Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Spėju, kad tais laikais išvis keliauta ne taip daug, kaip dabar.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1
    Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.
    Įdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?

    Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Turiu kelis istorinius klausimus:
    1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
    2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
    Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Turbūt tais laikais panašaus ilgio maršrutais buvo visai įprasta važiuoti stovint.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, šiaip tai tarpmiestinis susisiekimas iš Kauno į Suvalkijos miestus - Marijampolę, Vilkaviškį, Virbalį ir Kybartus prasidėjo 1920 m. vasario 10 d. Viena mašina (tik neaišku, ar autobusas, ar didesnis lengvasis automobilis su 6-8 sėdimom vietom) vieną kartą per dieną - 7 val. ryto iš Kauno. Po pietų tikriausiai atgal.



    Iš dienraščio "Lietuva" 1920 m. vasario 13 d. numerio.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1974m. Pirmieji autobusai Kaune pradėjo kursuoti 1924m. rudeni.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.01.21, 06:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusai prie Vilkaviškio stoties. Jau tuomet autobusais buvo vežami keleiviai nuo stoties iki miesto.



    Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.
    Gal zinai visa tuometine Vilniaus autobusu parko (nes manau si masina priklause Vilniui) garazine numeracija?
    Kaip matau tuo metu kolonu dar nebuvo?
    Garaz.nr.55 cia jau matyt priklause tarpmiestiniai masinai ir buvo numeracijoje "ant galo"?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Garažinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
    Nuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Knygutėje tik autobusų iš Kauno stoties tvarkaraštis. Kai kurie artimi maršrutai prasidėdavo ne Kauno stotyje, o Ožeškienės g. Taip pat ir apie tvarkaraščius tarp kitų miestų infomacijos kol kas radau tik viename 1937 m. geležinkelių tvarkaraštyje... Bet dar jo nenukopijavau. Beje, tarpmiestinis susisiekimas autobusais Lietuvoje prasidėjo gan anksti. Rašytoja Žemaitė peršalo, susirgo plaučių uždegimu ir numirė, nes važiuojant iš Kauno į Marijampolę 1921 m. lapkričio pab., autobusas sugedo or teko nakvoti lauke...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė glupstwo Rodyti pranešimą
    Oho!
    Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
    Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.
    Seniau važiuodavo į Širvintas autobusas kiekvieną dieną (greičiausiai net ne vienas reisas buvo), dabar paliktas tik penktadieniais, sekmadieniais.

    Komentuoti:


  • glupstwo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Centralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.

    Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...

    Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb
    Oho!
    Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
    Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Si nuotrauka is Šiauliu....kas kas pakuomentuos
    Čia prie geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Paz 672,gal zinot kokio ATI
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Si nuotrauka is Šiauliu....kas kas pakuomentuos
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Centralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.

    Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...

    Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Mokslas ir technika" 1973m.



    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Garažinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
    Dekoju
    idomi garazine numeracija,dvizenkle..ko gero Vilniui priklause si masina?
    O gal kas zino kaip tuo metu buvo sudaroma ir paskirstoma valstybine numeracija?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Garažinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10

    Komentuoti:

Working...
X