Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlaipėdoje VT iš tiesų labiau tenkina poreikius, nes yra adekvatus daugiau-mažiau. Yra ką ten irgi koreguoti, bet galima išsiversti su tuo, kas yra. Metro Klaipėdai irgi ne išeitis. Viena linija, aišku, Taiko pr. iki Jūrininkų ligoninės. P visas kitas VT tada turėtų būti skersinis. Su Klaipėdos atstumais ir jos realijomis daug kam reikėtų važiuoti 1-3 stoteles autobusu iki metro stoties, tada lįsti po žeme, eiti pėsčiomis kelis šimtus metrų koridoriais ir tuneliais. Tada laukti metro, nes tikrai nevažinės jis kas 1 minutę, jei netgi didesniuose miestuose piko metu važiuoja kas 5-7 min. Sumoje gausis, kad bus papildomai užtrunkama iki 10 minučių, o per jas + kelionės laikas. Su dabartiniu VT nuo artimiausios stotelės dauguma per tokį laiką nuvažiuoja ten, kur reikia. Jei tiesti, tai tik tramvajų.
Komentuoti:
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąO pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?
Komentuoti:
-
O pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\
Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.
Komentuoti:
-
Klaipėdai metro nereikia. Tiek reljefas, tiek miesto išplanavimas puikiai tinka tramvajui. 3-4 maršrutai būtų pats tas.
Komentuoti:
-
Klaipeda kvepia tramvajum. Ten jis ir buvo, niekas nesieme renovuoti, tai teko sunaikint.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\
Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Dabartinis S-Bahn galima sakyti yra maršrutas į Trakus ir į Kauną stojantis traukinys Vievyje ir Lentvaryje.
Komentuoti:
-
/\
Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.Paskutinis taisė andyour; 2016.10.20, 22:41.
Komentuoti:
-
Todėl, kad gyventojų per mažai, plius dabartinis Klaipėdos VT tenkina poreikius.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąYra, sakykime, objektai kur "nori būti" valstybinės svarbos dėl dėmesio (pinigų ir pan.). Bet kuriais laisvai gali užsiimti ir miesto savivaldybė.
O yra tokių, kur miestas nei per kur nepatemptų. Nes reikia prieš tai pasirengti specialistus, reikia suderinamumo su užsieniu, reikia užsitikrinti labai aukštas nišines technologijas, reikia keisti teisinę bazę.
Tai metro, dujų terminalas prie pastarųjų, o Gariūnai, stadionas, Vakarinis aplinkkelis tai tie pirmieji. Ta prasme stadionas yra toks nedidelis nykštukas prieš metro.
O kodėl metro ne Klaipėdoje, o Vilniuje? Klaipėda pailgas miestas, užtektų vienos linijos ir ji būtų apkrauta maksimaliai. Klaipėdai labai reiktų kažko judinančio į priekį, jei nenorime, kad visa Lietuva suvažiuotų į Vilnių.Paskutinis taisė andyour; 2016.10.20, 22:20.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų minėta, kad geležinkeliai Vilniuje eina menkai urbanizuotomis vietovėmis. Plėtra šalia geležinkelių irgi menkai galima, nes, pirma, labai "sunkus" reljefas - kalvos, daubos. Miškai. Niekas jų užstatymui neleis kirsti, nes pakanka kitur ploto.
Priemiestiniai traukiniai, kad ir kaip pavadinti, gali egzistuoti. Su integruotu bilietu.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąTaip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 07:05.
Komentuoti:
-
Malmė: Malmöringen
Kalbant apie hibridinę kombinaciją, neseniai apsispręsta eksploatuoti dalį Malmės miestą juosiančio geležinkelio viešojo transporto reikmėms. Kartu su jau įgyvendo projekto "Citytunneln" geležinkelio ruožu tunelyje, egzistuojančio geležinkelio ruožo atkarpa suformuoja žiedo formos jungtį. Tikimasi, jog šią geležinkelio ruožų jungtį (Malmöringen) galima bus eksploautoti kaip viešojo transporto pagrindą piko metu tankinant priemiesčio keleivinių traukinių (pågatåget) eismo intesyvumą. Projekto įgyvendinamas truks kelis metus, nes bus įrengiamos kelios paildomos stotys. Vien geležinkelio tunelio projekto kaina viršyja 1 mlrd. EUR.
Malmöringen
Šaltinis
Citytunneln stotis Triangeln
Šaltinis
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
O šiaip, turint faktorių visumą omenyje, Vilnius ir metro nelabai dera viename sakinyje. Taip pat prisiminkime Rygos metro projektą, kuris tapo gražia istorija archyve.
Komentuoti:
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąBeje, kodel uzdaryta vilniaus metro tema? Kodel is viso uzdaromos tokios diskutuotinos ir perspektyvios temos?Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.20, 14:47.
Komentuoti:
-
Beje, kodel uzdaryta vilniaus metro tema? Kodel is viso uzdaromos tokios diskutuotinos ir perspektyvios temos?
Komentuoti:
-
Bet Vilniaus atveju, išeitų:
1. Metro 1520. Kas padidintų kainą.
2. Dar išeitų kad tais pačiais bėgiai važiuotų ir krovininiai traukiniai.
Nors gal tai ne problema. Į Santariškes tokie nevažiuotų
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
Komentuoti:
Komentuoti: