Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gelžkelis
    replied
    Gal Kautra ir bijo, kad su dalimi savo chamavotų vairuotojų neužtikrins tokios keleivių vežimo kokybės, kurią užtikrintų užsienio įmonė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kodėl "Kautra" kelia nepasitenkinimą? Supranta, kad gali likti be nieko...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.
    Ne į temą atsakei.

    Klausimas buvo apie tavo teiginį, kad tikslas yra atiduoti stambiem vežėjam ir geriausiai iš užsienio.

    Kuo grindi, kad jiems geriausiai, kad paimtų užsienio vežėjas, o ne kokia Kautra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.
    Duok daugiau pagrindimo, kad tikslas yra užsieniui atiduot.
    Iškart užbėgu už akių pasakydamas, kad rezultatas nelygu tikslui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galima įvesti techninius reikalavimus autobusams ir kt., sudaryti naujas sutartis su esamais vežėjais nieko iš jų neatimant ir nedaryti jokio turgaus išbazarinant ir atiduodant visus maršrutus monopolistui ir dar galimai iš užsienio.

    Komentuoti:


  • Gelžkelis
    replied
    Šiaip jau pripažinkit, kad tvarkos tarpmiestiniuose maršrutuose reikia. Taip, tai kas siūloma nėra gerai, bet tokių laukinių vakarų, kaip dabar irgi būti negali - kokiais kledarais vežioja tokie kaip Biržų, Lazdijų, Rokiškio AP., nekalbu apie vairuotojų kultūrą, kartais ir keleivių vežimo taisyklių nepaisymą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Pagalvojau - gal dėl tos maršrutų reformos Biržų AP ir įsigijo tuos 3 naujus autobusus. Jei jau bus konkursai, vis šioks toks koziris rankose. Bet kiek skaičiau straipsnius, ar mačiau TV reportažus, nesupratau tos reformos nei tikslo, nei pasiekimo tvarkos.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Puiku, nes Biržuose vos ne 99% autobusų senesnės gamybos nei 2004 m.

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    Naujas autobusas Biržuose:
    MAN Lion's Coach
    Nuoroda: https://www.birzietis.lt/aktualijos/...s-jau-birzuose

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na toliau stumiamas vienas stambus vežėjas... Labai patogi situacija gaunasi. Dabar dėl karantino visi vežėjai sėdi nuostuoliuose, o kai kurie gali ir atsidurti ant bankroto ribos. Tada šmaukšt - ir ateina koks nors "gelbėtojas" iš Vakarų...
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.25, 19:03.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Po tarpmiestinių autobusų reformos tuntas savivaldybių liks be tiesioginio tolimojo susisiekimo

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...kimo-18038058/

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Nežinau ar čia tinkamiausia tema plėtoti specialiųjų reisų niuansus, tačiau 2018 m. vasarį-kovą dar buvo toks IKEA maršrutas. Tai pats paprasčiausias iš visų - tereikdavo nuvažiuoti iki to prekybos centro ir sulaipinus žmones, nuvežti juos iki Gedimino pr. 16 esančio viešbučio "Novotel". Ten būdavo įvairiomis kalbomis šnekantys užsieniečiai. Kas jie tokie, pagal kokį projektą atvykę - neturiu supratimo. Esu vykęs tik vakariniu reisu, tai šis maršrutas tekdavo tiems vairuotojams, kurie tądien vykdavo į Rokiškį (Iš Vilniaus 8:25, o grįžimas 16:30 val.). Iš ryto veždavo ar tai prieš Šakius, ar kokią Uteną vykstantis autobusas.
    P.S. prie ESO administracinio pastato suvažiavę 3 skirtingų krypčių autobusai sustodavo tam tikra tvarka - pirma stoja Nemenčinė, tada Ateities ir BIG`as ar tai atvirkščiai. Dažnai keleiviai klausdavo, tačiau būdavo galima atskirti - į Nemenčinę būdavo Eurolines autobusas, Ateities - mikrobas, o tas kas liko - į BIG`ą. Baigdavo jie apie 16:30.
    Humana baigdavo darbą ir eiti pradėdavo apie 16:45, tačiau reikdavo stovėti iki pat 17 ir nepajudėti nė minutės anksčiau, nes autobusas būdavo stebimas. Kaip kokioje koncentracijos stovykloje, be to išeinančius darbuotojus specialiu aparatu tikrindavo, ar nieko neišsineša su savimi. Nuo 2020 pradžios šis reisas dingo. Arba perėmė kitas vežėjas, arba veža ne po reiso grįžęs, o iš parko atvykęs autobusas.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    TE-3 specialieji maršrutai mano yra mažiausiai ištyrinėti iš tų 3-ų TOKS`o. Kartą teko važiuoti, tai nors maršrutas eina iki pat Musninkų st., tačiau paskutinė keleivė išlipo jau Tauragnų st.
    Dėl kitų 2, tai informacija tokia:
    Eso maršrutai
    ESO Nemenčinė - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, Kauno, Šopeno, Seinų, Geležinkelio, Drujos, Olandų, Antakalnio, Nemenčinės pl. pagrindinė Nemenčinės autobusų stotis, ir toliau, išlipus paskutiniams žmonėms, apsisukama prie kapinių. Dažnai vėliau tą autobusą galėdavai pamatyti per Valakampių tiltą grįžtantį į parką. Iš kokio reiso grįžus vykstant važiuojama - nežinau, tačiau paprastai ten važiuodavo Eurolines simbolika paženklinti autobusai. Iš ryto nežinau.
    ESO BIG - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Tūkstantmečio, Laisvės pr., Buivydiškių, Dūkštų, Šeškinės, Ukmergės g. Paskutinė stotelė būdavo Pavilionys, kur apsisukus išlipdavo paskutiniai žmonės. Neturintys apsisukimo tokiose sankryžose įgūdžių, važiuodavo apsisukti iki pat Tarandės apsisukimo. Tiesa, prieš 1,5 metų jo trasa buvo kiek kitokia [ Tūkstantmečio, Geležinio Vilko, Ukmergės g.]. Tačiau tiek Vingio parko, tiek Studentų st. išlipančių būdavo labai nedaug, ko gero todėl ir pakeitė trasą. Rytinį darbuotojų nuvežimą atlikdavo tas autobusas, kuris vėliau vykdavo į N. Akmenę (7:50 iš Vilniaus AS). Parveždavo iš naktinio Skuodo grįžęs autobusas, vėliau šį maršrutą vietoje Humanos davė anksčiausiam Rokiškiui.
    ESO Ateities - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, V. Kudirkos, J. Tumo-Vaižganto, A. Goštauto, Kalvarijų, Ateities g. (st. Kalvarijos galinė). Vakare įprastai važiuodavo mikriukas VW Crafter. Ryte atrodo juos nuveždavo vienas iš Stotis - oro uostas mikriukų, prieš pradėdamas savo įprastą maršrutą.

    Dėl Humanos jau rašiau - ryte surenka autobusas į Biržus 8:50, o vakare parveždavo iš anksčiausio Rokiškio grįžęs autobusas. Tiesa, ten keliskart kažkas keitėsi 2019 spalį. Vakare Karoliniškės laikoma paskutine stotele, o toliau viskas priklausydavo nuo to, kur kokiam keleiviui reikia/vairuotojo geranoriškumo. Dažniausiai toliau paveždavo kokią vieną moteriškę iki Viršuliškių, o toliau - Ąžuolyno g. Kiek rečiau - T. Narbuto gatve.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad TE-3 uždarė.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Aš gal porą metų nemačiau elektrinės maršrutų. Jie tikrai iki 2020-ų išsilaikė? Su specialiaisiais maršrutais visada yra sunku atsekti kada, kaip ir kas važiuoja, kai neturi kontaktų "iš vidaus". Elektrinės maršrutai suvesti tiesiog reguliariai matant Laisvės pr. važiuojančius MB O405 su lentelėmis, kurios ir nurodo maršruto galinius punktus. Maršrutai į ESO ir Humaną man yra naujiena, nes net jei ir esu matęs šių reisų autobusus, jie būdavo anoniminiai "specialus" ar "užsakytas".

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Dar nepaminėjote specialių TOKS maršrutų. Jei kam įdomu, tai veždavo ESO, Vilniaus elektrinės bei Humana darbuotojus. Kaip yra dabar - nežinau, tačiau iki karantino jie turėjo šiuos maršrutus.
    ESO būdavo 3 reisai - į Nemenčinę, iki PC BIG bei Ateities g.
    Dėl elektrinės - NVTKA tinklaraštyje tebesantis maršrutas Šatrija - VE-3 buvo prieš 2 metus apjungtas su kažkokiu kitu, tad pastaruoju metu važiuodavo nuo Šeškinės, toliau Paberžės, Gelvonų, Ozo, Kalvarijų g. ir toliau įprasta trasa.
    Dėl Humanos maršruto - apie jį kažkaip niekur nebuvo skelbta nei tinklaraštyje, nei čia. Jis turėdavo tokias stoteles: Tuskulėnų rimties parkas (tik rytais), Karoliniškės, Erfurto st., Gariūnai ir toliau Kibirkšties g. 6 (Humanos rūšiavimo sandėliai). Rytinį reisą atlikęs autobusas toliau vykdavo į Biržus (8:50), o vakare darbuotojus parveždavo iš anksčiausio Rokiškio reiso grįžęs autobusas (tas kuris iš Vilniaus būna 6:50, o grįžta 15:25). Tiesa, nuo `20 metų kažkas pasikeitė, gal baigėsi sutartis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai yra tarpmiestiniai maršrutai, kurių "reformą" stumiama. TOKS neturi nei vieno priemiesčio, paskutiniai buvo Vilnius - Lentvaris - Trakai. Visa kita tik užsakomieji pervežimai ir dar keletas tarptautinių maršrutų po Eurolines ženklu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kautra dar turi visokių priemiesčio ir miesto atskiruose miestuose, o TOKS tik užsakomuosius ir kelis tarptautinius, bet jie neišmaitins.
    Kažką čia meluoji apie ti tik užsakomus Lietuvoje. Toks turi ir visokius pajūris - Vilnius, taip pat Akmenė- Šiauliai - Vilnius, Biržai Panevėžys - Vilnius, čia tik iš atminties keli pvz.

    Komentuoti:

Working...
X