Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. balandžio 27 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied

    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1980 m. spalio 1 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1979 m. rugsėjo 20 d.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr.
    Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
    Taip, kažkada keletą metų vad. "Krasnūchoje" buvo toks eismo organizavimas:
    - S. Konarskio gatve 2 ar 3 juostos nuo miesto centro iki Gerosios Vilties ar iki dabartinio Gerosios Vilties žiedo.
    - Nuo Panerių link centro R.Armijos (dab. Savanorių) prospektu - 3 juostos ir viena troleibusams priešinga kryptimi.
    - Atrodo, tuo pat metu buvo praplatinta G.Vilties gatvė, kai ten padidėjo krovininių automobilių srautas nuo Konarskio į link R.Armijos pr., bet tąreikia patiksinti.

    Kai buvo pastatytas mazgas prie Vingio parko (apie 1977 m. - kaip yra ši laikraščio žinutė), Konarskio gatvė buvo perkirsta ir iš jos iškeltas viešasis transportas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keista. Gali būti, kad iš tikrųjų buvo vienpusis eismas Raudonosios Armijos pr. tarp Konarskio ir Požėlos (dabar Pietario) gatvių.

    Bet kokiu atveju, po to autobusai į Konarskio g. jau nebegrįžo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr. Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. lapkričio 21 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1978 m. sausio 21 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis 1972 m."Vakarinės naujienos" kovo 18 d.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.09.11, 13:18.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje Nerimi plaukiojo „S. Nėris“, „Kijevas“, „Taškentas“, bet juos supjaustė kaip metalo laužą
    Po karo mieste ėmė dominuoti viešasis transportas. Vilnius pagal troleibusų skaičių iškopė į 6 vietą pasaulyje, o pagal maršrutų ilgį tapo 5-as.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1979 m. birželio 11 d.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

    Škoda Vilniuje, 1962


    Statomas Antakalnio transporto žiedas, 1971


    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Paminėsiu, jog 607 išrinko iki rėmų, norėjo kapitaliai remontuoti. Pasibaigė pastarojo kelionė metalo lauže

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.
    Na, taip, nes šios modifikacijos autobusus rinko jau Lietuvoje, UAB Magnalis įmonėje, deka labai lengvai renkamos autobuso konstrukcijos (bet dėl to ir neilgaamžės). Bet čekams dėl to ji nė kiek mažiau vertinga

    Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti
    Ikarusas tai be žodžių. 9 metus stovėjo, bet dabar kažkam trukdyti pradėjo. Man atrodo, jeigu Škodos 9tr būtų keičiamos prie VVT, tai apie jokį muziejinį/pramoginį troleibusą nebūtų net kalbos.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. <...>
    Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.

    Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.
    Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čekijoje neatsirado Karosos muziejui?
    Atsirado Čekijos pakraštyje kažkuriam iš garažų, kur stovi privatiems asmenims priklausančios Karosos kaip muziejinės. Beje, šiomis dienomis praėjo techninę apžiūrą, artimiausiu metu keliaus į registraciją

    Beje, @do97, kuris ir važiavo link Prahos kartu su čekais, montuoja filmuką, kaip sekėsi važiuoti Karosai link Čekijos
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.08.15, 23:15.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Paskutinė Karosa važiuoja į muziejų Čekijoje.

    Šaltinis: fotobus.msk.ru
    Jei tiksliau, tai ne važiuoja, o ilsisi nes perkaito

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čekijoje neatsirado Karosos muziejui? Kitas klausimas - o Lietuvoje muziejui Karosos neprireikė?
    Ją mačiau ties Varėnos ir Alytaus rajono riba, ant tikto per Merkį prasilenkiau. Ji savo eiga važiavo iš Vilniaus. Dar pagalvojau, kur ji važiuoja...

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Paskutinė Karosa važiuoja į muziejų Čekijoje.



    Šaltinis: fotobus.msk.ru

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Stotis - Pavilnys. Pavilnyje apsisukdavo aplink Džiaugsmo, Versmių, Žilvičių, Švariosios gatvių kvartalą.

    Komentuoti:

Working...
X