Parašė UAB Susisiekimas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Bent vienas keleivis važiuoja tokiu maršrutu atkarpoje Šilutė - Kaunas?
Koks šio maršruto tikslas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Nemanau kad kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių kažkokiu "mistiniu" būdu (nukrenta iš Dangaus). Antras reisas iš Šilutės į Vilnių apie 4h ryto. Kur tuomet dėtųsi tas naktį vairavęs vairuotojas (iš Šilutės į Vilnių reisas 2h nakties)? Kuom tuomet skirtųsi nuo to kad viena mašina naktiniu reisu atvažiuoja abu vairuotojai kaip buvo anksčiau?
Koks šio maršruto tikslas?
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai gal kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių dieniniu reisu. Naktis autobuse, nesvarbu, kad nevairuoji, alina.
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ne ne vienintelis kaip pats išsireiškei sleeper maršrutas LT viduje. Šilutės AP turi naktinį Šilutė-Vilnius per Jurbarką, Kauną. Išvyksta iš Šilutės 2h nakties, Vilniuje būna apie 7h ryto. Iš Vilniaus atgal į Šilutę išvyksta 11h. Kas keisčiausia, jog būdavo šiame reise visad 2 vairuotojai, bet jau keli metai kaip siunčiamas tik 1 vairuotojas. Neįsivaizduoju kaip jie darbo/poilsio režimą formina. Bet galima tik numanyti koks nualintas vairuotojas vienas atvairavęs visą bemiegę naktį išvyksta iš Vilniaus 11h atgal į Šilutę. O vežami tai žmonės...
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Iš to ką randu (autobusų bilietai.lt) Rodo išvykimą 23 val. Vilniuje Kur Klaipėdoje atsiduri 4 ryte, o Palangoj 4:30
Kaune būna 0:55
Iš Palangos išvyksta reisas į Vilnių apie vidurnaktį, Vilniuje būna ryte. Įdomu ar Palanga-Vilnius yra vienintelis tarpmiestinis sleeper bus maršrutas Lietuvos viduje? Aišku, ten ne kaip angliškos Vikipedijos straipsnyje, o paprasti autobusai, tik užmiestyje šviesos išjungiamos.Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.03, 17:24.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTransrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą
Matyt dėl to keletas Crafterių ir pageltoninti (jeigu ne parduoti kam nors)
Komentuoti:
-
Transrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą
Komentuoti:
-
Jeigu bus tiek keleivių, kad apsimokėtų važiuoti, tai padarys, jei keleivių nebus tai nebus ir maršrutų
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąĮmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.
Komentuoti:
-
Įmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ELTA 2023.02.21
Nuo balandžio tarpmiestinis susisiekimas gali tapti mažiau prieinamas
Iš rinkos išstūmus savivaldybių tolimojo susisiekimo vežėjus, šalyje gali sumažėti tarpmiestinių maršrutų, o gyventojams gali tapti dar sudėtingiau pasiekti kitus miestus ir reikiamas paslaugas. Tokius nuogąstavimus reiškia savivaldybės, Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) paskelbus tarpmiestinių autobusų vežėjų atrankos konkurso antrąjį etapą ir jo taisykles, kurios užkerta galimybes jame dalyvauti savivaldybių vežėjams.
Tolimojo susisiekimo maršrutus LTSA suskirstė pagal kryptis į 21 maršrutų grupę. Maršrutų grupę sudaro nuo 3 iki 16 tolimojo susisiekimo maršrutų. Norintis dalyvauti konkurse vežėjas turi pateikti pasiūlymą visai maršrutų grupei jos neskaidant. To mažesnieji savivaldybių vežėjai padaryti neturi jokių galimybių.
„Dėl šios priežasties konkursai kai kuriose vietose gali iš viso neįvykti. Tai reiškia, kad nuo balandžio 1 dienos gyventojams reikalingų maršrutų gali nebelikti, o ta pati kelionė pailgės ir pabrangs. Juk savivaldybės vežėjas konkrečioje teritorijoje neretai užtikrina tuos maršrutus, kuriais privatūs vežėjai ne visuomet nori važiuoti, nes jie ne itin pelningi,“ – teigia Lietuvos savivaldybių asociacijos (LSA) prezidentas Mindaugas Sinkevičius.
Pasak jo, savivaldybių vežėjai dabar aptarnauja beveik pusę tolimojo susisiekimo rinkos. Joje iki šiol dalyvavo 28 savivaldybių valdomos įmonės, dauguma jų pastaraisiais metais nemažai investavo į autobusų parkų atnaujinimą bei paslaugų kokybės gerinimą. Šią paslaugą teikti jos norėtų ir toliau, tačiau dėl konkurso sąlygų to daryti nebegalės.
Be to, dar praėjusių metų lapkritį Susisiekimo ministerija inicijavo tolimojo susisiekimo autobusais reformą, kuria nustatoma konkurencinga procedūra vežėjams patekti į tolimojo susisiekimo sistemą. Tokia pertvarka numatyta šiuo metu Seime svarstomuose Kelių transporto kodekso pakeitimuose.
„Girdime, kad Susisiekimo ministerija prioritetu laiko reformą, tuo tarpu jai pavaldi LTSA dirba visai kita kryptimi. Jau netrukus šios srities laukia dideli pokyčiai, tad toks institucijų blaškymasis gali privesti prie didelio chaoso tiek vežėjų, tiek gyventojų atžvilgiu. Bet kurios pertvarkos tikslas turėtų būti teigiami pokyčiai. Keleiviai neturi jausti neigiamų pasekmių, o vežėjams neturi būti bloginamos veiklos sąlygos“, – teigia LSA prezidentas M. Sinkevičius.
Siekiant išvengti nestabilumo tolimojo susisiekimo rinkoje ir išsaugoti kuo daugiau gyventojams reikalingų maršrutų, savivaldybės siūlo stabdyti pagal esamą reglamentavimą paskelbtą konkursą iki kol bus apsispręsta dėl tolimojo susisiekimo reformos Seime.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92604829
Komentuoti:
-
Jei tikėti
https://autobusubilietai.lt/search?d...1&toStop=Utena
iš Kauno į Uteną bilietas "Kautros" Kauno-Obelių maršruto autobusu kainuoja 12,- eurų, Kauno-Visagino maršrutu - 80 centų brangiau, o Marijampolės AP maršruto Marijampolė-Ignalina autobusu - net 16 Eur 90 ct. Tai bent skirtumas!
Komentuoti:
-
Na, jei dotacijų nebus, liks tik keli vežėjai tarp/į didžiuosius miestus.
Komentuoti:
-
Vyriausybė pritarė tolimojo susisiekimo autobusais reformai
Pagal naująją tolimojo susisiekimo autobusais sistemą visiems vežėjams, atitinkantiems nustatytus reikalavimus, numatoma sudaryti lygias galimybes vežti keleivius nustatytais maršrutais, nepriklausomai nuo to, ar jau yra kitų šiuose maršrutuose dirbančių vežėjų. Leidimai vežti keleivius būtų išduodami neterminuotam laikui, numatant minimalią 12 mėnesių paslaugos teikimo trukmę susisiekimo stabilumui užtikrinti.
Komentuoti:
-
Šiaip turbūt tiesiai šviesiai nepasako, kad keleivių neužtektinai, tad generuotume nuostolį. Kažkas tą nuostolį turi padengti, aišku geriausia mokesčių mokėtojų pinigais
Komentuoti:
-
Ollex tuo laiku išvyksta tik penktadieniais. Kitom dienom anksčiau, o antradieniais, trečiadieniais ir sekmadieniais išvis nebėra vėlyvų reisų.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąĮ rungtynes sostinėje atvykusiam kauniečiui kelionė namo apkarto: nei autobusų, nei traukinių, nebent taksi už „riebią“ sumą
LRT
Atsakė ir LTG Link, o čia LTSA atsakymas:
Graudu žiūrėti į visokius pasiteisinimus. Pirmas įdomus dalykas, kad LTSA nėra žinomi kelionių poreikiai, o LTG Link kažkaip sugeba sužinoti . Bet aišku, tai tik pasiteisinimas, kai sistema yra nekontroliuojama ir nėra VT vystymo.
Antras dalykas, gerai, kad yra nereguliarūs traukinių reisai, bet kodėl vietoj jų negalima padaryti vienodo reiso kiekvieną penktadienį ir šeštadienį visą vasarą? Atitinkamai reklamuoti tą reisą užklijuojant plakatus geležinkelio stotyse, arenoje, renginių vietose, traukiniuose ir panašiai. Taip, kad tas laikas įsikaltų visiems į galvas ir nekiltų net abejonių, ar bus traukinys, ar ne.
Pavyzdys: Vasaros naktinis traukinys Kaunas-Vilnius! Išvyksta 0:30 kiekvieną naktį iš penktadienio ir šeštadienio (nuo birželio 1 iki rugsėjo 1 d.)
Dabar užmečiau akį į Žalgirio arenos puslapį, tai kiek matau keli artimiausi koncertai prasideda 19/20/21 val., baigiasi apie 23:30/0:00. Tai traukinio išvykimas 0:30 arba 1:00, manau, būtų neblogas variantas. Garantuoju, kad per porą mėnesių, kai žmonės pamažu išbandytų šitą reisą, pajustų jo stabilumą, papasakotų draugams, atsirastų nemažai keleivių. Juk jeigu paskutinis autobusas važiuoja 23:00, tai toks traukinys 0:30 tiesiog neturėtų konkurencijos – galima būtų kad ir euru pakelti bilieto kainą (geležinkeliams būtų apsidraudimas, kad reisas būtų mažiau nuostolingas, o keleiviams jau geriau euru primokėti, nei važiuoti taksu už 100 eurų ar rūpintis nakvyne). Plius dar gal būtų galima susitarti su VVT, kad už priemoką būtų galima važiuoti Vilniaus naktiniais autobusais neperkant atskirto bilieto.
Keli FB komentarai po straipsniu:
O apskritai vėlyvam transportui matyt neužtenka pinigų finansavimui. LT viešasis iki šiol nėra tarpusavyje normaliai suderintas.
Komentuoti:
-
Absurdiškas LTSa atsakymas, tas žmogus tik pvz pateikė renginio, esmė ne prie renginių grafiko taikytis, o visada turėti vėlų marśrutą.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: