Parašė lanxtot
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Taip suplanavo JUDU.
Ir pareigas.
Comment
-
Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.
Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C
Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.08.15, 23:25.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąDabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.
Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C
Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”
Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.
Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
O šiaip tai panaikinti tiesiog perėją nelabai pavyktų jeigu norima be investicijų. Vienas variantas paliekant esamą žiedą tai išplatinti vidinę dalį ir panaikinti parkavimą. Tada visa ta dalis virstų žalių plotu, kur galima prisodinti medžių, krūmų, augalų.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
O kad dėl aikštės projektavimo - kantrybės, jau gal greitai
Comment
-
Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.
Comment
-
Ten ir tai be problemų galėjo autobusai pasukti nes išvažiavimas yra platus, o dabar bus pėsčiųjų perėja su didžiuliu asfalto plotu.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.
Comment
-
Parašė RobertasS Rodyti pranešimąSkalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.
Yra juk projektas jau Skalvių žiedo rekonstrukcijos, galima būtų išjudėti su juo, bet ne, iš pradžių šitas, o poto pilnai.
Dėl 3G galimai įgyvendins, kaip ir su visais tais preliminariais planais. Vairuotojai apie tai sužinos +- prieš savaitę iki rugsėjo 1, o mes… priklauso nuo JUDU valios suteikti informaciją pagal įstatymą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąwireless pakrovimas per kalnelius važiuojančioje TP? laikysi ranka prispaudęs telefoną? O šiaip dar yra populiaru vienu metu krautis ir naudotis.
Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai dalykai jau yra padaryti, nereikia čia galvoti, kaip išrasti dviratį. Telefonas yra priglaudžiamas prie priešais esančios sėdynės atlošo ir prispaudžiamas su spaustuku. Gali ir krautis, ir važiuoti.
Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan atrodo VT priemonėse ir neturėtų būt prioritetas krautis visokius gadgetus, juolab kompus ir pan. Kelčiau klausimą kam iš vis to reikia?
- 1 patinka
Comment
-
Velniams apskritai miesto autobusuose reikia tų pakrovėjų? Juolab, kad krovimo standartai keičiasi greičiau negu sensta autobusai. Kažkada netolimoje ateityje veikiausiai apskritai bus bevielis įkrovimas arba kitoks standartas, kuris dar nėra plačiai naudojamas. Tik išmetami pinigai į balą ir tiek. Jeigu labai reikia - gali nueiti bet kur (pvz kavinę ir normaliai iš rozetės fast charginti tą telefoną, o ne žaisti su tais lėtais autobusų lizdais arba - dar blogiau - viešaisiais bevieliais įkrovimais, kurie normaliai neveikia net 2024 gamybos mašinose.Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 13:42.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai banalus patogumas, mašinoje gi irgi gali pasikrauti telefoną.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, juolab USB-C standartas dabar universalus ir nebrangus, kaip visose auto jų pridaryta n, kad visiems keleiviams užtektų, taip pat galėtų laisvai ir autobusuose būti, juolab jie lėti, o greito VT nenusimato, kad artimiausioje ateityje turėsim.
Comment
Comment