Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ROKISKIS
    replied
    LAZ-697E 14-30 LLB gal kas zinote kam priklause sis autobusas su uzrasu "PAEZERYS" foto apie 1979m.(is ROKISKIS archyvo)

    Paskutinis taisė ROKISKIS; 2012.03.26, 21:05.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    KAVB.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Ačiu labai už tokį nuotrauką.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Ikarus Vilniaus autobusų stotyje 1997m.



    http://www.stadtbus2.de

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    ROKISKIO ATI LAZ-695E KRYME 1971 M. GN 85 96-50 LIŽ (V.MARKELIO FOTO)

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    IKARUS-250 Rokiškyje 1983 m. (ROKISKIS archyvas)

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    KAVB.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Tai KAG -3 foto daryta 1961 m.Plateliuose (is ROKISKIS archyvo)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš tikrųjų tai tais laikais ant vienos bazės buvo montuojamas ir lengvojo automobilio, ir sunkvežimio, ir autobuso, ir netgi šarvuočio kėbulas...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Kodel automobiliais,o ne autobusais? Ar anksciau autobusai buvo vadinami automobiliais?
    Tu pasižiūrėk tų laikų autobusų ir automobilių nuotraukas ir pamatysi, kad automobilis nuo autobuso nelabai tesiskyrė. Keleivių buvo mažai ir pirmieji autobusai buvo dabartinių "mikruškių" dydžio 8 - 12 vietų.

    Komentuoti:


  • toksinas
    replied
    Tarpmiestinis autobusas

    Štai tokia nuotrauka iš šeimos albumo. Tarpukario Lietuva. Kavarsko miestelis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netgi automobusu vadino.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis "Krašto balsas" 1922.11.19.

    Atvaizdas
    Kodel automobiliais,o ne autobusais? Ar anksciau autobusai buvo vadinami automobiliais?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Krašto balsas" 1922.11.19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lyg ir 1922 metų (nes knygutėje nenurodyta) autobusų iš Kauno ir traukinių per Kauną tvarkaraštis.
    Tvarkaraščių tik 2 lapai, o visa kita - reklama. Daugiausia žydiška, keliomis kalbomis - lietuvių, rusų (sena rašyba), lenkų, vokiečių, anglų ir jidiš.

    1922_traukiniu_ir_autobusu_tvarkarastis_reduced_si ze.pdf - 3.3 Mb

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kur sena stotis buvo? Ten pat?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Mokslas ir technika" 1963m.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Dabartinė Kauno AS 1936m. Žurnalas "Trimitas".



    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Tai, kad dėl skurdo ir keliaut tikslo nelabai buvo, todėl ir keleiviai labai jau vienkartiniai buvo, koks pareigūnas paskirtas į provinciją ar studentas grįžtantis namo, o tie kas buvo turtingesni (dvarininkai) tai turbūt naudojosi nuosavo transporto prototipu vežimais, žiemą rogėmis, kuo naudojosi ir į turgų važiuojantieji nes prekes nuvežti vežimu buvo patogiau ir pigiau negu autobusu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Turiu kelis istorinius klausimus:
    1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
    2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
    Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
    Įtariu, kas tai buvo privati bendrovė. Būstinė buvo Kaune. Autobusais, autobusais. Didesniais automobiliais galbūt pačioje nepriklausomybės pradžioje, apie 1920 m.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?

    Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.
    Žmonės keliavo mažai. Po karo ir nepriklausomybės kovų buvo skurdas. Tų, kas galėjo keliauti, buvo nedaug. Į Virbalį, Kybartus, Vilkaviškį iš Kauno buvo galima nuvažiuoti traukiniu (2 kartus per parą važiuodavo) ir niekas nesitrankė autobusu. Užtat Marijampolė neturėjo susisiekimo su Kaunu, Vilkaviškiu. Todėl toks maršrutas pirmiausiai ir atsirado. Į Alytų buvo galima nuplaukti Nemunu, į Jurbarką taip pat. Žiemą, aišku, laivyba nevyko. Bet ir autobusu tais laikais žiemą buvo keliauti pavojinga. Jau rašiau, kad sugedus 1920 m lapkričio pabaigoje autobusui (tikriausiai tos kontoros, kurios reklamą įdėjau), vykusiam iš Kauno į Marijampolę, Žemaitei teko nakvoti lauke. Rašytoja sušalo, susirgo plaučiu uždegimu ir numirė.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 20:04.

    Komentuoti:

Working...
X