Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Reikia naikinti leidimus Mėlynojoje zonoje gyventojams. Įskaitant nuomininkus.
    Bet tada senamiestis bus be nuolatinių gyventojų, tik kaip muziejus ar pasilinksminimų vietą, ar tikrai tai būtų geras sprendimas?
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Bet tada senamiestis bus be nuolatinių gyventojų, tik kaip muziejus ar pasilinksminimų vietą, ar tikrai tai būtų geras sprendimas?
      Didinant parkavimo kainą daugės ir atvejų, kad prisiregistruos "nuomininkas" ir gaus už keliolika eur parkavimo vietą mėlynojoje.

      Manau užtenka 1 vieta 1 būstui Mėlynojoje ir Raudonojoje zonoje. Viskas "ranka pasiekiama".

      Comment


        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

        Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
        Neužims, nes paspirtukininkų/dviratukininkų nebus tiek daug, kad sudarytų kritinę mokių klientų masę. Dėl to visa infrastruktūra susikraustys į Akropolį ir nesibaigiančius prekybcentrių kvartalus Pilaitės prospekte, o miesto centrą turėsim numirusį. Kas čia gero ?

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Neužims, nes paspirtukininkų/dviratukininkų nebus tiek daug, kad sudarytų kritinę mokių klientų masę. Dėl to visa infrastruktūra susikraustys į Akropolį ir nesibaigiančius prekybcentrių kvartalus Pilaitės prospekte, o miesto centrą turėsim numirusį. Kas čia gero ?
          Yeah right. Man vienintelis kas į galvą ateina taip rimčiau pagalvojus, nu tai nebent kokie Du Broliai, Burberry ir dar kelios panašios aukšiausioje prabangos lygoje žaidžiančios parduotuvės ateina į galvą, kurios, ko gero, prarastų dalį savo klientūros jei staiga dingtų galimybė prisiparkuoti per 5 metrus nuo durų Didžiojoj g. Bet net jei jos ir užsidarytų ir jas pakeistų kažkas iš žemesnio segmento, Senamiesčiui tai ko gero būtų tik į naudą, nes pritrauktų daugiau srauto. Tikrai ne nuliovi X6'ti prie šių parduotuvių daro Senamiestį gyvą.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Įsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu
            O į Londono ar Stokholmo centrus veža iš priemiesčių su dviračiais? Ne. Ir prie ko čia Savanorių prospekto sandėliai? Kas iš jų veža kažką jums į namus? Picą jums atveža ne iš ten, Barbora renka užsakymus Akropolyje, Oze ir Mindaugo Maximoje (gal dar kažkuriose parduotuvėse), Rimi renka užsakymus Šiaurės miestelyje ir Naujamiestyje, siuntas jums atsiunčia į paštomatą arba į parduotuvės atsiėmimo tašką. Na o jeigu pats gyvenat kažkur "...škėse", tai tada aišku, kad logiška vežt su mašina, bet aš apie tuos tolimus rajonus ir nekalbu, mano pointas yra, kad miesto centre pristatymui be mašinų yra visos sąlygos.

            o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija.
            Nu jau čia tai senas geras šlageris Švedijoj, kur kiekvieną žiemą būna belenkiek sniego, klimatas nėra problema ir dviračiais visus metus vežą ir maistą, ir siuntas, ir tie patys paštininkai tik su jais, o pas mus arktiniame Vilniuje, kur per paskutinius kelis metus buvo tik viena tikra žiema, tai nėra įmanoma, nes klimatas per žiaurus

            Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje".
            Yra toks netikėtas variantas, vadinasi viešasis transportas, girdėjau Europoje gan populiarus dalykas, net 50 metų moterys iš jų vietinių Pašilaičių naudojasi ir nesijaučia pamojnai. Na o jeigu jau poniai reikia būtinai su taksu, kame yra problema išlipti ten, kur tai yra leidžiama, o paskui praeiti šimtą metrų? Ar čia jau irgi skaitosi pamojnai, nes "ką čia bl.. už taksą mokėjau kad dar pėškom eit"?

            Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų,
            Čia pats sugalvojot tuos dešimtis procentų, ar yra kažkur padarytas paskaičiavimas, kad sukvežimių nupirkimas, jų priežiūra, draudimai, degalai ir algos vairuotojams su sukvežimio kategorija yra daug pigiau, nei dviračiai reikalaujantys minimalios priežiūros ir žymiai mažiau kvalifikuota darbo jėga?

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              O į Londono ar Stokholmo centrus <...>

              Nu jau čia tai senas geras šlageris Švedijoj, kur kiekvieną žiemą būna belenkiek sniego, klimatas nėra problema ir dviračiais visus metus vežą ir maistą, ir siuntas, ir tie patys paštininkai tik su jais, o pas mus arktiniame Vilniuje, kur per paskutinius kelis metus buvo tik viena tikra žiema, tai nėra įmanoma, nes klimatas per žiaurus
              Stokholmas record low SAUSIS -19,3 https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm#Climate
              Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate

              Tai nebereikia Vilniaus lyginti su Londonu ar Stokholmu.
              Tereikia kai -30 sekmadienį nuvažiuoti į degalinę Verkių g. prie autobusų parko ir pamatyti kaip gal du šimtai autobusų yra užvesti, išgirsti dyzelių stuksenimą, užuosti dūmų debesį - nes kitaip pirmadienį rytą į darba jie neišvažiuos.

              Aš to važiavau žiūrėti, aš tą matęs ir Vilniaus su Londonu ar Stokholmu nelyginu.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Stokholmas record low SAUSIS -19,3 https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm#Climate
                Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate

                Tai nebereikia Vilniaus lyginti su Londonu ar Stokholmu.
                Tiesiog genialus palyginimas. Pagal sausio record low... Lenkiu galvą.

                Aš to važiavau žiūrėti, aš tą matęs ir Vilniaus su Londonu ar Stokholmu nelyginu.
                Ok, ok, jeigu "važiavot žiūrėt", tai tada automatiškai laimėjot šioje diskusijoje, nes be jūsų Lietuvoje 2021 metais niekas nėra matęs pasaulio ir tikrai nėra buvęs, o jau tuo labiau gyvenęs šiuose miestuose...

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Tiesiog genialus palyginimas. Pagal sausio record low... Lenkiu galvą.

                  Ok, ok, jeigu "važiavot žiūrėt", tai tada automatiškai laimėjot šioje diskusijoje, nes be jūsų Lietuvoje 2021 metais niekas nėra matęs pasaulio ir tikrai nėra buvęs, o jau tuo labiau gyvenęs šiuose miestuose...
                  Garantuoju, kad Stokholme autobusų parkas nėra paliekamas stovintis parą laiko užvestas
                  Stokholmiečiai pasmerktų iškastinio kuro deginimą, nes nesuprastų poreikio.

                  Record high yra vienoda (+11), vidutinė temperatūra jau šiek tiek skiriasi. Bet dviratininkas nevažiuoja vidutinėje. Pilietis atsikelia ryte ir kokia 7 val. išmina. Tuo metu dar tamsu ir pats šaltis. Vilniuje sausį bus kokie -8, o Stokholme -3.

                  Ką reiškia 5 laipsnių skirtumas? Palangoje galite pasižiūrėti kiek maudosi prie +12 ir kiek prie +17. Paaiškės, kad niekingi 5 laipsniai keičia žmogaus elgseną iš esmės.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Stokholmas record low SAUSIS -19,3 https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm#Climate
                    Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate.
                    Oulu record low VASARIS −41,5 https://en.wikipedia.org/wiki/Oulu#Climate

                    Aišku kitur Suomijoje bus mažiau dviratininkų, nes prastesnė infrastruktūra.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Gal nereikėtų lyginti Pilies gatvės su Šnipiškėmis ir visgi net į Pilies gatvės viešbutį turistas gali laisvai su taxi atvažiuoti. Kernavės gatvė yra visai kitas dalykas - ten ne tik kad negalima mašinos statyti, kas galbūt yra normalu, bet net ir taxi negali sustoti ir išleisti ar pasiimti savo kliento. Ir taip, kadangi tokia gatvė Vilniuje tik viena, tai veikiausiai joje atsiras verslų, bet jeigu tai taptų nauju Vilniaus standartu, tai reikštų, kad centre esantis verslas būtų pasiekiamas tik dviratininkams ir tiems, kas viešuoju transportu naudojasi. Ir ta 50 metė iš Pašilaičių tebuvo tik kaip payzdys, realybėje tokių dėja bet yra dauguma. Mes galim naiviai tikėtis ir save apgaudinėti, kad tokiu atveju visi ant dviračių persėstų, bet realybė būtų visai kita - centras paprasčiausiai prarastų didelius žmonių srautus, taptų negyvas ir su daug mažiau verslo, o iš to labiausiai išloštų visokie Akropoliai. Kovoti su automobilizacija centre reikia visai kitais būdais ir visų pirma tai yra tankus miesto užstatymas, nes taip yra pasiekiame jau themanual minėtas "15 minučių miestas", t.y. kada miesto tankumas sugeneruoja tiek gyvenamo ploto ir įvairių verslų, kad dauguma reikalingų paslaugų ir parduotuvių yra pasiekiamos 15 minučių atstumu pėsčiomis. Dabar gi Kernavės gatvės vidury nutiesė 2 metrų pločio niekieno nenaudojamą juostą. Jokios normalios funkcijos neturinčiai juostai mes sunaudojom tiek ploto, kiek jo užtektų kokiems trims namams pastatyti, taip pritraukiant tiek ir daugiau gyventojų, tiek ir daugiau komercijos ir taip labiau priartinant miesto centrą prie '15 minučių miesto' standarto su mažiau automobilių. Dabar gi švaistomas brangus miesto centro plotas kažkokioms beprasmybėms, taip pridarant tik daugiau problemų, o ne naudos ir tikslas neva mažinti automobilizaciją centre, kai realybėje tai reiškia, kad tas gyvenamas plotas, kuris galėjo būti pastatytas centre, bus pastatytas kur nors Pašilaičiuose iš kurio gyventojai į tą patį centrą su mašina važinės. Reikia suprasti, kad kiekvienas metras miesto centre yra aukso vertės ir turi būti kuo efektyviau panaudotas jo tankinimui, arba viešosioms erdvėms kurti, arba viešajai infrastruktūrai. Šiuo atveju tai yra didelė ir brangiai centro vystymui kainuojanti nesąmonė, kuri neva yra dėl to, kad ten automobilių neparkuotų - tai pastatyta tvora vidury gatvės būtų atlikusi tokią pačią funkciją, tik tiek bereikalingai ploto nebūtų iššvaistyta.
                      Tai kad gali taksi atvažiuoti. Kad sustos 5 sekundėm išleisti keleivio niekas problemų nekels. Ko negali tai taksistas numesti dviem ratais ant šaligatvio automobilio vakare ir eiti miegoti į K18.

                      O themanual minėtas 15 min miestas tėra tiesiog clasterių teorijos tesinys ir čia nei nauja nei keista urbanistikos kryptis.

                      Ta 2 metrų juosta turi labai aiškią funkciją - neleidžia vienos eismo krypties užstatyti automobiliais.

                      Šiaip norėčiau pamatyti tvorą vidurį gatvės vietoj ištisinės juostos. Turbūt puse vairuotojų infarktas ištiktų, kaip suprasti negalima važiuoti pavojingai manevruojant?

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Bet tada senamiestis bus be nuolatinių gyventojų, tik kaip muziejus ar pasilinksminimų vietą, ar tikrai tai būtų geras sprendimas?
                      Arba senamiestis bus su gyventojais kuriem X5 po langu nėra prioritetas.

                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Tereikia kai -30 sekmadienį nuvažiuoti į degalinę Verkių g. prie autobusų parko ir pamatyti kaip gal du šimtai autobusų yra užvesti, išgirsti dyzelių stuksenimą, užuosti dūmų debesį - nes kitaip pirmadienį rytą į darba jie neišvažiuos.
                      Na jeigu perki šūdą - dyzelį, tai po to gal ir neužsivedi.
                      Beje čia tas -30 būna kada, kartą į 10 metų?

                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Record high yra vienoda (+11), vidutinė temperatūra jau šiek tiek skiriasi. Bet dviratininkas nevažiuoja vidutinėje. Pilietis atsikelia ryte ir kokia 7 val. išmina. Tuo metu dar tamsu ir pats šaltis. Vilniuje sausį bus kokie -8, o Stokholme -3.
                      Kai lyginat burokus tai obuolių niekada negausite. Normalus palyginimas:
                      Sausio Daily Mean:
                      Vilnius: −3.9C
                      Stockholmas: −1.0C

                      Vilnius šiek tiek vėsesnis, bet abiem atvejais važinėji nedideliame minuse.



                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Tiesiog genialus palyginimas. Pagal sausio record low... Lenkiu galvą.



                        Ok, ok, jeigu "važiavot žiūrėt", tai tada automatiškai laimėjot šioje diskusijoje, nes be jūsų Lietuvoje 2021 metais niekas nėra matęs pasaulio ir tikrai nėra buvęs, o jau tuo labiau gyvenęs šiuose miestuose...
                        Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                          Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
                          O, puiku kad prie diskusijos prisijungė ir diplomuoti psichiatrai su kompetetingom diagnozėm

                          Comment


                            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                            Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
                            Skandinavijoje važinėja ir nieko. Truputį juokinga, kai tie, kurie užsiima visokiais slidinėjimais skundžiasi, kad per šalta su dviračiu važiuoti.
                            Flickr

                            Comment


                              apibendrinant ir pabaigiant orų prognozių rubriką.

                              MIESTO CENTRE nėra parkingo vietos - nėra automobilio. Oslo pavyzdys. pinigų daugiau atneša pėstysis/dviratininkas nei automobilistas (per km.). čia tiek visuomenei bendrai (aplinkosauga, sveikata ir pan.), tiek verslui gatvėje (pėstysis pats iš savęs yra max mobilus ir multimodalus). Bluberiai, broliai, jų yra ir prekybcentriuose. X6 bmw gali skusti į akropolį, jei negali puskilometrio paeiti. nebankrutuos.

                              induced demand veikia ne tik su automobiline infrastruktura, bet ir su kita. Plėti dviračių infrastruktūrą, jie ateis. Ir paradoksalu, tai veikia atvirkščiai – mažini infrastrktūra (siaurini gatves, riboji automobilius), jų mažėja.

                              čia daugiau mažiau konstantos, kurias galite lengvai rasti guglėje su pagrindimu.

                              Comment


                                Dar vat kaip tik paštą atvežė. Ramiai parkuojasi ir ant šaligatvių, ir tarpuose tarp lygiagrečiai prisiparkavusių mašinų, nes yra ne didesni už Smart'ą, nesugadintų net pigiasių šimašinių trinkelių, nes yra labai lengvi. Tokius naudoja ir paštas, ir vietiniai "Žirmūnų būstai", ir "Grindos" ir t.t.



                                Tokius Vilniaus centre irgi dėl klimato nėra įmanoma nauduot? Mūsų klimatas (šitą iš tikrųjų reikia skaityt kaip "mentalitetas") tinkamas tik VW Caddy ir Dacia Dokker? O gal Lietuvoje neegzistuoja telefonų ir interneto, todėl žmonės bendrauja tik laiškais ir paštininkams tenka kiekvieną rytą vežt po pilną kabluką?

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
                                  Čia tiesiog dar kultūra pas mus nesusiformavo ir nėra pakankamai infrastruktūros bei ji nėra tinkamai prižiūrima žiemą, bet tai nieko neturi bendro su temperatūra.
                                  Tiksliau tikrai ne prie +5, Oulu kur yra infrastruktūra ir ji tinkamai prižiūrima ženkliau dviratininkų skaičius krenta tik prie -20

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                    Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
                                    Čia maždaug tas pats, kaip sakytum lėktuvo pilotui, kad lėktuvas negali skristi, nes jis sunkesnis už orą

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      Dar vat kaip tik paštą atvežė. Ramiai parkuojasi ir ant šaligatvių, ir tarpuose tarp lygiagrečiai prisiparkavusių mašinų, nes yra ne didesni už Smart'ą, nesugadintų net pigiasių šimašinių trinkelių, nes yra labai lengvi. Tokius naudoja ir paštas, ir vietiniai "Žirmūnų būstai", ir "Grindos" ir t.t.
                                      Na plytelių gal toks ir nesulaužys, ir tas yra gerai, bet šaligatviu vis tiek nereikėtu važinėti, nes pagrindinė problema lieka neišspręsta - pavojus pėstiesiems.

                                      Comment


                                        Neturėtų būti problemos naudotis dviračiu iki kažkur -15 šalčio jutiminės temperatūros. Po -15-20 šalčio jau suprantu, kad kai kuriems gali būti sunku Veido kaukė ir kailinė striukė gal dar padėtų.

                                        Išimtis nebent pūga, ypač jei temperatūra krenta stipriai žemiau nulio.

                                        Dar yra pavojingas laikotarpis, kai temperatūra stipriai krenta dėl stipraus šiaurinio vėjo, tada net per orų prognozes pataria be būtino reikalo neiti iš namų, ypač kaimuose. Tada galima rekomenduoti keliauti šildomu transportui (VT, automobilis).
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2021.10.08, 14:17.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          O į Londono ar Stokholmo centrus veža iš priemiesčių su dviračiais? Ne. Ir prie ko čia Savanorių prospekto sandėliai? Kas iš jų veža kažką jums į namus? Picą jums atveža ne iš ten, Barbora renka užsakymus Akropolyje
                                          Aš kalbėjau apie tai, kad jeigu mes norime Kernavės gatvėje skatinti komerciją pirmuose aukštuose, pvz. parduotuves, tai joms reikia atsivežti prekes ir nesvarbu ar tie sandėliai yra Savanorių prospekte ar kur kitur, natūralu, kad jie yra kažkur toli, nes statyti sandėlius miesto centre tam, kad iš jų prekes galima būtų su dviračiais pristatyti būtų labai kvaila.

                                          Nu jau čia tai senas geras šlageris Švedijoj, kur kiekvieną žiemą būna belenkiek sniego, klimatas nėra problema ir dviračiais visus metus vežą ir maistą, ir siuntas, ir tie patys paštininkai tik su jais, o pas mus arktiniame Vilniuje, kur per paskutinius kelis metus buvo tik viena tikra žiema, tai nėra įmanoma, nes klimatas per žiaurus
                                          Aš nekalbėjau apie maisto pristatymą per Woltą, kur dviračiu maistą atveža iš picerijos už 500 metrų. Aš kalbėjau apie kurjerius, kurie pristato siuntas iš Amazon. Neturiu tikslių duomenų, bet galiu garantuoti, kad >99% tokių siuntų toje pačioje Švedijoje yra pristatoma ne dviračiais, o kurjerių autobusiukais, dėl to, kad taip yra dešimtimis kartų pigiau. Tai kaip lyginti už kiek parduoda kaimo parduotuvės pardavėja ir kokią apyvartą per dieną prasuka Maximos darbuotoja. Jų darbo efektyvumas skiriasi dešimtimis kartų, o tai ir yra viena ir vienintelė priežastis, dėl ko turtingos šalys yra turtingomis, nes žmonės ten sukuria didesnę pridėtinę vertę. Kažkur dirva yra ariama traktoriais, o kažkur kauptukais ir kad ir kaip romantiškai tie kauptukai atrodytų, visgi reikia grįžtį į realybę ir pasakyti tiesą - niekas vakaruose siuntų iš Amazonės dviračiais nepristatinėja. Tavo pateiktas šitas pavyzdys yra turbūt vienas iš milijono atvejų, kai DHL naudoja dviratį, o ne siuntų autobusiuką.

                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Yra toks netikėtas variantas, vadinasi viešasis transportas, girdėjau Europoje gan populiarus dalykas, net 50 metų moterys iš jų vietinių Pašilaičių naudojasi ir nesijaučia pamojnai. Na o jeigu jau poniai reikia būtinai su taksu, kame yra problema išlipti ten, kur tai yra leidžiama, o paskui praeiti šimtą metrų? Ar čia jau irgi skaitosi pamojnai, nes "ką čia bl.. už taksą mokėjau kad dar pėškom eit"?
                                          Žmonės nėra kvaili, jeigu jie gyvena kokiam Londone ar Paryžiuje - žinoma, kad jie ten automobilio neturės, nes tai yra tokie dideli miestai, kad metro ten yra geriausias ir ekonomiškiausias laiko prasme pasirinkimas. Bet jeigu gyvena kokioje Švedijoje - tai ten automobilių turi netgi daugiau, nei Lietuvoje ir kad ir kaip dviračių takai ten būtų išvystyti, visgi didžioji dalis žmonių ten naudojasi automobiliais. Ir čia nereikėtų manęs suprasti neteisingai - aš žinoma pasisakau už automobilizacijos mažinimą centre. Bet kai tu sakai 'o tai negi sunku taxi ten kažkur pavažiuoti už kelių šimtų metrų ir nusukus į kitą gatvę išleisti keleivį, kuris po to turės paeiti kelis šimtus metrų iki reikiamo taško' - tai per kurią vietą čia yra automobilizacijos mažinimas Vilniaus centre? Vietoj to, kad tas taxi tiesiog trumpam sustotų išleisti žmogų, jis turės važiuoti į kažkokias gretimas gatves už kelių šimtų, išleidus keleivį ten sukinėtis arba važiuoti ne jam artimiausiu maršrutu. Kas tai, jei ne automobilizacijos centre didinimas ar nusukus iš Kernavės gatvės į Daugėliškio tai jau skaitosi 'nebe centras'?
                                          Paskutinis taisė Eidvis; 2021.10.08, 19:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X