Radau archyvinė nuotrauką: Stokholmo Vasagatan apie 1943 m.
Stockholm, Uppland, Sweden by Swedish National Heritage Board, on Flickr
Tuomet miesto centre tramvajų (spårvagn) linijų buvo daugiau. Įdomi detalė - geltonos pašto dėžutės tramvajaus sąstato gale.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Geteborge tiesiami dar vienos tramvajų linijos Kämpebron - Stenpiren bėgiai bei bus statomas universalus terminalas Stenpiren. Bėgiai bus tiesiami Västra Hamngatan, Lilla Torget, Södra Hamngatan ir Stora Badhusgatan gatvėmis.
Šaltinis: Stan grävs upp för nya spårPaskutinis taisė Silber418; 2014.10.13, 01:47.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąUpsala gali tapti sekančiu miestu su lengvojo geležinkelio sistema. Miesto viešojo transporto bendrovė UL ir Upsalos miesto savivaldybė šiuo metu vykdo studiją, kuri bus pabaigta šiemet. Šis miestas, esantis kiek šiauriau Stokholmo, yra įtrauktas į sąrašą miestų, kurių viešojo transporto strategijoje numatytas tramvajų/lengvojo geležinkelio tinklo steigimas. Upsaloje norima steigti 21 km. ilgio sistemą, kuri ateityje galbūt galėtų būti sujungta su Stokholmo lengvojo geležinkelio sistema. Tramavajaus sistema mieste egzistavo 1906 - 1953 m.
Daugiau informacijos: http://www.sparvagnsstaderna.se/spar...orstudiearbete.
Iliustracijų šaltinis
Šaltinis: Majoritet för spårvagnar i Uppsala
Komentuoti:
-
Netrukus Stokholme bus pradėta miesto tramvajų sistemos "Spårväg City" plėtra Ropsten transporto terminalo link. Naujoji tramvajų linija užtikrins patogų susisiekimą tarp miesto centro (T-centralen) ir svarbios transporto jungties tarp miesto ir Lidingö salos, kurioje nuo seno egzistuoja kito tipo lengvojo geležinkelio sistema Lidingöbanan (šiuo metu atnaujinama). Be kita ko, patogiu susisiekimu su centru džiauksis ir naujo ekologiško rajono "Norra Djurgårdsstaden" gyventojai bei keltų iš/į Suomiją, Latviją bei Estiją keleiviai (tramvajaus linija bus patogu pasiekti miesto centrą iš Frihamnen ir Värtahamnen keleivinių uostų).
Šaltinis: Nu ska Spårväg City byggas ut.
Kalba apie šią sistemą:
Šaltinis
Komentuoti:
-
Kelios naujesnės Skonės (Skåne) lėne planuojamo steigti lengvojo geležinkelio tinklo tarp Malmės, Lundo ir Helsingborgo miestų vizualizacijos:
(c) metroarkitekter.se
Trädgårdsgatan, Helsingborg
(c) metroarkitekter.se
(c) metroarkitekter.se
Šaltinis: http://metroarkitekter.se/spis.
Komentuoti:
-
Viešu balsavimu išrinkta, kokiu dizainu bus papuošti naujų lengvojo geležinkelio linijos Lidingöbanan tramvajų CAF A36 sąstatai. Nauji tramvajai yra modifikuota praėjusiais metais nauja Stokholmo lengvojo geležinkelio linija Alvik - Solna Centrum (vėliau: Kista Science City) pradėjusių kursuoti CAF A35 tramvajų versija, pritaikyta prie Stokholmo centro esančios Lidingö salos (savivaldybė Lidingö) lengvojo geležinkelio linijai (Lidingöbanan). Nauji tramvajai buvo išbandyti Lidingöbanan linijoje šių metų birželio mėnesį, tačiau atnaujintos linijos, kuria kurusuos naujieji tramvajai, eksploatavimas bus pradėtas kitų metų pavasarį. Gyventojų balsavimo būdu išrinktas tramvajų diziano variantas vadinamas "Landskap", kuriame įamžinti kai kurie salos vaizdai.
Šaltinis: Lidingös landskap pryder ny vagnPaskutinis taisė Silber418; 2014.10.01, 12:08.
Komentuoti:
-
Upsala gali tapti sekančiu miestu su lengvojo geležinkelio sistema. Miesto viešojo transporto bendrovė UL ir Upsalos miesto savivaldybė šiuo metu vykdo studiją, kuri bus pabaigta šiemet. Šis miestas, esantis kiek šiauriau Stokholmo, yra įtrauktas į sąrašą miestų, kurių viešojo transporto strategijoje numatytas tramvajų/lengvojo geležinkelio tinklo steigimas. Upsaloje norima steigti 21 km. ilgio sistemą, kuri ateityje galbūt galėtų būti sujungta su Stokholmo lengvojo geležinkelio sistema. Tramavajaus sistema mieste egzistavo 1906 - 1953 m.
