Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis “Lietuvos žinios” 1909 m. birželio 13 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1981 m. rugpjūčio 28 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1980 m. lapkričio 3 d.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Metai, jei gerai supratau, iki 2000-ųjų?

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Gräf & Stift. Maironio g.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1981 m. rugpjūčio 22 d.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Kiek man žinoma po kol kas gamyklinė lentelė nėra surasta, netgi jos buvimo vietą nerasta

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Gal ten tiesiog turėta galvoje pirmojo/seniausio modelio troleibusas

    Dar vienas neblogas straipsnis

    Troleibusai – Vilniaus istorija ir dabartis

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...VWnVa8I&copied

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
    O pagal ką jūs nustatė te, kad šio troleibuso grąžinis nr. 49?
    Matomai yra išlikusi gamyklinė lentelė, pagal tai ir pavyko identifikuoti.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    O pagal ką jūs nustatė te, kad šio troleibuso grąžinis nr. 49?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nėra visiškai teisinga sakyti, kad ten yra pirmasis Lietuvoje kursavęs troleibusas, nes jo garažo numeris - nr. 49.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Yra dar keli (apie 3) troleibusus ir Kaišiadorių rajono laukuose. Vienas jų gerai matomas palei geležinkelį, Žaslių stotyje (vasarą užstoja medžiai). Apie juos buvo kažkada rašyta, kursavo Kaune.

    Vienas iš troleibusų:
    https://www.facebook.com/13345681334...type=3&theater
    Paskutinis taisė WastedYears; 2019.03.27, 11:59.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Anykščiuose rastas pirmasis Lietuvoje kursavęs troleibusas

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...0vz3fiA&copied

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    1937-1939 metų Vilnius šveicaro Alfred Rietmann akimis
    Parodoje savaitgalį buvo nemažai žmonių
    Galerija veikia kasdien išskyrus pirmadeinį ir antradienį













    Autobusų maršrutai tarpukario Vilniuje




    Ekspozicijos tąsa rūsyje






    Viena nuotrauka

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    1937-1939 metų Vilnius šveicaro Alfred Rietmann akimis
    Paroda Šlapelių muziejaus galerijoje veiks iki 2019.03.31



    Alfred Rietmann savo biure






    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Vilnius, 1937-1939 m.



    A. Rietmann foto iš "Gatvės gyvos" https://www.facebook.com/gatvesgyvos...type=3&theater
    http://www.slapeliumuziejus.lt/fotog..._tEghNCtKD0mTM

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Dar šiek tiek informacijos apie parodą.
    Užsukite, įėjimas nemokamas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia tas atvejis, kai reklama ir ypač jos plakatas yra tokie, kad kuo mažiau žmonių aplankytų paroda.
    Šiandien per LRT "Labas rytas" buvo reportažas iš fantastiškos parodos apie tarpukario Vilnių ir jo viešąjį transportą.

    Fotografijų paroda
    1937-1939 m. Vilnius šveicaro Alfred Rietmann akimis
    Vilnius, Šlapelių muziejus. Kovo 1-31 d.

    Parodos kuratoriaus Ričardo Žičkaus surasta Šveicarijoje, Arbono miesto muziejuje, saugoma istorinė medžiaga apie jauną šveicarų inžinierių Alfred Rietmann, dirbusį Vilniaus miesto autobusų garažo direktoriumi nuo 1937 iki 1939 metų, pasakoja ne tik apie to meto autobusus, garažą, bet ir parodo Vilnių ir jo apylinkes Antro pasaulinio karo išvakarėse.

    Kovo 1-31 dienos Šlapelių muziejaus muziejaus galerijoje kviečiame aplankyti unikalią fotografijų parodą


    1937 metų pradžioje gamykla „Saurer“, viena didžiausių automobilių gamintojų Šveicarijoje, išsiunčia jauną mechaniką Alfred Rietmann į Vilnių vadovauti miesto viešojo transporto įmonės TOMMAK autobusų garažui. Jaunuoliui tai – didžiulis iššūkis: vienam vykti į nepažįstamos šalies tolimiausią miestą, nemokant lenkų kalbos, nežinant vietinių tradicijų ir papročių.
    (...)
    A. Rietmann pavyko susidoroti su visais iškilusiais sunkumais, susidraugauti su vietiniais gyventojais ir jų kultūra. Prisiminimuose šveicaras aprašė savo darbą ir gyvenimą Vilniuje, keliones po apylinkes, Antrojo pasaulinio karo išvakarių ir pradžios įvykių sūkurį, o visas šias patirtis fiksavo fotografijose, kurių paliko beveik 100.

    http://www.slapeliumuziejus.lt/fotog...etmann-akimis/

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikini 19 ir 20 troleibusų maršrutai. Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1981 m. sausio 10 d.



    Laikraštis „Vakarinės Naujienos“ 1981 m. kovo 13 d.



    Laikraštis „Vakarinės Naujienos“ 1981 m. kovo 19 d.






    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Reisų trukmė - 30 min. Per tiek laiko anksčiau 1G nuvažiuodavo ilgesnį atstumą, ir dar bet kuriuo paros metu.

    Komentuoti:

Working...
X