Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    /\ Čia tema apie VT istoriją ar apie dabartinius planus ir vizija

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Schema neoficiali - tas yra akivaizdu. Krakiškių g. 4 eismo juostų? Nejuokink. Pagrindinė Žaliųjų ežerų g. ir taip tik 2.
    Bet bus oficiali. Nori tikėk, nori netikėk, bet Krakiškių g. mažos talpos autobusas (65 maršrutas tikrai važiuos). Krakiškių g., yra B1 kategorijos.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Schema neoficiali - tas yra akivaizdu. Krakiškių g. 4 eismo juostų? Nejuokink. Pagrindinė Žaliųjų ežerų g. ir taip tik 2.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
    Geros žinios, tik, man atrodo, bereikia išasfaltuoti Avietyno gatvę. Krakiškių gatvė yra išasfaltuota, tik joje reikia įrengti autobusų stoteles, o žiedą irgi teks sutvarkyti iš naujo, jeigu juo bus naudojamasi, nes jis jau visiškai sutrūnijęs. Įdomus dalykas dėl Avietyno gatvės. Ji yra labai siaura ir neįsivaizduoju kaip joje įrengs stoteles, ypač rytinėje pusėje. Gal irgi padarys kokį nors žiedą iš vakarinės pusės, kur yra miškas ir galima surasti erdvės gatvės platinimui? arba gal platins visą gatvę į vakarų pusę?
    Žiedo nedarys, tiesiog darys paprastas stoteles abiejuose kelio pusėje, tam jau yra pradėti darbą. Pridedu numatomą 65 maršruto trasą per Kryžiokų ir Krakiškių g. Tiek Avietyno tiek Krakiškių g., vietos platinti yra, nes ant raudonųjų gatvių ribos yra išaugę medžiai tiek Avietyno tiek Krakiškių g. yra B1 kategorijos, o tai reiškia, kad tai turėtų būti 4 eismo juostų normali gatvė.

    Krakiškių gatvė prasideda Naujaneriuose nuo pastato Krakiškių g. 2 ir tęsiasi iki pat Balsių, bet nuo pastato Krakiškių g. 24 iki Krakiškių g. ir Krakiškių sodų 21-osios g., sankirtos yra neasfaltuota nemaža gatvės atkarpa. Tai galite pamatyti šiame vaizdo įraše nuo 8:32 min. iki 12:45 min.



    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Fantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.
    Reiškia seniai jau buvai, daug kas pasikeitė ir keičiasi, kas valandą. Ir dėl 65 maršruto trasos pakeitimo jau yra pradėti darbai, kad jis važiuotų Krakiškių g. Pasižiūrėk į pridėtą schemą.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Fantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.

    Komentuoti:


  • Linas_72
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Išasfaltavus Krakiškių ir Avietyno g., jomis pradės važiuoti 65 maršruto autobusai ir bus buvęs ir nepanaudotas autobusų žiedas naudojamas, kaip tarpinė 65 maršruto autobusų stotelė.
    Geros žinios, tik, man atrodo, bereikia išasfaltuoti Avietyno gatvę. Krakiškių gatvė yra išasfaltuota, tik joje reikia įrengti autobusų stoteles, o žiedą irgi teks sutvarkyti iš naujo, jeigu juo bus naudojamasi, nes jis jau visiškai sutrūnijęs. Įdomus dalykas dėl Avietyno gatvės. Ji yra labai siaura ir neįsivaizduoju kaip joje įrengs stoteles, ypač rytinėje pusėje. Gal irgi padarys kokį nors žiedą iš vakarinės pusės, kur yra miškas ir galima surasti erdvės gatvės platinimui? arba gal platins visą gatvę į vakarų pusę?

    Komentuoti:


  • Linas_72
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Pagal 1991 m. rudens informaciją 36 dar važiavo iki ežero.
    Labai gali būti. Man irgi atrodė, kad maršrutas galėjo būti keičiamas vėliau, bet parašiau anksčiausią įmanomą laiką. Bet kuriuo atveju laikas sutampa su sklypų išdalijimu Balsiuose ir Balsių statymosi pradžia.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
    Stotelė buvo apačioje prie ežero (Balsio), visai netoli paplūdimio, žiedas yra likęs iki pat šiandien (google maps). Viršuje ant kalno yra daug kolektyvinių sodų, ir, suprantama, sodininkai nemėgo lipti į kalną. Todėl prašė miesto valdžios, kad pakeistų 36 autobuso maršrutą taip, kad autobusas nenusileistų žemyn. Valdžia išklausė ir buvo sumanyta perkelti autobusų galinę stotelę į viršų netoli buvusios vietos. Tam Krakiškių gatvėje kaip ji dabar vadinasi išasfaltavo naują žiedą.

    Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.

    Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.
    Iš asfaltavus Krakiškių ir Avietyno g., jomis pradės važiuoti 65 maršruto autobusai ir bus buvęs ir nepanaudotas autobusų žiedas naudojamas, kaip tarpinė 65 maršruto autobusų stotelė.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pagal 1991 m. rudens informaciją 36 dar važiavo iki ežero.

    Komentuoti:


  • Linas_72
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Iš filmuko „Šalia kelio vieškelėlio...“, 1985 m.

    Atvaizdas
    Stotelė buvo apačioje prie ežero (Balsio), visai netoli paplūdimio, žiedas yra likęs iki pat šiandien (google maps). Viršuje ant kalno yra daug kolektyvinių sodų, ir, suprantama, sodininkai nemėgo lipti į kalną. Todėl prašė miesto valdžios, kad pakeistų 36 autobuso maršrutą taip, kad autobusas nenusileistų žemyn. Valdžia išklausė ir buvo sumanyta perkelti autobusų galinę stotelę į viršų netoli buvusios vietos. Tam Krakiškių gatvėje kaip ji dabar vadinasi išasfaltavo naują žiedą.

    Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.

    Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tiesioginė nuoroda - http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/9233

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš filmuko „Šalia kelio vieškelėlio...“, 1985 m.



    http://www.lrt.lt/mediateka

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jočionys - buvusi galinė (ir tarpinė) 20 autobuso stotelė (žemėlapis).

    Į šiaurės pusę


    Į pietų (Gariūnų karjero, Ž. Panerių) pusę


    Stotelės platforma. Vienintelis asfalto lopas Jočionių gatvėje. Ir dar su bordiūrais. Šiaip kiek neįprasta miesto teritorijoje matyti neasfaltuotą gatvę su metaliniais apšvietimo stulpais.

    20 maršruto trasa nuo Ž. Panerių iki Jočionių (neskaitant trasos toliau link dabartinės Regitros). Brėžta ant 1966 m. žemėlapio (P.S. fantastiškos kokybės žemėlapis)



    Išnykimas šiai stotelei pradėjo grėsti tarp 1980-1985 m., kai prasidėjo Gariūnų g. statyba. Tuomet kelias, kuriuo autobusai važiavo į šią vietovę, buvo perkirstas pusiau. Autobusai buvo nukreipti Kauno plentu, Gariūnų gatve, o tada, pagal nelabai detalius vėlesnius žemėlapius, kabarojosi į statų skardį (žr. Google Street View). Gal seniau ten ir būta iškasos keliui, o gal ir kiek kitaip važiuota - lygiagrečiai Gariūnų g., panašu, yra kažkokio kelio liekanos.


    Maps.lt žemėlapis

    Paskutinis autobusas iš Jočionių išvyko apie 1989-1990 m., kai 20 maršrutas buvo apjungtas su 47 ir pradėjo važiuoti naująja Jočionių g. (dabar - Paneriškių g.)
    Paskutinis taisė Mettal; 2017.04.23, 10:06.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
    1-ojo maršruto troleibusas važiuoja Žvėryno tiltu 1958 m. Nuotr. L. Morozovo, LCVA


    Liubarto tilto atidarymas 1987 m. Nuotr. M. Rebi, LCVA

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
    Autobusas Vilnius - Naujoji Vilnia, 1937 m. NAC

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. lapkričio 22 d.



    Komentuoti:


  • Linas_72
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą

    Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).
    Tik Mados tuo metu dar nebuvo, ją po kokių aštuonių metų atidarė.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. spalio 9 d.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo šios nuotraukos nebuvo
    1932 m. Vilniaus mieste važinėjo 21 autobusas 4 maršrutais
    ...
    O kokie buvo maršrutai?

    Komentuoti:

Working...
X