Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stebėtinai panašu į kokį vidutinio dydžio Teksaso miestą iš paukščio skrydžio. Telieka dar kelis pastatus nugriauti, kad būtų daugiau vietos parkingui.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Čia šiaip priminimas, kaip atrodo tai, ką VMS vadina "pačiu Vilniaus centru". "Reikia placinci gatvias". "Nėra kur parkoci mašina". "Reikia statiti iastakadas"

      Primena man Chicagos priemiesti kuriame as anksciau gyvenau...ir cia tikrai ne koks komplimentas.

      Comment


        Nelabai ką ir padarysi, kol tai yra vienintelė gatvė, vedanti į vakarinius rajonus. Iš principo.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
          Stebėtinai panašu į kokį vidutinio dydžio Teksaso miestą iš paukščio skrydžio. Telieka dar kelis pastatus nugriauti, kad būtų daugiau vietos parkingui.
          Nelabai panašu.

          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Nelabai panašu.
            Aš gal labiau Dalasą turėjau omenyje, bet OK, Ostinas mažesnis, labiau tinka pagal apibrėžimą. Tik tiek, kad vietiniai parkingą centre kiek kitu kampu mato.

            Comment


              "Not just bikes" išleido naują video. Kalba apie Oslo dviračių takus ir miesto transportą, urbanistiką. Įdomi dalis tai, kad pasidalino Oslo miesto gatvių dizaino instrukcija. Kadangi nebuvo jokio valstybinio lygio gairių, miestas susikūrė savo. Manau geras pavyzdys Vilniuj, žinant naujausias aktualijas.

              Nuoroda į failą

              https://www.oslo.kommune.no/getfile....manual_ENG.pdf

              Comment


                Tai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Tai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
                  Bus galima laisvu laiku palygint

                  Comment


                    Aš jau dabar galiu pasakyti, ką reikia įtraukti į Vilniaus gatvių standartą:
                    - Naudoti šaligatvių plyteles ir kitas statybines medžiagas, kurios nesulūžta po poros mėnesių.
                    - Šaligatvių plyteles kloti lygiai, o ne bele kaip.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Aš jau dabar galiu pasakyti, ką reikia įtraukti į Vilniaus gatvių standartą:
                      - Naudoti šaligatvių plyteles ir kitas statybines medžiagas, kurios nesulūžta po poros mėnesių.
                      - Šaligatvių plyteles kloti lygiai, o ne bele kaip.
                      Dar kosmodroma Novavasiukuose pasiulyk pastatyt

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                        Dar kosmodroma Novavasiukuose pasiulyk pastatyt
                        Dar reiktų pridurti, kad Vilnius nėra Amsterdamas ar Viena ir tam nėra pinigų.

                        Comment


                          Delfi.lt 2023.04.26
                          Lietuvių prieraišumas automobiliams neblėsta – kasdien jais naudojasi 70 proc. gyventojų
                          Automobilis Lietuvos gyventojams išlieka sunkiai pakeičiama transporto priemone, kuria kasdien naudojasi 7 iš 10 lietuvių. 15 proc. gyventojų visur, kur prireikia, vaikšto pėsčiomis, o 12 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Tokius duomenis atskleidė draudimo bendrovės „Ergo Lietuvoje“ iniciatyva tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikta šalies gyventojų apklausa, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

                          Labiausiai prie automobilių yra prisirišę Panevėžio (78 proc.), Telšių (77 proc.) ir Klaipėdos (76 proc.) apskričių gyventojai, o mažiausiai – gyvenantys Vilniaus (63 proc.), Marijampolės (67 proc.) ir Kauno (71 proc.) apskrityse. Viešuoju transportu daugiausiai remiamasi Vilniaus (19 proc.), Kauno (14 proc.) ir Šiaulių (14 proc.) apskrityse.
                          Pagal viešojo transporto naudojimą ypač išsiskiria Vilniaus miestas – ketvirtadalis vilniečių nurodė kasdien besinaudojantys autobusais ar troleibusais. (...)

                          „Nepaisant to, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja keliavimas dviračiais ir el. paspirtukais, o vis daugiau gyventojų tokias transporto priemones renkasi ne tik rekreacijai, bet ir susisiekimui, daugelis tautiečių savo kasdienybės vis dar neįsivaizduoja be automobilio. Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas

                          Apklausos duomenimis, po 1 proc. šalies gyventojų kasdien naudojasi pavežėjų ar taksi paslaugomis ir keliauja dviračiu. Paspirtukais kasdien naudojasi dar mažesnė gyventojų dalis. (...)

                          https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...83951#cxrecs_s

                          Comment


                            Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas
                            Labai aišku ir savaime suprantama, kad dalykai, kurie veikia kitur, kur klimatas kitoks neveiks Lietuvoje, kur klimatas ne toks.
                            Bet niekas niekada nepasako kas veikia Lietuvoje, kas neveiktų ten, kur klimatas kitoks. Ar čia šitai veikia tik į vieną pusę?

                            Šita dangaus žydrynė irgi vizualinė tarša kaip ir troleibusų laidai, ar nesiskaito?

                            Comment


                              Kokioje Kopenhagoje ar Helsinkyje, spėju, irgi panaši situacija su automobilizacija ir VT? Na nes oras tinka tik su automobiliu važinėti?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Kokioje Kopenhagoje ar Helsinkyje, spėju, irgi panaši situacija su automobilizacija ir VT? Na nes oras tinka tik su automobiliu važinėti?
                                Teisybės dėlei Kopenhagoje klimatas gerokai švelnesnis. Helsinkyje klimatas jau panašesnis į Vilniaus ir, kiek teko lankytis, dviratininkų kiekis irgi panašesnis.

                                Aišku VT situacija nesulyginama.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Teisybės dėlei Kopenhagoje klimatas gerokai švelnesnis. Helsinkyje klimatas jau panašesnis į Vilniaus ir, kiek teko lankytis, dviratininkų kiekis irgi panašesnis.

                                  Aišku VT situacija nesulyginama.
                                  Osle klimatas panašesnis į LT:



                                  Apskritai, nepaisant to, kad praktiškai visur mieste važinėju dviračiu (tiesa, Klaipėdoje, kuri turi visas klimatines ir reljefines sąlygas tapti lietuviška Kopenhaga; arba bent lietuvišku Stokholmu), manau, kad neproporcingas dviračių, kaip darnaus judumo ateities, propagavimas yra tam tikras nusimuilinimas ir apsimetimas, kad kažkas realiai daroma vietoj tikrųjų problemos sprendimų – viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo, miesto driekos ir automobilizacijos žabojimo. Plačios gatvės, tranzitai per miesto centrą, D kategorijos gatveles, (savadarbiai) parkingai palei langus, mažų vietinių maisto prekių parduotuvėlių prie gyvenamųjų namų stygius, pėsčiųjų jungčių trūkumas, perėjų trūkumas, dideli laukimo laikai pėstiesiems prie šviesoforų ir t. t. ir pan. Visumoj miestų amerikanizacija pas mus tik didėja tik su visokiais papudravimais (įskaitant į senus šaligatvius įgrūstus dviračių takus) šen ir ten labiau kad užsidėtų varneles ataskaitoms ir vasarą pafotkint dviratininkus, kad parodytų kokie mes darnūs.

                                  Comment


                                    Parašė kuk Rodyti pranešimą
                                    Osle klimatas panašesnis į LT:
                                    Oslo nepažįstu tai negaliu kalbėt. Bet permetus filmuką dviratininkų vaizdelis arčiau Vilniaus nei kopenhagų ir amsterdamų.

                                    Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
                                      100% ta pati patirtis. Nėr ko norėt iš mašinų visuomenės.

                                      Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.

                                      Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Oslo nepažįstu tai negaliu kalbėt. Bet permetus filmuką dviratininkų vaizdelis arčiau Vilniaus nei kopenhagų ir amsterdamų.

                                        Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
                                        Kokteilis susideda iš supertėvelių, kurie iškolios auklėtoją, vaikui nusibrozdinus kelį, visur tykančių pedofilų ir vaikų grobėjų, transliuojamų isterijų apie smurtą prieš vaikus. Auklėtoja iš Jonuko rankų išplėšia pagalį, kuriuo jis daužo Petriuką, ir psichologiškai smurtauja jį bardama – Jonukas pradeda bliauti. Praeiviai visa tai pamato, kažkas nufilmuoja smartfounu, įkelia į FB – ažiotažas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaudoje. Verda diskusijos: ar auklėtoja galėjo pagalį atimti švelniau; gal reikėjo pagalio neatimti, bet paprašyti jį paduoti; kam reikėjo atėmus taip grubiai barti ir t. t. Auklėtoja iškviečiama pas direktorę pasiaiškinti „ant kilimėlio“. O jei vaikas iš po lauko pradeda kosėti? Sušaldė! Kur žiūrėjo auklėtoja?!

                                        Iš ko dar? Na, gal dar kad tas vaikas kaip ir įpratęs gyventi saugiame garde ir kažkokį kitokį vaizdą pamato tik savaitgaliais, kai tėvai kur nors jį nusiveža.
                                        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 13:18.

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                          100% ta pati patirtis. Nėr ko norėt iš mašinų visuomenės.

                                          Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.

                                          Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.
                                          Nemanau, kad tai dėl automobilizacijos. Ekstremalius atvejus matau vyresnėje kartoje, kuri neretai net pati nevairuoja. Nu bet vaikus gi reikia popint ir saugot, o grūdinimas atrodo praktiškai kankinimas ir jau reiktų skambint vaikų teisėms. Tiesa, vaikų teisės negerai, nes kartais atlupt būtų gerai, ypač jei atsisako būti aprengti kaip šilti kokoniukai ir gražiai sėdėt. Neišspurvindami, su rankom ant kelių ir besišypsodami.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X