Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Parašė Al1Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.
Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.
Komentuoti:
-
Turiu kelis istorinius klausimus:
1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
Komentuoti:
-
Turbūt tais laikais panašaus ilgio maršrutais buvo visai įprasta važiuoti stovint.
Komentuoti:
-
Na, šiaip tai tarpmiestinis susisiekimas iš Kauno į Suvalkijos miestus - Marijampolę, Vilkaviškį, Virbalį ir Kybartus prasidėjo 1920 m. vasario 10 d. Viena mašina (tik neaišku, ar autobusas, ar didesnis lengvasis automobilis su 6-8 sėdimom vietom) vieną kartą per dieną - 7 val. ryto iš Kauno. Po pietų tikriausiai atgal.
Iš dienraščio "Lietuva" 1920 m. vasario 13 d. numerio.
Komentuoti:
-
Autobusai prie Vilkaviškio stoties. Jau tuomet autobusais buvo vežami keleiviai nuo stoties iki miesto.
Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.
Kaip matau tuo metu kolonu dar nebuvo?
Garaz.nr.55 cia jau matyt priklause tarpmiestiniai masinai ir buvo numeracijoje "ant galo"?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGaražinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
Komentuoti:
-
Knygutėje tik autobusų iš Kauno stoties tvarkaraštis. Kai kurie artimi maršrutai prasidėdavo ne Kauno stotyje, o Ožeškienės g. Taip pat ir apie tvarkaraščius tarp kitų miestų infomacijos kol kas radau tik viename 1937 m. geležinkelių tvarkaraštyje... Bet dar jo nenukopijavau. Beje, tarpmiestinis susisiekimas autobusais Lietuvoje prasidėjo gan anksti. Rašytoja Žemaitė peršalo, susirgo plaučių uždegimu ir numirė, nes važiuojant iš Kauno į Marijampolę 1921 m. lapkričio pab., autobusas sugedo or teko nakvoti lauke...
Komentuoti:
-
Parašė glupstwo Rodyti pranešimąOho!
Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąCentralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.
Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...
Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb
Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.
Komentuoti:
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimąSi nuotrauka is Šiauliu....kas kas pakuomentuos
Komentuoti:
-
Centralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.
Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...
Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGaražinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
idomi garazine numeracija,dvizenkle..ko gero Vilniui priklause si masina?
O gal kas zino kaip tuo metu buvo sudaroma ir paskirstoma valstybine numeracija?
Komentuoti:
Komentuoti: