Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.
    Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
    Ne po privatizavimo, o keliems metams po jo praėjus susigrąžino tuos maršrutus. Be to yra daugiau vežėjų Kauno rajone - priemiestinių mikrobų firmas pamiršai.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com
    Noretum manau, daug kas ja noretu isigyti jei tik rastu...

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.
    Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
    Šventė 80 metų

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

    Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
    Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.

    Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
    Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

    Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Jau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
    Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.
    Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Kautra" aptarnavo ir aptarnauja tolimąjį priemiestį. O čia buvo klausimas apie miesto autobusus, kurie važiuoja į priemiestį (artimą). "Kautra" nieko neperėmė. Įtariu, kad būtent po to priviso priemiestinių mikrobų, skodžiančių miestą ir vežančių keleivius ir mieste. O autobusų maršrutai išliko, gal kai kuriuos tik pakoregavo, apjungė, šiek tiek praretino.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Jau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
    Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kadangi į minėtus priemiesčius autobusai važinėja, tai kažkaip buvo sutarta. Bet kiek pamenu, tada VT Kaune, ypač autobusai, buvo gilioje krizėje. Situacija ėmė gerėti tik po kelių metų.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    2001 m. rugsėjo 5 d. 13:01
    Kauno priemiesčiai gali likti be visuomeninio transporto

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...to.d?id=473430

    Kaip tada baigėsi?
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 09:53. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Policija“ 1937 m.





    Komentuoti:


  • uH1978
    replied
    O uz keliasdesimt metu 247 garazini gaus vienas is paskutiniuju triju nauju Kauno AP nauju Ikarus 260. 2 kolonos 2247. Dar 1013 ir 6581. Jau su gamyklinem atskirom kabinom.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Šiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo: Atvaizdas


    Jų valstybiniai numeriai:

    1 ЛЛ 03-57
    247 ЛЛ 03-58
    246 ЛЛ 03-59
    245 ЛЛ 00-60
    244 ЛЛ 00-61
    Aciu už patikslinima:
    "Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius"-sia informacija buvau gaves savo laiku gerb.a.a. Liucijaus Suslavičiaus

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
    Lygiai prieš 55 metus....
    "Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
    Šiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo:

    Jų valstybiniai numeriai:

    1 ЛЛ 03-57
    247 ЛЛ 03-58
    246 ЛЛ 03-59
    245 ЛЛ 00-60
    244 ЛЛ 00-61
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.03.14, 19:37.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Lygiai prieš 55 metus....
    "Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1965 m. balandžio 11 d. neblaivaus vairuotojo sunkvežimis, kelyje Kaunas-Jonava, rėžėsi į Moskvičių, o po to į LAZą važiavusi maršrutu Kaunas-Zarasai.
    "Kauno tiesa" 1965 m. J. Stanišausko nuotrauka.

    Komentuoti:

Working...
X