Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
Komentuoti:
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimąGal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.commanau, daug kas ja noretu isigyti jei tik rastu...
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.
Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
Komentuoti:
-
Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
Komentuoti:
-
"Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąŠiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)
Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTruputį nusišneki„Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.„Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
Komentuoti:
-
"Kautra" aptarnavo ir aptarnauja tolimąjį priemiestį. O čia buvo klausimas apie miesto autobusus, kurie važiuoja į priemiestį (artimą). "Kautra" nieko neperėmė. Įtariu, kad būtent po to priviso priemiestinių mikrobų, skodžiančių miestą ir vežančių keleivius ir mieste. O autobusų maršrutai išliko, gal kai kuriuos tik pakoregavo, apjungė, šiek tiek praretino.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.
Komentuoti:
-
Kadangi į minėtus priemiesčius autobusai važinėja, tai kažkaip buvo sutarta. Bet kiek pamenu, tada VT Kaune, ypač autobusai, buvo gilioje krizėje. Situacija ėmė gerėti tik po kelių metų.
Komentuoti:
-
2001 m. rugsėjo 5 d. 13:01
Kauno priemiesčiai gali likti be visuomeninio transporto
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...to.d?id=473430
Kaip tada baigėsi?
Komentuoti:
-
O uz keliasdesimt metu 247 garazini gaus vienas is paskutiniuju triju nauju Kauno AP nauju Ikarus 260. 2 kolonos 2247. Dar 1013 ir 6581. Jau su gamyklinem atskirom kabinom.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąŠiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo: Atvaizdas
Jų valstybiniai numeriai:
1 ЛЛ 03-57
247 ЛЛ 03-58
246 ЛЛ 03-59
245 ЛЛ 00-60
244 ЛЛ 00-61
"Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius"-sia informacija buvau gaves savo laiku gerb.a.a. Liucijaus Suslavičiaus
Komentuoti:
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimąLygiai prieš 55 metus....
"Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
Jų valstybiniai numeriai:
1 ЛЛ 03-57
247 ЛЛ 03-58
246 ЛЛ 03-59
245 ЛЛ 00-60
244 ЛЛ 00-61Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.03.14, 19:37.
Komentuoti:
-
Lygiai prieš 55 metus....
"Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
Komentuoti:
-
1965 m. balandžio 11 d. neblaivaus vairuotojo sunkvežimis, kelyje Kaunas-Jonava, rėžėsi į Moskvičių, o po to į LAZą važiavusi maršrutu Kaunas-Zarasai.
"Kauno tiesa" 1965 m. J. Stanišausko nuotrauka.
Komentuoti:
Komentuoti: