Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • fosc
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Na kaip nebūtų keista, bet maršrutas jau daug metų vykdomas ir netgi po Covid pandemijos, kaip keletą maršrutų vežėjai taip ir neatstatė, šis sėkmingai vykdomas toliau. Tai matyt yra važiuojančių.
    Esu važiavęs šiuo reisu iš Jurbarko į Kauną, ir tikrai nebuvau vienintelis keleivis. Kaune į autobusą įlipo nemažai žmonių.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Bent vienas keleivis važiuoja tokiu maršrutu atkarpoje Šilutė - Kaunas?

    Koks šio maršruto tikslas?
    Na kaip nebūtų keista, bet maršrutas jau daug metų vykdomas ir netgi po Covid pandemijos, kaip keletą maršrutų vežėjai taip ir neatstatė, šis sėkmingai vykdomas toliau. Tai matyt yra važiuojančių.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Nemanau kad kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių kažkokiu "mistiniu" būdu (nukrenta iš Dangaus). Antras reisas iš Šilutės į Vilnių apie 4h ryto. Kur tuomet dėtųsi tas naktį vairavęs vairuotojas (iš Šilutės į Vilnių reisas 2h nakties)? Kuom tuomet skirtųsi nuo to kad viena mašina naktiniu reisu atvažiuoja abu vairuotojai kaip buvo anksčiau?
    Bent vienas keleivis važiuoja tokiu maršrutu atkarpoje Šilutė - Kaunas?

    Koks šio maršruto tikslas?

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Tai gal kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių dieniniu reisu. Naktis autobuse, nesvarbu, kad nevairuoji, alina.
    Nemanau kad kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių kažkokiu "mistiniu" būdu (nukrenta iš Dangaus). Antras reisas iš Šilutės į Vilnių apie 4h ryto. Kur tuomet dėtųsi tas naktį vairavęs vairuotojas (iš Šilutės į Vilnių reisas 2h nakties)? Kuom tuomet skirtųsi nuo to kad viena mašina naktiniu reisu atvažiuoja abu vairuotojai kaip buvo anksčiau?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ne ne vienintelis kaip pats išsireiškei sleeper maršrutas LT viduje. Šilutės AP turi naktinį Šilutė-Vilnius per Jurbarką, Kauną. Išvyksta iš Šilutės 2h nakties, Vilniuje būna apie 7h ryto. Iš Vilniaus atgal į Šilutę išvyksta 11h. Kas keisčiausia, jog būdavo šiame reise visad 2 vairuotojai, bet jau keli metai kaip siunčiamas tik 1 vairuotojas. Neįsivaizduoju kaip jie darbo/poilsio režimą formina. Bet galima tik numanyti koks nualintas vairuotojas vienas atvairavęs visą bemiegę naktį išvyksta iš Vilniaus 11h atgal į Šilutę. O vežami tai žmonės...
    Tai gal kitas vairuotojas atvyksta į Vilnių dieniniu reisu. Naktis autobuse, nesvarbu, kad nevairuoji, alina.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Iš to ką randu (autobusų bilietai.lt) Rodo išvykimą 23 val. Vilniuje Kur Klaipėdoje atsiduri 4 ryte, o Palangoj 4:30
    Kaune būna 0:55

    Iš Palangos išvyksta reisas į Vilnių apie vidurnaktį, Vilniuje būna ryte. Įdomu ar Palanga-Vilnius yra vienintelis tarpmiestinis sleeper bus maršrutas Lietuvos viduje? Aišku, ten ne kaip angliškos Vikipedijos straipsnyje, o paprasti autobusai, tik užmiestyje šviesos išjungiamos.
    Ne ne vienintelis kaip pats išsireiškei sleeper maršrutas LT viduje. Šilutės AP turi naktinį Šilutė-Vilnius per Jurbarką, Kauną. Išvyksta iš Šilutės 2h nakties, Vilniuje būna apie 7h ryto. Iš Vilniaus atgal į Šilutę išvyksta 11h. Kas keisčiausia, jog būdavo šiame reise visad 2 vairuotojai, bet jau keli metai kaip siunčiamas tik 1 vairuotojas. Neįsivaizduoju kaip jie darbo/poilsio režimą formina. Bet galima tik numanyti koks nualintas vairuotojas vienas atvairavęs visą bemiegę naktį išvyksta iš Vilniaus 11h atgal į Šilutę. O vežami tai žmonės...
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.03, 17:24.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jau gal metai kaip nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Transrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą
    Būsiu praleidęs matyt kažką, kada spėjo užlenkti Transrevis mikrobus Vilnius - Kaunas maršrute?
    Matyt dėl to keletas Crafterių ir pageltoninti (jeigu ne parduoti kam nors)

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Transrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jeigu bus tiek keleivių, kad apsimokėtų važiuoti, tai padarys, jei keleivių nebus tai nebus ir maršrutų

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Įmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.
    Be to, ar tai reiškia, kad užsienio paslaugų teikėjai, tokie kaip "Flixbus" ir kt., gali siūlyti vietinius maršrutus, pavyzdžiui, Vilnius-Kaunas. Nes "Flixbus" turi keletą naktinių autobusų ir būtų puiku, jei būtų bent keletas naktinių maršrutų tarp Vilniaus ir Kauno. Būtų puiku, jei kas nors galėtų paaiškinti

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Įmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2023.02.21
    Nuo balandžio tarpmiestinis susisiekimas gali tapti mažiau prieinamas
    Iš rinkos išstūmus savivaldybių tolimojo susisiekimo vežėjus, šalyje gali sumažėti tarpmiestinių maršrutų, o gyventojams gali tapti dar sudėtingiau pasiekti kitus miestus ir reikiamas paslaugas. Tokius nuogąstavimus reiškia savivaldybės, Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) paskelbus tarpmiestinių autobusų vežėjų atrankos konkurso antrąjį etapą ir jo taisykles, kurios užkerta galimybes jame dalyvauti savivaldybių vežėjams.

    Tolimojo susisiekimo maršrutus LTSA suskirstė pagal kryptis į 21 maršrutų grupę. Maršrutų grupę sudaro nuo 3 iki 16 tolimojo susisiekimo maršrutų. Norintis dalyvauti konkurse vežėjas turi pateikti pasiūlymą visai maršrutų grupei jos neskaidant. To mažesnieji savivaldybių vežėjai padaryti neturi jokių galimybių.
    „Dėl šios priežasties konkursai kai kuriose vietose gali iš viso neįvykti. Tai reiškia, kad nuo balandžio 1 dienos gyventojams reikalingų maršrutų gali nebelikti, o ta pati kelionė pailgės ir pabrangs. Juk savivaldybės vežėjas konkrečioje teritorijoje neretai užtikrina tuos maršrutus, kuriais privatūs vežėjai ne visuomet nori važiuoti, nes jie ne itin pelningi,“ – teigia Lietuvos savivaldybių asociacijos (LSA) prezidentas Mindaugas Sinkevičius.
    Pasak jo, savivaldybių vežėjai dabar aptarnauja beveik pusę tolimojo susisiekimo rinkos. Joje iki šiol dalyvavo 28 savivaldybių valdomos įmonės, dauguma jų pastaraisiais metais nemažai investavo į autobusų parkų atnaujinimą bei paslaugų kokybės gerinimą. Šią paslaugą teikti jos norėtų ir toliau, tačiau dėl konkurso sąlygų to daryti nebegalės.

    Be to, dar praėjusių metų lapkritį Susisiekimo ministerija inicijavo tolimojo susisiekimo autobusais reformą, kuria nustatoma konkurencinga procedūra vežėjams patekti į tolimojo susisiekimo sistemą. Tokia pertvarka numatyta šiuo metu Seime svarstomuose Kelių transporto kodekso pakeitimuose.
    „Girdime, kad Susisiekimo ministerija prioritetu laiko reformą, tuo tarpu jai pavaldi LTSA dirba visai kita kryptimi. Jau netrukus šios srities laukia dideli pokyčiai, tad toks institucijų blaškymasis gali privesti prie didelio chaoso tiek vežėjų, tiek gyventojų atžvilgiu. Bet kurios pertvarkos tikslas turėtų būti teigiami pokyčiai. Keleiviai neturi jausti neigiamų pasekmių, o vežėjams neturi būti bloginamos veiklos sąlygos“, – teigia LSA prezidentas M. Sinkevičius.

    Siekiant išvengti nestabilumo tolimojo susisiekimo rinkoje ir išsaugoti kuo daugiau gyventojams reikalingų maršrutų, savivaldybės siūlo stabdyti pagal esamą reglamentavimą paskelbtą konkursą iki kol bus apsispręsta dėl tolimojo susisiekimo reformos Seime.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92604829

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jei tikėti
    https://autobusubilietai.lt/search?d...1&toStop=Utena

    iš Kauno į Uteną bilietas "Kautros" Kauno-Obelių maršruto autobusu kainuoja 12,- eurų, Kauno-Visagino maršrutu - 80 centų brangiau, o Marijampolės AP maršruto Marijampolė-Ignalina autobusu - net 16 Eur 90 ct. Tai bent skirtumas!

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na, jei dotacijų nebus, liks tik keli vežėjai tarp/į didžiuosius miestus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vyriausybė pritarė tolimojo susisiekimo autobusais reformai

    Pagal naująją tolimojo susisiekimo autobusais sistemą visiems vežėjams, atitinkantiems nustatytus reikalavimus, numatoma sudaryti lygias galimybes vežti keleivius nustatytais maršrutais, nepriklausomai nuo to, ar jau yra kitų šiuose maršrutuose dirbančių vežėjų. Leidimai vežti keleivius būtų išduodami neterminuotam laikui, numatant minimalią 12 mėnesių paslaugos teikimo trukmę susisiekimo stabilumui užtikrinti.
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7iB5noPD3

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip turbūt tiesiai šviesiai nepasako, kad keleivių neužtektinai, tad generuotume nuostolį. Kažkas tą nuostolį turi padengti, aišku geriausia mokesčių mokėtojų pinigais

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Ollex tuo laiku išvyksta tik penktadieniais. Kitom dienom anksčiau, o antradieniais, trečiadieniais ir sekmadieniais išvis nebėra vėlyvų reisų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Į rungtynes sostinėje atvykusiam kauniečiui kelionė namo apkarto: nei autobusų, nei traukinių, nebent taksi už „riebią“ sumą
    LRT


    Atsakė ir LTG Link, o čia LTSA atsakymas:


    Graudu žiūrėti į visokius pasiteisinimus. Pirmas įdomus dalykas, kad LTSA nėra žinomi kelionių poreikiai, o LTG Link kažkaip sugeba sužinoti . Bet aišku, tai tik pasiteisinimas, kai sistema yra nekontroliuojama ir nėra VT vystymo.

    Antras dalykas, gerai, kad yra nereguliarūs traukinių reisai, bet kodėl vietoj jų negalima padaryti vienodo reiso kiekvieną penktadienį ir šeštadienį visą vasarą? Atitinkamai reklamuoti tą reisą užklijuojant plakatus geležinkelio stotyse, arenoje, renginių vietose, traukiniuose ir panašiai. Taip, kad tas laikas įsikaltų visiems į galvas ir nekiltų net abejonių, ar bus traukinys, ar ne.

    Pavyzdys: Vasaros naktinis traukinys Kaunas-Vilnius! Išvyksta 0:30 kiekvieną naktį iš penktadienio ir šeštadienio (nuo birželio 1 iki rugsėjo 1 d.)

    Dabar užmečiau akį į Žalgirio arenos puslapį, tai kiek matau keli artimiausi koncertai prasideda 19/20/21 val., baigiasi apie 23:30/0:00. Tai traukinio išvykimas 0:30 arba 1:00, manau, būtų neblogas variantas. Garantuoju, kad per porą mėnesių, kai žmonės pamažu išbandytų šitą reisą, pajustų jo stabilumą, papasakotų draugams, atsirastų nemažai keleivių. Juk jeigu paskutinis autobusas važiuoja 23:00, tai toks traukinys 0:30 tiesiog neturėtų konkurencijos – galima būtų kad ir euru pakelti bilieto kainą (geležinkeliams būtų apsidraudimas, kad reisas būtų mažiau nuostolingas, o keleiviams jau geriau euru primokėti, nei važiuoti taksu už 100 eurų ar rūpintis nakvyne). Plius dar gal būtų galima susitarti su VVT, kad už priemoką būtų galima važiuoti Vilniaus naktiniais autobusais neperkant atskirto bilieto.


    Keli FB komentarai po straipsniu:

    Ateičiai, yra dar Ollexo autobusas VNO - Kaunas išvyksta 23.30 val.


    O apskritai vėlyvam transportui matyt neužtenka pinigų finansavimui. LT viešasis iki šiol nėra tarpusavyje normaliai suderintas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Absurdiškas LTSa atsakymas, tas žmogus tik pvz pateikė renginio, esmė ne prie renginių grafiko taikytis, o visada turėti vėlų marśrutą.

    Komentuoti:

Working...
X