Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Statykitės tą metro Vilniuj, mati velniai, tik Klaipėdą pamirškit.
    Klaipėdoje kažkokia lengvesnio geležinkelio forma.

    Kai atrodys neįmanoma, nepamirškite:
    - savivaldos rinkimai prasideda po dviejų metų
    - Druskininkuose visi juokėsi, kad bus Sniego arena ar gondolos. Abu yra. Nes miesto dydis netapo kliūtimi.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Statykitės tą metro Vilniuj, mati velniai, tik Klaipėdą pamirškit.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Wifi įrengti galima. Dviračių laikiklius pritvirtinti galima. Įvesti galimybę susimokėti kortele galima. Kamščiai? Ne. Vėlavimas? Ne.
    Kam leisti autobusą, kai važiuoja tik 10 žmonių? Keleiviams geriau mikriukas kas 2 valandas, nei autobusas kas 6.

    Nuo to ir pradėkim. Kam svaigti apie geležinkelį/tramvajų į Palangą, jeigu tam tiesiog visiškai nėra poreikio.
    Daug žmonių iš Kretingos, Palangos, Šilutės, Gargždų dirba Klaipėdoje. Dėl didesnių algų. Šiai dienai feisbukas ir ekipažai dar apsimoka, bet neilgai liko jiems dominuoti. Ekipažo minusas, jei kažkas nori "dar padirbėti", "nueiti pasportuoti", "į parduotuvę" - jis negali. Turi taikytis su kompanija.

    Priemiestinis traukinys/lengvasis geležinkelis pasitarnautų:
    - dirbantiesiems su mėnesiniu bilietu
    - turistams (turistams)
    - skrendantiems (dėl to svarbu vėlavimai)

    Kaip dabar elgiasi turistas, kai lyja Palangoje?
    Sėda į mašiną ir važiuoja gal į Klaipėdos centrą, gal į delfinariumą.

    Kaip elgiasi Klaipėdietis jei nori pasivažinėti po Rusnę?
    Sėda į mašiną, prisiriša dviratį, nuvažiuoja iki Rusnės. Važinėjasi.

    Ar geležinkelis būtų populiaru? Jei nebūtų, senasis keltas nuo spalio pirmos galėtų neplaukti iki gegužės pirmos.

    Dėl ko metro netinka? Klaipėdos specifika - daugybė ryte atvykstančių žmonių iš kitų savivaldybių (jau vardintų). Tikėtis, kad žmogus Kretingoje nusivalys sniegą, pavažiuos iki Jūrininkų lig., paliks mašiną, eis iki metro, pavažiuos dvi stoteles, eis iki darbo yra neadekvatu. Nes jis gali atvažiuoti iki darbo ir įkišti į kokį kiemą.

    Po Vilnių daugiausiai juda vilniečiai (procentiškai). Toks ir skirtumas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

    Atvaizdas
    Bet aš ir nesakau kad nereikia privežamųjų maršrutų. 1,5-2km tai čia yra 20-25min. pėsčiomis, jei einama vid. 5km/h greičiu. Atsižvelgiant į tai, kad vistiek reikės kažkiek laiko kad nueiti iki stotelės, vistiek kažkiek laiko reikės laukt autobuso, kuris irgi važiuos neaišku kiek laiko, tai nemanau kad laiko skirtumas tarp ėjimo pėsčiomis ir važiavimo autobusu bus labai didelis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Kaip ir Andyour rašo, visą Klaipėdą rytų-vakarų kryptimi galima gan greit pereiti pėsčiomis. Taip kad daugkam privažiavimas autobusu iki metro šiuo atveju gali ir atkristi.
    Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

    Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.
    Niekas ir netiki. Bet kartais jis parašo labai taikliai.

    Bus šaunu, jei pritrauks tą verslą. Dabar gatvėse vaizdas baisus. Taip atrodyti sostinės VT negali.

    Neliks senų laužų, žiūrėk, gal ir svajos apie metro išsisklaidys.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
    Kiek tai patogu?
    Čia jau žiūrint kiek laiko susitaupys.

    Kaip ir Andyour rašo, visą Klaipėdą rytų-vakarų kryptimi galima gan greit pereiti pėsčiomis. Taip kad daugkam privažiavimas autobusu iki metro šiuo atveju gali ir atkristi.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

    Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.
    Nelabai tikusi šiai situacijai spaudos klišė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    <..>
    O gaila. Žmonės mato laužus gatvėse, dėlto ir pradeda svaiguliuoti apie metro.
    Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

    Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
    Kiek tai patogu?
    Klaipėdos atveju tik eitum iki metro stotelės, nes mieste 3 gatvės per visą miestą tiesia linija.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Čia reikia baigti su Klaipėda. Ten gali būti tramvajus, gali troleibusai ar koks geležinkelis. Nes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi. Bet ne šitoje temoje.
    Tema apie metro, kas nepatinka?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ačiū. Nereikia. Patirties semkitės iš užsienio.
    Mes turėsime paruošti teisės aktus ir įvertinti sutartį prieš pasirašant. Dar neaišku iš kur bus gauti pinigai ir kaip bus reguliariai atsiskaitoma už darbus. Šioje vietoje padaryti klaidų galimybių daug.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Mikriukas yra atgyvena.
    Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
    Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.
    Wifi įrengti galima. Dviračių laikiklius pritvirtinti galima. Įvesti galimybę susimokėti kortele galima. Kamščiai? Ne. Vėlavimas? Ne.
    Kam leisti autobusą, kai važiuoja tik 10 žmonių? Keleiviams geriau mikriukas kas 2 valandas, nei autobusas kas 6.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Palangai trūksta pramogų ne sezono metu.
    Nuo to ir pradėkim. Kam svaigti apie geležinkelį/tramvajų į Palangą, jeigu tam tiesiog visiškai nėra poreikio.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Klaipėdai tramvajaus linijos pakaktų. Tačiau:

    - Egzituojanti galimybė įgyvendinti idėją - teorinė
    - Reali galimybė - Svajuko dramblionių lygyje. Go figure.

    P.S. Myliu gimtąjį miestą labiau už betkurį kitą Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Mikriukas yra atgyvena.
    Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
    Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.

    Palangai trūksta pramogų ne sezono metu. Prašau - yra jūrų muziejus, delfinariumas. Bet mikriukais ten niekas nevažiuos.
    Taip, į delfinariumą visi automobiliais atvažiuoja arba keltu atplaukia nuo Danės, todėl ir tušti mikriukai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelės, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
    Kiek tai patogu?
    Tas galioja milijoniniuose miestuose, kur žmonės su persėdimais net metro/geležinkeliais važiuoja kelias h į darbą, bet ne tokiuose miestuose, kuriuos per kelias h galima tiesiog pėsčiom pereiti...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Mikriukas yra atgyvena.
    Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
    Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.

    Palangai trūksta pramogų ne sezono metu. Prašau - yra jūrų muziejus, delfinariumas. Bet mikriukais ten niekas nevažiuos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Autobusai priveza prie metro, tada zmogus seda ir lekia.
    Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
    Kiek tai patogu?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Nes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi.
    Tik mikriukai vos ne vos užsipildo. Nuo sezono priklauso.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai netgi panaudotiems nėra (yra, tik nėra politinės valios)... O kažkas nori metro... Čia vien tik noro ir valios nepakanka.
    O gaila. Žmonės mato laužus gatvėse, dėlto ir pradeda svaiguliuoti apie metro.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai netgi panaudotiems nėra (yra, tik nėra politinės valios)... O kažkas nori metro... Čia vien tik noro ir valios nepakanka.

    Komentuoti:

Working...
X