Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
    Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
      Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.

      Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
      Na man irgi norėtųsi išreikšti nuomonę apie VVT.
      Šiaip galiu pasakyti, kad paskutiniu metu reikalai nukrypo į gerąją pusę (ne visur ir apie tai irgi pakalbėsiu).
      Pokyčiai:
      1. Pavyko “atkovoti” pirmas duris. Prisidėjau prie to ir asmeniškai (rašant į Judu, VVT). Taip sutinku, kad ne visi atidaro, bet situacija nuo 5% atidaro ženkliai pakito ir šiandien stovint stotelėje užfiksavau rezultatą 9 iš 10 atidarė.
      2. Vairuotojų kultūra irgi keičiasi. Pamažu, bet keičiasi. Sutinku geranoriškų vairuotojų, kurie tikrai matosi, kad myli savo darbą, bet neapsieina ir be neadekvačių (visur tokių surasime).
      3. Pagerėjo darbo sąlygos patiems vairuotojams. Nuo maisto šildymo ant variklio pamažu nueiname. Didėlės galinės stotelės gauna poilsio namelius. Mažesniuose bent yra Biotualetai, kas šiaip 100 kartų geriau nei eiti krūmu ieškoti. Atlyginimas tikrai yra neblogas. Palyginus su tuo pačiu Kaunu naujokas gaus minimum 300 eurais daugiau (1100 ant rankų prieš 1400 ant rankų).
      Problemos:
      1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
      Na ir bendrai noras taisyti nėra didelis. Pvz pakeisti dešiniojo veidrodžio rėmą jiems užėmė 3 savaites.
      2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
      3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
        Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
        Didesnės algos ateis su nauja kolektyvine sutartimi.
        Bet ir taip VVT vairuotojai gauna gan neblogus atlyginimus, žiūrint į Lietuvą.
        Jeigu išdirbti valandų normą, nenumušti taškų (VVT turi tokią balų sistemą, kuri įtakoja atlyginimą), žiūrint kokią TP vairuoji (trumpas ar ilgas) ir koks grafikas (pamaininis ar pertraukiamas), tai gali gauti nuo 1400 į rankas iki 1900 į rankas. Jeigu esi 1 rango taip sakant vairuotojas ir turi didelį stažą, gausi dar daugiau.
        Dėl durų komentavau jau.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
          Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.

          Parašė Vinecko
          2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
          Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.

          Parašė Vinecko
          3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.
          Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.

          Comment


            Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

            Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.



            Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.


            Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.
            Skambinau pažįstamam vairuotojui vieną sykį, jis kaip tik ten buvo pas mechanikus, tai išgirdau visą pokalbį mechanikų su vairuotoju. Pokalbis buvo labai įdomus, tačiau realiai galima laisvai kreiptis į administraciją už tokius “bajerius” iš mechanikų pusės.

            Padangų sproginėjimai, durų kritimai ir tt. mechanikų darbas (o tiksliau nenoras dirbti).

            Comment

            Working...
            X