Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Aš manau, kad niekas nesiginčija kad tokia sistema būtų žymiai geriau nei tai, ką turime dabar.
    Būtent, kad ginčijasi. Pabandykite papasakoti tokias idėjas VMS aplinkoje - už tai, kas Europoje yra laikoma bendra nuovoka, būsit paprasčiausiai išjuoktas. Nieko nuostabaus, nes, kaip ir visose post sovietinėse institucijose, VMS gajus mobingas ir "dedovščiną" primenanti atmosfera. Pažįstu kelis šaunius žmones ten dirbančius iš idėjos - sunku ten jiems, nes yra visiška mažuma. Jei mes visi sutariam, kad Vilniuje galiausiai reikės kažko, ką aš apibūdinau (t.y. eilinės ES lygio sistemos), tai galima pradėti link to dirbti ir mažais žingsniais (jei pinigų tikrai nėra). Pavyzdžiui, ruošiantis geresnei transporto priemonei, galima:
    • pradėti formuoti atskirtus VT maršrutus be sankryžų (kaip pvz. stotis - Konstitucjios pr.)
    • kai kuriuose maršrutuose (kur yra vietos) perkelti autobusus į vidurines linijas su įlipimo platformomis, o ne į mažiau efektyvias šonines A juostas
    • planuoti tokias linijas naujuose rajonuose (kaip pvz. Šnipiškės) ir aiškiai komunikuoti jas
    ir tt. ir pan.

    Nei vienas šių dalykų nėra daromas ir niekas neplanuoja tokių dalykų - tam reikia talento, įžvalgų ir vizijos. VMS talentų turi per mažai, nes moka per mažas algas dėl ko bazę žmonių ten sudaro gyvenimu nepatenkinti post sovietiniai žmogeliukai, kurie buvo įstatyti į rėmus, už kurių jie nieko daugiau nemato. Net ir turint prasčiausią VT sistemą visoje ES (tarp panašaus ar didesnio dydžio miestų), jie toliau skaldo savo tiesas, o jų transporto pagerinimai apsiriboja nuolatiniu ir dažnai beprasmiu maršrutų kaitaliojimu. Jei mes toliau leisime tiems žmonėms ten sėdėti, miestas dar labiau atsiliks nuo ES konkurentų, net jei ir tai atrodo nebeįmanoma šiandien.

    Kitas dalykas yra tas tariamas pinigų neturėjimas: tramvajus iš ES pinigų pasistatė net tokie miestai kaip Olštynas. Darnus transportas yra ES prioritetas. Valstybė irgi yra pasiruošus remti - Seimas palaikė tą (kiek keistą) metro įstatymą. Ar tikrai yra taip, kad VMS yra paruošusi kietą LRT projektą su kietu transporto mazgu, kurį nuolatos siuntinėja ES ir valstybei maldaudami finansavimo, ar vis tik ten pilna žmonių, rėkiančių "nereikia", "ką tu čia b*** nusišneki" bei "Naujieji Vasiukai"? Manau visi žinome atsakymą.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Didelių karpymų VT nebuvo tai kaip ir faktas, kad ir 2021 keleivių vežimo nuostoliai kompensuoti. Ieškojau 2022 m. biudžeto projekto, radau kažką komitetų posėdžių protokoluose, tai panašu kad ir toliau numatytas finansavimas.

      O dėl VT biudžeto dvigubinimo, tai iš kur tuos pinigus paimti, ką miesto biudžete siūlote sumažinti?
      Na aš tai siūlau mažinti 50% miesto biudžeto atidavima kitoms savivaldybėms, bet jeigu jau nesugeba tokių dalykų valdantieji sutvarkyti tai reikia žiūrėti išsamiau kas kam yra skiriama. Juk kažkur tas rekordinis mokesčių surinkimas nuėjo, ar ne?

      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Bilietų automatai turėjo būti stotelės dar prieš 15 metų. Dabar jau jų įrenginėti neverta. Yra puiki programėlė, kaip jau minėta. O jei būtų aparatai, ar kas išvis Vilniuj dar naudoja monetas ir mes jas į automatą? O jei kortelėmis, tai jomis atsiskaityti turi būti galima pačiame autobuse/troleibuse, kaip Taline. O tai ir bus: Vilnius juk šiemet (kitais metais?) perka tą naują bilieto sistemą, į kurią įeina aparačiukai, kur su bekontakte kortele galėsi bilietuką gaut.
      Ta prasme neverta? Tai taip ir liksime bomžynu be automatų? programėlė visiškai neatstoja automato poreikio.

      Prie ko čia monetos, parkingo automatai be problemų bekontaktes korteles skaito, skaitytu ir šitie.


      Comment


        Tai jau yra perkama nauja bilieto sistema, kur kortelės skaitytuvai bus kiekviename autobuse. Viskas, problema išspręsta.

        Gal tik bėda, kad VMS vėluoja... Na bet 2021 praėjo, o nepristatė sistemos:

        O visiškai paruoštos sistemos pristatymas miestiečiams žadamas 2021 m.
        Vilnius perka naują elektroninio bilieto sistemą

        Comment


          Turbūt geriausias sprendimas įvertinant ir kaštus, ir patogumą, būtų nauji e-bilieto skaitytuvai palaikantys bekontaktes banko korteles (ką ir minėjo John) ir popieriniai bilietai iš vairuotojo po 2eur tiems pusantro keleivio, kurie neturi nei programėlės, nei banko kortelės, nei Vilniečio kortelės.

          Būtų šiek tiek nelogiška daryti automatus, kuriuose galima atsiskaityti banko kortele, kai tą patį galima padaryti su ebilieto skaitytuvais. Ypač utopiška daryti automatus kiekvienoje stotelėje.

          Beje, John: m.ticket iš tiesų yra didelis ššš, bet Trafi yra labai patogi programėlė su tvarkaraščiais, atvykimais realiu laiku, vartotojui patogiu apivaldinimu ir pakankamai paprastai įsigyjamais bilietais. Jei tik žmogus turi išmanųjį ir internetą jame, tai šita programėlė sprendžia labai daug problemų.

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Tai jau yra perkama nauja bilieto sistema, kur kortelės skaitytuvai bus kiekviename autobuse. Viskas, problema išspręsta.

            Gal tik bėda, kad VMS vėluoja... Na bet 2021 praėjo, o nepristatė sistemos:



            Vilnius perka naują elektroninio bilieto sistemą
            JUDU 2020 metų ataskaitoje dabar nurodyti 2023 metai naujai bilieto sistemai.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Būtent, kad ginčijasi. Pabandykite papasakoti tokias idėjas VMS aplinkoje - už tai, kas Europoje yra laikoma bendra nuovoka, būsit paprasčiausiai išjuoktas. Nieko nuostabaus, nes, kaip ir visose post sovietinėse institucijose, VMS gajus mobingas ir "dedovščiną" primenanti atmosfera. Pažįstu kelis šaunius žmones ten dirbančius iš idėjos - sunku ten jiems, nes yra visiška mažuma. Jei mes visi sutariam, kad Vilniuje galiausiai reikės kažko, ką aš apibūdinau (t.y. eilinės ES lygio sistemos), tai galima pradėti link to dirbti ir mažais žingsniais (jei pinigų tikrai nėra). Pavyzdžiui, ruošiantis geresnei transporto priemonei, galima:
              • pradėti formuoti atskirtus VT maršrutus be sankryžų (kaip pvz. stotis - Konstitucjios pr.)
              • kai kuriuose maršrutuose (kur yra vietos) perkelti autobusus į vidurines linijas su įlipimo platformomis, o ne į mažiau efektyvias šonines A juostas
              • planuoti tokias linijas naujuose rajonuose (kaip pvz. Šnipiškės) ir aiškiai komunikuoti jas
              ir tt. ir pan.

              Nei vienas šių dalykų nėra daromas ir niekas neplanuoja tokių dalykų - tam reikia talento, įžvalgų ir vizijos. VMS talentų turi per mažai, nes moka per mažas algas dėl ko bazę žmonių ten sudaro gyvenimu nepatenkinti post sovietiniai žmogeliukai, kurie buvo įstatyti į rėmus, už kurių jie nieko daugiau nemato. Net ir turint prasčiausią VT sistemą visoje ES (tarp panašaus ar didesnio dydžio miestų), jie toliau skaldo savo tiesas, o jų transporto pagerinimai apsiriboja nuolatiniu ir dažnai beprasmiu maršrutų kaitaliojimu. Jei mes toliau leisime tiems žmonėms ten sėdėti, miestas dar labiau atsiliks nuo ES konkurentų, net jei ir tai atrodo nebeįmanoma šiandien.
              Bet tai yra apie daugelį šitų dalykų svarstoma: ir vidurinės linijos svarstytos JUDU VT atnaujinimo plane, ir JUDU galimybių studija parengta dėl VT prioriteto reguliuojamose sankryžose. Dabar yra numatytos investicijos į VT parko atnaujinimo pabaigimą (iki 2030 m. atsisakant dyzelių ir senų troleibusų), troleibusų kontaktinio tinklo remontą, E.Bilieto sistemą. Tikiuosi ir studijų rezultatai dėl VT prioriteto ir vidurinių linijų pavirs į projektus ir darbus.
              Labai norėtųsi kad iki 2023 m. keleivių srautai atsistatytų ir su atnaujinta kainodara gal pavyks padidinti bilietų pajamas ir atlaisvinti daugiau pinigų tolimesniam VT gerinimui.


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Kitas dalykas yra tas tariamas pinigų neturėjimas: tramvajus iš ES pinigų pasistatė net tokie miestai kaip Olštynas. Darnus transportas yra ES prioritetas. Valstybė irgi yra pasiruošus remti - Seimas palaikė tą (kiek keistą) metro įstatymą. Ar tikrai yra taip, kad VMS yra paruošusi kietą LRT projektą su kietu transporto mazgu, kurį nuolatos siuntinėja ES ir valstybei maldaudami finansavimo, ar vis tik ten pilna žmonių, rėkiančių "nereikia", "ką tu čia b*** nusišneki" bei "Naujieji Vasiukai"? Manau visi žinome atsakymą.
              [/QUOTE]

              Seimas kol kas nieko nepadarė: atsirado keliasdešimt Seimo narių kurie padėjo parašus ant įstatymo, kuris nieko nereiškia ir nieko nekainuoja. Jeigu realiai reikėtų nukreipti 1 mlrd Vilniaus VT plėtrai ir reikėtų svarstyti kurių kitų projektų Lietuvoje atsisakyti (čia galioja ir nacionalinio biudžeto ir ES lėšoms), tada būtų žymiai mažesnis parašų kiekis. Apskritai politologiškai žiūrint neverta iš nacionalinės valdžios kažko tikėtis Vilniui ir dalinai patys vilniečiai dėl to kalti: Vilnius nėra vadinamas swing state, rinkėjai balsuoja stabiliai už tas pačias liberalkonservatyvias partijas be didelių pokyčių, todėl politikams neverta kažko duoti Vilniui: nieko iš to nelaimėsi, bet gali tik suerzinti likusios Lietuvos rinkėją ir prarasti balsus.

              Comment


                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                Dabar yra numatytos investicijos į VT parko atnaujinimo pabaigimą (iki 2030 m. atsisakant dyzelių ir senų troleibusų), troleibusų kontaktinio tinklo remontą, E.Bilieto sistemą.
                Iki 2030 puse dabartinio parko jau bus seni troliebusai kuriuos reikia keisti....
                Tokiais tempais tai VT parko neatnaujinsime niekada.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Čia srautai per dieną, ne per valandą.
                  Aš suprantu tai. O kokie srautai turėtų būti per dieną autobusais, kad pateisintų atskirtą light rail liniją kaip talpos, greičio ir komforto didinimo būdą? Ir pagal kokius standartus jie yra nustatomi?

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Aš suprantu tai. O kokie srautai turėtų būti per dieną autobusais, kad pateisintų atskirtą light rail liniją kaip talpos, greičio ir komforto didinimo būdą? Ir pagal kokius standartus jie yra nustatomi?
                    Standartas manau yra maždaug toks:
                    - Šimašius kategoriškai atsisako bet ko, ką buvo sugalvojęs Zuokas
                    - Pakalnis, būdamas prisitaikymo ir fsio zakonno meistras, tiesiog išvėmė kažkokį iš užpakalio ištrauktą "paskaičiavimą" apie srautus, kuris "pagrindžia" tramvajaus nereikalingumą.

                    Kažkaip taip.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Beje, John: m.ticket iš tiesų yra didelis ššš, bet Trafi yra labai patogi programėlė su tvarkaraščiais, atvykimais realiu laiku, vartotojui patogiu apivaldinimu ir pakankamai paprastai įsigyjamais bilietais. Jei tik žmogus turi išmanųjį ir internetą jame, tai šita programėlė sprendžia labai daug problemų.
                      Beje ta Trafi turi vieną bugą, kurio ilgokai netaiso. Jei planuoji maršrutą nuo stoties žiedo, tai kaip pirminį įsėdimo tašką kažkodėl pasiūlo galinę išleidimo stotelę, nors laiką rodo išvykimo. Tai jei nusigauni ten likus minutei, pamatai prieš nosį nuvažiuojantį autobusą, kuris sustoja priešingoje žiedo pusėje įsileisti keleivių ir į jį jau niekaip nespėsi nubėgti.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Beje ta Trafi turi vieną bugą, kurio ilgokai netaiso. Jei planuoji maršrutą nuo stoties žiedo, tai kaip pirminį įsėdimo tašką kažkodėl pasiūlo galinę išleidimo stotelę, nors laiką rodo išvykimo. Tai jei nusigauni ten likus minutei, pamatai prieš nosį nuvažiuojantį autobusą, kuris sustoja priešingoje žiedo pusėje įsileisti keleivių ir į jį jau niekaip nespėsi nubėgti.
                        Greičiau čia kliurkas stops.lt, o ne Trafi. Trafi atvaizduoja lygiai tą patį, ką ir stops.lt. Tas pats ir su bilietų pirkimu Trafi programoje - viskas eina nuo mticket. Tik skirtumas vienintelis - mticket neduoda užsieniečiams (su užsienietiška banko kortele? telefono numeriu?) pirkti bilieto telefone, kai trafis tokią galimybę turi.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Pranešimai apie tramvajų iškelti į atitinkamą temą, prašau diskusiją tęsti ten.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            As nenoriu naudotis Trafi, planuoti savo marsruta, persedimus ir t.t. As sedu i masina ir vaziuoju, neziuredamas pries tai i zemelapi kokie yra kamščiai kur ir koki marsruta tureciau rinktis. As sedu ir važiuoju. Ir taip daro absoliuti dauguma. Su VT neturi būti keliauti sudetingiau nei automobiliu.
                            Buna tik išskirtiniai atvejai kai tikrai zinau kad labai dideli kamščiai kaip pries Kaledas ar uždarytas centras, tuomet nenoriai atidarau Google maps ir ziuriu spalvytes ant gatviu.
                            As esu programuotojas. Jau tikrai ne man pasakot kaip modernu ir faina yra skaitmeninis progresas ir programeles.
                            Siulyti naudotis programele VT kelionei yra tas pats kaip siulyti naudotis magnetola masinoje kur nera fizinio garso suktuko, o mygtukai + - ir aiskinti tai progresu. Tai joks ne progresas, tai tiesiog blogas user experience. Bet koks UX specialistas pasakytu kad aiski ir suprantama VT sistema kuria tiesiog paimi ir naudojiesi nesukant galvos del pakrauto ar nepakrauto telefono, besibaigiancios mobile saskaitos, touch screen naudojimo su pirstinem saltyje ir kitu "super patogiu" dalyku kur kas geriau ir patraukliau.

                            Comment


                              Siūlau atskirti du dalykus:
                              1. Trafi kaip bilietas
                              2. Trafi kaip kelionės planavimo įrankis (tvarkaraščiai, atvykimas realiu laiku ir t.t.)

                              Dėl pirmo pilnai sutinku. Siūlyti žmogui siųstis programėlę vien tam, kad sumokėti už kelionę, yra bullshit. Tai nėra vien nepatogu, tai dar ir parodo miesto nenorą surinkti kuo daugiau pinigų, nes tikrai yra tokių, kurie nesisiunčia ir važiuoja dykai.

                              Bet tai išsispręs, kai bus įrengta nauja bilietų sistema, kur bus galima atsiskaityti tiesiog banko kortele. Kadangi atlyginimas nuo šių metų gali būti pervedamas tik į banko saskaitą, tai tokių žmonių, kurie banko kortelės neturi, sumažės geometriškai. Pensininkai paprastai turi Vilniečio korteles, bet būtent tokiems specifiniams atvejams, galėtų bilietus pardavinėti ir vairuotojai, tik už brangesnę kainą.

                              Dėl antro dalyko: tai niekas ir neverčia siųstis programėlės, bet tai tiesiog yra labai patogus dalykas leidžiantis sutaupyti daug laiko. Tikrai nėra taip, kad absoliuti dauguma automobilistų per kamščius nesijungia Waze, greičiau atvirkščiai, nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris būtent piko metu to nedaro. Tiesiog arba tu gali švaistyti savo laiką ir pinigus (kurą), arba tu gali įsijungti programėlę ir pasižiūrėti greičiausią maršrutą. Su VT lygiai tas pats, gali ateiti į stotelę ir šalti laukiant 10 minučių, arba gali iš namų pasižiūrėti ir ateiti šiek tiek vėliau. Gali iš anksto pasižiūrėti, kaip stipriai kamštyje vėluoja autobusas, arba gali stovėti stotelėje ir nieko nesuprasti.

                              Šiaip, nežinau nė vieno miesto, kur būtų lengva keliauti be tokios kelionės planavimo programėlės. Net pvz Londone, kur VT tikrai nėra prastas eismo organizavimo prasme, be tokios programėlės nėra patogu, nors ten 80% autobusų (net ne metro) važiuoja kas 8-10 minučių.



                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Dėl antro dalyko: tai niekas ir neverčia siųstis programėlės, bet tai tiesiog yra labai patogus dalykas leidžiantis sutaupyti daug laiko. Tikrai nėra taip, kad absoliuti dauguma automobilistų per kamščius nesijungia Waze, greičiau atvirkščiai, nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris būtent piko metu to nedaro. Tiesiog arba tu gali švaistyti savo laiką ir pinigus (kurą), arba tu gali įsijungti programėlę ir pasižiūrėti greičiausią maršrutą. Su VT lygiai tas pats, gali ateiti į stotelę ir šalti laukiant 10 minučių, arba gali iš namų pasižiūrėti ir ateiti šiek tiek vėliau. Gali iš anksto pasižiūrėti, kaip stipriai kamštyje vėluoja autobusas, arba gali stovėti stotelėje ir nieko nesuprasti.
                                Kad tie waze apvažiavimų ieškotojai ir kelia didžiausius kamščius su savo išsisukinėjimais per stovėjimo aikšteles. puse aštuonių ryto senukų ukmergės gatvėje aiktelėje eismas didesnis nei per didžiausius išpardavimus nes ten galima "nukirsti kampą ir nelaukti šviesoforo", o geri ukmergės gatvės vairuotojai vistiek pastovės ir įleis, o jei ne tai tada tiesiog duodi į šoną ir patikrini stabdžius. Aišku prieš tai nuvažiuoji kiek įmanoma toliau A juosta, nes gi irgi kamščius apvažinėji.

                                Comment


                                  Truputis kitų naujienų. Gruodžio 15 dieną VVT pasirašė 711 383,20 eurų vertės (su PVM) sutartį dėl 80 radijo bangomis valdomų troleibusų kontaktinio tinklo automatinių (išsišakojančių) iešmų ir 270 radijo siųstuvų šiems iešmams perjungti.
                                  Click image for larger version  Name:	iesmai.png Views:	0 Size:	35,2 kB ID:	1942011
                                  Pirmoji partija, t.y. 20 tokių iešmų, turės būti pristatyti jau balandį-gegužę, ir pirmieji 3 iešmai bus įrengiami su gamintojo pagalba. Visi 80 iešmų turės būti pristatyti iki lapkričio pabaigos.

                                  Šiek tiek įdomybių. Konkuruojanti įmonė "Electroline" skelbia, kad per analogiškos konstrukcijos simetrinius (kai į abi puses laidai išsišakoja tokiu pačiu, 10 laipsnių kampu; tokių bus perkama 34) galima važiuoti iki 45 km/h greičiu, nepriklausomai nuo krypties; per asimetrinius iešmus (kai į vieną pusę laidai nueina tiesiai, į kitą išsišakoja 20 laipsnių kampu) tiesiai galima važiuoti 50 km/h greičiu, į šoną - 30-35 km/h greičiu.
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.01.07, 15:40.

                                  Comment


                                    Čia yra nuostabios žinios. Jau maniau, kad niekada nesulauksiu radio bangomis valdomų iešmų.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      O kaip fiziškai atrodys tas iešmų valdymas radijo bangomis? Vairuotojams duos pultelius ar ką? Užsienyje, kur iešmai irgi greitaeigiai, principas toks pat?

                                      Comment


                                        Bus perkami iešmai ESKO , tokie pat kaip ir Kaune . Jie bus valdomi pulteliu. O važiavimo greitis priklausys visu pirma ar jis bus tinkamai pakabintas ir ar nebus staigių kreivių pravažiavus pro iešmus ir jei jos bus nuo iešmo apie 10 metrų. su maždaug 7 laipsnių kampu greitis turėtų būti apie 30-40km/h . Kuo kreivės arčiau ir jos staigesnis , tuo greitis mažesnis . Taip pat ESKO pigesni , nei Electroline ,
                                        Antras variantas Kai pagal konkretų maršrutą tinkle yra specialūs jutikliai ir pravažiavus juos , iešmas pasisuka į reikiamą kryptį , tai būna sugeneruota borto kompiuteryje..
                                        Trečias variantas yra tiek ESKO tiek Electroline kurie yra keletas bangų dažnių 2-4 dažniausiai taip būna kai iešmai stovi vienas šalia kito , ir kad perjungimas nesidubliuotų su kitais esančiais iešmais, rodyklės būna skirtingų spalvų,
                                        Ketvirtas variantas : Ukrainoje Lvovo mieste pradėti naudoti atnaujinant tinklą nauji Electroline tipo iešmai kurie yra labai panašus į rusiško tipo , pravažiuojant spaudžiamas srovės mygtukas , i liežuvėlis pasisuka į kairę kryptį
                                        Paskutinis taisė Etransport; 2022.01.07, 23:59.

                                        Comment


                                          Supratau. Jei kas nors iš besidominčių troleibusais nežinote, tai paaiškinsiu kaip troleibusai šiuo metu pravažiuoja tuos iešmus (pats tai siekiau išsiaiškinti daugiau nei 15 metų kol sužinojau). Vilniuje tvarka yra tokia, kad visi iešmai yra automatiškai nukreipti į dešinę pusę ir taip stovi visą laiką, ramybės būsenoje. Kai reikia į dešinę, nieko daryti nereikia, užtenka sulėtinti greitį ir praslinkti. Kuomet reikia persimušti į liniją esančią kairiau, tai senose Škodose srovė perjungiama pedalų pagalba - vienu metu duodant gazo (dešine koja), o tuo pačiu metu su kaire spaudžiant stovimąjį stabdį (kažkoks sankabos atitikmuo ar pan.). Tuomet žiūrint į iešmą pamatai, kaip jis pasikreipia kairėn, ir vos imtuvams praslinkus, staigiai grįžta atgal į dešinę. Naujuose 2004 bei 2018 pab. pradėtuose gauti Solariuose srovė perjungiama mygtuko paspaudimu.
                                          Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.01.08, 00:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X