Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    1 km ne taip ir mažai, dalis tikrai tiek nevaikščios ir nelaipios laiptais giliai po žeme, jei šalia namų yra VT stotelė. Čia ne koks Londonas, kur žmonės važiuoja į darbą už kelių dešimčių km.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dideliame mieste normalu paeiti iki stotelės 500 m. Mažame - ne. Čia juk net porą kilometrų dabar žmonės važiuoja automobiliu. O tu siūlai 500 iki stotelės, 500 nuo stotelės. Tai kiek reikės važiuoti? Vakarų didmiesčių kriterijai nei vienam Lietuvos miestui netinka. Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
    Čia reikia baigti su Klaipėda. Ten gali būti tramvajus, gali troleibusai ar koks geležinkelis. Nes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi. Bet ne šitoje temoje.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
    O kam naujų? Bent jau padorių naudotų nusipirktų, kasmet po kelis ar kelioliką. Reikėtų Vilniui iš Klaipėdos pasimokyti.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
    Autobusai priveza prie metro, tada zmogus seda ir lekia. Metro negali atstot visos VT sistemos, metro yra kaip magistrale, autobusai kaip gatves.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    1 km ne taip ir mažai,
    Tai aš ir parašiau - iki. Nes 1 km jau per daug.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
    Klaipėdos plotis 2-3 km. Jei dabar žmonės tokį atstumą važiuoja, tai kodėl jie turėtų eiti 1 km iki stotelės? Tegul pasiūlo čia kai kurie entuziastai Klaipėdoje visiem eiti į Taikos pr. VT stoteles, o Šilutės plente autobusus užraukti. Arba paleisti porą skersinių maršrutų, kurie privežtų prie Taikos pr. stotelių. Įdomu, daug džiaugsmingų plojimų sulauktų Klaipėdos valdžia?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
    1 km ne taip ir mažai, dalis tikrai tiek nevaikščios ir nelaipios laiptais giliai po žeme, jei šalia namų yra VT stotelė. Čia ne koks Londonas, kur žmonės važiuoja į darbą už kelių dešimčių km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Jei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
    Dideliame mieste normalu paeiti iki stotelės 500 m. Mažame - ne. Čia juk net porą kilometrų dabar žmonės važiuoja automobiliu. O tu siūlai 500 iki stotelės, 500 nuo stotelės. Tai kiek reikės važiuoti? Vakarų didmiesčių kriterijai nei vienam Lietuvos miestui netinka. Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    [SOUNDCLOUD][/SOUNDCLOUD]
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Jei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
    Tai reikia metro vien del to kad sukiuze autobusai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
    Kokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką lygini... Klaipėdą ir milijoninį didmiestį.
    Apie metro Klaipedoj tiesiog neimanoma rimtai kalbet, as galvojau kad cia ironija.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O logikos nepakanka? Jei reikės toliau eiti iki stoties nei dabar iki stotelių, tai kaip, VT patrauklumas didėja?
    Jei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O dabar paremk faktais. Ačiū, geros dienos.
    O logikos nepakanka? Jei reikės toliau eiti iki stoties nei dabar iki stotelių, tai kaip, VT patrauklumas didėja? Tai, kad žmonės tingi vaikščioti rodo automobilizacijos mastai ir noras privažiuoti kuo arčiau. Palikti mašiną garaže kitame miesto gale - alio, tai buvo prieš ketvirtį amžiaus...

    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Mano mieste vaziuoja kas 4 min, piko metu kas 2.
    Ką lygini... Klaipėdą ir milijoninį didmiestį.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 14:02.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Galima ir taip. Pradžiai tokio tipo ir skalės projektą įgyvendiname Klaipėdoje, o tada jau turėdami patirties užsiimam metro Vilniuje.
    Ačiū. Nereikia. Patirties semkitės iš užsienio.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Išeitis - monorail Klaipėdoje
    Galima ir taip. Pradžiai tokio tipo ir skalės projektą įgyvendiname Klaipėdoje, o tada jau turėdami patirties užsiimam metro Vilniuje.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\

    Paryžiuje miegant pirmame buto aukšte girdėjosi metro

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    O pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?
    Tai metro toks ir butu, tik vaziuotu ir pro senamiesti (tunelyje). Ant kolonu ne visur irgi ikisi, kai kur gaunasi per arti namu, nors kad ir kaip zmones skundziasi del visokiu gatves triuksmu, visi zino kad prie to priprantama ir tas "triuksmas" tikrai netrugdo, smegenis pradeda filtruot.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tada laukti metro, nes tikrai nevažinės jis kas 1 minutę, jei netgi didesniuose miestuose piko metu važiuoja kas 5-7 min.
    Mano mieste vaziuoja kas 4 min, piko metu kas 2.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Išeitis - monorail Klaipėdoje
    Išeitis - oro uostai, pietinėj ir šiaurinėj miesto daly. Lėktuvai skraidytų kas 5 minutes.

    Viskas Klaipėdoj su VT daugmaž gerai. Tik daugokai autobusų važiuoja Taikos prospektu. Jei kažką keisti, tai nebent statyti tramvajų. O puikus pavyzdys galėtų būti Lenkijos miestas Olštynas.

    Nukrypom nuo temos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabar žmonės tingi vaikščioti ir jei metro stočių pasiekiamumas bus blogesnis nei dabar autobusų stotelių, toks metro nereikalingas. Jis nespręs transporto problemų. Tik dar labiau skatins važiuoti automobiliu.
    O dabar paremk faktais. Ačiū, geros dienos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar žmonės tingi vaikščioti ir jei metro stočių pasiekiamumas bus blogesnis nei dabar autobusų stotelių, toks metro nereikalingas. Jis nespręs transporto problemų. Tik dar labiau skatins važiuoti automobiliu.

    Komentuoti:

Working...
X