Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dyttrich
    replied
    Gal kas atsimenat važiavimą šeis senais Man ir Mercedes? Komfortiški? Visi Mercedes buvo supjaustyti?
    Paskutinis taisė dyttrich; 2018.05.25, 10:17.

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
    Kuriais metais klasikiniai Mercedes išnyko iš Vilniaus?
    Maždaug iki 2008 m. galo dirbo paskutiniai: http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1072&mid=50 ir http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1072&mid=51

    Komentuoti:


  • dyttrich
    replied
    Kuriais metais klasikiniai Mercedes išnyko iš Vilniaus?

    https://www.miestai.net/forumas/foru...alerija/page11
    Paskutinis taisė dyttrich; 2018.05.23, 23:43.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Fabas Rodyti pranešimą

    Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.

    O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame
    Kažkas panašaus kaip šie?
    http://fotobus.msk.ru/photo/559156/?vid=367100 http://fotobus.msk.ru/photo/559926/

    Komentuoti:


  • Fabas
    replied
    Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
    Atsimenate, tokius autobusus?
    Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.

    O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame

    Komentuoti:


  • dyttrich
    replied
    Atsimenate, tokius autobusus?

    Komentuoti:


  • dyttrich
    replied
    Sveiki. Gal kas nors turi fotoarchyvo su pirmaisiai vakarietiškais autobusais Vilniuje po, nepriklausomybės Vilniuje. Pamenu, kad sostinėje važinėjo Mercedes Benz autobusai su apvaliomis lempomis, kuriuo gyrė, dėl patogumo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    33 važiavo iki dabartinės A. Jonyno st., 34 - užsukdavo iki maždaug Ateities st.
    35 - klaida - jis važiavo į N. Verkius.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Man įdomu, kuo tuometiniai 33 ir 34 bei 35 ir 35A skyrėsi tarpusavyje? Identiškomis trasomis, tik vienas iš kažkurių kursuodavo poilsio dienomis?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. rugpjūčio 5 d.




    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Straipsnyje yra šiek tiek keistų faktų:
    1. Troleibusai jau tikrai kursavo 1956 m. gruodį, o pirmasis reisas (kad ir bandomasis) buvo atliktas lapkričio 6, o ne 7 d.
    2. Pradiniame troleibusų maršrutų projekte, be linijų iš stoties į Antakalnį (iki Klinikų st.) bei nuo dab. V. Kudirkos a. iki Žvėryno žiedo, troleibusai turėjo kursuoti J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., toliau aukštyn Žemaitės g., dab. Smolensko g. iki prekių stoties. T.y. ne Naugarduko g. čia ne prie ko.
    3. Škoda 9Tr parduoti į Ukrainą? Tikrai? Ar patys ukrainiečiai bent žino apie tai?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Transportas, pakeitęs Vilniaus veidą visiems laikams

    Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės. Kas paliko lemiamą parašą dokumente, kuriame numatoma, kad Vilniaus gatves apraizgys troleibusų linijos ir kiek laiko užtruko tai padaryti – papasakojo ilgametis Energetikos ir technikos muziejaus Transporto ekspozicijos kuratorius Ričardas Žičkus.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/multimedija/lie....d?id=77796271

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).
    Neparašyta, bet 1980 schemoje nurodyta, kad važiavo tik darbo dienomis. 1987 m. šitos pastabos nėra (užtat ji yra kitiems maršrutams - 8, 15, 18)

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Daryčiau prielaidą, kad 11A kursavo iki 11 pavertimo žiediniu. Iki tol turbūt *A maršrutai kursavo tik poilsio dienomis, o jų beraidžiai analogai - tik darbo dienomis, kaip dabar padaryta Kaune.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.
    Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.
    11-as maršrutas ir buvimo žiediniu (priešingo 9-ajam) metu tikrai dirbo visą dieną visomis savaitės dienomis.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    (beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?)
    Kur kas didesnė tikimybė, kad būtent taip. 6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis " Vakarinės naujienos" 1977 m. liepos 21 d.
    Atvaizdas
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Še tai tau, 6A troleibusas! Turbūt kaip ir mistinis 11A - trumpalaikis, eksperimentinis?
    Jei jau 6A buvo sutrumpintas 6-ojo variantas, kursavęs tik poilsio dienomis (beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?) , ar negalėjo ir "mistinis" 11A būti sutrumpintas 11-ojo variantas? Galbūt, irgi skirtas tik poilsio dienoms?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Fabas Rodyti pranešimą
    Ar keliat šioj ar kitoj temoj nurašomų VT foto, kitą info?
    Šioje temoje – VT istorija (tikrai ne mažiau, nei poros metų senumo).
    Dabartinės fotografijos – atitinkamose fotogalerijose, Informacija – VT stebėjimo ar bendro pobūdžio VT temose.

    Komentuoti:

Working...
X