Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia pajamų, jei kalba apie NT ir automobilių mokesčius bei jų pritaikymą ekstensyvios urbanizacijos mažinimui. Taip vadinami naujieji "kaimiečiai", kurie gyvena už miesto rajone dauguma naujai pastatytuose namuose, gyvenvietėse ar getuose ir kasdien smaukosi į darbą didmiestyje su savo automobiliu ir yra Nr. 1 transporto problemų sudarytojai.
    Net tokiame "didmiestyje" kaip Alytus jie sudaro kamščius gatvėse piko metu. Ryte į miestą, o vakarais iš miesto.
    Sutinku, Jei zmogus nori gyvent @ekstensyviai@ ir po to piktintis siaurinamom gatvem (kai net mokesciu nemoka vilniuje), prasom. Bet tokie zmones i biudzeta turi ir moket daugiau, o ne susispaude mieste, kai kur ir be parkavimo vietos.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      Sutinku, Jei zmogus nori gyvent @ekstensyviai@ ir po to piktintis siaurinamom gatvem (kai net mokesciu nemoka vilniuje), prasom. Bet tokie zmones i biudzeta turi ir moket daugiau, o ne susispaude mieste, kai kur ir be parkavimo vietos.
      Arba mažiau gaut. Susispaudę gauna parkelį kokį, instaliacijas, šventę pašvęst. O laukuose gyvenantys sėdi prie savo pomidorų ir nebent iš pamestų kalpokų kokią instaliaciją patys susikuria.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Arba mažiau gaut. Susispaudę gauna parkelį kokį, instaliacijas, šventę pašvęst. O laukuose gyvenantys sėdi prie savo pomidorų ir nebent iš pamestų kalpokų kokią instaliaciją patys susikuria.
        Sakai uždrausti priemiesčių gyventojams atvažiuoti į parkerius ir šventes?

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Sakai uždrausti priemiesčių gyventojams atvažiuoti į parkerius ir šventes?
          Sakau, kad tai miestas organizuoja sau už savo pinigus. Jei nenori švaistyti pinigų - gali neorganizuot, o tuos pinigus išleist kitur.

          Jeigu organizuoja norėdami pritraukt svečių - tada nereikia verkt, kad tie svečiai atvažiuoja iš aplinkinių kaimų.

          Comment


            Niekas nesako, kad uždrausti. Bet už važinėjimą į miestą reikia susimokėti. Kadangi pagrindinis važinėjimas yra į darbą, tai pagal tai ir būtų nustatomi mokesčiai. Jei jau važinėji į darbą, tai važinėsi ir dėl kitų dalykų. Aišku, čia tuoj kils pasipiktinimas, kodėl tada "kaimiečiai", kurie nedirba Vilniuje (ar didmiestyje), mokėtų mažesnius mokesčius, bet visokiais kitais reikalais vis tiek važinėtų į miestą. Taip, bet jie nevažinėja reguliariai ir mažiau užkemša gatves.
            Beje, studentų ar jų tėvų automobilius iš kitų miestų taip pat reikėtų apmokestinti. Čia vėlgi gali kilti triukšmas, kad, rajone nėra VT, kaip vargšas studentas atvažiuos į Vilnių ar kitą miestą mokytis... Pirma, tai kasdien nevažinėja. Antra, jei jau turi pinigų automobiliui, tai ir susimokėk. Nes yra ir tokių studentų, kurie gyvena (jų tėvai) kažkur kaime užkampyje, VT ten jau seniai nėra (kas yra labai blogai), bet kažkaip į mokslus važinėja ir neturėdami automobilio. Kažkas paveža į rajono centrą, taksi važiuoja iš rajono centro AS į savo kaimą ir pan. Beje, taksi net ir į kaimą iš rajono centro porą kartų per mėnesį važinėti išeina gerokai pigiau nei automobiliu, kurį turint bus važinėjam visur, o ne tik pas tėvus į kaimą...
            Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 09:29.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Niekas nesako, kad uždrausti. Bet už važinėjimą į miestą reikia susimokėti. Kadangi pagrindinis važinėjimas yra į darbą, tai pagal tai ir būtų nustatomi mokesčiai. Jei jau važinėji į darbą, tai važinėsi ir dėl kitų dalykų. Aišku, čia tuoj kils pasipiktinimas, kodėl tada "kaimiečiai", kurie nedirba Vilniuje (ar didmiestyje), mokėtų mažesnius mokesčius, bet visokiais kitais reikalais vis tiek važinėtų į miestą. Taip, bet jie nevažinėja reguliariai ir mažiau užkemša gatves.
              Beje, studentų ar jų tėvų automobilius iš kitų miestų taip pat reikėtų apmokestinti. Čia vėlgi gali kilti triukšmas, kad, rajone nėra VT, kaip vargšas studentas atvažiuos į Vilnių ar kitą miestą mokytis... Pirma, tai kasdien nevažinėja. Antra, jei jau turi pinigų automobiliui, tai ir susimokėk. Nes yra ir tokių studentų, kurie gyvena (jų tėvai) kažkur kaime užkampyje, VT ten jau seniai nėra (kas yra labai blogai), bet kažkaip į mokslus važinėja ir neturėdami automobilio. Kažkas paveža į rajono centrą, taksi važiuoja iš rajono centro AS į savo kaimą ir pan.
              Apmokestinsi įvažiavimą, tada verslai kurie dirba su kaimiečiais kelsis į rajoną. Tada žmonėms bus dar daugiau iniciatyvos keltis į laukus.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Apmokestinsi įvažiavimą, tada verslai kurie dirba su kaimiečiais kelsis į rajoną. Tada žmonėms bus dar daugiau iniciatyvos keltis į laukus.
                Apmokestinti reikia ne įvažiavimą, o kai kurias kategorijas. Niekas ten į kaimus gyventi masiškai nesikels kaip tik, jei tai bus finansiškai brangu. Gyveni kaime - dirbk kaime. O darbų kaime niekada ir niekur neatsiras pakankamai ir tokių, kuriuos norės dirbti naujieji "kamiečiai", t.y. vis tiek miestiečiai pagal gyvenimo suvokimą ir būdą.

                Kita priemonė - naujų namų statybų kaime kreditavimo sistemos keitimas. Jei dirbi mieste - jokių mokestinių lengvatų kreditams, priešingai valstybė turėtų nustatyti bankams taikyti didesnius tarifus. Bet jei dirbi kaime, valstybė turėtų taikyti lengvatinį kreditavimą. Ir kreditavimas turėtų būti keičiamas keičiant darbą, tad jokių fiktyvių įsidarbinimų kaime imant kreditą, o paskui įsidarbinant mieste ir liekant su lengvatiniu kreditų nebūtų. Vėlgi, jei vienas iš šeimos narių dirba kaime, kreditavimo sąlygos tarpinės, jei abu maksimaliai lengvatinės. Tas prisidėtų ir prie naujų darbo vietų kūrimo kaime, ir aplamai kaimo plėtros.
                Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 09:53.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Apmokestinti reikia ne įvažiavimą, o kai kurias kategorijas. Niekas ten į kaimus gyventi masiškai nesikels kaip tik, jei tai bus finansiškai brangu. Gyveni kaime - dirbk kaime. O darbų kaime niekada ir niekur neatsiras pakankamai ir tokių, kuriuos norės dirbti naujieji "kamiečiai", t.y. vis tiek miestiečiai pagal gyvenimo suvokimą ir būdą.
                  Nuotolinis ofisinis darbas

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kita priemonė - naujų namų statybų kaime kreditavimo sistemos keitimas. Jei dirbi mieste - jokių mokestinių lengvatų kreditams, priešingai valstybė turėtų nustatyti bankams taikyti didesnius tarifus. Bet jei dirbi kaime, valstybė turėtų taikyti lengvatinį kreditavimą. Ir kreditavimas turėtų būti keičiamas keičiant darbą, tad jokių fiktyvių įsidarbinimų kaime imant kreditą, o paskui įsidarbinant mieste ir liekant su lengvatiniu kreditų nebūtų. Vėlgi, jei vienas iš šeimos narių dirba kaime, kreditavimo sąlygos tarpinės, jei abu maksimaliai lengvatinės. Tas prisidėtų ir prie naujų darbo vietų kūrimo kaime, ir aplamai kaimo plėtros.
                  Ką daryti jei dirbi nuotoliniu?

                  Comment


                    Nuotolinis darbas gali būti apiforminamas kaip toks. Jokių nuolaidų. Nuotolinis darbas yra blogis ir valdžia jo neturėtų skatinti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nuotolinis darbas gali būti apiforminamas kaip toks. Jokių nuolaidų. Nuotolinis darbas yra blogis ir valdžia jo neturėtų skatinti.
                      Kuo blogai nuotolinis?

                      Comment


                        Viskuo. Efektyvumas mažesnis, nes namie yra ką daryti ir be to. Darbo laikas neapskaitomas, darbuotojas naudoja savo resursus (kompas, internetas, elekrtra, baldai) ir ne visada darbdavys nori už juos mokėti. Nereikia painioti su užsakomuoju darbu ar individualia veikla, kai žmogus namie dirba pats sau. Ar dirba kažką po darbo namie. Bet kokiu atveju, tai vis tiek turi neigiamų dalykų.
                        Judėjimo problema. Apsirijimo namie problema ir t.t. Žmonės apsileidžia, nereikia savęs prižiūrėti, nes niekas nemato... Čia vienintelė nauda tik darbdaviui - permesti fizinės darbo vietos sukūrimą ir išlaikymą pačiam darbuotojui.

                        Bet mes jau nukrypome nuo temos.
                        Trumpai reziumuojant. Aš teigiu, kad A juostos neišspręs transporto problemų Vilniuje. Taip, jos pagerins VT eismą, bet nedaug. Visgi jos yra reikalingos, tik turi būti apgalvotai įrengtos.
                        Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 10:45.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Viskuo. Efektyvumas mažesnis, nes namie yra ką daryti ir be to. Darbo laikas neapskaitomas, darbuotojas naudoja savo resursus (kompas, internetas, elekrtra, baldai) ir ne visada darbdavys nori už juos mokėti. Nereikia painioti su užsakomuoju darbu ar individualia veikla, kai žmogus namie dirba pats sau. Ar dirba kažką po darbo namie. Bet kokiu atveju, tai vis tiek turi neigiamų dalykų.
                          Judėjimo problema. Apsirijimo namie problema ir t.t. Žmonės apsileidžia, nereikia savęs prižiūrėti, nes niekas nemato... Čia vienintelė nauda tik darbdaviui - permesti fizinės darbo vietos sukūrimą ir išlaikymą pačiam darbuotojui.
                          Kuo mažesnis efektyvumas?

                          Ar darbe eisi perekūrą daryt ar kavos pagert, ar namuose dulkes nušluostysi - rezultatas tas pats. Elektra ir baldų nusidėvėjimas atsiperka su kaupu kai nebereikia transportuot subinės iki ofiso. Nežiūrint į sutaupymą ant drabužių, maisto ir t.t.

                          Vietoj keliavimo iš/į darbą sėdint mašinoj ar autobuse, galima pasportuoti. „Apsileidimas“ tik į sveikatą jei tai reiškia pvz perteklinės kosmetikos nenaudojimas diena dienon. Krūvos skarmalų nepirkimas irgi visiems į naudą.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Trumpai reziumuojant. Aš teigiu, kad A juostos neišspręs transporto problemų Vilniuje. Taip, jos pagerins VT eismą, bet nedaug. Visgi jos yra reikalingos, tik turi būti apgalvotai įrengtos.
                          Nuo temos nenukrypom, nes nuotolinis darbas labai tiesiogiai mažina transporto apkrovimą piko metu.

                          Comment


                            Praktiskai nera 4uju kambariu butu, ypac naujesniuose projektuose, seimoms su keliais vaikais net NT agentai pasiulo namo ieskotis, kurie neiperka miesto ribose ar nenori gyventi prastesnes reputacijos vietose kaip kad Vileika keliasi i uzmiesti. Efektyviau nei visi mokesciai probpema issprestu investicijos i begini transporta i priemiestinius rajonus (Rieses, Avizieniai, Dvarcionys ar Plaites pakrastys), toki atveju didele dalis vaziuojanciu darbas-namai persestu i VT

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis.

                              Visą tą sprendžia kuro akcizas. O štai dviračiams visi šie mokesčiai turi būti įvesti, nes dviratininkai nemoka akcizų už kurą, išskyrus alkoholį.
                              -

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis. Lygiagrečiai turi būti plėtojamas priemiestinis viešasis transportas, kuris turėtų kursuoti nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kasdien su 30-45-60 min. intervalais, o ne 3-5 reisais per dieną ir dar supezusio mikrobo...
                                Aš neskatinčiau mados „prisiregistruoti prie tėvų“, tik statistikas iškraipytų. Manau visi Lietuvos piliečiai galėtų turėti vienodą mokestį savo automobiliui.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                                  Visą tą sprendžia kuro akcizas. O štai dviračiams visi šie mokesčiai turi būti įvesti, nes dviratininkai nemoka akcizų už kurą, išskyrus alkoholį.
                                  Iš Lietuvos automobilių parko matosi, jog kuro akcizas nieko nesprendžia.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                                    Visą tą sprendžia kuro akcizas. O štai dviračiams visi šie mokesčiai turi būti įvesti, nes dviratininkai nemoka akcizų už kurą, išskyrus alkoholį.
                                    Kuro akcizas negalioja elektromobiliams.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                      Visą tą sprendžia kuro akcizas. O štai dviračiams visi šie mokesčiai turi būti įvesti, nes dviratininkai nemoka akcizų už kurą, išskyrus alkoholį.
                                      Gal priminti kiek šiais laikais kainuoja kava?
                                      Priimant jog imi kibirą (t.y. 300 ml), jis ne pačioje madingiausioje kainuoja apie 2,80€. T.y. 9,33€ / litras. Espresso nenorėčiau skaičiuoti, bet 30 ml atsieina 1,2 €, kas padaro 40 € / litras.

                                      Tuo tarpu benzinas yra dyzelis 2 € / litras JAU NESVIETIŠKAI BRANGU.

                                      Ir dar teigi, jog tie dviratininkai nemoka už kurą.




                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Ir dar teigi, jog tie dviratininkai nemoka už kurą.



                                        ne, teigiu kad nemoka akcizų už kurą. Kava nepatenka į akcizinių prekių sąrašą.

                                        https://finmin.lrv.lt/lt/veiklos-sri...esciai/akcizai
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                          ne, teigiu kad nemoka akcizų už kurą. Kava nepatenka į akcizinių prekių sąrašą.

                                          https://finmin.lrv.lt/lt/veiklos-sri...esciai/akcizai
                                          Čia prabangos prekė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X