Daugiau informacijos: http://www.sparvagnsstaderna.se/spar...orstudiearbete.
Komentuoti:
-
Nauja lengvojo geležinkelio atkarpa ((Alvik -) Solna Centrum - Solna station) trumpai:
Linijos ilgis: 6.7 km.,
Infratruktūra: bėgiai, trys tiltai ir trys tuneliai,
Jungtys: su priemiestinių traukinių (pendeltåg) linijomis Märsta/Södertälje, Uppsala (per Arlanda uostą). Daugiau galimybių persėsti į mėlyną ir žalią metro (tunnelbana) linijas. (žr. žemėlapį #150)
Eksploatuojama nuo 2014-08-18.
Komentuoti:
-
Stokholme pradėtas eismas lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linija Alvik - Solna station. Kiek anksčiau įrengta linija Alvik - Solna Centrum buvo pratęsta iki Solna transporto mazgo, kur keleiviai gali persėsti į priemiesčio traukinius (pendeltåg). Vėliau linija bus pratęsiama iki Kista rajono.
Taip pat vyksta lengvojo geležinkelio linijos tarp Sickla udde ir Sickla station pratęsimo parengemieji darbai. Sickla station stotelėje keleiviams bus galima persėsti į kito tipo lengvojo geležinelio liniją Saltsjöbanan.
Ateityje visos lengvojo geležinkelio linijos bus sujungtos tarpusavyje. Tarp Sickla ir Kista rajonų bus galima vykti aplenkiant patį miesto centrą.
Tvärbanan
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąSaltsjöbanan - priemiesčio geležinkelio linija.
Saltsjöbanan is an electrified suburban rail system between Stockholm and Saltsjöbaden in Nacka, Sweden.Paskutinis taisė Silber418; 2014.08.07, 21:58.
Komentuoti:
-
Lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linija Solna centrum (Kista) - Sickla
Persikraustau gyventi į pietų Stokholmą. Visai netoli namų rugsėjo 30 d. bus pradėti naujos lengvojo geležinkelio (Tvärbanan) atkarpos tiesimo tarp Hammarby sjöstad ir Sickla rajonų (Sickla udde - Sickla station). Šiuo metu atnaujinama signalų sistema egzistuojančioje linijoje, kurios pabaiga yra Hammarby sjöstad rajone. Naujoji atkarpa taps linijos Sickla - Solna centrum (vėliau: Kista Science City) dalimi. Nauja lengvojo geležinkelio linija Alvik - Solna centrum buvo atidaryta prieš metus. Taip pat Sickla stotelė taps nauju transporto terminalu, kuriame bus galimybė persėsti į kito tipo lengvojo geležinkelio (Saltsjöbanan) traukinius.
SVT
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Saltsjöbanan (18.5 km., 19 stotelių) nėra.
Saltsjöbanan is an electrified suburban rail system between Stockholm and Saltsjöbaden in Nacka, Sweden.
Komentuoti:
-
Saltsjöbanan (18.5 km., 19 stotelių) nėra. Be to, tvärbanan, nockebynan yra lengvojo geležinkelio linijos. Ech, wiki.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDaug, bet nežinau tikslaus skaičiaus. Stokholme kiekviena tramvajaus ar lengvojo geležinkelio sistema turi savo depų. Tai logiška, nes mieste egzistuoja kelios tramvajų ir lengvojo geležinkelio sistemos su skirtingais bėgių pločiais ir sąstatais (spårvagn (miesto tramvajus), tvärbanan ir nockebybanan (vienodo pločio), saltsjöbanan, lidingöbanan (lengvasis geležinkelis)).
Operator(s)
AB Stockholms Spårvägar
(lines 7 & 7N)
Veolia Transport
(lines 12, 21 & 22)
Wiki
Komentuoti:
-
Turbūt panašiai kaip ir Londone, tik, kad kiekviena metro linija turi savo depą ar depus.
Komentuoti:
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąTaip, bent jau man kaip pirmą kartą teko lankytis Stokholme tai depas išties gražus. Esu padaręs daugiau tramvajų nuotraukų, bet visos padarytos pro autobuso langą.
Silber418, kiek Stokholmas turi tramvajų depų?Paskutinis taisė Silber418; 2014.07.18, 11:28.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tramvajų depas Stokholmo Djurgården saloje?
Silber418, kiek Stokholmas turi tramvajų depų?
Komentuoti:
-
Kelionė tramvajumi "Bombardier Flexity" (ne lengvojo geležinkelio linija) Strandvägen atkarpa Stokholme:
Komentuoti:
Komentuoti: