Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Juokingiausia, kad pats Al1 pats ankciau aktyviai teigdavo, kad ribot susisiekima autobusais ir propoguot traukinius kaip DE

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
    http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/
    Persodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ebus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas ją žino? Gal dar labiau "liberalizaciją" stums. Juk kas ten per kandidatas - iš Laisvės partijos kažkoks jaunuolis? Juk jau net Konkurencijos taryba įsikišo ir reikalauja nutraukti visas esamas sutartis tarpmiestinių maršrutų. Lygtai jau teismas šią savaitę turėjo būti.
    Pasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
    http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/
    Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 21:05.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...
    Ar yra šansų, kad naujoji valdžia tą sustabdytų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...
    Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 19:04.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    iškeltas debiliškas reikalavimas, kurio nėra niekur Europoje - kad tarpmiestiniai autobusai vežtų tik iš vieno miesto į kitą be jokių tarpinių sustojimų net tik kad miesteliuose ar kitur, kur yra keleivių, bet ir tarpinėse autobusų stotyse.
    Kas tokį reikalavimą iškėlė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia eina kalba apie aiškiai nupirktą konkurencijos tarnybą, kuri nori užraukti visą priemiestinį susisiekimą Lietuvoje debilišku reikalavimu, kad atseit nėra konkurencijos ir sutarčių pratęsimas, visų pirma tarpmiestiniams maršrutams, yra neteisėtas.
    Tačiau rinka yra visiškai laisva ir bet kuris vežėjas, turintis atitinkamus leidimus (ne maršruto, o turintis tinkamą transporto priemonę, licenciją versti keleivių pervežimu ir t.t. ir pan.), gali atidaryti tarpmiestinį maršrutą. Valdininkai gi mato didelių otkatų ir kyšių galimybę ir nori maršrutus išparduoti urmu keliais paketais konkurso būdu. Aišku, kam. Flixbuso ausys kyšo. Galbūt BalBlabuso. Kad įtikti šitiems gigantams, yra iškeltas debiliškas reikalavimas, kurio nėra niekur Europoje - kad tarpmiestiniai autobusai vežtų tik iš vieno miesto į kitą be jokių tarpinių sustojimų net tik kad miesteliuose ar kitur, kur yra keleivių, bet ir tarpinėse autobusų stotyse. Žodžiu, vyksta bandymas VT sistemą, kokia yra yra, gera, blogesnė, sugriauti ir atiduoti stambiam užsienio kapitalui. Pasakos apie kažkokį tai baisų Yandex'ą iš Rusijos yra dėmesio nukreipimas į šalį.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Apie kokį Rusijos kapitalo „Yandex Bus“ čia kalbama ir bijomasi jo atėjimo? Čia koks nors Flixbus konkurentas iš Rusijos planuojamas?
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...ntro-17243811/

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Laikinai uždaromi TOKS maršrutai

    Mieli keleiviai, informuojame, kad nuo 2020 m. lapkričio 17 d. laikinai sustabdomi TOKS autobusų eismai šiais tolimojo susisiekimo autobusų maršrutais ir reisais:
    1. Vilnius–Alytus (iš Vilniaus 15.30 val., iš Alytaus 18.30 val.);
    2. Vilnius–Biržai (iš Vilniaus 06.10 val. ir 13.55 val.);
    3. Vilnius–Biržai (iš Biržų 12.15 val. ir 18.05 val.);
    4. Vilnius–Joniškis (iš Vilniaus 08.25, iš Joniškio 15.55 val.);
    5. Vilnius–Kaunas (iš Kauno 16.55 val. ir 19.45 val.);
    6. Vilnius–Kaunas (iš Vilniaus 09.05 val. ir 17.00 val., iš Kauno 11.00 val.);
    7. Vilnius–Kaunas (iš Vilniaus 09.50 val. ir 14.00 val., iš Kauno 11.45 val.);
    8. Vilnius–Mažeikiai (iš Vilniaus 06.30 val., iš Mažeikių 12.45 val.);
    9. Vilnius–Skuodas (iš Vilniaus 13.45 val., iš Skuodo 08.05 val.);
    10. Vilnius–Lazdijai (iš Vilniaus 10.40 val.);
    11. Vilnius–Lazdijai (iš Lazdijų 16.15 val.);
    12. Vilnius–Šilalė (iš Vilniaus 07.45 val., iš Šilalės 15.05 val.);
    13. Vilnius–Troškūnai (iš Vilniaus 14.00 val., iš Troškūnų 17.00 val.);
    14. Vilnius–Panevėžys (iš Vilniaus 11.40 val., iš Panevėžio 14.25 val.);
    15. Vilnius–Plungė (iš Vilniaus 16.25 val., iš Plungės 7.05 DDŠ, 10.30S);
    16. Vilnius–Klaipėda (iš Vilniaus 11.35 val., iš Klaipėdos 16.30 val.);
    17. Vilnius–Palanga (iš Vilniaus 23.00 val., iš Palangos 05.30 val.);
    18. Vilnius–Utena (iš Vilniaus 07.30 val.);
    19. Vilnius–Utena (iš Utenos 10.25 val.).

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    2020.11.17

    Informuojame, kad dėl šalyje paskelbto karantino ir reikšmingai sumažėjusio keleivių srauto nuo lapkričio 17 dienos yra sustabdomi žemiau išvardinti Kautros tarpmiestinio susisiekimo reisai.

    Visus maršrutų grafikus taip pat galite rasti www.autobusubilietai.lt

    Alytus-Vilnius
    • Išvykimas iš Alytaus autobusų stoties 05:50, 06:00, 07:20, 07:30, 11:35, 12:30, 13:00, 14:00, 14:50, 16:00, 16:40
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 08:55, 09:45, 10:10, 10:55, 14:20, 15:40, 16:10, 16:25, 17:05, 18:35, 18:55
    Anykščiai – Vilnius
    • Išvykimas iš Anykščių autobusų stoties 07:00
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 15:30
    Kaunas – Vilnius per Jonavą
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:00, 13:45
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 10:30, 17:25
    Kaunas-Druskininkai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:10
    • Išvykimas iš Druskininkų autobusų stoties 13:30
    Kaunas-Ignalina
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 07:30
    • Išvykimas iš Ignalinos autobusų stoties 14:40
    Kaunas-Palanga
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 18:30
    • Išvykimas iš Palangos autobusų stoties 18:55
    Kaunas-Klaipėda
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:35
    • Išvykimas iš Klaipėdos autobusų stoties 14:15
    Kaunas-Lazdijai per Marijampolę
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 13:05
    • Išvykimas iš Lazdijų autobusų stoties 17:05
    Kaunas-Marijampolė
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 16:30
    • Išvykimas iš Marijampolės autobusų stoties 19:00
    Kaunas-Joniškis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 09:20
    • Išvykimas iš Joniškio autobusų stoties 15:10
    Kaunas-Mažeikiai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 07:30
    • Išvykimas iš Mažeikių autobusų stoties 16:00
    Kaunas-Obeliai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 11:00
    • Išvykimas iš Mažeikių autobusų stoties 16:05
    Kaunas-Skuodas
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 07:40
    • Išvykimas iš Skuodo autobusų stoties 15:00
    Kaunas-Šiauliai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 11:05
    • Išvykimas iš Šiaulių autobusų stoties 15:30
    Kaunas-Šiauliai per Raseinius
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:20
    • Išvykimas iš Šiaulių autobusų stoties 12:50
    Kaunas-Vilnius
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:10, 06:30, 07:10, 10:45, 15:15
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 07:55, 08:30, 10:15, 13:05, 17:30, 20:15
    Kaunas-Vilkaviškis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 12:40, 12:50
    • Išvykimas iš Vilkaviškio autobusų stoties 15:50
    Kaunas-Vilkaviškis per Šakius
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 09:50
    Vilkaviškis-Panevėžys
    • Išvykimas iš Vilkaviškio autobusų stoties 10:55
    • Išvykimas iš Panevėžio autobusų stoties 16:50
    Vilkaviškis-Šiauliai
    • Išvykimas iš Vilkaviškio autobusų stoties 07:40
    • Išvykimas iš Panevėžio autobusų stoties 13:25
    Vilkaviškis-Vilnius
    • Išvykimas iš Vilkaviškio autobusų stoties 07:25
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 15:55
    Kaunas-Vilnius per Šakius
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 12:15
    Alytus-Kapčiamiestis
    • Išvykimas iš Alytaus autobusų stoties 09:20
    • Išvykimas iš Kapčiamiesčio autobusų stoties 16:40
    Alytus-Kaunas
    • Išvykimas iš Alytaus autobusų stoties 08:50, 14:25, 15:50, 18:30
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 10:10, 16:10, 16:30, 18:10, 18:20, 20:20
    Alytus-Panevėžys
    • Išvykimas iš Alytaus autobusų stoties 05:50
    • Išvykimas iš Panevėžio autobusų stoties 11:30
    Kaunas-Biržai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 09:15
    • Išvykimas iš Biržų autobusų stoties 14:50
    Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, Lazdijus
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 10:50
    • Išvykimas iš Druskininkų autobusų stoties 12:45
    Kaunas-Druskininkai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 08:05
    • Išvykimas iš Druskininkų autobusų stoties 17:15
    Kaunas-Joniškėlis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 10:40
    • Išvykimas iš Joniškėlio autobusų stoties 15:00
    Šilalė-Vilnius
    • Išvykimas iš Šilalės autobusų stoties 09:40
    • Išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 15:25
    Kaunas-Kalvarija
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 14:20
    • Išvykimas iš Kalvarijos autobusų stoties 16:50
    Kaunas-Kapčiamiestis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 13:10
    • Išvykimas iš Kapčiamiesčio autobusų stoties 06:15, 12:00
    Kaunas-Šiauliai per Kelmę
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 09:15
    • Išvykimas iš Šiaulių autobusų stoties 13:40
    Kaunas-Lazdijai
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 11:30, 16:10
    • Išvykimas iš Lazdijų autobusų stoties 07:50, 15:10
    Kaunas-Nida
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 08:30
    • Išvykimas iš Nidos autobusų stoties 16:30
    Kaunas-Panevėžys
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 14:20, 20:00
    • Išvykimas iš Panevėžio autobusų stoties 10:45, 19:15
    Kaunas-Rokiškis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 08:00
    • Išvykimas iš Rokiškio autobusų stoties 13:00
    Kaunas-Varėna
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 15:15
    • Išvykimas iš Varėnos autobusų stoties 09:05, 11:20
    Kaunas-Vištytis
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 07:20
    • Išvykimas iš Vištyčio autobusų stoties 10:45
    Kaunas-Žagarė
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 06:40
    • Išvykimas iš Žagarės autobusų stoties 13:30
    Kaunas-Visaginas
    • Išvykimas iš Kauno autobusų stoties 13:00
    • Išvykimas iš Visagino autobusų stoties 05:10
    Vilkaviškis-Druskininkai
    • Išvykimas iš Vilkaviškio autobusų stoties 07:45
    • Išvykimas iš Druskininkų autobusų stoties 15:00

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paprastai vėliau išvažiuoja, o ne anksčiau. Tuo labiau, kad reisas ir taip ištemptas, nes naktis, o atvykimas į Klaipėda pagal grafiką anksti ryte, bet ne naktį. Žinoma, kad galėjo ir anksčiau išvažiuoti, bet tai labai keista...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Išvažiavo 5 min. per anksti. Va ir visa mįslė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienas autobusas. Gal su laikrodžiu kažkas negerai? Vėlavo?

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Padėkite įminti mįslę. Pažįstamai reikėjo vėlai vakare nuvykti iš Vilniaus oro uosto į Klaipėdą. Nukreipiau ją į TOKS autobusą, išvykstantį 23:06. Kiek žinau, jis 23:00 išvyksta iš Vilniaus stoties ir kažkokiu stebuklingu būdu per 6 minutes atsiranda oro uoste. Bet 23:01 val. moteris pranešė, jog jau sėdi autobuse į Klaipėdą.

    Ar aš kažko nežinau? Panašiu laiku yra kitos firmos reisas į Klaipėdą? Ar TOKS leidžia du autobusus - vieną iš stoties, kitą iš oro uosto?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Aklai netikėčiau, kas ten parašyta, Šilalės AP toks prie vargingesnių parkų..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Papildymui. Štai ką rašo Šilalės AP puslapyje:

    Per metus pervežame apie 8.9 tūkst. keleivių ir 351.5 tūkst. moksleivių. Šiuo metu eksploatuojame 39 autobusus, kuriuos pagal galimybę keičiame naujesniais ir modernesniais.
    Tai yra, visi kiti keleiviai sudaro tik 2,5 procento. Iš jų turbūt 90 procentų yra tarpmiestiniai keleiviai trijų turimų Šilalės AP tarpmiestinių maršrutų autobusuose. Nors šiaip tai galai nesueina, nes gaunasi, kad tarpmiestiniai autobusai vieno reiso metu (į vieną pusę) veža tik 4 keleivius... Ko tikrai negali būti, keleivių turi būti daugiau. Arba tie 8,9 tūkstančio yra priemiestinių keleiviai. Kas realiau, nes gautųsi kad po 0,5 keleivio reisui. Įskaitant, kad bilietų vairuotojai neišduoda (čia iki tol, kol važiavimas priemiestiniais buvo mokamas; nuo pernai jis nemokamas visiems), tai realiai gaunasi, kad be moksleivių būna po 1 ar 2 keleivius kai kuriuose priemiestiniuose reisuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na ką ten kalbėti. Čia tik apie priemiestinius autobusų maršrutus kalbama. Tauragėje iur Jurbarke jie dar yra pakankamai neblogai, kaip tokiuose rajonų centruose, išsilaikę. Šilalėje visi maršrutai jau nuo pernai tik moksleivių pavežimui ir kursuoja tik mokslo dienomis. Pagėgiuose tik vienas priemiestinis maršrutas... Aš neįsivaizduoju, ką jie ten ketina daryti, ir svarbiausia, už kokius pinigus. Galbūt pradžioje bandys sukurpti kažkokį planą kaip iš ES fondų bent jau atnaujinti autobusų parkus... Jurbarkas galbūt norės pasistatyti naują autobusų stotį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Rimantas Martinavičius: Lietuvos ateitis – vieningas elektroninis bilietas

    Spalio 13-ąją Tauragėje lankantis šalies prezidentui Gitanui Nausėdai, Tauragės, Jurbarko, Šilalės rajonų ir Pagėgių merai pasirašė Regioninį susitarimą dėl viešojo transporto organizavimo konsolidacijos. Savivaldybės įsipareigojo siekti tvaraus judumo visame regione, gerinti viešųjų paslaugų prieinamumą ir darbo vietų pasiekiamumą, įdiegiant bendrą maršrutų planavimo ir derinimo sistemą.
    Jo teigimu, keturių merų pasirašytas memorandumas gerins keleivinio transporto paslaugos prieinamumą, be to, taps geruoju pavyzdžiu kitiems regionams. „Idėja sklandė jau seniai. Daug metų kalbėjome apie tai, kad turėtų būti įkurta viešoji įstaiga, kuri koordinuotų viešojo transporto tinklą ne tik viename rajone, bet ir tarp jų. Kitais metais tokia įstaiga turėtų būti įkurta remiantis mūsų pasirašytu memorandumu. Visi keturi rajonai apsispręs, kur ji bus, kaip veiks, keturios savivaldybės bus šios įmonės akcininkės. Kol kas sunku pasakyti, kokiu keliu bus einama konkrečiai. Aišku tai, kad tarp šių rajonų turėtų atsirasti geresnis susisiekimas“, – sako Tauragės autobusų parko direktorius.
    R. Martinavičiaus ateities vizija – visa Lietuva su vieningu elektroniniu bilietu, kad keleiviui neturėtų rūpėti, kaip ir kur nusipirkti bilietą kelionei autobusu ar troleibusu
    Skamba neblogai! Labai įdomu, ar iš tikrųjų atsiras papildomų reisų? Ar bus bilietai su galimais persėdimais (pvz. 2 valandų bilietas)?
    Nuojauta sako, kad nei vieningo vizualinio identiteto, nei suderintų persėdimų tikėtis neverta.
    Gal ta susikūrusi įstaiga sugebėtų išsimušti subsidijas dažnesniam kursavimui bent jau tarp rajonų centrų? Gerai būtų pasinaudoti Brandenburgo žemės PlusBus patirtimi. Ten yra taip: jeigu maršrutu autobusai važiuoja kas 1 valandą darbo dienomis ir bent kas 2 valandas savaitgaliais, tas maršrutas yra „perkvalifikuojamas“ iš Bus į PlusBus ir yra papildomai subsidijuojamas. Gyventojai žino, kad PlusBus maršrutu galima pasitikėti – nes tvarkaraštis aiškus ir patikimas. Keleivių skaičiai drastiškai išauga.
    Paskutinis taisė digital; 2020.10.20, 12:47. Priežastis: pataisytas url

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Dėl Vaduvos st. klausiau prieš beveik 2 metus. Man buvo atsakyta, jog tuo metu buvo kažkokios derybos su Vilniaus m. savivaldybe, tačiau ji nepasiūlė Vaduvos, Gedimino pr. ir Ligoninės kaip įlaipinimo sustojimų. O savo iniciatyva LTSA irgi neplanuoja jų įrenginėti, neva ilgiau stoviniuojantys tolimojo susisiekimo autobusai trukdys miesto. Be to, įtariu, reiks ilgokai palaukti, kol keleiviai susipras ir pradės rinktis tose naujai įvestose stotelėse. Kaip suprantu, informacija apie jas sklinda iš lūpų į lūpas, nes internete trūksta informacijos apie šią galimybę.
    Dėl užsukimo į stoteles - tai mano dėka buvo išsiųsti laiškai vežėjams. Aš juos informavau apie šitą jovalą. Bet laiškais nieko nepasieksi, o ir inspektoriaus prie kiekvienos stotelės nepastatysi. Vargu ar įmanoma užtikrinti tvarką šiuo klausimu. Vienintelė mano nuomone pateisinama vieta kur galima stoti važiuojamoje dalyje - tai Dusetos, kur Rokiškio kryptimi išvis nėra įrengta jokios stotelės.

    Komentuoti:

Working...
X