Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu kam nors tai atsako į užduodamus klausimus... Darbuotojų pikas VVT buvo ties 2050 darb., tai realiai sumažėjimas apie 10 proc., kas kaip ir neatrodytų daug, BET kai reikia grįžti į normalias darbų apimtis pasirodo, kad ženkliai per mažai. Ir dar reiktų turėti mintyje, kad nebūtinai visi dirba pilną darbo dieną.
    Click image for larger version  Name:	vvt1.JPG Views:	0 Size:	39,8 kB ID:	1974821
    Ir norintiems dirbti - algos. Bent pagal SODROS info iš tiesų metinis vidurkis per paskutinius tris metus mažai skiriasi - 1540-1570 Eur prieš mokesčius ribose
    Click image for larger version  Name:	vvt2.JPG Views:	0 Size:	58,8 kB ID:	1974822

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

      Tęsiant rekordus, šiandien 27 maršrutai.
      Beje, vėl tvarkaraščiai sukelti po rytinio piko. Realiai gaunasi, kad ryte atėjęs į stotelę negali žinoti, ar laiku atvažiuosi į darbą, ar vėluosi.

      Nesuprantu, kodėl tada negalima vasarinių tvarkaraščių įvesti jau dabar, o ne praradinėti keleivius va taip va viską kaitaliojant - sakyčiau, jeigu degalų kainos būtų dabar ne 1.90-2.10, tai dar daugiau keleivių pasirinktų asmeninį automobilį.

      Bet pakeisti Spartos stotelės pavadinimą į Vienaragių (??? ), tai sugebėjo
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.16, 15:49.

      Comment


        Įdomu, o kokia situacija pas privačius vežėjus?

        Comment


          Gerai, kad stotele ne į Vinted pervadino. Šiaip gaila Spartos pavadinimo

          Comment


            Dar toj vietoj mano manymu geriau reikėjo papildomos stotelės, ties Naugarduko gatve, dabar gan didelis tarpas tarp Sevcenkos stoteles gaunas

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Dar toj vietoj mano manymu geriau reikėjo papildomos stotelės, ties Naugarduko gatve, dabar gan didelis tarpas tarp Sevcenkos stoteles gaunas
              Galima gal vizualiai žemėlapyje preliminarias vietas parodyti kur būtų papildoma stotelė?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Man Švitrigailos gatvėje irgi norėtųsi daugiau stotelių. Dabar tarp Ševčenkos ir Vienaragių apie 700m, nuo Vienaragių iki Prūsų apie 800-900 m priklausomai nuo krypties. Norėtųsi dar vienos stotelės šitoje atkarpoje perstumdant esamas, nors sunku naujas vietas sugalvoti. Čia labai tiktų VT juosta gatvės viduryje - padidėtų greitis nes VT nereikėtų laukti paskui sukančius į dešinę, atlaisvėtų šaligatviai kurie dabar neišsitenka su stotelėmis, ir būtų galima patogiau mažesniais tarpais stoteles išdėlioti.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	9C643713-6286-4BD4-87A0-402AFEA9C552.jpeg
Views:	556
Size:	111,7 kB
ID:	1974947 Kaip pvz:

                  Comment


                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    Jeigu kam nors tai atsako į užduodamus klausimus... Darbuotojų pikas VVT buvo ties 2050 darb., tai realiai sumažėjimas apie 10 proc., kas kaip ir neatrodytų daug, BET kai reikia grįžti į normalias darbų apimtis pasirodo, kad ženkliai per mažai. Ir dar reiktų turėti mintyje, kad nebūtinai visi dirba pilną darbo dieną.
                    Click image for larger version Name:	vvt1.JPG Views:	0 Size:	39,8 kB ID:	1974821
                    Ir norintiems dirbti - algos. Bent pagal SODROS info iš tiesų metinis vidurkis per paskutinius tris metus mažai skiriasi - 1540-1570 Eur prieš mokesčius ribose
                    Click image for larger version Name:	vvt2.JPG Views:	0 Size:	58,8 kB ID:	1974822
                    Kosmosas, tris metus nekyla ir taip maži atlyginimai, nieko keisto, kad rengiami tokie protestai ir sparčiai mažėja darbuotojų. Gal tramvajaus projektas pajudės greičiau, kai nebebus kam vairuoti daug mažų autobusų?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kosmosas, tris metus nekyla ir taip maži atlyginimai, nieko keisto, kad rengiami tokie protestai ir sparčiai mažėja darbuotojų. Gal tramvajaus projektas pajudės greičiau, kai nebebus kam vairuoti daug mažų autobusų?
                      Bet kokiu atveju, katastrofiško vairuotojų trūkumo problema egzistuoja šiandien ir dabar, o tramvajus, geriausiu atveju, pradėtų važinėti tik po keletos metų. O kokiomis (tiksliau sakant, kieno vairuojamomis) transporto priemonėmis važinėsim iki kol tą tramvajų pastatys - neaišku.

                      Na, vasaros sezonu į gatves ir taip natūraliai išvažiuoja mažiau autobusų ir troleibusų, tačiau kas dėsis rudenį, baisu ir pagalvoti. SĮSPas gal nebekeis grafikų rugsėjo mėnesį ?

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Bet kokiu atveju, katastrofiško vairuotojų trūkumo problema egzistuoja šiandien ir dabar, o tramvajus, geriausiu atveju, pradėtų važinėti tik po keletos metų. O kokiomis (tiksliau sakant, kieno vairuojamomis) transporto priemonėmis važinėsim iki kol tą tramvajų pastatys - neaišku.

                        Na, vasaros sezonu į gatves ir taip natūraliai išvažiuoja mažiau autobusų ir troleibusų, tačiau kas dėsis rudenį, baisu ir pagalvoti. SĮSPas gal nebekeis grafikų rugsėjo mėnesį ?
                        Tai vairuotojų dar yra ir dar kažkiek bus tuos kelis metus, kad ir sparčiai mažėjant, bet ką miestas darys ateityje prisipirkęs daug autobusų?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai vairuotojų dar yra ir dar kažkiek bus tuos kelis metus, kad ir sparčiai mažėjant, bet ką miestas darys ateityje prisipirkęs daug autobusų?
                          Tai kad berods dabar jokių naujų autobusų pirkimų nėra vykdoma (tik troleibusų, na bet ten ir taip reikia pakeisti senąsias Škodas), tai manau tiesiog bus galima nurašyti senuosius Volvo 7700 (jų berods kažkur apie 100 yra) - jau tuoj sukaks 20 metų kaip jie važinėja Vilniaus gatvėmis, tai manau bus pats laikas atsisveikinti

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            (...) tiesiog bus galima nurašyti senuosius Volvo 7700 (jų berods kažkur apie 100 yra) - jau tuoj sukaks 20 metų kaip jie važinėja Vilniaus gatvėmis, tai manau bus pats laikas atsisveikinti
                            Tiesiog nurašyti, jeigu rudenį nenorime VT kolapso, nelabai pavyks, VVT išleidimas yra apie 290 autobusų šią žiemą per trūkumą ir 310-315 įprastu metu dar nereikia pamiršti, kad parke yra ilgų autobusų trūkumas.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Tai kad berods dabar jokių naujų autobusų pirkimų nėra vykdoma (tik troleibusų, na bet ten ir taip reikia pakeisti senąsias Škodas), tai manau tiesiog bus galima nurašyti senuosius Volvo 7700 (jų berods kažkur apie 100 yra) - jau tuoj sukaks 20 metų kaip jie važinėja Vilniaus gatvėmis, tai manau bus pats laikas atsisveikinti
                              Kad dabar jau ne vien senasias škodas reikia pakeisti, bet ir senuosius trollino II jau reikia keisti. Jiems jau 18 metų.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Tai kad berods dabar jokių naujų autobusų pirkimų nėra vykdoma (tik troleibusų, na bet ten ir taip reikia pakeisti senąsias Škodas), tai manau tiesiog bus galima nurašyti senuosius Volvo 7700 (jų berods kažkur apie 100 yra) - jau tuoj sukaks 20 metų kaip jie važinėja Vilniaus gatvėmis, tai manau bus pats laikas atsisveikinti
                                O su kuom tada reiks keleivius vežti, jei nebebus ne tik vairuotojų, bet ir autobusų? Kaip tik šiandien rašė, kad VVT laisvi 236 etatai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kad dabar jau ne vien senasias škodas reikia pakeisti, bet ir senuosius trollino II jau reikia keisti. Jiems jau 18 metų.
                                  Aš gal būsiu užpultas anti-trolej-talibų, bet kam juos keisti?

                                  Skirtingai nuo Škodų, jie yra žemagrindžiai, su švieslentėmis ir koncionieriais.

                                  Taip, jie atrodo kosmetiškai pavargę, taip pat jau susidevėjo kai kurie techniniai mazgai, bet visa tai gali būti sprendžiama kapitaliniu remontu, o ne pakeitimu, kas savaime aišku yra keliasdešimt kartų brangiau.

                                  Juose net yra automatinis ūsų nuleidimas/pakėlimas ir palikta vieta akumuliatoriams įstatyti.

                                  Be abejo, kai kurie yra taip stipriai sudrožti, kad nėra aišku, ar labiau apsimoka remontuoti, ar nurašyti, bet tai tikrai negalioja visiems 45 Trollino 15.

                                  Čia ir pasimato troleibusų pranašumas, kad jie, tinkamai prižiūrint, yra keliskart ilgaamžiškesni, nes kėbulas nėra veikiamas vidaus degimo variklio vibracijų, o ir elektrinis variklis bei valdymo elektronika yra beveik nemirtingi (skirtingai nuo VDV ir pavarų dėžių).
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.20, 10:07.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Aš gal būsiu užpultas anti-trolej-talibų, bet kam juos keisti?

                                    Skirtingai nuo Škodų, jie yra žemagrindžiai, su švieslentėmis ir koncionieriais.

                                    Taip, jie atrodo kosmetiškai pavargę, taip pat jau susidevėjo kai kurie techniniai mazgai, bet visa tai gali būti sprendžiama kapitaliniu remontu, o ne pakeitimu, kas savaime aišku yra keliasdešimt kartų brangiau.

                                    Juose net yra automatinis ūsų nuleidimas/pakėlimas ir palikta vieta akumuliatoriams įstatyti.

                                    Be abejo, kai kurie yra taip stipriai sudrožti, kad nėra aišku, ar labiau apsimoka remontuoti, ar nurašyti, bet tai tikrai negalioja visiems 45 Trollino 15.
                                    Na taip, jie nėra dar sudrožti taip smarkiai kaip Čekoslovakiški Tr, bet sudrožimas taip pat nemažas. Tik va imant paskutinių 10 metų vidurkį troleibusus keičia tokiu greičiu kad kol ateis eilė Trollino II tai jie jau bus 30+ metų senumo.

                                    Dėl veikiančių kondocionierių iš švieslenčių tai sakyčiau labiau sėkmės reikalas. Bet tas žinoma būtų pigiau taisyti nei pirkti naujus.

                                    Comment


                                      O jūs tikri, kad rėmas, dugnas ir visa kita geros būklės? Rygos(kur klimatas ir kelių priežiūra labai panaši į LT) pirmieji Solaris trollino irgi nurašyti ir kiek pamenu buvo diskusija, kad apačia jų supuvus užtat ir supjaustė į metalą. O ir kapitaliniai šiais laikais brangus reikalas. Bet kokiu atveju važinės jie Vilniuj dar kelis metus tai tikrai.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        O jūs tikri, kad rėmas, dugnas ir visa kita geros būklės? Rygos(kur klimatas ir kelių priežiūra labai panaši į LT) pirmieji Solaris trollino irgi nurašyti ir kiek pamenu buvo diskusija, kad apačia jų supuvus užtat ir supjaustė į metalą. O ir kapitaliniai šiais laikais brangus reikalas. Bet kokiu atveju važinės jie Vilniuj dar kelis metus tai tikrai.
                                        Argi Rygoje ne truputį „kitoks“ klimatas (jūrinis VS žemyninis [pereinamasis]) su daug daugiau kritulių ir vėjo nuolat atpučiama druska nuo jūros, kuri, priešingai nei Vilniuje, Kaune, visur TVYRO ore?

                                        Comment


                                          Jei jau reikia keisti Solarius, ką tada daryti su škodom?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X