Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apskritai paėmus, ar čia vyr. architekto klausimas naujos transporto rūšys mieste? Daug metų tą stebime Vilniuje ir forume. Pakalnis ten buvo ir t.t. Nusikalbėdavo ir kt., nes ne jo sritis iš esmės.

    Vyr. architektas gali ir turi patarti tam tikrais transporto klausimais (kurie patenka į jo kompetensijas), bet ar jis čia turi būti vedantis viską į priekį ir skalpuojamas už kažko nebuvimą?

    Comment


      Kadangi paveiksliuke BRT (single lane bus) perveža 20000, o Light Rail tik 22000, tai jau matau argumentus, kad "negadinkim asfalto bėgiais", bus gerai ir BRT".

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        Kadangi paveiksliuke BRT (single lane bus) perveža 20000, o Light Rail tik 22000, tai jau matau argumentus, kad "negadinkim asfalto bėgiais", bus gerai ir BRT".
        Paveiksliukas tiesiog paimtas iš wikipedia, neburkime iš kavos tirščių. O mintis yra teisinga, Vilniui reikai didelės talpos viešojo transporto - autobusų/troleibusų neužtenka. Tuoj pradėsime nagrinėti kiek šriftų panaudota skaidrėje - 3 vadinasi turi būti 3 modalinės rūšys ir ne daugiau. Vadinasi automobilis, pestute ir dviratuku. VT jau už ribos, vadinasi Vilnius žada išardyti viešojo transporto sistemą.

        Dar ji pati "pakaitino vaizduotę" su sugeneruotais tramvajaus vaizdais Vilniuje. Taip pat sprendžiant iš jos kitų pasisakymų, tai ji asmeniškai yra gan entuziastingai už tramvajaus sistemą.

        Comment


          Tame pačiame forume kalbėjo ir Benkunskas. Pristatė Neries projektus, kurie sudėti į https://nerisatgimsta.lt/ visai įdomu buvo. Nors, žinoma, turėjo leptelti nesąmonę apie "mažą Vilniaus tankį" naujos VT rūšies kontekste. Man įdomu, koks yra santykis tarp Kairienės ir Benkunsko ir apskritai VMS administracijos? Kairienė, akivaizdu, supranta problemą ir atsargiai daro užuominas, kad Vilniui reikalingas tramvajus. Ne tik šitame video, bet ir kitomis progomis. Benkunskas tuo metu vis dar kartoja Pakalnio ir Šimašiaus komunikuotą melą, kad neva Vilniaus gyventojų tankumas "per mažas". Kad jis yra ant tiek durnas, kad šito nesuprastų, netikiu. Tai reikštų, kad jis tai daro tyčia. Bet Kairienė šitos nesąmonės nekartoja. Tai klausimas, ar neatsiras tarp jų kažkokia trintis ir ar Kairienė nebus patraukta? Arba ar nebus jai liepta užsičiaupti, jeigu nenori prarasti vyr. architektės pozicijos?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Tame pačiame forume kalbėjo ir Benkunskas. Pristatė Neries projektus, kurie sudėti į https://nerisatgimsta.lt/ visai įdomu buvo. Nors, žinoma, turėjo leptelti nesąmonę apie "mažą Vilniaus tankį" naujos VT rūšies kontekste. Man įdomu, koks yra santykis tarp Kairienės ir Benkunsko ir apskritai VMS administracijos? Kairienė, akivaizdu, supranta problemą ir atsargiai daro užuominas, kad Vilniui reikalingas tramvajus. Ne tik šitame video, bet ir kitomis progomis. Benkunskas tuo metu vis dar kartoja Pakalnio ir Šimašiaus komunikuotą melą, kad neva Vilniaus gyventojų tankumas "per mažas". Kad jis yra ant tiek durnas, kad šito nesuprastų, netikiu. Tai reikštų, kad jis tai daro tyčia. Bet Kairienė šitos nesąmonės nekartoja. Tai klausimas, ar neatsiras tarp jų kažkokia trintis ir ar Kairienė nebus patraukta? Arba ar nebus jai liepta užsičiaupti, jeigu nenori prarasti vyr. architektės pozicijos?
            Judu vadovė irgi kaba apie tai, kad 7-10 metų bėgyje Vilniaus autobusai ir troleibusai išnaudos savo resursą, nebus galimybės didinti talpos ir tt.
            Ir kalba, kad realistiškiausias variantas naujai transporto rūšiai - tramvajus.
            Nors dabar dar nenuspręsta, kokia rūšis bus diegiama (variantai BRT, Tramvajus, Metro) , bet jeigu sprendimas priklausytų tik nuo Judu vadovės, tada miestas judėtų tramvajaus link.

            O Valdas Benkunskas tiesiog nemoka duomenis žiūrėti.
            G maršrutai perveža daugiau negu 1/3 visų VT keleivių Vilniuje. Kasdien apie 120 tūkstančių žmonių naudojasi G maršrutais.

            Comment


              Judu vadovė Būtent festivalyje irgi minėjo, kad Vilniui jau reikėtų pradėti galvoti apie naują VT rūšį. Gal čia bandymas pamažu švelninti viešają nuomonę. Nes jei Benkunskas dabar išeitų pasakymu, kad mums reikia tramvajaus tai būtų išjuoktas ir prilygintas Zuokui ir jo svajonėm.

              Comment


                Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                Judu vadovė Būtent festivalyje irgi minėjo, kad Vilniui jau reikėtų pradėti galvoti apie naują VT rūšį. Gal čia bandymas pamažu švelninti viešają nuomonę. Nes jei Benkunskas dabar išeitų pasakymu, kad mums reikia tramvajaus tai būtų išjuoktas ir prilygintas Zuokui ir jo svajonėm.
                Gali būti, bet kažkaip keista, kad vyr. architektė ir Judu vadovė kalba apie realiai įgyvendinamą, mažesnių kaštų projektą, kuri tikrai aktyviai rems ES, o miesto vadovas svaigsta apie brangų, finansiškai nepagrindžiama projektą (metro).

                Vilniuje metro gali atsirasti tik jeigu metro sąstatai judės 7-9 min intervalais ir važinės 2-3 vagonų sąstatai. Ir tai tik vienintelė linija Oro Uostas - Stotis - Centras - Santariškės. Na ir plius jeigu didelė dalis linijos eis ant žemės.

                Tramvajus ta prasme geresnis, nes jis gali sukurti žymiai didesnę pridėtinę vertę Vilniui. Jo variacijas galima kombinuoti ir jis gali būti LRT toliau nuo centro ir artimesnis paprastam tramvajui miesto centre.

                Comment


                  Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                  Čia ir taip matosi,kad Vilniuj seniai reikalinga nauja VT rūšis,tik nesuprantu,kodėl nieko nedaroma.
                  Galbūt, nes nemažai Lietuvos visuomenės užnuodyta automobiliniu mąstymu.

                  Comment


                    Man kiek teko girdėti, jog tiek JUDU, tiek Architektūros skyrius, tiek Infrastruktūros skyrius rimtai kalba ir bando įrodyti merui tramvajau reikalingumą, bet meras ne taip lengvai sukalbamas, matyt veikia greito politiko mąstymas, kad kuo skambesnių darbų padaryti per vieną kadenciją padaryti, be jokios tolimos stategijos ar tikslų.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Man kiek teko girdėti, jog tiek JUDU, tiek Architektūros skyrius, tiek Infrastruktūros skyrius rimtai kalba ir bando įrodyti merui tramvajau reikalingumą, bet meras ne taip lengvai sukalbamas, matyt veikia greito politiko mąstymas, kad kuo skambesnių darbų padaryti per vieną kadenciją padaryti, be jokios tolimos stategijos ar tikslų.
                      Tai kaip tada tas Neries planas, kur atrodo darbų dešimtmečiui į priekį minimum? Sakyčiau viskas daug paprasčiau, tiesiog meras yra automarozas.

                      Comment


                        Na bet čia išties reikia gerai politiškai sužaisti. Reikia plataus taryboje esančių frakcijų sutarimo tramvajui statyti, kad, pvz., pradėjus paruošiamuosius darbus Benkunsko kadencijos pabaigoje, atėjusi nauja valdžia nenubrauktų visko.

                        Comment


                          Jau anksčiau šioje temoje prognozavau, kad Vilniaus miesto valdžia gali tyliai ruoštis bent jau diskusijoms apie tramvajų. Besikeičianti vyr. architektės ir JUDU retorika tokį įtarimą tik stiprina. Šioje kadencijoje turbūt jau nieko nepadarys, bet galbūt į kitus rinkimus Benkunskas gali eiti su žinia apie tramvajų? Juolab, ir viešojoje erdvėje matau vis daugiau nepasitenkinimo Vilniaus VT.

                          Beje, juk buvo užsakyta galimybių studija dėl naujos transporto rūšies - gal kas girdėjo apie tai?

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą
                            Beje, juk buvo užsakyta galimybių studija dėl naujos transporto rūšies - gal kas girdėjo apie tai?
                            Yra ji padaryta, tik neviešina išvadų, nes jose numatytas tramvajus.

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą

                              Tai kaip tada tas Neries planas, kur atrodo darbų dešimtmečiui į priekį minimum? Sakyčiau viskas daug paprasčiau, tiesiog meras yra automarozas.
                              Taip pat kaip ir Ukmergės g. rekonstrukcija - gražus piešinukas prieš rinkėjus. Juk neries rekonstrukcijai konkursai nėra daromi, neskaitant mažos dalies prie seimo. Va tiltai tai tikrai yra dalykas kur Benkunskas stumia, nors užtruks ilgai.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Tai kaip tada tas Neries planas, kur atrodo darbų dešimtmečiui į priekį minimum? Sakyčiau viskas daug paprasčiau, tiesiog meras yra automarozas.
                                Projektai su gražiomis skaidrėmis, filmukais ir įsivaizduojama harmonija su aplinka visada yra labai paklausūs pas rinkėjus, nors beveik niekada ir neįgyvendinami.
                                Šimašius buvo panašų "išmetęs" su Ukmergės gatvės rekonstrukcija.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Yra ji padaryta, tik neviešina išvadų, nes jose numatytas tramvajus.
                                  Būtų įdomu pamatyti ją.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X