Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Kaip nevažiuojančiam žiemą per sniegą, tai diskomforto jokio nėra. O privalumų yra - be jau minėtų 28 Eur per mėn. (ar daugiau automobiliui ir parkingui) dar ir sveikatos pridedaParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt. Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).
Tai čia tiesiog tamstos arba kažkokia bloga patirtis kalba arba tiesiog iškreiptas vaizdinys.
P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).
- 5 patinka
Comment
-
Reiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
- 3 patinka
Comment
-
Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.
- 4 patinka
Comment
-
Iš tamstos parašymo toks vaizdas lyg toj vietoj dabar yra dvirtakis, o nutiesus 3+3 Šiaurinę ten to dvirtakio nebeliksParašė Zefyras Rodyti pranešimą
Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.
- 4 patinka
Comment
-
Bet 20km niekas ir neprašo važiuoti. Iki 10km spinduliu nuo Katedros gyvena turbūt 3/4 Vilniaus. Tai yra maždaug nuo Pilaitės paskutinių daugiabučių iki Katedros aikštės.Parašė mantasm Rodyti pranešimąReiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
Aš važiuoju apie 7 km.
- 1 patinka
Comment
-
Jokio skirtumo ar bus 3+3 ar 2+2. Visais atvejais piko metu bus gatvės "užimtumas" 110%. Mieste pakankamai srauto ir automobilių, kad bet kuri gatvė bus užkišama pilnai - "induced demmand". Srautų skaičiavimai tinka tik retai apgyvendintose vietovėse, kur gyventojų ir veiklos tipas, kelionių skaičius vargu ar keisis. Tai meras, kad ir plūgas, bet nesvarbu. Jokio skirtumo vistiek...
- 1 patinka
Comment
-
induced demand - irgi nereikia aklai šia vėliava mojuoti. Kas prisimena situaciją dar iki Vakarinio aplinkelio, o dar kai nebuvo Šeškinės kalnas praplatintas ir pertvarkyta Saltoniškių sankryža. 50-60 min kelionė automobiliu į darbą ar atgal iš Pašilaičių į naujamiestį buvo įprastas reikalas. Automobilių padidėjo belenkiek, o kamščiai dar niekaip nepasiekė to lygio, išskyrus blokuojančias avarijas.
Kolkas kalbam, kad nėra net būtinojo minimumo susiekimui įvairiomis kryptimis, o taip pat tranzitui, kurį "gyvenantys burbule" labai gerai pamiršta. Nėra dubliuojančių gatvių, kurios gelbėtų avarijų atvijų, po kurių dabar didelė dalis miesto raudonuoja. Vat kai tai bus, tada toliau ir galima bus kalbėti, ar čia dar yra induced demand paremtų strategijų ar ne.
Galimai artėjam prie natūralaus asmeninių automobilių naudojimo maksimumo. Ekonominėm, pasirinkimo (daug kas dabar tiesiog nenori mokytis vairuot) ar kitom prasmėm nusistovėjo. Gaila, kad ne dėl gero VT - būtų gal nusistovėję prie mažesnio skaičiaus, bet yra kaip yra.
- 7 patinka
Comment
-
Jau rašiau apie diskomfortą - sukaisti (Vilnius, primenu, gana kalvotas miestas), reikia specifinės sveikatos (aš pvz, kelis kartus bandžiau prie šalto oro išvažiuoti, iš karto sekančią dieną sloga arba kas blogiau), negali pasiimti daug daiktų, negali parvežti vaikų, darbe dažnai reikia persirengti (nevažiuosi gi kostiuminėm kelnėm). O 28 eur čia kas, du kokteiliai mieste (kaip kažkas sakė VT temoje)? Koks ten vidutinis atlyginimas Vilniuje?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kaip nevažiuojančiam žiemą per sniegą, tai diskomforto jokio nėra. O privalumų yra - be jau minėtų 28 Eur per mėn. (ar daugiau automobiliui ir parkingui) dar ir sveikatos prideda
Juolabiau kad iki galo VT vis tiek atsisakyti nepavyks - štai atvažiavai į darbą, prasidėjo snygis. Kuo grįši namo ir kuo važiuosi kitą rytą pasiimti dviračio?
Dėl sveikatos tai galima pasiginčyti - paslysi kur ant plikledžio (kuris dėl mūsų klimato sąlygų būna gana dažnai) ir susilaužysi ką. Tokia ir sveikata.
VT ir mašinoje irgi nereikia laikyti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt.
Reikia specialios įrangos, arba atvažiuoji visas šlapias. Tas mano kolega ir specialius akinius naudoja, ir dviratininko striukę su ventiliacija pažastyse, ir termoaprangą. Ir vis tiek po to eina į dušą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).
Aš pats kai mėgstu didesniais atstumais pasivaikščioti, tai turiu ir striukę už kelis šimtus eur, ir termoaprangą, ir džemperį su membrana. Nes kitaip niekaip. Nebent važiuoji taip lėtai, kad vos ne pėsčiom, bet tada iš viso prasmės važiuoti nėra, dviratis gaunasi tik dėl pliuso.
Visokių darbų būna. Bet didžioji dalis darbe norėtų būti su gražia darbine apranga, pasikvėpinę, o ne su apteškeliotom nuo važiavimo kelnėm ir nešviežiu kvapu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).
- 3 patinka
Comment
-
Įdomu, o gal tikrai padarome apklausą, bent čia, forume? Nebūtų labai reprezentatyvu (vis dėl to čia sėdi specifinė publika), bet bent kažkokie skaičiai. Ar techninės galimybės tą leidžia?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai.
Comment
-
Tai pačiam Naujamiestyje kamščiai ligi šiol negrįžo į ana lygį, tik dabar užsimerksiu ir apsimesiu, jog Tūkstantmečio gatvė kasdien nestovi, nes neigiu induced demand egzistavimą.Parašė RamasN Rodyti pranešimąinduced demand - irgi nereikia aklai šia vėliava mojuoti. Kas prisimena situaciją dar iki Vakarinio aplinkelio, o dar kai nebuvo Šeškinės kalnas praplatintas ir pertvarkyta Saltoniškių sankryža. 50-60 min kelionė automobiliu į darbą ar atgal iš Pašilaičių į naujamiestį buvo įprastas reikalas. Automobilių padidėjo belenkiek, o kamščiai dar niekaip nepasiekė to lygio, išskyrus blokuojančias avarijas.
Comment
-
Nemėgstu daryt generalizacijų, bet iš viso šito posto skamba taip, tarsi tu kalbi ne iš patirties, o iš galvos.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Jau rašiau apie diskomfortą - sukaisti (Vilnius, primenu, gana kalvotas miestas), reikia specifinės sveikatos (aš pvz, kelis kartus bandžiau prie šalto oro išvažiuoti, iš karto sekančią dieną sloga arba kas blogiau), negali pasiimti daug daiktų, negali parvežti vaikų, darbe dažnai reikia persirengti (nevažiuosi gi kostiuminėm kelnėm). O 28 eur čia kas, du kokteiliai mieste (kaip kažkas sakė VT temoje)? Koks ten vidutinis atlyginimas Vilniuje?
Juolabiau kad iki galo VT vis tiek atsisakyti nepavyks - štai atvažiavai į darbą, prasidėjo snygis. Kuo grįši namo ir kuo važiuosi kitą rytą pasiimti dviračio?
Dėl sveikatos tai galima pasiginčyti - paslysi kur ant plikledžio (kuris dėl mūsų klimato sąlygų būna gana dažnai) ir susilaužysi ką. Tokia ir sveikata.
VT ir mašinoje irgi nereikia laikyti.
Reikia specialios įrangos, arba atvažiuoji visas šlapias. Tas mano kolega ir specialius akinius naudoja, ir dviratininko striukę su ventiliacija pažastyse, ir termoaprangą. Ir vis tiek po to eina į dušą.
Aš pats kai mėgstu didesniais atstumais pasivaikščioti, tai turiu ir striukę už kelis šimtus eur, ir termoaprangą, ir džemperį su membrana. Nes kitaip niekaip. Nebent važiuoji taip lėtai, kad vos ne pėsčiom, bet tada iš viso prasmės važiuoti nėra, dviratis gaunasi tik dėl pliuso.
Visokių darbų būna. Bet didžioji dalis darbe norėtų būti su gražia darbine apranga, pasikvėpinę, o ne su apteškeliotom nuo važiavimo kelnėm ir nešviežiu kvapu.
Važiuoju apie 7 km į darbą, užtrunku apie 20 min., vidutinis greitis turbūt apie 16-18 km (niekada nematavau, neturiu "spidometro"), važiuoju atsipalaidavęs ir ne su plentiniu dviračiu. Atvažiuoju lengvai apšilęs, bet tikrai ne suprakaitavęs ar šlapias. Važiuoju ir kai šlapia danga, kažkaip ypač išsipurvinęs niekada nesu. Jokios spec. aprangos niekada nesidedu, bet iš praktikos išmokau, kad geriau rengtis kiek lengviau, kad pradžioje būtų vėsiau.
- 10 patinka
Comment
-
Nutiesus 3+3 gatvę, ji netampa gatve, ji nėra patraukli važiuoti dviračiu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš tamstos parašymo toks vaizdas lyg toj vietoj dabar yra dvirtakis, o nutiesus 3+3 Šiaurinę ten to dvirtakio nebeliks
Nutiesus ir pakelbus viešumoje apie naujos 6 eismo juostų gatvės atidarymą, imponuojama, jog kelionė kažkur tamps daug greitesnė su automobiliu, kas yra melas. Tai puikiai iliustruoja ir aukščiau pateiktas GCN video ir mano nuomone geriausias pavyzdys iš Vilniaus - Liepkalnio sankryža. Tokiais grandioziniais skaičiais ir darbais gyrėsi savivaldybė, bet net ir ne piko metu būna "uodegos" prie sankryžų, nes eiliniai žmonės įsivazduoja, kad ten pridarius po papildomas 2 eismo juostas, išsprendė visas bėdas, deja...
- 5 patinka
Comment
-
Bet dabar nebėra kamščių kaip seniau būdavo maždaug nuo Naugarduko g.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nutiesus 3+3 gatvę, ji netampa gatve, ji nėra patraukli važiuoti dviračiu.
Nutiesus ir pakelbus viešumoje apie naujos 6 eismo juostų gatvės atidarymą, imponuojama, jog kelionė kažkur tamps daug greitesnė su automobiliu, kas yra melas. Tai puikiai iliustruoja ir aukščiau pateiktas GCN video ir mano nuomone geriausias pavyzdys iš Vilniaus - Liepkalnio sankryža. Tokiais grandioziniais skaičiais ir darbais gyrėsi savivaldybė, bet net ir ne piko metu būna "uodegos" prie sankryžų, nes eiliniai žmonės įsivazduoja, kad ten pridarius po papildomas 2 eismo juostas, išsprendė visas bėdas, deja...
Comment
-
Belieka pritarti. Pats važinėju dviračių į darbą (ir visur kitur t.y. į parduotuvę, į restoraną, pas draugus ir t.t.) kasdien, įskaitant žiemą, jau turbūt gerus 15 metų. Visas menamas "priežastis" ir "paaiškinimus", kodėl kategoriškai neįmanoma daryti to, ką aš (o ir daugelis kitų) darau daug metų kiekvieną dieną, girdžiu išskirtinai iš tų, kurie dviračių gyvenime yra arba nevažinėję išvis, arba važinėję tik labai epizodiškai, labai trumpai ir tik pramogai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nemėgstu daryt generalizacijų, bet iš viso šito posto skamba taip, tarsi tu kalbi ne iš patirties, o iš galvos.
Važiuoju apie 7 km į darbą, užtrunku apie 20 min., vidutinis greitis turbūt apie 16-18 km (niekada nematavau, neturiu "spidometro"), važiuoju atsipalaidavęs ir ne su plentiniu dviračiu. Atvažiuoju lengvai apšilęs, bet tikrai ne suprakaitavęs ar šlapias. Važiuoju ir kai šlapia danga, kažkaip ypač išsipurvinęs niekada nesu. Jokios spec. aprangos niekada nesidedu, bet iš praktikos išmokau, kad geriau rengtis kiek lengviau, kad pradžioje būtų vėsiau.
Pagaliau, jei netinka mūsų anekdotinės patirtys, yra ištisos šalys ir visuyomenės, kurios daro tai, ką čia bandom įrodinėti visokiems Maalinauskams: Nyderlandai, Danija, bet paskutiniu metu ir Švedija, Prancūzija (Paryžius) ir daug kitų šalių ar bent jau atskirų miestų.
- 12 patinka
Comment
-
Yra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet dabar nebėra kamščių kaip seniau būdavo maždaug nuo Naugarduko g.
Net šiandien mačiau 10 val. kamštis buvo nuo IKEA viaduko iki pirmo šviesoforo. Vakarais būna ir ilgesni, net Google maps tipinio eismo skiltis rodo kamštį nuo paminėtos Naugarduko g.
- 2 patinka
Comment
-
Kokios problemos važiuot dvirtakiu palei Laisvės prospektą? Dvirtakiai palei negatves kaip Ukmergės arba Gariūnuose irgi visiškai naudotini.Parašė Kaid Rodyti pranešimąNutiesus 3+3 gatvę, ji netampa gatve, ji nėra patraukli važiuoti dviračiu.
O dėl papildomos juostos tai jau geriau minti šalia greitesnio eismo gatvės su mažiau stovinčio kamščio nei pro ilgesnę stovinčių mašinų eilę... Nematau jokios romantikos mint siaurom gatvėm palei ištisines stovinčių mašinų eiles ir visą kelią uostyt išmetamasias dujas.Paskutinis taisė mantasm; 2025.04.08, 13:21.
- 2 patinka
Comment
-
Visi šie sakiniai išduoda, kad jūs nesinaudojate dviračiu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokios problemos važiuot dvirtakiu palei Laisvės prospektą? Dvirtakiai palei negatves kaip Ukmergės arba Gariūnuose irgi visiškai naudotini.
O dėl papildomos juostos tai jau geriau minti šalia greitesnio eismo gatvės su mažiau stovinčio kamščio nei pro ilgesnę stovinčių mašinų eilę... Nematau jokios romantikos mint siaurom gatvėm palei ištisines stovinčių mašinų eiles ir visą kelią uostyt išmetamasias dujas.
Geriau nebepasakokite, kur yra romantiškiau minti, ačiū
- 1 patinka
Comment
Comment