Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
    Bet dabar A21 maršrutas visai ornografija. Beliko sukurti ekspres marsrutą Oro uostas - Santariškės. Su dviem sustojimais.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Taip suplanavo JUDU.
      Kiekviena problema turi vardą ir pavardę.
      Ir pareigas.

      Comment


        Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
        1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
        2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
        3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.

        Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
        1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
        2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
        18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C

        Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
        Paskutinis taisė Vinecko; 2025.08.15, 23:25.

        Comment


          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
          Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
          Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”

          Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
            Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
            1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
            2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
            3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.

            Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
            1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
            2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
            18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C

            Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
            Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
              Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
              Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”

                Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
                Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.
                  Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
                  Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
                  O šiaip tai panaikinti tiesiog perėją nelabai pavyktų jeigu norima be investicijų. Vienas variantas paliekant esamą žiedą tai išplatinti vidinę dalį ir panaikinti parkavimą. Tada visa ta dalis virstų žalių plotu, kur galima prisodinti medžių, krūmų, augalų.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
                    Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
                    Zaha architektų pasiūlymai buvo paviešinti. Iš dabartinio žiedo lieka T sankryža.
                    O kad dėl aikštės projektavimo - kantrybės, jau gal greitai

                    Comment


                      Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.



                      Comment


                        Ten ir tai be problemų galėjo autobusai pasukti nes išvažiavimas yra platus, o dabar bus pėsčiųjų perėja su didžiuliu asfalto plotu.

                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
                        wireless pakrovimas per kalnelius važiuojančioje TP? laikysi ranka prispaudęs telefoną? O šiaip dar yra populiaru vienu metu krautis ir naudotis.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
                          Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.
                          Dar geresnis klausimas kokia dalis įrenginių išvis turi belaidį pakrovimą. Jei arklio dalis naujesnių telefonų turi (nors ir tai ne visi), tai visokios ausinės, skaityklės, laikrodžiai, nešiojamos baterijos, laptopai, planšetės ir pan ir t.t. dažniausiai ne.

                          Comment


                            Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
                            Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.



                            Man tai kažkaip į resursų netikslinga panaudojimą panašu.
                            Yra juk projektas jau Skalvių žiedo rekonstrukcijos, galima būtų išjudėti su juo, bet ne, iš pradžių šitas, o poto pilnai.

                            Dėl 3G galimai įgyvendins, kaip ir su visais tais preliminariais planais. Vairuotojai apie tai sužinos +- prieš savaitę iki rugsėjo 1, o mes… priklauso nuo JUDU valios suteikti informaciją pagal įstatymą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              wireless pakrovimas per kalnelius važiuojančioje TP? laikysi ranka prispaudęs telefoną? O šiaip dar yra populiaru vienu metu krautis ir naudotis.
                              Tai dalykai jau yra padaryti, nereikia čia galvoti, kaip išrasti dviratį. Telefonas yra priglaudžiamas prie priešais esančios sėdynės atlošo ir prispaudžiamas su spaustuku. Gali ir krautis, ir važiuoti.

                              Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Tai dalykai jau yra padaryti, nereikia čia galvoti, kaip išrasti dviratį. Telefonas yra priglaudžiamas prie priešais esančios sėdynės atlošo ir prispaudžiamas su spaustuku. Gali ir krautis, ir važiuoti.

                                Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).
                                Iki 2030 metų aš tikrai negalvočiau apie Wireless charging todėl, kad tam nelabai yra vietos, palyginus su paprastu USB mazgu, kurį gali nors į sieną įkišti. Plius yra technikos, kurią galima pakrauti tik laidu: nešiojami kompiuteriai, kai kurios ausinės, netgi tie patys telefonai turi wireless charging ne visada. Todėl kol kas geriau, kad liktų USB type C bent jau. USB type A nelabai pasitaiko dabar, bet gerai, kad bent jau naujuose troleibusuose jis išlieka.

                                Comment


                                  Man atrodo VT priemonėse ir neturėtų būt prioritetas krautis visokius gadgetus, juolab kompus ir pan. Kelčiau klausimą kam iš vis to reikia?

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Man atrodo VT priemonėse ir neturėtų būt prioritetas krautis visokius gadgetus, juolab kompus ir pan. Kelčiau klausimą kam iš vis to reikia?
                                    Tai banalus patogumas, mašinoje gi irgi gali pasikrauti telefoną.

                                    Comment


                                      Velniams apskritai miesto autobusuose reikia tų pakrovėjų? Juolab, kad krovimo standartai keičiasi greičiau negu sensta autobusai. Kažkada netolimoje ateityje veikiausiai apskritai bus bevielis įkrovimas arba kitoks standartas, kuris dar nėra plačiai naudojamas. Tik išmetami pinigai į balą ir tiek. Jeigu labai reikia - gali nueiti bet kur (pvz kavinę ir normaliai iš rozetės fast charginti tą telefoną, o ne žaisti su tais lėtais autobusų lizdais arba - dar blogiau - viešaisiais bevieliais įkrovimais, kurie normaliai neveikia net 2024 gamybos mašinose.
                                      Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 13:42.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                        Tai banalus patogumas, mašinoje gi irgi gali pasikrauti telefoną.
                                        Būtent, juolab USB-C standartas dabar universalus ir nebrangus, kaip visose auto jų pridaryta n, kad visiems keleiviams užtektų, taip pat galėtų laisvai ir autobusuose būti, juolab jie lėti, o greito VT nenusimato, kad artimiausioje ateityje turėsim.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Būtent, juolab USB-C standartas dabar universalus ir nebrangus, kaip visose auto jų pridaryta n, kad visiems keleiviams užtektų, taip pat galėtų laisvai ir autobusuose būti, juolab jie lėti, o greito VT nenusimato, kad artimiausioje ateityje turėsim.
                                          18 m elektriniai autobusai, kurie yra perkami VVT net turi sąlyga pirkime “ >20 USB type C mazgų”

                                          Comment

                                          Working...
                                          X