Ar mes norime normalaus VT? Ar mes norime chaoso ir parazitavimo ir toliau? Jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra tokio dalyko ir niekada nebuvo. O jei vieną kitą maršrutą ir aptarnauja mikrobai, tai jie nėra atskira privati firma, vežanti tik mikrobais, bet yra tos pačios miesto autobusų įmonės. Ir jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra leidžiama konkurencija dėl keleivių tiesiog gatvėse, t.y. nėra jokio maršrutų dubliavimo.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų. Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra X maršrutas. Pagalvojus, jį galima aptarnauti mikroautobusais. Kitas žingsnis - Savivaldybė perka mikroautobusus (Fiat Ducato pavyzdys). Už tai mokami dideli pinigai. Klausimas: kam reikia išradinėti dviratį, naudoti papildomas lėšas mikroautobusų pirkimui, kai yra jau Y skaičius mikroautobusų mieste? Sprendimas logiškas - susitarti su vežėjais, kad jie dirbtų Vilniaus Savivaldybės įmonei "Vilniaus viešasis transportas", pinigai už bilietus eitų į VVT (Savivaldybės) kasą. Pasikartosiu - gal laikas tapti lanksčiam ir iš kiekvienos beviltiškos situacijos pasistengti surasti kompromisą? Kol kas iš jusų lūpų tenka tik girdėti, koks Zuokas blogas, vagys, aferistas ir t.t. Tai gal laikas panaudoti jo blogybes miesto labui? Kažkodėl tik entuziastams nepatinka mikroautobusai, bet mūsų yra vienetai, palyginus su vilniečių skaičiumi. Tuo tarpų iš 10 vilniečių, tik kokiam nors vienam nepatinka mikroautobusai, o čia tik maža dalis imties. Tai kodėl mes privalome atimti patogumą iš miestečių? Tik todėl, kad mūsų ambicijos užgrobtos? Tik todėl, kad niekas nenaikina "tų prakeiktų mikriukų"? XXI amžius - suraskit išeitį iš bet kokios situacijos. Kitaip -busim pasmerkti žlugti prieš bet kokias naujoves. Pasiskaitęs jūsų komentarus matau, kad jus prieš visas naujoves. Bukite lanktesnis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr mes norime normalaus VT? Ar mes norime chaoso ir parazitavimo ir toliau? Jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra tokio dalyko ir niekada nebuvo. O jei vieną kitą maršrutą ir aptarnauja mikrobai, tai jie nėra atskira privati firma, vežanti tik mikrobais, bet yra tos pačios miesto autobusų įmonės. Ir jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra leidžiama konkurencija dėl keleivių tiesiog gatvėse, t.y. nėra jokio maršrutų dubliavimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nušvilpia ten tik priemiestiniai autobusai, o miesto kaip ir visur - velkasi. Tas akivaizdu pažiūrėjus į grafikus. Priemiestiniai nuo Šeškinės poliklinikos nuvažiuoti iki Saltoniškių gauna 2min, o miesto 7min. Tiesa, miesto turi stoti Ukmergės ir Šeškinės st., bet vis tiek akivaizdu, kad su grafikais negerai. Net greičiausias ten esantis 24 autobusas velkasi. O kamščių ten beveik nebūna jei nėra avarijų ar kelio darbų.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitas pavyzdys - tarp Lukiškių a ir Šeškinės tėra viena vienintelė stotelė (prie Pedagoginio), tą atstumą ir paprastas autobusas nušvilpia per kelias minutes. Visą laiką suryja kamščiai - užvažiavimas ant Geležinio Vilko tilto iš Lukiškių/Gynėjų/Goštauto g. ir Pedagoginio žiedas.
 
 Apie kokius užkampius kalbam? Troleibusų parko st., Seminarija/Pušynas, Naujakiemio ir J.Kazlausko, Ukmergės, Konstitucijos pr, Latvių, Kęstučio stotelės. Čia užkampiai? O keleivių retai būna.Taip, manau, kad taip ir bus. Nestos kai kuriose stotelėse ir suspaus grafikus.
 O tokia stabdymo tvarka Vilniui netinka, nes per daug keleivių. Dalyje maršrutų užkampyje ji tiktų, bet kaip išvengti painiavos? Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti.
							
						Paskutinis taisė Blaze; 2012.08.10, 10:05. Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti.
							
						Paskutinis taisė Blaze; 2012.08.10, 10:05.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Piliečiai Lietuvoje nuskurdinti ne socializmo, o supuvusio laukinio kapitalizmo. Prie socializmo taksi buvo gan brangus, bet jo paklausa buvo didžiulė. Ne veltui kaip viena iš pirmųjų privačių veiklų prie Gorbačiovo ir atsirado privatūs taksi. O dabar Lietuvoje, lyginant su Vakarais, taksi yra pigus. Kasdien eiliniai žmonės ir Vakaruose negali sau leisti su taksi važiuoti. Teko vieną kartą kalbantis su kolega vokiečiu mokslininku ir kažkaip išėjo pokalbis apie transportą. Ne, sako, taksi pas mus brangus malonumas. O mokslininko socialinė padėtis Vokietijoje aukštesnė nei Lietuvoje. Kas dėl transporto firmos steigimo - ten niekas neleis parazituoti viešojo transporto sektoriuje. O užsakomuosius reisus vykdyti (aišku, ne kaip pas mus dušmanai, renkantys prie stočių) - prašom.Parašė lietus Rodyti pranešimą Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų. Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų.
 
 Dar geriau pagalvojus ir optimizavus maršrutų tinklą, Vilniuje lieka kokie 5 maršrutai į pakraščius, kuriems reikia mažų transporto priemonių. Tai 10 midibusų (daugiau tikrai nereikia, pakaktų ir per senamiestį einantiems) parkas gali nusipirkti, juk jie pakeistų didelius autobusus tuose maršrutuose, o kadangi pastarieji yra ir taip daugumoje yra seni, tai parkui tai būtų planinis atnaujinimas. O apie per miesto centrą zujančius bei dubliuojančius autobusų ir troleibusų maršrutus mikrobus reikia pamiršti.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąYra X maršrutas. Pagalvojus, jį galima aptarnauti mikroautobusais. Kitas žingsnis - Savivaldybė perka mikroautobusus (Fiat Ducato pavyzdys). Už tai mokami dideli pinigai. Klausimas: kam reikia išradinėti dviratį, naudoti papildomas lėšas mikroautobusų pirkimui, kai yra jau Y skaičius mikroautobusų mieste? Sprendimas logiškas - susitarti su vežėjais, kad jie dirbtų Vilniaus Savivaldybės įmonei "Vilniaus viešasis transportas", pinigai už bilietus eitų į VVT (Savivaldybės) kasą. Pasikartosiu - gal laikas tapti lanksčiam ir iš kiekvienos beviltiškos situacijos pasistengti surasti kompromisą? Kol kas iš jusų lūpų tenka tik girdėti, koks Zuokas blogas, vagys, aferistas ir t.t. Tai gal laikas panaudoti jo blogybes miesto labui? Kažkodėl tik entuziastams nepatinka mikroautobusai, bet mūsų yra vienetai, palyginus su vilniečių skaičiumi. Tuo tarpų iš 10 vilniečių, tik kokiam nors vienam nepatinka mikroautobusai, o čia tik maža dalis imties. Tai kodėl mes privalome atimti patogumą iš miestečių? Tik todėl, kad mūsų ambicijos užgrobtos? Tik todėl, kad niekas nenaikina "tų prakeiktų mikriukų"? XXI amžius - suraskit išeitį iš bet kokios situacijos. Kitaip -busim pasmerkti žlugti prieš bet kokias naujoves. Pasiskaitęs jūsų komentarus matau, kad jus prieš visas naujoves. Bukite lanktesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent S. Batoro g., Salininkai, Paneriai ir pan. ir turėjau omenyje. Ukmergės, Konstitucijos pr., Kazlausko ir kt. keleivių būna dienos metu. Ten jų beveik nėra tik vakarais ir poilsio dienomis. Bet stotelė turi būti nuolat pagal pageidavimą, o ne priklausomai nuo savaitės dienų ar valandų. Vilniuje per dideli srautai, kad visame mieste įvedinėti sustojimo pagal pageidavimą tvarką. Tiesiog reikia leisti, kad vairuotojai galėtų nestoti nesant keleivių stotelėje ir išlipančių.Parašė Blaze Rodyti pranešimąApie kokius užkampius kalbam? Troleibusų parko st., Seminarija/Pušynas, Naujakiemio ir J.Kazlausko, Ukmergės, Konstitucijos pr, Latvių, Kęstučio stotelės. Čia užkampiai? O keleivių retai būna. Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti. Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ukmergės, Konstitucijos pr. dažnai ir iš sausakimšo autobuso niekas neišlipa. Aišku, kad kažkiek keleivių būna. Bet jei ten laukia koks 1 žmogus ir jam net nereikia į tą maršrutą? Stotelės "Pagal pageidavimą" gal ir neblogas būtų variantas. Tik dar reikia, kad vairuotojai suprastų, kad sustojimas tuščioje stotelėje ir niekam neinant prie durų autobuso viduje tik didina kuro sąnaudas ir ilgina kelionės trukmę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent S. Batoro g., Salininkai, Paneriai ir pan. ir turėjau omenyje. Ukmergės, Konstitucijos pr., Kazlausko ir kt. keleivių būna dienos metu. Ten jų beveik nėra tik vakarais ir poilsio dienomis. Bet stotelė turi būti nuolat pagal pageidavimą, o ne priklausomai nuo savaitės dienų ar valandų. Vilniuje per dideli srautai, kad visame mieste įvedinėti sustojimo pagal pageidavimą tvarką. Tiesiog reikia leisti, kad vairuotojai galėtų nestoti nesant keleivių stotelėje ir išlipančių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabartinė tvarka reikalauja sustoti visose stotelėse net ir nesant keleivių.Parašė Blaze Rodyti pranešimąUkmergės, Konstitucijos pr. dažnai ir iš sausakimšo autobuso niekas neišlipa. Aišku, kad kažkiek keleivių būna. Bet jei ten laukia koks 1 žmogus ir jam net nereikia į tą maršrutą? Stotelės "Pagal pageidavimą" gal ir neblogas būtų variantas. Tik dar reikia, kad vairuotojai suprastų, kad sustojimas tuščioje stotelėje ir niekam neinant prie durų autobuso viduje tik didina kuro sąnaudas ir ilgina kelionės trukmę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsakymas iš miesto savivaldybės dėl M2-35Parašė Mettal Rodyti pranešimąTurėjo važiuoti 15:40 - jo nesulaukiau (laukiau maždaug nuo 15:30 iki 15:50 galinėje stotelėje), 16:55 - taip pat (pralaukiau maždaug nuo 16:30 iki 17:40, pirma galinėje stotelėje, po to Ožkinių žiede).
 Grafikas, kurį atsiuntei, visiškai neatitinka realaus - arba tu ten kažką išsigalvoji, arba tave kažkas labai gražiai apgaudinėja.
  
 
 Kaip suprantu pagal jų atsakymą M2-35 maršrutas nėra panaikintas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va kaip būna, kai turima lygiai tiek transporto priemonių, kiek jų reikia maršrutams. Jokio rezervo net nėra.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąAtsakymas iš miesto savivaldybės dėl M2-35
 Atvaizdas
 
 
 Kaip suprantu pagal jų atsakymą M2-35 maršrutas nėra panaikintas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ko ir reikėjo tiketis...Tačiau net sulyginus mikriukų ir VT kainas ir patogumą-pirmoje vietoje.......mikriukai.Nes jais bus patogiau naudotis.
 Dėl biletų-kad žmonės naudotusi VVT,reikia sumažinti kainas ir nurašyti visus Safflus.Kapitališkai suremontutoti Carrusus ir Karosas.Tai pat net ir senus MANus ir MBus.Pirkti ilgus.Atnaujinti ir optimizuoti troleibusų parką.
 
 P.S. Plačiau apie VLN troleibusus grupėje Troleibusai Vilniuje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasirodo, jog mikriukų visgi nepamiršo - jie nuo trečiadienio branginami iki 3,5 Lt. Šitam straipsny netgi rašoma, jog kai kuriem priklausytų pabrangti iki 4,5 Lt, bet valdžia iki tiek kelti kainos nesiryš.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTačiau iki naujų metų mikroautobusai gerai pasišildys. Juk dabar visi veš už 3 litus, o jei žmogui reikės nuvažiuoti kur toliau, jis rinksis pigesnį už autobusą ar troleibusą (3,5 Lt) mikrobą. Tai štai kaip valdininkai rūpinasi viešuoju transportu - kainas žvėriškai didina, kas mažina keleivių, o konkurentams mikrobams sudaro geresnes sąlygas. O VT skendi skolose...
 
 Įdomu, ar teoriškai koks mikriukų nemylėtojas panorėjęs galėtų apskųsti, jog administracijos direktoriaus sprendimas prieštarauja savivaldybės tarybos sprendimui, t.y. pabranginta per mažai (jis esą dėl to netilpęs, arba įlipęs važiavęs l. nekomfortabiliai, nes sulipo daug žmonių, arba buvę nepatogumų, nes vairuotojas nesukrapštė pakankamai grąžos).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mikriukų bilietų pabranginimas realiai didelio skirtumo neduos, mat kai jie bus įjungti į bendrą sistemą, nebus reikalo galvoti apie savo kelionės mikriuku apmokėjimą. Net manyčiau atvirkščiai, jeigu mikriuku bilietai pabranginami, o savivaldybė pervedinės privatininkams pajamas už bilietus (kuriais buvo važiuota mikriukais), tai mikriukai net gaus žymiai daugiau pajamų, negu dabar.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mikrobus žada išguiti į miesto pakraščius. Ir tik tuomet integruoti. Taip kad tiesioginės konkurencijos nebus. Bet visko valdžios aferistai gali sugalvoti. Gali neišguiti (bent dalies) ir integruoti. Jei gerus otkatus mikrobų firmos suorganizuos. Nu juk akivaizdu, kad Abonento chebrai geriau toks otkatas dabar, nei utopinis tramvajus ir otkatai jo tiesimo metu. Bet tramvajaus gali ir nepavykti prastumti...Parašė Creatium Rodyti pranešimąMikriukų bilietų pabranginimas realiai didelio skirtumo neduos, mat kai jie bus įjungti į bendrą sistemą, nebus reikalo galvoti apie savo kelionės mikriuku apmokėjimą. Net manyčiau atvirkščiai, jeigu mikriuku bilietai pabranginami, o savivaldybė pervedinės privatininkams pajamas už bilietus (kuriais buvo važiuota mikriukais), tai mikriukai net gaus žymiai daugiau pajamų, negu dabar.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi rašė, kad panaikino savivaldybės sprendimą dėl maršrutų dubliavimo 80 proc.Parašė furtivete Rodyti pranešimąPasirodo, jog mikriukų visgi nepamiršo - jie nuo trečiadienio branginami iki 3,5 Lt. Šitam straipsny netgi rašoma, jog kai kuriem priklausytų pabrangti iki 4,5 Lt, bet valdžia iki tiek kelti kainos nesiryš.
 
 Įdomu, ar teoriškai koks mikriukų nemylėtojas panorėjęs galėtų apskųsti, jog administracijos direktoriaus sprendimas prieštarauja savivaldybės tarybos sprendimui, t.y. pabranginta per mažai (jis esą dėl to netilpęs, arba įlipęs važiavęs l. nekomfortabiliai, nes sulipo daug žmonių, arba buvę nepatogumų, nes vairuotojas nesukrapštė pakankamai grąžos).
 Comment





Comment