Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.
    Priklauso nuo poreikių ir fizinės būklės

    Prie tamstos pradinio argumento ad absurdum manau labai tinka

    Comment




      Sostinės gyventojai neapsikenčia kamščių: piko metu miestas tiesiog sustingęs, gatvės tarsi užblokuotos. Pasak vilniečių, situacija kasmet tik blogėja. O miesto meras Valdas Benkunskas laikosi savo - kalba apie žaliojo miesto viziją, teigia teikiantis prioritetą pėstiesiems ir dviratininkams. Todėl perprogramuoja šviesoforus taip, kad pėstieji trumpiau lauktų žalios šviesos. Savivaldybės opozicijos nariai griebiasi už galvų ir aiškina, kad toks savivaldybės sprendimas yra absurdiškas - didina kamščius.
      Durnus judėjimas strikes again. Trukt už vadžių, vėl nuo pradžių. Galėtų pėsčiųjų mieste išvis nebūt anot Vilniaus savilbybybės.

      Comment


        Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
          Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
          Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
            Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
            Čeliabinskas koks ar Ufa

            Comment


              Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?

              Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.

              Comment


                Sitie runkeliai tiesiog spangsta.

                1. Miestas pleciasi tik i viena puse - Siaure
                2. Visokie commie blokai statomi vielgi tik vienoje miesto puseje
                3. Nekontroliuojama suburbinizacija - visi stato kaip nori kur nori. Velgi, dazniausiai Siaurineje puseje.
                4. Pirma pastatyti kazkoki pastata ir veliau - bet dazniausiai niekada - "pagalvoti" apie infrastruktura (gatves, VT, mokyklas, etc)
                5. Visiskai nepleciamas A juostu tinklas.
                6. Ignoruojama tramvajaus nauda

                Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.

                Comment


                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                  Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
                  Buvo atvejų, kai blogam projektui atsisakius išduoti leidimą VMS, vystytojas apskundė statybų inspekcijai ir inspekcija savo ruoštu iršrašė leidimą statyti. Čia toks liūdnesnis.

                  O dėl trukdymo, prieš kelias dienas čia diskutavom kaip dėl dvieju skypų ribų nesugeba 30 metų pabagti nusukimo į Ukmergės gatvę tai matyt trukgdžių ne tik šnekėti bet ir daryti yra.

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    Sitie runkeliai tiesiog spangsta.



                    Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.
                    lengviausia kaltinti tos kurie nesiskundžia. o jei nesiskundi pats kaltas

                    Comment


                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                      Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.
                      Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
                        Čia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&r

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
                          Tai kaip tik sakyčiau, kad dabar uždėtas draudimas tam tikrose neblogose vietose statyti bet ką kitą nei privatnamius. Vystytojai, spėčiau, kaip tik statytų ganėtinai pelningesnius daugiabučius – jei tik galėtų.

                          Gal P+R sistema ir padėtų kiek sutvarkyti dabartinį chaosą, bet tai nereiškia, jog galime ir toliau atsainiai žiūrėti į miesto plėtrą.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
                            Visame pasaulyje vyksta urbanizacija, suburbanizacija tik kai kuriuose turtingose šalyse.

                            O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Visame pasaulyje vyksta urbanizacija, suburbanizacija tik kai kuriuose turtingose šalyse.

                              O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.
                              Bet pirmiausiai tai reikia įrengti tas park ir raid aikšteles, su aiškiais persėdimo taškais, kad atvažiavusieji iš kitų savivaldybių neklaidžiotų jų ieškodami, o po to ieškodami iš kur ir kaip važiuoti. be to reikia išspręsti respublikinių ligoninių klausimą. Kadangi buvo pasistengta, kad gydymo įstaigos liktų tik didžiuosiuose miestuose, tai pirma reikia įrengti nemokamus privažiavimus iki jų, o tada jau apmokestinkite ką norite. Ar jūsų siūlymas, kad ligonį reiktų kaip kokį krovinį perkraudinėti į VT?

                              Comment


                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                Bet pirmiausiai tai reikia įrengti tas park ir raid aikšteles, su aiškiais persėdimo taškais, kad atvažiavusieji iš kitų savivaldybių neklaidžiotų jų ieškodami, o po to ieškodami iš kur ir kaip važiuoti. be to reikia išspręsti respublikinių ligoninių klausimą. Kadangi buvo pasistengta, kad gydymo įstaigos liktų tik didžiuosiuose miestuose, tai pirma reikia įrengti nemokamus privažiavimus iki jų, o tada jau apmokestinkite ką norite. Ar jūsų siūlymas, kad ligonį reiktų kaip kokį krovinį perkraudinėti į VT?
                                Sutinku, reikia įrengti tiek pačias aikšteles, tiek VT nuo jų. Pvz Vienoje Park and Ride aikštelės yra taip įrengtos, kad iš aiktelės tiesiai į Metro stotelę gali nusileisti.

                                O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Sutinku, reikia įrengti tiek pačias aikšteles, tiek VT nuo jų. Pvz Vienoje Park and Ride aikštelės yra taip įrengtos, kad iš aiktelės tiesiai į Metro stotelę gali nusileisti.
                                  Pas mus irgi yra ale padarytos aikštelės. Tik problema, kad jos tokiose vietose, kad privažiuoti iki jų, reikia pusę kelionės laiko kamštyje atstovėti ir tada jau nebelieka prasmės jomis pasinaudoti.
                                  Taip pat, aikštelės priėjimui prie VT (šiuo atveju požeminės perėjos) nėra net šaligatvio, o turi eiti per purvyną ant šlaito. P+R kažkaip skirta eiti į prekybcentį, o ne į VT.
                                  Vilnius, Vilnius County - Google Maps

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?
                                    Nes tokia valstybės politika sucentralizuoti gydymo įstaigas. Todėl jeigu norima centralizuoti į Vilnių tai pasiekiamumas neturi būti apmokestinamas.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Čia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&r
                                      Neužburtas - kamščių problemą galima išspręsti tik vystant VT, o ne platinant gatves, kad daugiau automobilių pravažiuotų. Todėl P&R labai tinka prie išvystyto VT, t.y. išspręstos kamščių problemos.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Neužburtas - kamščių problemą galima išspręsti tik vystant VT, o ne platinant gatves, kad daugiau automobilių pravažiuotų. Todėl P&R labai tinka prie išvystyto VT, t.y. išspręstos kamščių problemos.
                                        P&R ar gal teisingiau P&V reikia įrenginėti ir VT reikia vystyti, bet ne reikia to pateikinėti kaip kamščių problemos sprendimo. tai turėtų būti pateikiama, kaip greito ir patogaus susisiekimo problemos sprendimas. Nes dabar visi taip ir mąsto, tegul kitas persėda į VT, o aš savo automobilyje palauksiu, kol kamščių neliks, kai visi į VT persės ir tada laisvai savo automobiliu nuvažiuosiu. Ir kadangi visi gudrūs šiuo klausimu tai niekas į VT ir nepersėda.

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          P&R ar gal teisingiau P&V reikia įrenginėti ir VT reikia vystyti, bet ne reikia to pateikinėti kaip kamščių problemos sprendimo. tai turėtų būti pateikiama, kaip greito ir patogaus susisiekimo problemos sprendimas. Nes dabar visi taip ir mąsto, tegul kitas persėda į VT, o aš savo automobilyje palauksiu, kol kamščių neliks, kai visi į VT persės ir tada laisvai savo automobiliu nuvažiuosiu. Ir kadangi visi gudrūs šiuo klausimu tai niekas į VT ir nepersėda.
                                          Tai suprantama, kad kamščio problema išsispręstų visų pirma tiems pasirinkusiems alternatyvą. O pats kamštis kaip po pats niekad neišnyks ir palaikys balansą tarp kainos, greičio ir komforto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X