Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
    Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
    Tais metais Šanchajuje ar Saigone su tuo tikrai nebuvo problemų.

    Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:23.

    Comment


      Ten tie dviračių takai eina su olandiškais ir daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
      Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 09:24.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.
        Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
          Todėl dažnas turi po 2 dviračius, kuriuos palieka priparkuotus persėdimo mazguose. Tai yra vadinama miesto infrastruktūra.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
            Aišku, akd nemintu, nes nėra infrastruktūros. O panašų atstumą savo miestuose ir dar kaip mina.

            Comment


              Siūlau visus kelius uždaryti. Tada galėsime sakyti, kam tie keliai, juk žiurėkite, nieks gi nevažiuoja vistiek

              Šiaip neaišku kodėl diskusija net kyla. Šie klausimai jau senai išspręsti ir praktiškai įrodyti, kad miestas ekonomiškai, ekologiškai, finansiškai vystosi daug geriau, jeigu jis pritaikytas pestiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Vilnius (ar bet kuris Lietuvos miestas) nieko neišsiskyria nuo tų miestų, nei klimatu, nei reljefu - viskas pritaikoma pas mus, ir kaikurie sprendimai jau ir pas mus pasiteisina.
              Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.30, 09:30.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.
                Jei būtų uždrausti asmeniniai automobiliai, bei VT liktų panašiame lygyje, tai gal ir naudotųsi. Tiesa, nei 60-aisiais, nei 70-aisiais jų nesimatė. Gal dėl to, kad pas mus net dviratis buvo prabangos prekė?

                Priedo, dar ir darbdaviai, įstaigos turėtų priprasti, kad žmonės važiuos dviračiais. Nes dabar, pvz. kai kuriuose ofisuose tai yra tabu. O ir nėra sąlygų nei apsiprausti, nei persirengti, nei vietos laikyti dviratį.

                Trečia, savivaldybė šaltojo sezono metu nesirūpina dviračių takais ir aikštelėmis. Jų nevalo, nebarsto.
                Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:31.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Gal galima plačiau?
                  https://www.citylab.com/transportati...demand/569455/

                  Gan neblogai paaiškinta matau.
                  Reziumė: kuo platesnės gatvės ir geresnis gatvių tinklas, tuo daugiau auto juose atsiranda...

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Gal galima plačiau?
                    Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...

                    Comment


                      Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.

                      Comment


                        Ačiū už paaiškinimus. Iš tiesų, apie tai girdėjau ir iš kelių inžinerijos ekspertų.

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                          Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
                          Prigimtiniai norai nebūtinai sutampa su miesto visuomeniniais interesais. O interesai yra turėti kuo mažiau užkištą, triukšmingą ir smirdantį miestą.
                          P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų

                          Comment


                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                            Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
                            Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

                            Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

                              Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.
                              Man atrodo darnaus judumo plane labiausiai daugėja kelionių pėsčiomis. Deja, bet apie pėsčiuosius dabar neretai negalvojama, pamirštama (pvz.: gruntinis takas Žvėryno take). Arba, atvirkščiai, pertekliniai plačiausi takai, kur nėra ir nenusimato srautų. Pėsčiomis galima eiti sudėtingomis oro sąlygomis ir net be takų. Kažkada ėjau naktį pėsčiomis prie -22 C iš Graičiūno g. galo iki Lazdynų

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų
                                Šalta ar ne yra tik tinkamos aprangos klausimas.
                                O vat ką daryt su žieminėm padangom Xiaomiui? Jaučiu reikia dairytis į Inokim'ą su off-roadinėm padangom.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...
                                  Čia teoriniai pasvarstymai, o dabar faktai ir realybė:
                                  1. Iš Pilaitės į Konstitucijos pr. automobiliu piko metu apie 40 min - 1 val., jei kokia avarija ir 1.30 val.
                                  2. Tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr. yra dviračių takai, ten kur jų kol kas nėra yra pėsčiųjų mažai naudojimas šaligatvis su pabraižytu dviračių taku. Esmė - norint važiuoti dviračiu, gatve važiuoti nereikia, dviračiu susisiekimas visai patogus iki pat Konstitucijos pr. galo ir toliau Upės, Olimpiečiu gatvėmis kur yra pilnaverčiai takai.
                                  3. Sugaišto laiko prasme dviračiu nuvažiuoti į Konstitucijos pr . kokius du kartus greičiau. Ir vis tiek apie 99.5% važiuojančių iš Pilaitės renkasi automobilį arba viešajį transportą, bet ne dviratį. Taip sėdi kamsčiuose, keikiasi, bet apie važiavimą dviračiu net negalvoja.
                                  4. Analogiškai bus ir kitose vietose nutiesus taip norimą infrastruktūrą.
                                  5. Aš ne prieš dviračių takus kaip rekreacinę priemonę, bet grynai susisiekimui juos naudoja tik entuzijastai kurie taip jau atsitiko kad dominuoja šiame forume, todėl sudaro tokį melagingą vox populi. Realybėje liaudžiai nereikia dviračių takų kaip susisiekimo priemonės.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                    Čia teoriniai pasvarstymai, o dabar faktai ir realybė:
                                    1. Iš Pilaitės į Konstitucijos pr. automobiliu piko metu apie 40 min - 1 val., jei kokia avarija ir 1.30 val.
                                    2. Tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr. yra dviračių takai, ten kur jų kol kas nėra yra pėsčiųjų mažai naudojimas šaligatvis su pabraižytu dviračių taku. Esmė - norint važiuoti dviračiu, gatve važiuoti nereikia, dviračiu susisiekimas visai patogus iki pat Konstitucijos pr. galo ir toliau Upės, Olimpiečiu gatvėmis kur yra pilnaverčiai takai.
                                    3. Sugaišto laiko prasme dviračiu nuvažiuoti į Konstitucijos pr . kokius du kartus greičiau. Ir vis tiek apie 99.5% važiuojančių iš Pilaitės renkasi automobilį arba viešajį transportą, bet ne dviratį. Taip sėdi kamsčiuose, keikiasi, bet apie važiavimą dviračiu net negalvoja.
                                    4. Analogiškai bus ir kitose vietose nutiesus taip norimą infrastruktūrą.
                                    5. Aš ne prieš dviračių takus kaip rekreacinę priemonę, bet grynai susisiekimui juos naudoja tik entuzijastai kurie taip jau atsitiko kad dominuoja šiame forume, todėl sudaro tokį melagingą vox populi. Realybėje liaudžiai nereikia dviračių takų kaip susisiekimo priemonės.
                                    Dar pamiršai apie kelionę atgal į kalną Bet kai stovėsi kamštyje pastoviai 1,5h, o nuvažiavęs už parkavimą mokėsi po kelis šimtus eurų mėnesiui, nes kitaip neprisiparkuosi, tada stovėdamas kamštyje ir stebėdamas paspirtukais pro šalį važiuojančius bėdžius pradėsi po truputį galvoti, kad gal verta pabandyti...

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Dar pamiršai apie kelionę atgal į kalną Bet kai stovėsi kamštyje pastoviai 1,5h, o nuvažiavęs už parkavimą mokėsi po kelis šimtus eurų mėnesiui, nes kitaip neprisiparkuosi, tada stovėdamas kamštyje ir stebėdamas paspirtukais pro šalį važiuojančius bėdžius pradėsi po truputį galvoti, kad gal verta pabandyti...
                                      O kaip ilgai teks laukti iki tai bus realybe? Ir ar iš vis taps realybe? Galbūt jei už stovėjimą teks mokėti kelis šimtus eurų ofisų centrai persikels į tas vietas kur nereiks mokėti ale dabar statomus ir planuojamus prie Litexpo ar prie Ikejos kur irgi beje patogiausias patekimas bus su automobiliu. Jei gyventume Los Angeles tai patikėčiau, bet su mūsų žiemomis? Nesu tikras bet man rodos CityBee ir Boltas žiemai paspirtukų nuomos iš vis nevykdys. Oranžinius dviračius tai tikrai surenka ir žiemą jų nėra.

                                      Comment


                                        Atsiprašau, bet nepavadinčiau esamos infrastruktūros patogiu maršrutu (Pilaitė - Konstitucijos pr.).

                                        Išbyrėję šaligatviai Senojoje pilaitėje kažkada buvo įsivaizduoti kaip turintys dviračių taką.
                                        Siaura trinkelių magistralė palei spūsties prospektą išjudina kaip tarka.
                                        Iš vienkiemių atminti tenka kertant visokius Pilaitės pr. apvažinėtojus (per Gilužio g. ir pan.).
                                        Kiek kartų reikia kirsti gatvę, norint važiuoti tais dvirtakiais? Visą laiką kvėpuoji rytiniu koncentruotu dūmeliu prie sankryžų (kur esi labai arti automobilių).
                                        Kas ten per infrastruktūra po Laisvės pr. viaduku iš vis nesuprantama, lyg ir skirta pravažiuot, bet tam tikri elementai ir papaišymai verčia abejoti.
                                        Na ir žinoma po visos darbo dienos smagu minti per tarką į Narbuto g.

                                        Norint pritraukti kritinę masę žmonių, reikia ledinės infrastruktūros, kuria važiuotų ir tinginiai, ir entuziastai ir žiopliai neužsimuštų.
                                        Nuties vientisą magistralę, užsipildys keliaujančiais. Lipdys pavienius gabaliukus, išnaudos tik entuziastai ir vietiniai vaikai.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                          O kaip ilgai teks laukti iki tai bus realybe? Ir ar iš vis taps realybe? Galbūt jei už stovėjimą teks mokėti kelis šimtus eurų ofisų centrai persikels į tas vietas kur nereiks mokėti ale dabar statomus ir planuojamus prie Litexpo ar prie Ikejos kur irgi beje patogiausias patekimas bus su automobiliu. Jei gyventume Los Angeles tai patikėčiau, bet su mūsų žiemomis? Nesu tikras bet man rodos CityBee ir Boltas žiemai paspirtukų nuomos iš vis nevykdys. Oranžinius dviračius tai tikrai surenka ir žiemą jų nėra.
                                          Esamų gatvių po vieną juostą atiduodam dviračiams/paspirtukams. Vienu šūviu du zuikiai - platus asfaltuotas, nuvalytas kelias dviračiams ir žymiai sudėtingesis ar praktiškai neįmanomas judėjimas asmeniniu automobiliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X