Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
Comment
-
Katedros ir Rotušės aikštės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
Comment
-
Čia jau senamiestis, o ne centras. Turiu įtarimą, kad eilinę darbo dieną daug daugiau žmonių turi reikalų šalia 3g maršruto esančiuose centro objektuose nei Katedros ar Rotušės aikštėse.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Katedros ir Rotušės aikštės.
- 5 patinka
Comment
-
Aha, perkelti darželį kai gautas SLD.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
Comment
-
Yra labai lengva pratęsti. Pratesi 50 metrų per pievą tiesiai justiniškių gatvę, tada suki perkunkiemio gatvėn ir važiuoji iki DEPO, už depo jau yra autobusų žiedas, jį galima panaudoti troleibusams. Perkūnkiemio gatvės platinti nereikia, ten ir taip yra vietos bent 2+1 juostoms. Dar jeigu labai yra noro, galima sukti link tarandės, bet ten jau reikės tiesti gatves nes dabar jos egzistuoja tik plane.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
Comment
-
Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.Lietuva visiems.
Comment
-
Sklypas komercinei veiklai be pastatų yra daug lengviau paimti nei kaip jūs sakėte daugiabutį.Parašė abruo Rodyti pranešimąToje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.
Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.
Comment
-
Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gAParisians voted in a referendum on Sunday to pedestrianise a further 500 of the city's streets, giving fresh momentum to efforts by the French capital's left-leaning town hall to curb car usage and improve air quality.
Some 65.96% of Parisians voted in favour of the measure, while 34.04% rejected it, official results showed.Paskutinis taisė Lettered; 2025.03.24, 18:09.
- 4 patinka
Comment
-
greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".Parašė Lettered Rodyti pranešimąParyžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
- 14 patinka
Comment
-
Vidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtownParašė Stadionas Rodyti pranešimą
greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".
- 11 patinka
Comment
-
Jeigu „vidutinius“ žmones apskaičiuojam pagal Facebooko komentarus, tai gal taip. Šiaip, ne.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtown
- 3 patinka
Comment
-
Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Jeigu „vidutinius“ žmones apskaičiuojam pagal Facebooko komentarus, tai gal taip. Šiaip, ne.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tame ir bėda, jog vidutinis vilnietis negyvena tame senamiestyje ir šis tėra tik butelio kakliukas pakeliui iš Jeruzalės į KirtimusParašė alga Rodyti pranešimą
Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
- 3 patinka
Comment
-
Esu važinėjęs į darbą nuo Kuro Aparatūros iki tuometinio Hrono. Jei būtų reikėję važiuoti nuo Jeruzalės - tiek mane būtų ir matęParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tame ir bėda, jog vidutinis vilnietis negyvena tame senamiestyje ir šis tėra tik butelio kakliukas pakeliui iš Jeruzalės į Kirtimus
O tada - dviratuku, per Senamiestį, į Pelesos g. ir į D&G įkalnę link oro uosto; nuo ten jau netoli.
Comment
-
O kodėl jiems nemokama?Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
Comment
-
Jei senamiesčio gyventojams už įvažiavimą reiktų mokėt tiek pat, kiek lankytojams, visiškai aišku, kokia būtų jų nuomonė apie tokius "pokičius". Na, ir šiaip, dabartinė praktika su mokamu parkavimu yra ta, kad mokamų zonų gyventojams yra lengvatos. Pirma mašina per būstą praktiškai dykai, antra pigiai. Įvedus mokestį už įvažiavimą galima būtų taikyti analogiją su mokamu parkavimu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kodėl jiems nemokama?
- 2 patinka
Comment
Comment