Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Ten tas vėlai atvykstantis galėjo būti per Onuškį, Daugus, važiuodavo apie 3 val. tais laikais. Normalus autobusas važiuodavo apie 2 val.
-
Bet kad į Alytų atvyktų 23:50, turėjo išvažiuoti 21:45 - 22:10Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.
Nejaugi toks kada nors galėjo egzistuoti? O gal tai buvo koks nors tarptautinio maršruto naktinis reisas?
O tie "dvigubi" laikai gal dėl to, kad vienas būdavo ekspresas, o kitas, pvz., važiuodavo per Onuškį?
Komentuoti:
-
Nuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.
Komentuoti:
-
Senojoj Alytaus AS. 2009 m.
Atvykimo tvarkaraščiai iš Vilkaviškio ir Vilniaus. Laikus galima dar įžiūrėti, blogiausiu atveju, matosi kur žymeklis sustojo rašant skaitmenis.
Ar įmanoma, kad iš Kapčiamiesčio vakare atvykdavo du autobusai vienas paskui kitą (17:40 ir 17:45)?
Labai keista, kad kažkada buvo autobusas, atvykstantis į Alytų iš Vilniaus 23:50
Taip pat gal kažkas galėtų pakomentuoti tuos dvigubus laikus iš Vilniaus: 11:10, 13:45, 14:45? Čia gal važiuodavo skirtingų įmonių autobusai, nes būdavo daug keleivių? Ar kur čia šuo pakastas?
Komentuoti:
-
Dabartinio Vilniaus rajono 111 maršruto stotelėje 2-osios Putiniškės, Brinkiškių kryptimi:
Matosi išvykimo laikas 15:02 bei tekstas ...MEITUS Vienintelė asociacija man - su Dirmeitais, tik kad jie labai jau toli nuo čia >> Galbūt perkabinta iš kitos vietos lentelė?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip "ZiS 155" turejo tuos tris zibintus,virs priekinio stiklo,degdavo ne 4 spalvomis,o visi labo trimis:melyna,zalia,raudona.Sia marsruto kombinacija bande pritaikyti Maskvoje,bet jio nepasiteisino,ir greit atsisake.Lietuvoje maršrutams sios lempos niekad nebuvo jungiamosParašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąZis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
Komentuoti:
-
Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.03.01, 20:24.
Komentuoti:
-
Anykščių autobusų stotis 1959
Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)
Įdomu, ar ten tikrai Ikarus, o ne ZIS-155...Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.

http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg
Komentuoti:
-
Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.


1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.


Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“
Komentuoti:
-
Autobusų stotelė su apsisukimo žiedu J. Biliūno gatvės gale Janydžiuose. Stovi autobusas PAZ-652 02-79 ЛИД GN-113,Anykščiai 1967 m.

www.anyksciai.lt
Komentuoti:
-
Autobusai ir keleiviai prie senosios Anykščių autobusų stoties, stovėjusios dabartinėje vietoje, ties A. Vienuolio ir Žvejų gatvių sankryža.foto 1959 m.

http://www.anykstenai.lt/
Komentuoti:
-
Įvažiavimas į Klaipėdos miestą

Žvilgsnis į Lietuvos kelių istoriją - Autorius: Gražvydas Paliulis, Donaldas Andziulis 2013
Komentuoti:
-
193? m. Vilniaus tarpmiestinių autobusų tvarkaraštis
Rozkład jazdy Wileńskiej spółki autobusów dalekobieżnych
na linii Wilno - Grodno - Białystok
Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusų bendrovės autobusų tvarkaraštis
Vilniaus - Gardino - Balstogės linijoje
Bendras vaizdas

Fragmentas. Autobusų savininkų ir autobusų sąrašas
Tuomet Vilniaus vaivadija turėjo kodą WN 00000
Važinėjo autobusai Brockway ir Chewrolet
Savininkai buvo žydai, lenkai ir gudai (ar rusai)

Fragmentas. Išvykimo iš Vilniaus tvarkaraštis
Autobusai iš Vilniaus prieš karą važiuodavo:
- iki Paluknio 1:45
- iki Eišiškių 2:15
- iki Gardino 5:20
- iki Balstogės 8:20

Fragmentas. Bilietų kainos (Lenkijos zlotais):
- iki Paluknio 2,00
- iki Eišiškių 5,00
- iki Gardino 8,00
- iki Balstogės 12,00

Spausdintas spaustuvėje Trakų g. 4, Vilniuje
Šaltinis: http://polona.pl/item/8914005/0/
Komentuoti:
-
Žodžiu taip - nei "Kautra" vežiojo mieste, nei "Kauno autobusai" užmiestyje. Buvo autobusų parkas, jis ir vežiojo. O išskaidžius tai jau visai kitos įmonės su atskiromis veiklos sritimis.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
Komentuoti:




Komentuoti: