Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Taigi yra ta stotelė Fabijoniškėse. Tiek įlipimui, tiek išlipimui. Ko reikia? Kauno autobusai pro ten nevažiuos. Stotelė yra ties dviejų magistralinių gatvių sankryža, kuriomis važiuoja VT. Jų pasiekiamumas VT yra geresnis nei kokio BIG'o ar Mandarino.
-
Tunelį pastatys. Bet ne po metų. Dabar užtektų padaryti kilpą kitame požeminės perėjos gale ir sutvarkyti privažiavimą:
https://www.google.se/maps/@54.64430...2!8i6656?hl=lt
Būtų analogiškaI kaip VVT A9 Agrastų g.
Dėl Fabijoniškių, Visorių ir pan. Čia yra nesprendžiama problema. Kai norima važiuoti tarkime 40-60 km., privalu vyktį į stotį. Būna labai apmaudu, kai tą reikia daryti kokia 10 km "atgal" kryptimi. Visgi tos stotelės tegu būna BIG'e, Mandarine ar dar kur bet ne magistraliniame kelyje.
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu, kurių galų Grigiškes lyginti su Fabijoniškėmis. Pastarieji, beje, irgi turi tarpmiestinių autobusų stotelę. Esmė, kad tarpmiestiniai autobusai neturi sustoti kiekvienoje stotelėje miestuose, bet vietovėse, pro kurias ir taip pravažiuoja, kurios pakankamai nutolusios nuo autobusų stočių ir kur yra potencialiai nemaži keleivių srautai, turėtų stoti. Šitaip žmonės skatinami naudotis VT. Grigiškės, prie visko, dar ir neturi greito, tiesioginio ir dažno susisiekimo su stotimi.
Važiavimas traukiniu iš Lentvario netinka, nes, kaip jau daug kartų minėta, 68 autobusas prie Lentvario GS užsuks nebent tuomet, kai bus pastatytas tunelis po geležinkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.
Jei rimtai, tai projektuoti turi projektuotojai, atsižvelgdami į normatyvus ir objektyvius kriterijus, o ne gyventojai. Nes dažnai gaunasi, kad iš tiesų "išmušama" kas garsiausiai rėkia ir turi įtakos valdžioje (pvz.: Gudelių tunelis).
Jeigu Lietuvoje neįstengiama suplanuoti/pastatyti stotelės, tai ko verti tokie projektai? Po to verkiama, kad niekas nesinaudoja VT.
P.S.pastaruoju metu tarpmiestiniai nestoja, važiavom pasiimti iš Vievio, iš Vilniaus AS...
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Su kitu nesiginčyčiau, bet su Al1 reikia.
Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.
Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.
Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.
Bet mano nuomone, skirstymas turi būti. Pasiekiamumo gerinimas, t.y. ir VT gerinimas neturi susivesti į tai, kai tarpmiestiniai ar priemiesčio autobusai vežtų keleivius mieste. Mieste turi būti normalius miesto VT. Kas dėl Grigiškių, tai ten eina kalba apie grigiškiečių važiavimą tarpmiestiniais autobusais iš Grigiškių į Vievį, Kauną ar kitur ta kryptimi ir atgal. Tarpmiestiniai autobusai neturi stoviniuoti ant kiekvieno kampo miesto ribose ir dar vežti keleivius. Išsitempia kelionės laikas - tarpmiestinių keleivių interesai nesvarbus? Kas dėl gyventojų tankio, tai Vilniuje jis pakankamas imant atskiras transporto ašis ir apgyvendintas teritorijas greta jų. Todėl ne tik gali, bet ir turi būti vystomas normalus miesto VT, o tolimojo susisiekimo autobusams turi būti stotelės paimti keleivius, vykstančius iš miesto, ir išleisti atvykstančius, kad nereikėtų važinėti į stotį. Ir atstumas čia ne prie ko. Bet jų kiekis irgi turi būti ribotas, autobusai neturi stoviniuoti kas antroje miesto stotelėje.
Visgi lazdynų, fabijoniškių gyventojai turi kur kas geriau išvystytą miesto VT ir galimybė nuvykti į stotį yra geresnė, o kelionės laikas trumpesnis. Be to autobusai į Kauną pro Fabijoniškes nevažiuoja. O tie, kurie važiuoja į Panevėžį ar Šiaulius, ar Biržus ir pan. stoja Ukmergės g. Laisvės pr. gale.
Grigiškiečiui net pėsčiomis yra greičiau ir paprasčiau pasiekti A1, o į Lentvarį reikia važiuoti autobusu.
A1 Grigiškėse ne greitkelis ir niekada tokiu nebus. Stotelė turi būti kelyje, o ne atskirta nuo jo taip, kad autobusams būtų nepatogu užvažiuoti. Nereikia dangstytis mistiniu saugumu. Kuo daugiau VT, tuo eismas iš principo būtų saugesnis. Dabar gi pagrindinis saugumo priešas yra masinis lengvųjų automobilių srautas. Vietoj to, kad būtų gerinamas VT, jis bloginamas ir taip tik skatinama automobilizacija su visomis jos pasekmėmis - avarijomis ir daugiamilijardinių inversticijų į infrastruktūra poreikiu. Kai valstybei dotuoti bilietų kainas ir pirkti naujus autobusus, traukinius būtų pigiau nei kišti pinigus į asfaltą.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:03.
Komentuoti:
-
Stotelės A1 ir nebus. Iš abiejų pusių ties popieriaus fabriku bus jungiamosios gatvės. Keleivių saugumui jau yra tvora ir požeminė perėja.
visgi jei link Kauno viskas padaryta kaip priklauso - autobusas galės paimti keleivius ir iš karto sugrįžti į greitkelį, tai grįžtantis į Vilnių autobusas, išleidęs keleivius, dar turės pasisukioti kvartalinėmis siauromis Grigiškių gatvėmis. Ar tai ne trūkumas? Trūkumas. Juolab nebūtų jokių problemų iki naujos jungiamosios gatvės susiliejimo su Mokyklos gatve padaryti papildomą vienpusį išvažiavimą į A1 su ilga greitėjimo juosta.
pasižiūrėkite per Street View, kaip atrodo Mokyklos gatvė ir sankryža tarp jos ir Kovo 11-osios gatvės. Ir pasakykite, ar vieta ten tarpmiestiniams autobusams, tarp kurių yra ir triašių, ir dviaukščių. Ir jų bus ne vienas kitas per dieną, o apie 20-25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.
Tai aišku įdomu. Bet ar jums pačiam tai rimtai atrodo? Kaip reikšmingi argumentai?
Karo keliuose kontekste; asfalto vagysčių kontekste; Kautros - LG konkurencijoje dėl keleivių; vidutinio keleivio, kuris iššoko iš 1G, nori kuo greičiau į Kauną ir neapsisprendžia į kurią stotį eiti?
Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrigiškės yra miestas ir niekada čia nebus greitkelio. 80-100 km/h gali būti. Kas dėl saugumo, tai nereikia rašyti nesąmonių - yra tvora ir požeminė perėja ir niekas per kelią nelaksto. Lakstančių mažiau nei kitose A1 vietose, kur nėra jokių perėjų, o žmonėms, gyvenantiems vienoje kelio pusėje reikia kažkaip patekti į kitą, nesvarbu, į stotelę ar pas kaimynus. Tuo tarpu ratuotų fašistų armija sako, kad jie tegul vaikšto iki artimiausių viadukų kelis kilometrus pirmyn ir atgal.
Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.
Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.
Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.
Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.
Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEmocijomis rašote.
Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.
Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.
Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.
http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.
traukinys nėra tinkamas transportas grigiškiečiams, nes dėl jau aukščiau minėtų priežasčių, 68 maršruto autobusas negali privežti keleivių prie Lentvario GS. Visų pirma šis maršrutas skirtas važiuojantiems į miestą, o ne į stotį.
Tarpmiestiniai autobusai, kaip jau buvo minėta, negali vežti keleivių miesto teritorijoje. Todėl, važiuojant link Kauno, keleiviai Grigiškėse tik įlaipinami, o grįžtant į Vilnių - tik išlaipinami.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.17, 14:42.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTame ir esmė, kad ne 50 metrų. Elektrėnų atveju yra 2,5 km į šoną su dviem žiedais. Čia +5 min. mažiausiai. Vievis kolkas laikosi su savo "laikinais sprendimais".
Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.
O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.
Elektrėnai ne koks kaimas, o savivaldybės centras. Pagunda neužsukti nedidės, nes keleivių srautai pakankamai dideli.
Užtat su Rumšiškėmis ne kas. Ten keleivių nėra daug, be to į Kauną veža mikrobai iš Rumšiškių centro. Todėl stotelės perkėlimas iš A1 į vietinį kelią, nors ir priartino stoteles prie miestelio, tačiau dėl mažo srauto autobusai priversti tuščiai gaišti laiką. Todėl, įtariu, kad dalis tarpmiestinių autobusų atsisakė užsukinėti į Rumšiškes po tam tikro laiko, kai surinko statistiką, kiek keleivių jie pervežė į ar iš Rumšiškių.
Parašė sleader Rodyti pranešimąKodėl nesugebėjimą sureguliuoti viešojo transporto ir juo aprūpinti visus šalies gyventojus, reikia maskuoti bloginant inftrastruktūrą, t.y eismo saugumo sąskaita? Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 10:29.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEmocijomis rašote.
Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.
Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.
Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.
http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.
Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.
O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?
Taip pat ir Vieviui su Elektrėnais ir Žiežmariais. Tik eismui trukdo.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEmocijomis rašote.
Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.
Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.
Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.
Kur čia kas nors rašė apie 60000 stabdymą? Greičiau atvirkščiai.
Autobusai nestoja, nes tiesiog nėra kur saugiai sustoti ir išlaipinti keleivių, jau nekalbant apie laukiančius keleivius! Išmaldavus sustoja prie Lokoil.
Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮ Grigiškes traukiniai nevažiuoja ir nėra ko čia versti žmonių važiuoti per Lentvarį. Yra autobusai, kurie nuveža tiesiogiai į Kauną. Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža, priemiestiniai veža ir jais tikrai nemažai žmonių naudojasi, kuriems reikia tiesiogiai į stotį. Yra požeminė perėja, A1 skiriamojoje juostoje - tvora. To pakanka.
Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
Komentuoti:
-
Emocijomis rašote.
Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.
Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža.
http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGrigiškių gyventojai turi ne per A1 lakstyti dieną naktį, o sėsti į VVT->Lentvaris->traukinys ir pirmyn į Kauną.
Niekas nesipiktina, kad Vilnius-Klaipėda (Palanga, Nida, Šventoji) nestoja Kaune (o stoja Kryžkalnyje, kuris ne visuose žemėlapiuose yra). Nors Kaunas - ne Grigiškės.
Kaunas-Klaipėda linijoje visiškai kita situacija. Ekspresai iš Vilniaus į Klaipėda į Kauną neužsuka, tačiau atskirų maršrutų į pajūrį, kurie prasideda Kaune, yra daugiau nei pakankamai.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPerėjos daug kur yra, deja, ne visi pareigingi pėstieji. Užtenka, kad vienas iš 10 lakstytų, kas sukuria nelaimių statistiką. Ir nesvarbu ar šalia požeminė (atsiras kam smirda), ar virš kelio (atsiras ką supa, galva sukasi nuo aukščio), ar reguliuojama (ilgai laukti). Geriausia tą poreikį eiti per kelią naikinti. Tas ir daroma.
O problemos sprendimas - VVT68 tereikia priderinti prie traukinių tvarkaraščio.
PS
Susisiekimas su Kaunu pagerėtų, jei keliolika reisų Vilnius-Klaipėda ruože užsuktų į Kauną.
Bet visi supranta, kad dėl ilgos trukmės tada netektų keleivių Vilnius-Klaipėda atstume.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.
Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. Jei reikia į Nidą, nestoja ir dabar. Jei į Kauną - reikia traukinio. Jei su VVT kainuoja eurą iki Vilniaus, o koks Vilnius-Šakiai veš Grigiškės-Vilnius už 0,60 eur, tai čia jau "laukiniai vakarai" dėl 40 centų turėti kėglių migracijos srautus ant kelio.
P.S. manau, kai kuriuos pranešimus jau laikas perkelti į tarpmiestinio transporto temą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.14, 08:05.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDėkui.
Su Maksima-degalinės-autobusų stoties puse žymiai geriau. Suspaustai, bet vienas įvažiavimas, vienas išvažiavimas mažina konfliktus. Triguba tvora irgi jėga
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Vievyje vaizdas jau šiek tiek skiriasi.]
2017.05
Komentuoti:
Komentuoti: