Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Tunelį pastatys. Bet ne po metų. Dabar užtektų padaryti kilpą kitame požeminės perėjos gale ir sutvarkyti privažiavimą:

    https://www.google.se/maps/@54.64430...2!8i6656?hl=lt

    Būtų analogiškaI kaip VVT A9 Agrastų g.

    Dėl Fabijoniškių, Visorių ir pan. Čia yra nesprendžiama problema. Kai norima važiuoti tarkime 40-60 km., privalu vyktį į stotį. Būna labai apmaudu, kai tą reikia daryti kokia 10 km "atgal" kryptimi. Visgi tos stotelės tegu būna BIG'e, Mandarine ar dar kur bet ne magistraliniame kelyje.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nelabai suprantu, kurių galų Grigiškes lyginti su Fabijoniškėmis. Pastarieji, beje, irgi turi tarpmiestinių autobusų stotelę. Esmė, kad tarpmiestiniai autobusai neturi sustoti kiekvienoje stotelėje miestuose, bet vietovėse, pro kurias ir taip pravažiuoja, kurios pakankamai nutolusios nuo autobusų stočių ir kur yra potencialiai nemaži keleivių srautai, turėtų stoti. Šitaip žmonės skatinami naudotis VT. Grigiškės, prie visko, dar ir neturi greito, tiesioginio ir dažno susisiekimo su stotimi.

    Važiavimas traukiniu iš Lentvario netinka, nes, kaip jau daug kartų minėta, 68 autobusas prie Lentvario GS užsuks nebent tuomet, kai bus pastatytas tunelis po geležinkeliu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
    Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.
    O gal geriau pasimelsti bažnyčioje (daugiau naudos)?
    Jei rimtai, tai projektuoti turi projektuotojai, atsižvelgdami į normatyvus ir objektyvius kriterijus, o ne gyventojai. Nes dažnai gaunasi, kad iš tiesų "išmušama" kas garsiausiai rėkia ir turi įtakos valdžioje (pvz.: Gudelių tunelis).
    Jeigu Lietuvoje neįstengiama suplanuoti/pastatyti stotelės, tai ko verti tokie projektai? Po to verkiama, kad niekas nesinaudoja VT.

    P.S.pastaruoju metu tarpmiestiniai nestoja, važiavom pasiimti iš Vievio, iš Vilniaus AS...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Su kitu nesiginčyčiau, bet su Al1 reikia.

    Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
    Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.

    Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.

    Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.
    Klausimas ne man, o valdžiai.
    Bet mano nuomone, skirstymas turi būti. Pasiekiamumo gerinimas, t.y. ir VT gerinimas neturi susivesti į tai, kai tarpmiestiniai ar priemiesčio autobusai vežtų keleivius mieste. Mieste turi būti normalius miesto VT. Kas dėl Grigiškių, tai ten eina kalba apie grigiškiečių važiavimą tarpmiestiniais autobusais iš Grigiškių į Vievį, Kauną ar kitur ta kryptimi ir atgal. Tarpmiestiniai autobusai neturi stoviniuoti ant kiekvieno kampo miesto ribose ir dar vežti keleivius. Išsitempia kelionės laikas - tarpmiestinių keleivių interesai nesvarbus? Kas dėl gyventojų tankio, tai Vilniuje jis pakankamas imant atskiras transporto ašis ir apgyvendintas teritorijas greta jų. Todėl ne tik gali, bet ir turi būti vystomas normalus miesto VT, o tolimojo susisiekimo autobusams turi būti stotelės paimti keleivius, vykstančius iš miesto, ir išleisti atvykstančius, kad nereikėtų važinėti į stotį. Ir atstumas čia ne prie ko. Bet jų kiekis irgi turi būti ribotas, autobusai neturi stoviniuoti kas antroje miesto stotelėje.
    Visgi lazdynų, fabijoniškių gyventojai turi kur kas geriau išvystytą miesto VT ir galimybė nuvykti į stotį yra geresnė, o kelionės laikas trumpesnis. Be to autobusai į Kauną pro Fabijoniškes nevažiuoja. O tie, kurie važiuoja į Panevėžį ar Šiaulius, ar Biržus ir pan. stoja Ukmergės g. Laisvės pr. gale.

    Grigiškiečiui net pėsčiomis yra greičiau ir paprasčiau pasiekti A1, o į Lentvarį reikia važiuoti autobusu.

    A1 Grigiškėse ne greitkelis ir niekada tokiu nebus. Stotelė turi būti kelyje, o ne atskirta nuo jo taip, kad autobusams būtų nepatogu užvažiuoti. Nereikia dangstytis mistiniu saugumu. Kuo daugiau VT, tuo eismas iš principo būtų saugesnis. Dabar gi pagrindinis saugumo priešas yra masinis lengvųjų automobilių srautas. Vietoj to, kad būtų gerinamas VT, jis bloginamas ir taip tik skatinama automobilizacija su visomis jos pasekmėmis - avarijomis ir daugiamilijardinių inversticijų į infrastruktūra poreikiu. Kai valstybei dotuoti bilietų kainas ir pirkti naujus autobusus, traukinius būtų pigiau nei kišti pinigus į asfaltą.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:03.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Stotelės A1 ir nebus. Iš abiejų pusių ties popieriaus fabriku bus jungiamosios gatvės. Keleivių saugumui jau yra tvora ir požeminė perėja.

    visgi jei link Kauno viskas padaryta kaip priklauso - autobusas galės paimti keleivius ir iš karto sugrįžti į greitkelį, tai grįžtantis į Vilnių autobusas, išleidęs keleivius, dar turės pasisukioti kvartalinėmis siauromis Grigiškių gatvėmis. Ar tai ne trūkumas? Trūkumas. Juolab nebūtų jokių problemų iki naujos jungiamosios gatvės susiliejimo su Mokyklos gatve padaryti papildomą vienpusį išvažiavimą į A1 su ilga greitėjimo juosta.

    pasižiūrėkite per Street View, kaip atrodo Mokyklos gatvė ir sankryža tarp jos ir Kovo 11-osios gatvės. Ir pasakykite, ar vieta ten tarpmiestiniams autobusams, tarp kurių yra ir triašių, ir dviaukščių. Ir jų bus ne vienas kitas per dieną, o apie 20-25.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.
    Na jūs pasakojate apie geruosiuos grigiškiečius, tada bloguosius grigiškiečius.
    Tai aišku įdomu. Bet ar jums pačiam tai rimtai atrodo? Kaip reikšmingi argumentai?

    Karo keliuose kontekste; asfalto vagysčių kontekste; Kautros - LG konkurencijoje dėl keleivių; vidutinio keleivio, kuris iššoko iš 1G, nori kuo greičiau į Kauną ir neapsisprendžia į kurią stotį eiti?

    Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
    Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Grigiškės yra miestas ir niekada čia nebus greitkelio. 80-100 km/h gali būti. Kas dėl saugumo, tai nereikia rašyti nesąmonių - yra tvora ir požeminė perėja ir niekas per kelią nelaksto. Lakstančių mažiau nei kitose A1 vietose, kur nėra jokių perėjų, o žmonėms, gyvenantiems vienoje kelio pusėje reikia kažkaip patekti į kitą, nesvarbu, į stotelę ar pas kaimynus. Tuo tarpu ratuotų fašistų armija sako, kad jie tegul vaikšto iki artimiausių viadukų kelis kilometrus pirmyn ir atgal.

    Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
    Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.

    Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.
    Su kitu nesiginčyčiau, bet su Al1 reikia.

    Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
    Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.

    Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.

    Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Emocijomis rašote.
    Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
    Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

    Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.



    Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

    http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
    Juk niekur nesiūliau mažinti greitį iki 50 km/h ir įrenginėti šviesoforų. Grigiškėse yra visa infrastruktūra saugiam pėsčiųjų judėjimui per A1 - 2 požeminės perėjos, viadukas, važiuojamoji dalis atitverta tvora. Iš esmės, netgi gerai, kad tarpmiestinių autobusų stotelės bus ne prie pat plento, o jungiamosiose gatvėse - autobusų vairuotojams sudėtinga išvažiuoti iš stotelės, kai leistinas greitis kelyje 100 km/h.
    Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.

    traukinys nėra tinkamas transportas grigiškiečiams, nes dėl jau aukščiau minėtų priežasčių, 68 maršruto autobusas negali privežti keleivių prie Lentvario GS. Visų pirma šis maršrutas skirtas važiuojantiems į miestą, o ne į stotį.

    Tarpmiestiniai autobusai, kaip jau buvo minėta, negali vežti keleivių miesto teritorijoje. Todėl, važiuojant link Kauno, keleiviai Grigiškėse tik įlaipinami, o grįžtant į Vilnių - tik išlaipinami.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.17, 14:42.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Atkelti pranešimai iš [A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tame ir esmė, kad ne 50 metrų. Elektrėnų atveju yra 2,5 km į šoną su dviem žiedais. Čia +5 min. mažiausiai. Vievis kolkas laikosi su savo "laikinais sprendimais".
    Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.

