reformą" Flixbus, kuris jau kaip vežėjus vietoje samdys Ollex, Transporto centrą ar kitus.

    Iki šiol jokių konkursų nebuvo - visi, kas norėjo, galėjo vežti. Bet tai neperspektyvus verslas. Todėl pervežimais užsiiminėjo tik autobusų parkai ir vienas kitas privatininkas (Kautra ir TOKS čia nesiskaito, nes tai buvę autobusų parkai su savo maršrutais, taip pat Transrevis, buvusi Vilniaus ATĮ-7). Nereikia jokių konkursų, reikia vežėjams išstatyti minimalias sąlygas autobusų amžiui ir talpai. Būtent jokių konkursų tarpmiestiniams maršrutams niekur ES nėra. Veža visi, kas nori ir gali, kas atitinka minimalius keliamus reikalavimus. Konkursai ir yra rinkos suvažymas. Kur žiūri visokie laisvos rinkos institutai ir laisvos rinkos adeptai? O aš pasakysiu, kur jie žiūri. Jie tenkina stambaus kapitalo interesus perimti, užimti rinkas, išstumti konkurentus. Jie Flixbus pusėje.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Alternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.

    Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kokia alternatyva? Variantas 1. - Nieko nekeisti, kosmetiniai patobulinimai. 2. Tai, ką stumia dabar. Rezultatas - privatus stambus monopolininkas ar 2, gal 3 stambios privačios užsienio kapitalo firmos su ranka valstybės kišenėje ir tik pelningais marštutais. 3. Variantas. Valstybinė įmonė + savivaldybių autobusų parkai kaip pagalbininkai ir partneriai dalyje maršrutų ir maršrutai tokie, kokių reikia visuomenei, o ne tik pelnui generuoti.
    Tai, kad niekas nedarė, nereiškia, kad negalima. Aišku, visokie rinkos fundamentalistai ir t.t. tuoj ims aiškinti, kad negalima, kad kažkokia mistinė ES teisė tą draudžia ir pan.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 19:38.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
    Tai reiškia, kad neliktų privačių vežėjų, tik nauja valstybinė įmonė ir vietiniai autobusų parkai? Ar kuri nors šalis tą jau įvykdė? Ir išvis ar yra kokia šalis ES, į kurią galėtume lygiuotis (tarpmiestinio transporto srityje)?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
    Užteks tos demagogijos, kad keleivis rinksis. Jokio pasirinkimo nebus. Visi dabartiniai vežėjai būtų išvaryti ir sunakinti, visi maršrutai atiduoti vienai ar dviems kompanijoms ir užsienio. Apie kokia konkurenciją čia pasakas seki?
    "Busturas" pralaimėjo, nes rajono savivaldybė net savo pačios Kuršėnų AP nepagailėjo - net iš jo atėmė dalį maršrutų ir atidavė privatininkams. Alio, čia VT? Dabar Šiaulių rajone vieni mikrobai, išskyrus keletą autobusų, kurių dauguma yra Kuršėnų AP. Mikrobai - ne VT. Aš asmeniškai tokiu VT niekada nesinaudosiu ir jau geriau deginsiu benziną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinome, žinome šitas pasakas jau nuo pat perestroikos laikų - ateis privatininkas, viskas sublizgės. Seniai dalis vežėju privatininkai, niekas neblizga. Ateis konkurencija, tada sublizgės - yra konkurencija, niekas neblizga. Ateis ponas iš užjūrio, va tada tai viską sutvarkys, bo vietiniai mužikai nemoka. Atėjo į daug kur. Rūpi tik pelnas, o ne visuomenės poreikiai. Kiek galima mulkinti žmonės?
    Tai, koks VT yra, yra tik valstybės kaltė. Tačiau, tai, ką norima prastumti, nėra valstybės politika VT srityje ir ji padėties nepagerins. Tikslas - perimti į rankas pervežimus ir atmetus nepelningus maršrutus, tenkintis pelningais. Aišku, kad pelningų bus vis mažiau ir mažiau, jei bus užlenkti nepelningi, todėl yra siekis įlįsti į valstybės kišenę ir iš to pelnytis. Viskas stumiama prisidengiant neegzistuojančiais ES reikalavimais (nes ES iš viso tik prieš kelis metus atsirado tarpmiestiniai pervežimai autobusais, kai Vokietija, Prancūzija, D. Britanija liberalizavo rinką. Ne ES, o pačios šalys). Ir ką turime? Du stambūs monopolininkai pasidalino beveik visą rinką. Dabar jau nori įlįsti ir į Lietuvą, Latviją bei Estiją.
    Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 16:26.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.12.01, 15:20.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Atkelti pranešimai iš temos Tarptautiniai pervežimai autobusais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, sumaišė. Reikėtų perkelti pranešimus į tarpmiestinę temą.

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Žmonės, nesumaišėt forumo puslapių?
    Čia gi tarptautinio, o ne tarpmiestinio susisiekimo forumo puslapis

    https://www.miestai.net/forumas/foru...mas-autobusais

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
    Kas į gerą? Kad visi maršrutai bus atiduoti vienam ar dviem užsienio monopolistams formalaus konkurso būdu? Kad autobusai veš tik tarp miestų, nestodami tarpinėse stotelėse? Kokios ES teisės aktai? Bet koks vežėjas dabar gali pradėti vežti keleivius tarpmiestiniais maršrutais. Esmė tame, kad rinka yra besitraukianti ir neturinti jokių galimybių plėstis dėl masinės automobilizacijos ir gyventojų mažėjimo šalyje. Rinka pasidalinta ir jokie nauji vežėjai neturi jokių glalimybių į ją ateiti. Bet tai nėra konkurencijos suvaržymas, kaip tik veikia laisva konkurencija.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Gerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.
    Taip, tarp Vilniaus ir Kauno, Vilniaus ir Šiaulių, Vilniaus ir Ignalinos, Šiaulių ir Klaipėdos, Kauno ir Marijampolės.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.
    Gerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
    Geležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko panašaus aš neteigiau. Tik rašiau, kad reikia tarpmiestinio maršrutų pertvarkos, tačiau visai ne tokios, kokia stumiama.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ebus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais
    Tai "Lietuvos rytas" ir kt irgi apie tą patį rašo.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Persodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.
    Lietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
    Paskutinis taisė Al1; 2020.11.29, 16:39.

    Komentuoti:

Working...
X