LAZ-697E 14-30 LLB gal kas zinote kam priklause sis autobusas su uzrasu "PAEZERYS" foto apie 1979m.(is ROKISKIS archyvo)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Iš tikrųjų tai tais laikais ant vienos bazės buvo montuojamas ir lengvojo automobilio, ir sunkvežimio, ir autobuso, ir netgi šarvuočio kėbulas...
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKodel automobiliais,o ne autobusais? Ar anksciau autobusai buvo vadinami automobiliais?
Komentuoti:
-
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Lyg ir 1922 metų (nes knygutėje nenurodyta) autobusų iš Kauno ir traukinių per Kauną tvarkaraštis.
Tvarkaraščių tik 2 lapai, o visa kita - reklama. Daugiausia žydiška, keliomis kalbomis - lietuvių, rusų (sena rašyba), lenkų, vokiečių, anglų ir jidiš.
1922_traukiniu_ir_autobusu_tvarkarastis_reduced_si ze.pdf - 3.3 Mb
Komentuoti:
-
Tai, kad dėl skurdo ir keliaut tikslo nelabai buvo, todėl ir keleiviai labai jau vienkartiniai buvo, koks pareigūnas paskirtas į provinciją ar studentas grįžtantis namo, o tie kas buvo turtingesni (dvarininkai) tai turbūt naudojosi nuosavo transporto prototipu vežimais, žiemą rogėmis, kuo naudojosi ir į turgų važiuojantieji nes prekes nuvežti vežimu buvo patogiau ir pigiau negu autobusu.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTuriu kelis istorinius klausimus:
1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?
Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 20:04.
Komentuoti:
Komentuoti: