Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Šitą diskusiją labai įdomu lyginti su miesto VT temom. Kur lyg ir sutariama, kad maršrutai su tikslu „nuvežt kiekvieną bobutę į visas kapines be persėdimų“ nėra optimalus VT planavimo modelis.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galit užmėtyt akmenimis, bet Trakai - Kernavė arba Druskininkai - Birštonas yra ant tiek nišiniai maršrutai, kad jie niekada neapsimokėtų. Aš labai abejoju, ar ten būtų bent daugiau mažiau pastovūs 3-5 keleiviai, o be jų toks maršrutas niekada nebūtų rentabilus. Galų gale, turistams nereikia pamiršti car-sharingo.

    Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.

    EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
    Del car-sharingo: tai gana brangus malonumas, gana komplikuotas kai reikia zinoti daug taisykliu kaip naudotis, ne visi turi teises, ne visi turi EU teises, ne visi nori vazinetis svetimoje salyje su automobiliu (norintys dazniausiai ima ne car-sharinga, o nuomuojasi automobili is nuomos bendroviu). As kalbu, apie zmones, besinaudojancius viesuoju transportu, ne, keliaujancius su masina (turistai gali buti nebutinai uzsienieciai, bet ir lietuviai, ne visi vairuoja/nori vairuoti).

    O keliones su persedimu ir kur reikia sunkiai aiskintis tvarkarascius, gali buti idomu kaip nuotykis, bet kaip pas megejas pakeliauti po kitas Rytu Europos valstybes, praktiskai niekada neperku jokio autobuso bilieto, kur yra persedimas neaisku kur, kur neaiskus isvaziavo tvarkarasciai ir panasiai. Jeigu nera normalaus tiesioginio marsruto, saugodamasis riziku, daznai nusprendziu i ta vieta is vis nevykti. Kiek zmoniu vaziuotu Nida-Palanga (pries kelis metus budavo tikrai tiesioginis autobusas) nezinau, bet siuo atveju tiek toks susisiekimas, tiek tokie komentarai parodo, kad daznai net nesuprantama, kad nemazai zmoniu nenori/negali vairuoti ir naudojasi VT, nes taip megsta ir nori, o ne del to, kad "bobute vaziuoja is Kalabybiskio i Palanga, nes kitaip neisgali"
    Paskutinis taisė TIME; 2023.09.11, 10:38.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Taip, čia yra absoliučiai viskas tvarkoje, jeigu tu važiuoji iš Balbieriškio į Zapyškį.
    Ne, nėra tvarkoje. O minėtas pavyzdys buvo Klaipėda- Palanga.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ok, pripažįstu, tikrai nuoširdžiai galvojau, kad toks yra. Tada tikrai nesąmonė.
    Mažieji provincijos autobusų parkai ir užpildydavo tokius "nišinius" maršrutus. Dabar jų nebeliko.

    Aišku savivaldybės irgi turėjo ištraukti galvas iš užpakalių ir pasirūpinti savo autobusų parkais gerokai anksčiau, nes tie išsiskėtę prieštvaniniai tvartai ant ratų LT kelių nepuošia.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tai beveik niekas ir nevažiuodavo viso maršruto ZA-KL. Bet tokie "pravažiuojantys" autobusai perveža nemažai keleivių maršruto viduje, pvz. niekas netrukdė Zarasų autobusu važiuoti iš Šiaulių Panevėžin. O tai jau pajamos autobusų parkui.
    Tai aš tada visiškai nesuprantu, kas konkrečiai netiko Predator, nes lyg ir kalbėjome apie galimybę važiuoti iš Zarasų į Klaipėdą, o ne apie autobusų parkų pajamas


    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    kokių kontraargumentų dar reikia jeigu teigiama kad kas 2 val važiuojantis autobuso persėdimas yra viskas tarkoje.
    Taip, čia yra absoliučiai viskas tvarkoje, jeigu tu važiuoji iš Balbieriškio į Zapyškį.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    (...)Ir šiaip nėra atskirai jokio Zarasai-Panevėžys (...)
    Ok, pripažįstu, tikrai nuoširdžiai galvojau, kad toks yra. Tada tikrai nesąmonė.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Niekada niekas ir nebandė susodinti į autobusus Stasio iš Balbieriškio ir Onutės iš Zapyškio, nereikia užsiimti demagogija. Random vilniečiui/kauniečiui geriausiu atveju kartą gyvenime prireiks tą pačią dieną nuvažiuoti iš Trakų į Kernavę, todėl tokių maršrutų ir nėra.

    Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.
    Šitom demagogijom šiaip užsiiminėja Aplinkos ministerijos vadovas ir žalio kurso fanatai, kai siūlė transporto mokesčius ir keliavimo alternatyvas. Ir šiaip nėra atskirai jokio Zarasai-Panevėžys. Niekas nesako, kad visi iš Zarasų į Klaipėdą turi važiuoti. Toks maršrutas puikiai užpildo tarpinius susisiekimo taškus, bet tuo pačiu palengvina ir norintiems įveikti didesnę atkarpą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Striuka su kontrargumentais?
    kokių kontraargumentų dar reikia jeigu teigiama kad kas 2 val važiuojantis autobuso persėdimas yra viskas tarkoje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.
    Tai beveik niekas ir nevažiuodavo viso maršruto ZA-KL. Bet tokie "pravažiuojantys" autobusai perveža nemažai keleivių maršruto viduje, pvz. niekas netrukdė Zarasų autobusu važiuoti iš Šiaulių Panevėžin. O tai jau pajamos autobusų parkui.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
    Niekada niekas ir nebandė susodinti į autobusus Stasio iš Balbieriškio ir Onutės iš Zapyškio, nereikia užsiimti demagogija. Random vilniečiui/kauniečiui geriausiu atveju kartą gyvenime prireiks tą pačią dieną nuvažiuoti iš Trakų į Kernavę, todėl tokių maršrutų ir nėra.

    Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Deja nebėra... nebeatitinka kažkiokių reikalavimų.
    Jei gerai pamenu, susministerija įvedė tvarką, kad autobusai turi būti ne senesni nei X metų. Kadangi mažieji provincijos autobusų parkai paprastai naudoja 30+ metų senumo autobusus (jokiu būdu nesakau, kad tai gerai ir normalu - tikrai ne), maršrutus teko uždaryti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dar nesenai vaikščiojo tiesioginis autobusas.
    Deja nebėra... nebeatitinka kažkiokių reikalavimų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Na taip galima ir daugiau maršrutų rasti.. tik bendras laikas bus kaip su arkliniu vežimu

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Zarasai - Utena - Kupiškis - Panevėžys - Klaipėda.

    ​​​​​​TIk persėdimų daug
    Dar nesenai vaikščiojo tiesioginis autobusas.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
    Zarasai - Utena - Kupiškis - Panevėžys - Klaipėda.

    ​​​​​​TIk persėdimų daug

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Striuka su kontrargumentais?

    Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.
    Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

    Ant popieriaus skamba neblogai.
    Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.
    Striuka su kontrargumentais?

    Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pasak LRT radio anonso, ryt 9 h ryte bus valandos trukmės laida apie tarmiestinį susisiekimą autobusais ir kodėl jis toks blogas.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.

    EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
    Ant popieriaus skamba neblogai.
    Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Galit užmėtyt akmenimis, bet Trakai - Kernavė arba Druskininkai - Birštonas yra ant tiek nišiniai maršrutai, kad jie niekada neapsimokėtų. Aš labai abejoju, ar ten būtų bent daugiau mažiau pastovūs 3-5 keleiviai, o be jų toks maršrutas niekada nebūtų rentabilus. Galų gale, turistams nereikia pamiršti car-sharingo.

    Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.

    EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.09.10, 12:13.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, neseniai pazaidziau, isivaizduodamas, kad esu po Lietuva keliaujantis backpackeris. Tai pirma negalejau patiketi, kad neimanoma is Traku i Kernave nuvaziuoti. Bet po to likau dar labiau sokiruotas - nera tiesioginiu autobusu is Druskininku i Birstona ir netgi bent rugseji - is Nidos i Palanga (!!!!)
    Nėra srautų.
    Trakai - Kernavė net ne gretimi rajonai.
    Galiu dar didesnį šoką įvaryti: Simnas-Kalvarija autobuso irgi nėra!

    Komentuoti:

Working...
X