Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Už darbą per Kalėdas nakties metu atlygis dauginamas 2,5 karto (o viršvalandžiai tuo metu atrodo 3,5). Per šventes dienos metu įprastos valandos tik 2 kartus. Tai įdomu kiek ant popieriaus, o ne į rankas, nes Kalėdos ne kiekvieną mėnesį.
    Paskutinis taisė dondc; 2022.07.08, 12:03.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Manau TTTT turėjo omenyje kad per kalėdas šnekėjo, o ne už darbą per kalėdas.

      Comment


        Gerai, bet vis tiek neaišku ar reikia atidirbti 168 h/mėn. ar 207 h, kaip rašoma darbo skelbimo komentare, kad gauti tą 1 000 € į rankas. Tikiuosi forumiečiai nepasikuklins ir apšvies.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Pasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
          Nuo 3:50.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Pasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
            Nuo 3:50.
            "Tokie plotai buvo, galėjome viską užasfaltuoti......"

            Comment


              Paskelbtas konkursas modeliuoti Lietuvos miestų darnaus vystymosi galimybes ir poreikius

              Aplinkos ministerija kviečia įvairių sričių profesionalus dalyvauti Tvarių miesto gairių, skirtų įvertinti urbanizuotų teritorijų darnaus vystymosi ir geresnės gyvenimo kokybės galimybes, parengimo viešųjų pirkimų konkurse. Į procesą skatiname įsitraukti įvairių sričių specialistus – ypač geografus, sociologus, ekonomistus, urbanistus, kurių žinios ir įžvalgos labai reikalingos sistemiškam ir tvariam miestų vystymui planuoti.
              https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...-ir-poreikius/

              Labai gera idėja - iš ministerijos nuleisti gaires mikrojoninių kaimiečiu valdomiems Lietuvos miestams, tada dalinai finansuoti tinkamus projektus. Seniai to reikėjo. Svarbu tik pasikviesti užsienio chebros, nes vietiniai ‘urbanistai’ prirekomenduos sporto aikštelių ir želdinių ir viskas baigsis kaip visada.
              Paskutinis taisė VLR; 2022.07.31, 10:44.

              Comment


                Antraštė ir faktai – sau, policija ir statistika – sau.

                Keli mėnesiai po dviračių gatvių įrengimo: neišvengta „asilo“ epiteto BMW vairuotojui ir pradurtos padangos, didmiesčiai jau planuoja plėtrą
                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lanuoja-pletra
                Peržiūrėjus policijos vedamą įvykių registrą, nuo birželio 1 d. M. K. Čiurlionio g. nebuvo registruota KET pažeidimų. <...>

                Neišvengta policijos įsikišimo. Tuomet užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kaip dviračių gatve važiuojantį BMW markės automobilį aplenkė elektriniu paspirtuku važiavęs vyriškis. Iškart po to analogišką atsakomąjį veiksmą nusprendė atlikti BMW vairuotojas ir kaip tik tuo metu įvyko apsižodžiavimas.
                Pagal KET, pažeisti punktai dėl savitarpio pagarbos, BMW išvažiavimas į priekį ir nieks nerodė posūkio „apvažiuojant kliūtį“.

                Uostamiestis planuoja plėtrą
                „Dabar Klaipėdoje matome, kad yra kitų variantų, kur galėtų būti įrengta dviračių gatvė. Tai tokia galimybė svarstoma Melnragėje. <...> Pasak jo, pirmoji uostamiesčio dviračių gatvė Smiltynėje taip pat įrengta neatsitiktinai, kadangi čia, pašnekovo teigimu, nemažai poilsiautojų ir mažas automobilių eismo intensyvumas.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Talpinu čia, nes liečia ir paspirtukus.

                  Šiemet – ne itin malonios tendencijos dviratininkams: fiksuojami rekordiniai dviračių ir jų dalių vagysčių skaičiai
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ysciu-skaiciai
                  Pasak draudimo eksperto, vidutinė nuostolio suma viršijo net 900 eurų, tačiau atskirais atvejais siekė ir kelių tūkstančių eurų sumą. Į dviračius besikėsinantys ilgapirščiai šiemet aktyviausi sostinėje. <...>

                  „Vis dėlto svarbu pastebėti, kad vagys geba įsilaužti ir į rakinamas, saugos kameromis stebimas parkingo vietas, pavogti net prirakintas transporto priemones.“

                  A. Juodeikis tikina, kad, siekiant apsaugoti turtą, svarbu pasirūpinti tvirtu užraktu ir jį teisingai naudoti. Vagys per keletą akimirkų gali nukirpti trosinę dviračio spyną, todėl dviratę transporto priemonę saugoti reikėtų tvirta, kieto plieno lydinio U formos spyna.

                  „Kalbant apie užrakinimą dar svarbu paminėti, kad dviračio savininkai apgalvotai rakintų transporto priemonę – gali nutikti taip, kad grįžę rasite prirakintą tik dviračio ratą be paties dviračio. Geriausia rakinti patį rėmą, prie turėklo ar kito objekto, kurio neįmanoma patraukti neatrakinus spynos.“
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Europos sąjunga nepasieks tikslo 2030 metais 30% sumažinti kenčiančių nuo garso taržos žmonių dalį

                    About 18 million people suffer long-term annoyance from transport noise in the European Union (EU). The European Commission’s zero pollution action plan aims to reduce the number of people chronically disturbed by transport noise by 30% by 2030, compared to 2017 levels. According to the European Environment Agency’s assessment, published today, reaching this target is unlikely due to the difficulty in reducing the large number of people exposed to noise from road traffic.

                    According to the EEA briefing, even a high level of implementation of noise reduction measures would only reduce the number of people highly annoyed by transport noise by about 19% by 2030. Some examples of measures included in this optimistic scenario include a 50% electrification of road vehicle fleet, reduction of speed limits on urban roads, quieter aircrafts, and night curfews for take-offs and landing.

                    The less ambitious scenario considers a more modest set of measures such as the regulation of noise from motor vehicles, a 25% electrification of road vehicle fleet, and improved landing and take-off procedures for aircrafts. This scenario predicts that the number of people affected by noise would actually increase by 3%, mainly due to a projected increase in road, rail and air transport.
                    https://www.eea.europa.eu/highlights...-to-meet-noise

                    Eurobiurokratai eilinį sykį kažkokiuose kosmuose plavinėja. Įdomu, kokie Lietuvos rodikliai ir į kurią pusę juda. Prie manęs reikalai pajudėjo tokia linkme, kad reikia beveik nuolat laikyti langą uždarytą nuo (D kategorijos) gatvės pusės.
                    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.23, 12:14.

                    Comment


                      Elementarus pavyzdys yra Vilniuje tarp VA ir ~Šeškinės. Kitaip nei vidinėmis Justiniškių, Pašilaičių, Viršuliškių gatvėmis normaliai nepateksi, nes darnaus nejudrumo apologetai labai džiaugiasi, kad iki šiol nėra Šiaurinės gatvės.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Elementarus pavyzdys yra Vilniuje tarp VA ir ~Šeškinės. Kitaip nei vidinėmis Justiniškių, Pašilaičių, Viršuliškių gatvėmis normaliai nepateksi, nes darnaus nejudrumo apologetai labai džiaugiasi, kad iki šiol nėra Šiaurinės gatvės.
                        Ar tikrai džiaugiasi? Gal nebent dėl 2-ojo (paskutinio) etapo dalis prie Ozo atitinka tokį apibūdinimą, kur išties yra klausimų, bet nelabai girdėjau prieštaraujančių 1 ir 3 etapo statyboms. Buvo diskusijų, ar 1-as etapas būtinai turi būti 6 juostų pločio, bet nėra ir niekada nebuvo klausimo, ar ta gatvė apskritai reikalinga.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai džiaugiasi? Gal nebent dėl 2-ojo (paskutinio) etapo dalis prie Ozo atitinka tokį apibūdinimą, kur išties yra klausimų, bet nelabai girdėjau prieštaraujančių 1 ir 3 etapo statyboms. Buvo diskusijų, ar 1-as etapas būtinai turi būti 6 juostų pločio, bet nėra ir niekada nebuvo klausimo, ar ta gatvė apskritai reikalinga.
                          Oi tikrai buvo talibaninio sparno atstovų ne vienas, kuris sakė kad reikia dalį ir esamų gatvių užarti kad visi išliptų iš automobilių negalėdami pervažiuoti skersai miestą.

                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Oi tikrai buvo talibaninio sparno atstovų ne vienas, kuris sakė kad reikia dalį ir esamų gatvių užarti kad visi išliptų iš automobilių negalėdami pervažiuoti skersai miestą.
                            Tokie fanatikai nesiskaito, nes pernelyg nereikšminga ir negirdima dalis.

                            O konkrečiai dėl Šiaurinės gatvės opozicijos, kai kurie gal tiesiog kalbėdami apie Šiaurinę gatvė turi omeny tik 2-ą etapą prie Šeškiuko ežerėlio. Visa kita jiems arba neįdomu, arba jie net nežino, kur ta gatvė eis, kiek ten etapų ir kurie etapai bus įgyvendinami pirmiausia. Panašiai kaip ir kitose srityse būna daug garsiai rėkiančių, bet detalių nežinančių ir nenorinčių žinotui verksnių. Rėkia vardan rėkimo ir tiek.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Oi tikrai buvo talibaninio sparno atstovų ne vienas, kuris sakė kad reikia dalį ir esamų gatvių užarti kad visi išliptų iš automobilių negalėdami pervažiuoti skersai miestą.
                              Čia rimtai automobilių vairuotojai nori užarti gatves?

                              Comment


                                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                Čia rimtai automobilių vairuotojai nori užarti gatves?
                                Jų priešai
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Jų priešai
                                  Tai čia tie, kur prieš automobilių talibaną?

                                  Comment


                                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                    Tai čia tie, kur prieš automobilių talibaną?
                                    Paspirdukų mulos su žaliųjų moralės policija.

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                      Siaip tai nesuprantu.. paprastas klausimas. As asmeniskai galiu pasakyt kad moku mokescius Vilniaus miestui.

                                      Tiesiog pastebejau daugiausia besipiktinanciu yra provincijos arba vilniaus rajonu gyventojai.. kurie negyvena Vilniui ir jiems YRA POCHUI kuo kvepuoja miestieciai, jiems yra idomu tik GATVIU PLOTIS ir kaip greit su savo tacka nusigaut nuo tasko A iki tasko B.
                                      Jokios A juostos čia neišspręs aplamai transporto problemos. O ji turėtų būti sprendžiama valstybės mastu. Taip, valstybės, nes dabar savivaldybė neturi teisinių galių išspręsti klausimą iš esmės.

                                      Tačiau pagrindinis klausimas yra ekstensyvios miestų plėtros sustabdymas, kuris įmanomas tik valstybės, o ne vietos valdžios sprendimais. Interesų konfliktų čia daug ir nereikia manyti, kad net it valstybė pajėgi spręsti šitą klausimą, bet tai yra jos funkcija, ne savivaldybių. Tai liečia ne tik transportą, bet ir aplamai visą infrstruktūrą (elektra, vandentiekis, paštas (rajone visiška žopa), kanalizacija, socialiniai objektai kaip kad mokyklos, vaikų darželiai, gydymo įstaigos (pirminės), ir t.t.).

                                      Mokesčiai už NT yra vienas iš transporto sprendimo būdų. Tarkim, tie, kas gyvena rajone ar kituose rajonuose ir dirba Vilniuje, turėtų mokėti tokį pat NT mokestį už savo būstą kaip vilniečiai, o ne tų rajonų gyventojai, dirbatys savo rajone ar gretimame rajone, bet ne Vilniuje. Mokestis turėtų būti mažesnis, jei žmogus į darbą Vilniuje vežamas darbdavio transportu (ne darbdavio duotu automobiliu, o autobusu), ar pats važiuoja VT. Abu šiuos dalykus būtų sunkiau sukontroliuoti, bet įmanoma.

                                      Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis. Lygiagrečiai turi būti plėtojamas priemiestinis viešasis transportas, kuris turėtų kursuoti nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kasdien su 30-45-60 min. intervalais, o ne 3-5 reisais per dieną ir dar supezusio mikrobo...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 09:32.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Jokios A juostos čia neišspręs aplamai transporto problemos. O ji turėtų būti sprendžiama valstybės mastu. Taip, valstybės, nes dabar savivaldybė neturi teisinių galių išspręsti klausimą iš esmės.

                                        Tačiau pagrindinis klausimas yra ekstensyvios miestų plėtros sustabdymas, kuris įmanomas tik valstybės, o ne vietos valdžios sprendimais. Interesų konfliktų čia daug ir nereikia manyti, kad net it valstybė pajėgi spręsti šitą klausimą, bet tai yra jos funkcija, ne savivaldybių. Tai liečia ne tik transportą, bet ir aplamai visą infrstruktūrą (elektra, vandentiekis, paštas (rajone visiška žopa), kanalizacija, socialiniai objektai kaip kad mokyklos, vaikų darželiai, gydymo įstaigos (pirminės), ir t.t.).

                                        Mokesčiai už NT yra vienas iš transporto sprendimo būdų. Tarkim, tie, kas gyvena rajone ar kituose rajonuose ir dirba Vilniuje, turėtų mokėti tokį pat NT mokestį už savo būstą kaip vilniečiai, o ne tų rajonų gyventojai, dirbatys savo rajone ar gretimame rajone, bet ne Vilniuje. Mokestis turėtų būti mažesnis, jei žmogus į darbą Vilniuje vežamas darbdavio transportu (ne darbdavio duotu automobiliu, o autobusu), ar pats važiuoja VT. Abu šiuos dalykus būtų sunkiau sukontroliuoti, bet įmanoma.

                                        Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis. Lygiagrečiai turi būti plėtojamas priemiestinis viešasis transportas, kuris turėtų kursuoti nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kasdien su 30-45-60 min. intervalais, o ne 3-5 reisais per dieną ir dar supezusio mikrobo...
                                        Ar pačiam žinoma kokiu principu renkamas gyventojo pajamų mokestis Lietuvoje?

                                        Comment


                                          Prie ko čia pajamų, jei kalba apie NT ir automobilių mokesčius bei jų pritaikymą ekstensyvios urbanizacijos mažinimui. Taip vadinami naujieji "kaimiečiai", kurie gyvena už miesto rajone dauguma naujai pastatytuose namuose, gyvenvietėse ar getuose ir kasdien smaukosi į darbą didmiestyje su savo automobiliu ir yra Nr. 1 transporto problemų sudarytojai.
                                          Net tokiame "didmiestyje" kaip Alytus jie sudaro kamščius gatvėse piko metu. Ryte į miestą, o vakarais iš miesto.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 22:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X