Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSchema neoficiali - tas yra akivaizdu. Krakiškių g. 4 eismo juostų? Nejuokink. Pagrindinė Žaliųjų ežerų g. ir taip tik 2.
Komentuoti:
-
Schema neoficiali - tas yra akivaizdu. Krakiškių g. 4 eismo juostų? Nejuokink. Pagrindinė Žaliųjų ežerų g. ir taip tik 2.
Komentuoti:
-
Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąGeros žinios, tik, man atrodo, bereikia išasfaltuoti Avietyno gatvę. Krakiškių gatvė yra išasfaltuota, tik joje reikia įrengti autobusų stoteles, o žiedą irgi teks sutvarkyti iš naujo, jeigu juo bus naudojamasi, nes jis jau visiškai sutrūnijęs. Įdomus dalykas dėl Avietyno gatvės. Ji yra labai siaura ir neįsivaizduoju kaip joje įrengs stoteles, ypač rytinėje pusėje. Gal irgi padarys kokį nors žiedą iš vakarinės pusės, kur yra miškas ir galima surasti erdvės gatvės platinimui? arba gal platins visą gatvę į vakarų pusę?
Krakiškių gatvė prasideda Naujaneriuose nuo pastato Krakiškių g. 2 ir tęsiasi iki pat Balsių, bet nuo pastato Krakiškių g. 24 iki Krakiškių g. ir Krakiškių sodų 21-osios g., sankirtos yra neasfaltuota nemaža gatvės atkarpa. Tai galite pamatyti šiame vaizdo įraše nuo 8:32 min. iki 12:45 min.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąFantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.
Komentuoti:
-
Fantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.
Komentuoti:
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąIšasfaltavus Krakiškių ir Avietyno g., jomis pradės važiuoti 65 maršruto autobusai ir bus buvęs ir nepanaudotas autobusų žiedas naudojamas, kaip tarpinė 65 maršruto autobusų stotelė.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPagal 1991 m. rudens informaciją 36 dar važiavo iki ežero.
Komentuoti:
-
Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąStotelė buvo apačioje prie ežero (Balsio), visai netoli paplūdimio, žiedas yra likęs iki pat šiandien (google maps). Viršuje ant kalno yra daug kolektyvinių sodų, ir, suprantama, sodininkai nemėgo lipti į kalną. Todėl prašė miesto valdžios, kad pakeistų 36 autobuso maršrutą taip, kad autobusas nenusileistų žemyn. Valdžia išklausė ir buvo sumanyta perkelti autobusų galinę stotelę į viršų netoli buvusios vietos. Tam Krakiškių gatvėje kaip ji dabar vadinasi išasfaltavo naują žiedą.
Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.
Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.
Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.
Komentuoti:
-
-
Jočionys - buvusi galinė (ir tarpinė) 20 autobuso stotelė (žemėlapis).
Į šiaurės pusę
Į pietų (Gariūnų karjero, Ž. Panerių) pusę
Stotelės platforma. Vienintelis asfalto lopas Jočionių gatvėje. Ir dar su bordiūrais. Šiaip kiek neįprasta miesto teritorijoje matyti neasfaltuotą gatvę su metaliniais apšvietimo stulpais.
20 maršruto trasa nuo Ž. Panerių iki Jočionių (neskaitant trasos toliau link dabartinės Regitros). Brėžta ant 1966 m. žemėlapio (P.S. fantastiškos kokybės žemėlapis)
Išnykimas šiai stotelei pradėjo grėsti tarp 1980-1985 m., kai prasidėjo Gariūnų g. statyba. Tuomet kelias, kuriuo autobusai važiavo į šią vietovę, buvo perkirstas pusiau. Autobusai buvo nukreipti Kauno plentu, Gariūnų gatve, o tada, pagal nelabai detalius vėlesnius žemėlapius, kabarojosi į statų skardį (žr. Google Street View). Gal seniau ten ir būta iškasos keliui, o gal ir kiek kitaip važiuota - lygiagrečiai Gariūnų g., panašu, yra kažkokio kelio liekanos.
Maps.lt žemėlapis
Paskutinis autobusas iš Jočionių išvyko apie 1989-1990 m., kai 20 maršrutas buvo apjungtas su 47 ir pradėjo važiuoti naująja Jočionių g. (dabar - Paneriškių g.)Paskutinis taisė Mettal; 2017.04.23, 10:06.
Komentuoti:
-
Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
1-ojo maršruto troleibusas važiuoja Žvėryno tiltu 1958 m. Nuotr. L. Morozovo, LCVA
Liubarto tilto atidarymas 1987 m. Nuotr. M. Rebi, LCVA
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
Autobusas Vilnius - Naujoji Vilnia, 1937 m. NAC
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).
Komentuoti:
-
Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo šios nuotraukos nebuvo
1932 m. Vilniaus mieste važinėjo 21 autobusas 4 maršrutais
...
Komentuoti:
Komentuoti: