Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne pirmą kartą tenka važiuoti troleibusu nuo galinės stotelės, kuriame yra stiprus rūkalų kvapas. Jie beviltiški.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
      Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
      Kursuoja kas ~ 2 valandas.
      Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
      Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.

      Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.

        Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
        Tai jau buvo parodyta, nueiti tą patį maršrutą pėstute bus 7 min greičiau negu laivu, dar ir nemokamai.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Foto į el.paštą keleivių aptarnavimui ir viskas.
          Dar į e.policiją galima.
          Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

          Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

          Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

          Comment


            Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius

            P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...

            Comment


              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
              Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius

              P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
              Kokia ten operatyvi info? Dispečeriai darbe miega, o ne dirba. Dažniausiai tai “labas Janina, na kaip ten pas tave reikalai” ir tt. vietoj vairavimo plepa su kitais vairuotojais.

              Comment


                Vakarų Europoje viešojo transporto vairuotojams maršrute yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA kalbėti ar naudotis telefonu net ir su laisvų rankų įranga (Galima tik galinėje stotelėje atstovos metu) . Visa informacija pateikiama is dispečerio yra per racija, kurią atitinkamų dažniu girdi visi viešojo transporto vairuotojai kurie dirba maršrute. Taip pat vairuotojai naudojasi tuo radijo dažniu pateikti visą reikalingą informaciją: apie eismo trikdžius, avarijas, gedimus ar kitus įvykius.
                Vokietijoje autobuso kabinoje yra papildomi du pedalai: vienas SOS kitas paspaudus pedalą per mikrofoną kalbama tiesiogiai su dispečeriu.
                Paskutinis taisė Etransport; 2025.07.29, 10:40.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

                  Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

                  Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
                  Na šiaip vertinant paprastai, tai troleibusas stovi stotelėje, dirba stabdžiai, todėl net hipotetiškai kažko kilti dėl telefono negali (vienintelis variantas tai į šikną įvažiuos mašina, bet čia bet kokiu atveju gali įvykti)

                  Comment


                    Troleibusas važiavo. Yra nuotraukų serija.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

                      Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

                      Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
                      kiek draugas iš panėvėžio siunte fotkes, ridango turi gi funkcija dispečeriams perduoti žinutę vairuotojams, labai labai paprasta alternatyva, jeigu sovietmečio dispečeriai išmoktu šita funkcija naudotis

                      Comment


                        Visiems kam kyla klausimas dėl “o kaip pas vairuotojus rodoma grafike kai intervalai” turiu atsakymą.
                        Naujo tipo grafikas, visas pastabas atrasite tame pačiame lape.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

                          Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

                          Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
                          Kristupai, čia tu?

                          Comment


                            Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.

                            Comment


                              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                              Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
                              Galiu atrodyti kaip vairuotojų ginėjas, bet viskas labai paprasta, vairuotojus taip mokina.
                              Na ir dar prisideda tas, kad daug kur VT intensyvumas didelis ir reikia palikti vietos kitai TP.
                              Geras pavyzdys būtų Mo muziejus st. link Reformatų st. kur net dvi TP nelabai telpa, tai pirmam reikia kišti pirmas duris į krūmus, kad antrą TP neužblokuotų pėsčiųjų perėjos.
                              Ir jeigu stoti arčiau keleivių kažkur, kur mažas VT intensyvumas būtų logiška, tačiau kur kursuoja daug VT, tempti iki krašto būtinybė.

                              Comment


                                Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
                                https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                  Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
                                  https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
                                  Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje. Nedėkokit
                                  Beje labai įdomu, kad ekonominio naudingumo 40 proc priklauso nuo kriterijų, kurie yra kažką apie gamtą, tvarumą, kur surinkta ir panašūs dalykai, tai kažkaip irgi keistai atrodo
                                  Click image for larger version

Name:	autob2.PNG
Views:	375
Size:	36,3 kB
ID:	2212962

                                  Click image for larger version

Name:	autob.PNG
Views:	375
Size:	77,1 kB
ID:	2212961

                                  Comment


                                    Cituojant Šimašių, iš Vilniaus daro Minską

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                      Antra šių autobusų darbo diena VVT.
                                      2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
                                      Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
                                      Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
                                      4212, pirmadienį dirbęs 18 maršrutu, turėjo veikiantį kondicionerių, bet, klasika, visos įmanomos orlaidės buvo atidarytos.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                        Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
                                        Kursuoja kas ~ 2 valandas.
                                        Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
                                        Savaitgalį stebėjau šitą laivelį per stops.lt.
                                        Reisas 14:00 iš Verslo trikampio atsidūrė prie Karaliaus Mindaugo tilto kažkur 14:25-14:27, tiksliai nebepamenu. Ir visą kelionę jo greitis buvo 5 km/h (taip rodė stops.lt). Klausimas kaip yra realybėje?

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje.
                                          O kokia yra įprastinė temperatūra VT salonuose žiemą, kai lauke yra mažiau 0 laipsnių? Nes kartais būna nelabai komfortiška, kai apsirengus šiltais žieminiais rūbais įlipi į per daug prišildytą transporto priemonę ir atsiranda poreikis vos ne nusivilkti striukę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X