Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Anykščių autobusų stotis 1959

    Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)

    Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.


    http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
    Įdomu, ar ten tikrai Ikarus, o ne ZIS-155...
    Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2015.03.01, 19:37. Priežastis: Pridėta "Ikarus 30" nuotrauka

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.





    1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.



    Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied

    polona.pl

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusų stotelė su apsisukimo žiedu J. Biliūno gatvės gale Janydžiuose. Stovi autobusas PAZ-652 02-79 ЛИД GN-113,Anykščiai 1967 m.



    www.anyksciai.lt

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Šilutė. Autobusai prie geležinkelio stoties 1974 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusai ir keleiviai prie senosios Anykščių autobusų stoties, stovėjusios dabartinėje vietoje, ties A. Vienuolio ir Žvejų gatvių sankryža.foto 1959 m.


    http://www.anykstenai.lt/

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Įvažiavimas į Klaipėdos miestą



    Žvilgsnis į Lietuvos kelių istoriją - Autorius: Gražvydas Paliulis, Donaldas Andziulis 2013

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    193? m. Vilniaus tarpmiestinių autobusų tvarkaraštis

    Rozkład jazdy Wileńskiej spółki autobusów dalekobieżnych
    na linii Wilno - Grodno - Białystok

    Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusų bendrovės autobusų tvarkaraštis
    Vilniaus - Gardino - Balstogės linijoje

    Bendras vaizdas


    Fragmentas. Autobusų savininkų ir autobusų sąrašas
    Tuomet Vilniaus vaivadija turėjo kodą WN 00000
    Važinėjo autobusai Brockway ir Chewrolet
    Savininkai buvo žydai, lenkai ir gudai (ar rusai)


    Fragmentas. Išvykimo iš Vilniaus tvarkaraštis
    Autobusai iš Vilniaus prieš karą važiuodavo:
    - iki Paluknio 1:45
    - iki Eišiškių 2:15
    - iki Gardino 5:20
    - iki Balstogės 8:20


    Fragmentas. Bilietų kainos (Lenkijos zlotais):
    - iki Paluknio 2,00
    - iki Eišiškių 5,00
    - iki Gardino 8,00
    - iki Balstogės 12,00

    Spausdintas spaustuvėje Trakų g. 4, Vilniuje

    Šaltinis: http://polona.pl/item/8914005/0/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
    Žodžiu taip - nei "Kautra" vežiojo mieste, nei "Kauno autobusai" užmiestyje. Buvo autobusų parkas, jis ir vežiojo. O išskaidžius tai jau visai kitos įmonės su atskiromis veiklos sritimis.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    Šventė 80 metų
    Atvaizdas
    Taip, dėkui.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.
    Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
    Ne po privatizavimo, o keliems metams po jo praėjus susigrąžino tuos maršrutus. Be to yra daugiau vežėjų Kauno rajone - priemiestinių mikrobų firmas pamiršai.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com
    Noretum manau, daug kas ja noretu isigyti jei tik rastu...

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.
    Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
    Šventė 80 metų

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

    Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
    Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.

    Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
    Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

    Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Jau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
    Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.
    Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.

    Komentuoti:

Working...
X