Ne pirmą kartą tenka važiuoti troleibusu nuo galinės stotelės, kuriame yra stiprus rūkalų kvapas. Jie beviltiški.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAčiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
Kursuoja kas ~ 2 valandas.
Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.
Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Foto į el.paštą keleivių aptarnavimui ir viskas.
Dar į e.policiją galima.
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius
P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąČia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius
P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
Comment
-
Vakarų Europoje viešojo transporto vairuotojams maršrute yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA kalbėti ar naudotis telefonu net ir su laisvų rankų įranga (Galima tik galinėje stotelėje atstovos metu) . Visa informacija pateikiama is dispečerio yra per racija, kurią atitinkamų dažniu girdi visi viešojo transporto vairuotojai kurie dirba maršrute. Taip pat vairuotojai naudojasi tuo radijo dažniu pateikti visą reikalingą informaciją: apie eismo trikdžius, avarijas, gedimus ar kitus įvykius.
Vokietijoje autobuso kabinoje yra papildomi du pedalai: vienas SOS kitas paspaudus pedalą per mikrofoną kalbama tiesiogiai su dispečeriu.Paskutinis taisė Etransport; 2025.07.29, 10:40.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
Na ir dar prisideda tas, kad daug kur VT intensyvumas didelis ir reikia palikti vietos kitai TP.
Geras pavyzdys būtų Mo muziejus st. link Reformatų st. kur net dvi TP nelabai telpa, tai pirmam reikia kišti pirmas duris į krūmus, kad antrą TP neužblokuotų pėsčiųjų perėjos.
Ir jeigu stoti arčiau keleivių kažkur, kur mažas VT intensyvumas būtų logiška, tačiau kur kursuoja daug VT, tempti iki krašto būtinybė.
Comment
-
Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
Beje labai įdomu, kad ekonominio naudingumo 40 proc priklauso nuo kriterijų, kurie yra kažką apie gamtą, tvarumą, kur surinkta ir panašūs dalykai, tai kažkaip irgi keistai atrodo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAntra šių autobusų darbo diena VVT.
2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAčiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
Kursuoja kas ~ 2 valandas.
Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
Reisas 14:00 iš Verslo trikampio atsidūrė prie Karaliaus Mindaugo tilto kažkur 14:25-14:27, tiksliai nebepamenu. Ir visą kelionę jo greitis buvo 5 km/h (taip rodė stops.lt). Klausimas kaip yra realybėje?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąMmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje.
Comment
Comment