Kolega ROKISKIS, kelintų metų tas EKSPRES laikraštis?
Autobusą su šiuo valst. Nr. - ZTA 430 - esu matęs 2002 metų vasarą.
Tada jis jau buvo su "Romekso" logotipais ir net gi garažo numeriu (03).
Be to, buvo perdažytas baltai su šviesiai mėlyna apačia ir tamsiai mėlyna langų juosta.
Kadangi "Regitra" rodo 3 savininkus, galima tik spėlioti - ar po nežinomo (bent kol kas neradau) savininko Telšių apskrityje jis turėjo dar kokį nors savininką iki "Romekso" (galbūt tą, kuris važinėjo nuotraukoje matomu maršrutu į Rastinėnus), o, galbūt tai ir buvo "Romekso" maršrutas, o po to autobusą dar spėjo kam nors perparduoti...
Tarp kitko, "Romeksas" (R. Stankevič individuali įmonė) oficialiai įkurta 2000 metų birželį, o jau minėtas logotipų ir garažo numerių klijavimas ant autobusų prasidėjo (ar bent jau virto masiniu reiškiniu) 2002 vasarą. Taip pat nežinau, ar iki tol "Romeksas" užsiiminėjo keleivių vežimu.
Kolega ROKISKIS, kelintų metų tas EKSPRES laikraštis?
Autobusą su šiuo valst. Nr. - ZTA 430 - esu matęs 2002 metų vasarą.
Tada jis jau buvo su "Romekso" logotipais ir net gi garažo numeriu (03).
Be to, buvo perdažytas baltai su šviesiai mėlyna apačia ir tamsiai mėlyna langų juosta.
Kadangi "Regitra" rodo 3 savininkus, galima tik spėlioti - ar po nežinomo (bent kol kas neradau) savininko Telšių apskrityje jis turėjo dar kokį nors savininką iki "Romekso" (galbūt tą, kuris važinėjo nuotraukoje matomu maršrutu į Rastinėnus), o, galbūt tai ir buvo "Romekso" maršrutas, o po to autobusą dar spėjo kam nors perparduoti...
Tarp kitko, "Romeksas" (R. Stankevič individuali įmonė) oficialiai įkurta 2000 metų birželį, o jau minėtas logotipų ir garažo numerių klijavimas ant autobusų prasidėjo (ar bent jau virto masiniu reiškiniu) 2002 vasarą. Taip pat nežinau, ar iki tol "Romeksas" užsiiminėjo keleivių vežimu.
Paskutinis taisė Romas; 2014.12.02, 20:39.
Priežastis: Citavimas
Idomu kodel "Vap'as" savo minkstiesiems, tarpmiestiniams Ikarus'ams paskyre kolona prasidedancia skaiciumi 4 o ne 5? Juk taip butu logiskiau. Itariu kad kolonos nr.5 gavo kietieji,priemiestiniai Ikarus.
Gal kas gali pasakyti tuo metu buvusia "Vap'o" GN nr. 1001 ar pacia pirma buvusia masina.
Ir paskutine kokia buvo 6xxx? Nes itariu kolona nr.6 turejo ukinis transportas?
Atsakymus į visus ar beveik visus šiuos klausimus galima rasti šioje ir gretimoje temose
O jei kolega tingi ieškoti, gal kada nors nepatingėsiu atsakyti. Tik su viena sąlyga - jei nustosite "kalti prie sienos" AutoLiet dėl kažkokių Kautros "fūrų"...
UPD: na gerai, jau - "mažiausias" numeris tikrai buvo 1001, o "didžiausio" keturženklio titulą reikėtų "rinkti" iš 8610 ir 7786.
O apie kolonų numeraciją ir jų virsmus buvo jau kelis kartus rašyta - nepatingėkite pasinaudoti paieška.
Idomu kodel "Vap'as" savo minkstiesiems, tarpmiestiniams Ikarus'ams paskyre kolona prasidedancia skaiciumi 4 o ne 5? Juk taip butu logiskiau. Itariu kad kolonos nr.5 gavo kietieji,priemiestiniai Ikarus.
Gal kas gali pasakyti tuo metu buvusia "Vap'o" GN nr. 1001 ar pacia pirma buvusia masina.
Ir paskutine kokia buvo 6xxx? Nes itariu kolona nr.6 turejo ukinis transportas?
Rokiskio ATI KAG GN-2 VAZIUOJA MARSRUTU ROKISKIS-PANEMUNELIS, UZ JO PAZ-651 foto daryta apie 1960 m.is Rokiskio autobusu stoties Nepriklausomybes a.(is ROKISKIS archyvo)
Komentuoti: