Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Hmm, išties prie vienuolyno yra kažkas panašaus į autobusų žiedą. Bet tikrai jokio maršruto, kuris pro tą vietą važiuotų, tarybiniuose planuose ir maršrutų sąrašuose nėra. Nei 1977 m. sąraše, kur yra stotelių su "užslaptintų" gamybinių objektų pavadinimais, nei "laisvame" 1990-1991 m. lietuviškame sąraše.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Labiau pasidomėjus, atradau, kad nuo 1959 m. iki 1990 m. vienuolyne veikė turizmo bazė, gal tai pagelbės?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Maršrutas tikrai buvo tarybiniais laikais, pasakojo giminaičiai, tik neatsimena koks maršrutas buvo. Pačiam smalsu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tarybiniais laikais tokio maršruto nebuvo, bent jau pagal maršrutų sąrašus ir planus. Jei ir buvo, tai ko gero tarpukariu.
    Ten buvo vandens stotis šalia, kuri tiekė Neries "techninį" vandenį Kuro aparatūrai ir Autobusų parkui.
    Gal buvo žinybinis maršrutas?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tarybiniais laikais tokio maršruto nebuvo, bent jau pagal maršrutų sąrašus ir planus. Jei ir buvo, tai ko gero tarpukariu.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal kas žinote/prisimenate, koks maršrutas ir kokiu laikotarpiu važinėdavo iki Trinapolio vienuolyno?

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nejaugi tais laikais buvo tokie trumpi maršrutai, kaip Geležinkelio stotis - Stepono gatvė?
    Čia ne maršrutai surašyti, o atkarpos ir kaina už tą atkarpą, nes tada buvo ne vienas tarifas, o pagal nuvažiuotą atstumą. Pavyzdžiui nuo stoties iki Katedros 20, nuo stoties iki Lokių g. 40, važiuojant tuo pačiu maršrutu.
    Paskutinis taisė lietus; 2018.01.28, 10:05.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nejaugi tais laikais buvo tokie trumpi maršrutai, kaip Geležinkelio stotis - Stepono gatvė?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vilniaus balsas" 1941 sausio 11 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia čia proga 5 maršrutas buvo panaikintas ir vėl atstatytas?
    Buvo kažkokios gatvės kapitalinis remontas (tos kurią važiavo 5). Jeigu pavyks rasti apie tai, parašysiu.

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Gedimino pr. 1966 m.



    V. Tiukkėlio fot.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad buvo kažkas daroma dabartinėje Kareivių g. Minimas ir 6 bei 10 pratęsimas. Tai ir 5 ten pat važiavo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Įdomu, kokia čia proga 5 maršrutas buvo panaikintas ir vėl atstatytas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1978 m. rugsėjo 6 d.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.01.14, 13:51.

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Škoda 9Tr. Vilnius. 1966 m.

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Škoda 8Tr. Vilnius

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Žirmūnai. MTB troleibusai.
    Rašo, kad 6.7.1973



    akg images

    Komentuoti:


  • Linas_72
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Labai nervindavo eiti iki kino teatro ir grūstis į troleibusus. 23-ias nuolat prikimštas. Vėliau lygtais susitvarkė.
    Vėliau ir 22, ir 24 vėl važiavo poilsio dienomis. 22 važiuoja iki šiol, o 24 pakeitė maršrutą.
    Paskutinis taisė Linas_72; 2017.05.02, 12:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    /\
    Krizės požymiai
    Atsimenu tą nesamonę. Labai nervindavo eiti iki kino teatro ir grūstis į troleibusus. 23-ias nuolat prikimštas. Vėliau lygtais susitvarkė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. gruodžio 14 d.

    Komentuoti:

Working...
X