Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
    Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
      Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.

      Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
      Na man irgi norėtųsi išreikšti nuomonę apie VVT.
      Šiaip galiu pasakyti, kad paskutiniu metu reikalai nukrypo į gerąją pusę (ne visur ir apie tai irgi pakalbėsiu).
      Pokyčiai:
      1. Pavyko “atkovoti” pirmas duris. Prisidėjau prie to ir asmeniškai (rašant į Judu, VVT). Taip sutinku, kad ne visi atidaro, bet situacija nuo 5% atidaro ženkliai pakito ir šiandien stovint stotelėje užfiksavau rezultatą 9 iš 10 atidarė.
      2. Vairuotojų kultūra irgi keičiasi. Pamažu, bet keičiasi. Sutinku geranoriškų vairuotojų, kurie tikrai matosi, kad myli savo darbą, bet neapsieina ir be neadekvačių (visur tokių surasime).
      3. Pagerėjo darbo sąlygos patiems vairuotojams. Nuo maisto šildymo ant variklio pamažu nueiname. Didėlės galinės stotelės gauna poilsio namelius. Mažesniuose bent yra Biotualetai, kas šiaip 100 kartų geriau nei eiti krūmu ieškoti. Atlyginimas tikrai yra neblogas. Palyginus su tuo pačiu Kaunu naujokas gaus minimum 300 eurais daugiau (1100 ant rankų prieš 1400 ant rankų).
      Problemos:
      1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
      Na ir bendrai noras taisyti nėra didelis. Pvz pakeisti dešiniojo veidrodžio rėmą jiems užėmė 3 savaites.
      2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
      3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
        Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
        Didesnės algos ateis su nauja kolektyvine sutartimi.
        Bet ir taip VVT vairuotojai gauna gan neblogus atlyginimus, žiūrint į Lietuvą.
        Jeigu išdirbti valandų normą, nenumušti taškų (VVT turi tokią balų sistemą, kuri įtakoja atlyginimą), žiūrint kokią TP vairuoji (trumpas ar ilgas) ir koks grafikas (pamaininis ar pertraukiamas), tai gali gauti nuo 1400 į rankas iki 1900 į rankas. Jeigu esi 1 rango taip sakant vairuotojas ir turi didelį stažą, gausi dar daugiau.
        Dėl durų komentavau jau.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
          Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.

          Parašė Vinecko
          2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
          Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.

          Parašė Vinecko
          3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.
          Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.

          Comment


            Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

            Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.



            Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.


            Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.
            Skambinau pažįstamam vairuotojui vieną sykį, jis kaip tik ten buvo pas mechanikus, tai išgirdau visą pokalbį mechanikų su vairuotoju. Pokalbis buvo labai įdomus, tačiau realiai galima laisvai kreiptis į administraciją už tokius “bajerius” iš mechanikų pusės.

            Padangų sproginėjimai, durų kritimai ir tt. mechanikų darbas (o tiksliau nenoras dirbti).

            Comment


              truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
                Teisybės dėlei, "planktonas" gauna panašiai, jei jis tokiu yra. Daugiau gauna "ešeriai".
                Ir neapsiduokime liumpenproletariato nuotaikoms, nenuvertinkime protinio darbo.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
                  Nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo, bet tikrai tai nėra kažkokių išskirtinių įgudžių, kompetencijų ar išsilavinimo reikalaujantis darbas.
                  O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.

                  Comment


                    Vairuotojo darbas gal ir nereikalauja išsilavinimo ir kažkokių specifinių ilgai trunkančių įgūdžiu lavinimo, bet vien už nepalankų darbo grafiką valandinis įkainis turi būt didesnis. Kitas reikalas, jei norim pritraukt stiprius vairuotojus ir juos išlaikyt, atitinkamai ir turėtų gaut daugiau nei kokių ten sukvežimių vairuotojai.

                    Comment


                      Priedo nuolatinė įtampa su atsakomybe už keliasdešimt keleivių. Eiliniam ofisiniam darbe klaidos atveju daugių daugiausia bus finansiniai padariniai. O čia truputi kiti statymai.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Vairuotojo darbas gal ir nereikalauja išsilavinimo ir kažkokių specifinių ilgai trunkančių įgūdžiu lavinimo, bet vien už nepalankų darbo grafiką valandinis įkainis turi būt didesnis. Kitas reikalas, jei norim pritraukt stiprius vairuotojus ir juos išlaikyt, atitinkamai ir turėtų gaut daugiau nei kokių ten sukvežimių vairuotojai.
                        Dėl šito tai sutinku. Juo labiau reikia ir atrodyti reprezentatyviai, negali kaip kokie sunkvežimių vairuotojai vairuoti su belekokiais marškinėliais ir apsiavęs crocksus. Atlyginimas pagal rinką, tos pačios srities (vairuotojai) kategorijoje, tikrai turėtų būti vienas iš didesnių. Bet negaliu sutikti su tuo, kad jis turėtų būti išskirtinai didelis ir kad šis darbas turi kažkokių išskirtinių atsakomybių. Jeigu kalbame apie 1400-1900 eur į rankas, tai jau ir taip į didesnę pusę nuo vidutinio atlyginimo.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.
                          Ofiso planktonas uždirba mažiau.
                          Jei reiktų palyginti VT vairuotojų darbo sąlygas, jos yra geresnės nei tolimųjų reisų vairuotojų ir labai panašios į paskutinės grandies logistiką: tas pats miestas, tas pats grafikas. Išskyrus tai, kad kroviniai neišreiškia nepasitenkinimo.

                          Comment


                            Šiaip teko pažinot keleta jaunesnių jau buvusių vairuotojų, kurie didžiausia minusą išskyrė darbo grafiką, ko krovininiuose nėra, cituojant: “už tokią algą ačiū, nebenoriu daugiau 3ryto keltis, puse savaitgalių pradirbt, kada man su vaikais ir žmona/vyru laiką leist?”

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Priedo nuolatinė įtampa su atsakomybe už keliasdešimt keleivių. Eiliniam ofisiniam darbe klaidos atveju daugių daugiausia bus finansiniai padariniai. O čia truputi kiti statymai.
                              Didelė dalis vairuotojų tos atsakomybės neturi.
                              Ir manau, kad alga svarbus, bet nėra pagrindinis motyvas.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Šiaip teko pažinot keleta jaunesnių jau buvusių vairuotojų, kurie didžiausia minusą išskyrė darbo grafiką, ko krovininiuose nėra, cituojant: “už tokią algą ačiū, nebenoriu daugiau 3ryto keltis, puse savaitgalių pradirbt, kada man su vaikais ir žmona/vyru laiką leist?”
                                Kiekviename gyvenimo etape būna savi prioritetai.

                                Mid-haul'ai (greiti kroviniai tarp miestų) irgi dažniausiai juda naktį, nes ryte, nuo 0600, pradeda darbą rūšiavimas ir iki 0800 jie jau turi būti išvažiavę paskirstymui.

                                Comment


                                  Bet tie ir gauna daugiau nei dieną dirbantys kolegos

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Bet tie ir gauna daugiau nei dieną dirbantys kolegos
                                    Va ir atsakymas. Nepatogiu grafiku dirbamtis vairuotojas turi gauti daugiau.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
                                      Vairuotoju gali eiti ir įsidarbinti kad ir šiandien, o planktonas dažniausiai turi baigti aukštąjį mokslą. Nesakau, kad vairuotojų atlyginimai per dideli - jų trūkumas rodo priešingai, - bet palyginimas tikrai blogas.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                        Vairuotoju gali eiti ir įsidarbinti kad ir šiandien
                                        Abejoju: trolikui ir autobusui yra atskiros teisių kategorijos, griežtesnė ar bent dažnesnė sveikatos komisija.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Abejoju: trolikui ir autobusui yra atskiros teisių kategorijos, griežtesnė ar bent dažnesnė sveikatos komisija.
                                          Sveikatos komisija “gero lygio”.
                                          Matai (nesvarbu kaip) - gerai.
                                          Ir tt.

                                          Parke prieš reisą iš viso tik papūsti į alkotesterį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X