    O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.
    Elektrėnai yra didelis miestas, kuris generuoja nemažai keleivių abiem kryptimis, todėl buvo tikra nesąmonė, kad jiems reikėjo naudotis paprastomis stotelėmis A1 kelyje, su pavojingu perėjimu per jį. Dabar stotelės kiek arčiau žmonių, tačiau, stoties nėra. Bet tai jau savivaldybės problema.
    Elektrėnai ne koks kaimas, o savivaldybės centras. Pagunda neužsukti nedidės, nes keleivių srautai pakankamai dideli.
    Užtat su Rumšiškėmis ne kas. Ten keleivių nėra daug, be to į Kauną veža mikrobai iš Rumšiškių centro. Todėl stotelės perkėlimas iš A1 į vietinį kelią, nors ir priartino stoteles prie miestelio, tačiau dėl mažo srauto autobusai priversti tuščiai gaišti laiką. Todėl, įtariu, kad dalis tarpmiestinių autobusų atsisakė užsukinėti į Rumšiškes po tam tikro laiko, kai surinko statistiką, kiek keleivių jie pervežė į ar iš Rumšiškių.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kodėl nesugebėjimą sureguliuoti viešojo transporto ir juo aprūpinti visus šalies gyventojus, reikia maskuoti bloginant inftrastruktūrą, t.y eismo saugumo sąskaita? Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
    Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
    Būtent, kad laukinio kapitalizmo laikai vis dar tęsiasi. Darau tai, kas duoda pelno. Arba mokėk kompensacijas. Valstybė ir savivaldybės nusiplauna rankas ir todėl turime tokį prastą VT, prasčiausią regione ES ribose.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 10:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Emocijomis rašote.
    Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
    Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

    Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.



    Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

    http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
    Grigiškės yra miestas ir niekada čia nebus greitkelio. 80-100 km/h gali būti. Kas dėl saugumo, tai nereikia rašyti nesąmonių - yra tvora ir požeminė perėja ir niekas per kelią nelaksto. Lakstančių mažiau nei kitose A1 vietose, kur nėra jokių perėjų, o žmonėms, gyvenantiems vienoje kelio pusėje reikia kažkaip patekti į kitą, nesvarbu, į stotelę ar pas kaimynus. Tuo tarpu ratuotų fašistų armija sako, kad jie tegul vaikšto iki artimiausių viadukų kelis kilometrus pirmyn ir atgal.

    Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
    Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.

    Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
    Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
    Tame ir esmė, kad ne 50 metrų. Elektrėnų atveju yra 2,5 km į šoną su dviem žiedais. Čia +5 min. mažiausiai. Vievis kolkas laikosi su savo "laikinais sprendimais".
    Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.

    O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą


    Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?
    Anot Fulgur'o, Grigiškiečiams visai uždaryti išvažiavimą į autostradą, nėr čia ko makalotis. Tegu į Vilnių per Lentvarį važinėja, o į Kauną per Aukštadvarį.
    Taip pat ir Vieviui su Elektrėnais ir Žiežmariais. Tik eismui trukdo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Emocijomis rašote.
    Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
    Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

    Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.

    Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.
    Tai čia jūs dar labiau emocijoms pasidavėte.
    Kur čia kas nors rašė apie 60000 stabdymą? Greičiau atvirkščiai.
    Autobusai nestoja, nes tiesiog nėra kur saugiai sustoti ir išlaipinti keleivių, jau nekalbant apie laukiančius keleivius! Išmaldavus sustoja prie Lokoil.
    Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Į Grigiškes traukiniai nevažiuoja ir nėra ko čia versti žmonių važiuoti per Lentvarį. Yra autobusai, kurie nuveža tiesiogiai į Kauną. Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža, priemiestiniai veža ir jais tikrai nemažai žmonių naudojasi, kuriems reikia tiesiogiai į stotį. Yra požeminė perėja, A1 skiriamojoje juostoje - tvora. To pakanka.
    Kodėl nesugebėjimą sureguliuoti viešojo transporto ir juo aprūpinti visus šalies gyventojus, reikia maskuoti bloginant inftrastruktūrą, t.y eismo saugumo sąskaita? Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
    Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Emocijomis rašote.
    Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
    Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

    Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža.
    Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

    http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Grigiškių gyventojai turi ne per A1 lakstyti dieną naktį, o sėsti į VVT->Lentvaris->traukinys ir pirmyn į Kauną.

    Niekas nesipiktina, kad Vilnius-Klaipėda (Palanga, Nida, Šventoji) nestoja Kaune (o stoja Kryžkalnyje, kuris ne visuose žemėlapiuose yra). Nors Kaunas - ne Grigiškės.
    Atleiskite, bet tikrai nesąmonė sugalvota. 68 maršrutas nėra tinkama jungtis tarp Grigiškių ir Lentvario gel. stoties. nes Grigiškėse aptarnauja tik vakarinį Vokės krantą (kur daugiausia tik privatūs namai), daugumai gyventojų iki stotelės dar reikia nemažai paeiti. O ir Lentvaryje prie Stoties nepriveža ir nepriveš. Todėl normalu, jog grigiškiečiams, norintiems važiuoti į Kauną, Vievį ar Elektrėnus, tinka tik autobusai. Jei tarpmiestiniai autobusai nebestos Grigiškėse, dažniau važinėjantys tiesiog persės į automobilius.

    Kaunas-Klaipėda linijoje visiškai kita situacija. Ekspresai iš Vilniaus į Klaipėda į Kauną neužsuka, tačiau atskirų maršrutų į pajūrį, kurie prasideda Kaune, yra daugiau nei pakankamai.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Perėjos daug kur yra, deja, ne visi pareigingi pėstieji. Užtenka, kad vienas iš 10 lakstytų, kas sukuria nelaimių statistiką. Ir nesvarbu ar šalia požeminė (atsiras kam smirda), ar virš kelio (atsiras ką supa, galva sukasi nuo aukščio), ar reguliuojama (ilgai laukti). Geriausia tą poreikį eiti per kelią naikinti. Tas ir daroma.

    O problemos sprendimas - VVT68 tereikia priderinti prie traukinių tvarkaraščio.

    PS
    Susisiekimas su Kaunu pagerėtų, jei keliolika reisų Vilnius-Klaipėda ruože užsuktų į Kauną.
    Bet visi supranta, kad dėl ilgos trukmės tada netektų keleivių Vilnius-Klaipėda atstume.
    Dėl kažkokios statistikos ir kelių idiotų, išbėgančių į kelią, raukti tarpmiestinių autobusų sustojimą ir versti žmones važinėti per Vilnių ar Lentvarį (ko jie tikrai nedarys, o sės į savo automobilius)? Tikrai "nuostabiai" sugalvota. Grigiškėse yra dvi požeminės perėjos, pėsčiųjų viadukas ir praėjimas po viaduku prie Emsi degalinės - galimybių pereiti į kitą plento pusę apstu. Grigiškių ruožas eina per urbanizuotą teritoriją, šiaurinėje dalyje yra ir pramonės objektų, nereikia norėti, kad palei A1 nebūtų jokio pėsčiųjų judėjimo. To pasiekti neįmanoma, o tokių erelių, kurie brausis į važiuojamąją dalį, visuomet pasitaikys. Nuo tokių yra paprasti priešnuodžiai - tvoros ir policija. Tvora yra ir dabar. Bet kuriuo atveju, dėl kelių lakstytojų eiliniai keleiviai, važiuojantys į Kauną, kentėti neturi.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.

    Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. Jei reikia į Nidą, nestoja ir dabar. Jei į Kauną - reikia traukinio. Jei su VVT kainuoja eurą iki Vilniaus, o koks Vilnius-Šakiai veš Grigiškės-Vilnius už 0,60 eur, tai čia jau "laukiniai vakarai" dėl 40 centų turėti kėglių migracijos srautus ant kelio.
    Į Grigiškes traukiniai nevažiuoja ir nėra ko čia versti žmonių važiuoti per Lentvarį. Yra autobusai, kurie nuveža tiesiogiai į Kauną. Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža, priemiestiniai veža ir jais tikrai nemažai žmonių naudojasi, kuriems reikia tiesiogiai į stotį. Yra požeminė perėja, A1 skiriamojoje juostoje - tvora. To pakanka.

    P.S. manau, kai kuriuos pranešimus jau laikas perkelti į tarpmiestinio transporto temą.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.14, 08:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dėkui.
    Su Maksima-degalinės-autobusų stoties puse žymiai geriau. Suspaustai, bet vienas įvažiavimas, vienas išvažiavimas mažina konfliktus. Triguba tvora irgi jėga
    Ten dar blogiau. Nes eismas vyksta tiesiog per degalinę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą

    Vievyje vaizdas jau šiek tiek skiriasi.]


    2017.05
    Siuksliu konteineriai stoteleje.... va cia tai sprendimas...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Dėkui.
    Su Maksima-degalinės-autobusų stoties puse žymiai geriau. Suspaustai, bet vienas įvažiavimas, vienas išvažiavimas mažina konfliktus. Triguba tvora irgi jėga

    Komentuoti:

Working...
X