Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Panašu į Studabakerį. Tik dėl oro nišų nosies šonuose keista, nes anas jų lyg ir neturėjo. Amerikiečiai krūvą jų per karą numetė sovietams. Po to pagal jo pagrindą rusai dar ilgai tęsė "GAZ-51" agoniją.
-
Kebulas vietines gamybos,o vaziuokle su kapotu ir priekiniais sparnais paimta "DODGE WC 51"
Komentuoti:
-
Čia Vilnius-Ukmergė magistralė, ties Širvintom per Širvintos upę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia lyg per Šventąją Vilnius - Ukmergė kelyje. Autobusas ir knygoje šiek tiek paplaukęs.
Atvaizdas
[/URL]
P.S. Šventosios upė daug platesnė, lyginant su šia 5 ar daugiau kartų.
Komentuoti:
-
Papuolė po ranka knyga "Lietuvos keliai", Mintis, Vilnius, 1982 m.
Ikarusų nuotraukos. Kryžkalnio autobusų stotyje. 71-3? л??.

Prie Rykantų ąžuolo. Vilniaus AP Ikarusas 63-51 лич.

Čia lyg per Šventąją Vilnius - Ukmergė kelyje. Autobusas ir knygoje šiek tiek paplaukęs.

Trakai.

Nepažiūrėjau, kokia čia vieta.
Komentuoti:
-
Tuomet buvo daug įvairių maršrutų. Ir keleivių buvo. Dabar gi sakau, kad yra tokių rajonų, kad patektum į gretimą rajono centrą, reikia važiuoti per trečią (didmiestį).
Komentuoti:
-
Idomu,kuo ipatingi tie Svencionys? Juk dabar tai tikrai nera tokiu reisu is Klaipedos, Mazeikiu ar Siauliu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, Kuršėnų autobusų stotyje vis dar yra perone krypties ženklas, kuriame nurodyti Švenčionys. Vadinasi, buvo maršrutas ne tik iš Šiaulių į Švenčionis, bet ir iš kokių nors Mažeikių ar Klaipėdos į Švenčionis.
Panasiu rajonu centru kaip Svencionys yra nemazai (Sirvintos, Salcininkai, Moletai ir t.t.)
Komentuoti:
-
Beje, Kuršėnų autobusų stotyje vis dar yra perone krypties ženklas, kuriame nurodyti Švenčionys. Vadinasi, buvo maršrutas ne tik iš Šiaulių į Švenčionis, bet ir iš kokių nors Mažeikių ar Klaipėdos į Švenčionis.
Komentuoti:
-
Kodel "atimti"? Siauliai-Svencionys,idomiai skambaParašė AutoLiet Rodyti pranešimąIš Kauno AP "atimti" trys Ikarus 55 Lux. Visi jau turėjo Kauno VAI išduotus valstybinius numerius, o du buvo "pasipuoše" ir garažiniais numeriais (253, 255).
Su Šiaulių AP garažiniais numeriais 121 75-90лии, 124 75-91лии, 133 75-92лии. Laikraštis "Raudonoji vėliava" 1967m. kovas.
Atvaizdas
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Iš Kauno AP "atimti" trys Ikarus 55 Lux. Visi jau turėjo Kauno VAI išduotus valstybinius numerius, o du buvo "pasipuoše" ir garažiniais numeriais (253, 255).
Su Šiaulių AP garažiniais numeriais 121 75-90лии, 124 75-91лии, 133 75-92лии. Laikraštis "Raudonoji vėliava" 1967m. kovas.

Komentuoti:
-
Kauno AP LAZ 697E gautas 1969m., nurašytas 1978m.

"Kauno autobusai" ir '"Kautra" archyvai.
Komentuoti:
-
Cia vairuotojas pats savininkas. Vazines iki lapkrcio 1d.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKur jį dar atkasė jie.
Komentuoti:
-
Nuotrauka ne 1972m. Šiaulių AP Ikarus 620 gavo 1967, 1968, 1969, 1970 metais. Aš manau, kad nuotrauka daryta 1967m. Pirmoji Ikarus 620 partija sudarė 15 autobusų.Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Šiaulių stotyje Klaipėdos AP LAZ 695E g.n. 62 v.n. 38-63лик. AP gavo 1968m. Nuotraukos metai turėtu būti velesni.Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimąPaskutinis taisė AutoLiet; 2012.08.15, 06:43.
Komentuoti:
-
Kauno AP ZIS-127. Gar. nr. 06 vėliau 296, valst. nr. лл 03-09, Kauno AP gavo 1959m. 1961m. su Vilniaus AP iškeitė į LAZ-697.Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Komentuoti:





Komentuoti: