Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atsiprašau už tokį ilgą screenshotą, bet čia yra puikus naujosios kartos SĮSPo požiūris in a nutshell:Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-09-20 at 21-16-47 SĮ „Susisiekimo paslaugos“.png Views:	0 Size:	397,3 kB ID:	1913422

    Comment


      Taip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Taip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.
        VVT ir SĮSP yra atskiros Respublikos.
        Buvo keliais postais anksčiau minėta, jog SĮSP yra atsakingas už maršrutus, grafikus (kitais, grubesniais, žodžiais tariant - viena šikna beveik viską bando aprėpti), o VVT - už autobusų išleidimą į maršrutus.
        Keitėsi VVT generalinis direktorius, o ne SĮSP'o (įroniškai sakant SISI)
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Taip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.
          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Pirmieji augantį darbo užmokestį „vilniaus viešajame transporte“ pajus vairuotojai
          2021-09-10 https://www.vilniausviesasistranspor...s-vairuotojai/
          Prieš keletą mėnesių „vilniaus viešojo transporto“ vadovavimą perėmęs darius aleknavičius rimtai ėmėsi darbų.


          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Taip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.
            Ir tie, ir tie

            https://www.vilniausviesasistranspor...-nauja-vadova/

            https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...laugu-vadovas/

            Comment


              Nu tai šaunu, reikia tikėtis bus pokyčių į gerąją pusę.

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                VVT ir SĮSP yra atskiros Respublikos.
                Buvo keliais postais anksčiau minėta, jog SĮSP yra atsakingas už maršrutus, grafikus (kitais, grubesniais, žodžiais tariant - viena šikna beveik viską bando aprėpti), o VVT - už autobusų išleidimą į maršrutus.
                Keitėsi VVT generalinis direktorius, o ne SĮSP'o (įroniškai sakant SISI)
                SĮSP taip nustato VVT, kokios talpos ir kiek autobusų, troleibusų turi dirbti maršrutuose.
                VVT atsakymas


                Click image for larger version

Name:	20210921_081950.jpg
Views:	575
Size:	28,0 kB
ID:	1913461

                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Kai į tokią svarbią miestui vietą patupdomas dar vienas generinis biznio mokyklos absolventas (suprask, "ekspertas"), kažin ar galima tikėtis labai gerų rezultatų. Čia ne startupų pseudo-idėjų generavimas, o rimtas darbas.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kaip ir sakiau, čia greičiausiai dėl buvusių karantinų, kai labai krito bilietų pardavimas. Pati VT politika tikrai tokia nėra.
                    Tai karantino metu kad vežiojo kaip silkes tai nieko nesakiau, visgi savivaldybė nusprendė visiškai nedotuoti savo VT karantino metu, bet dabar karantino jau nėra, keleivių srautai (reiškiasi ir bilietų pirkimai) yra grįžę į prieš karantininį lygį.

                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Siap MedinisStrazdas pasigavo troleibusu talibu trenda, dabar jau Simasius ne tik troleibusus naikina, bet ir aplamai zlugdo visa VT ir ruosia dirva privatininkui su dyzeliniais mikroautobusais.
                    Troleibusų naikinimas mieste be bėginio transporto ir yra VT naikinimas. Troleibusų talibas aš jau virš dešimtmečio bet paskutiniu metu yra labai akivaizdžiai bandoma sužgludyti troleibusus kad ir pvz karantino metu dotuojant privačius vežėjus bet nedotuojant viešojo. Ir čia metais kuoment savivaldybė gyrėsi surinkusi rekordinį skaičių mokesčių.

                    O šiaip tai kai yra konkursai mikrobais daryti privežamuosius kuriuos laimi privatininkai tai tavo ironija deja tampa realybė.
                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    14 pradės važiuoti, kai bus uždarytas vakcinacijos centras ir bus panaikintas 200 maršrutas.

                    Taip pat nereikia pernelyg dramatizuoti dėl kažkokio vieno atsitiktino FB posto, kad jame nepaminėtas viešasis transportas. Čia labiau galima daryti išvadą kad SĮSPo komunikacijoje dirbantys žmonės galėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą, o ne kad vienas randominis FB pranešimas jau liudija apie visą VT sistemos žlugdymą.

                    Kas liečia naujų troleibusų pirkimą - na, gal visgi pavyktų suprasti, jog tie nauji troleibusai neatsiras spragtelėjus burtų lazdele ? SĮSPas tik pernai metų pabaigoje išleido tą viešojo transporto atnaujinimo galimybių studiją, tai negi jūs naiviai tikitės, kad jau kitą dieną tie visi 200 autonominių troleibusų stovės parke ? Svarbu yra žinoti tik tai, kad nauji troleibusai bus, jie bus autonominiai, pakeis senąsias Škodas, ir pagal toje pačioje galimybių studijoje publikuotą planą, leis plėsti troleibusų sistemą į Ozo, Šiaurinę gatves, Lazdynus (o 1G-4G maršrutuose, tikiuosi kad galų gale atsiras ta naujoji greitaeigė VT rūšis, kas tai bebūtų - ar tramvajus, ar BRT. Nors dėl šito tai šansų šiek tiek mažiau, kadangi toks planas yra įrašytas tik į BP, o pas mus kaip žinia, su BP projektų vykdymu smarkiai atsiliekama)
                    Ne, apie VT sistemos žlugdyma liudija tai, kad norint vien išlaikyti esamą parką reikia pirkti bent keliasdešimt troleibusų per metus, o dabar yra perkamas lygiai nulis. Net tų 7 iš ES pinigų nesugebėjo nupirkti.

                    O apie ta studiją dar yra atskira kalba, kur net oficialiuose pranešimuose mažėja troleibusų kiekis ir didėja autobusų, kai turi būti atvirkščiai. Ne, tie 200 troleibusų jau turėjo būti nupirkti iki tos studijos ir tai jų vos būtų užtekę pakeisti senąsias škodas, o ne planams iki 2030/2035.

                    Idomu, kaip plės troleibūsų sistemas, jeigu troleibusų kiekis bus mažesnis nei dabar? Gal naikins KT senuose maršrutuose ir varys troleibusus į užkampy kur, kaip vienas forumietis čia sakė, nebus "negražių laidų"

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Siap MedinisStrazdas pasigavo troleibusu talibu trenda, dabar jau Simasius ne tik troleibusus naikina, bet ir aplamai zlugdo visa VT ir ruosia dirva privatininkui su dyzeliniais mikroautobusais.
                      O taip, Vilniuje VT yra puikus ir jokių problemų jame nėra. Valio!
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Na visgi sprendimas iš pradžių keisti autobusus buvo teisingas, jei Vilnius turėjo tik tam tikrą pinigų sumą. Idealiai reiktų elektrifikuoti tam tikrus atstumus ir keisti autobusus troleibusais su autonominiu. Bet tai daug brangiau. Tai jei Vilnius turėjo ribotą finansavimą, sprendimas keisti iš pradžių autobusus yra teisingas, nes nuo jų daugiau bedų ir teršalų. Pvz. sena Škoda rečiau sugenda, nei koks nors senas Carrus ar Karosa. Be to manau Škodas remontuoti yra taip pat paprasčiau (nors nesu tikras, bet lyg elektros varikliai yra paprastesni nei vidaus degimo). Na neturi Vilnius normaliai pinigų, jei perka daugiau nei pusę transporto iš ES finansavimo. Matyt problema slypi kur giliau nei tiesiog nenoras atnaujinti troleibusų. Sekantis žingsnis turėtų būti KT atnaujinimas, kad troleibusai nesivilktų, o tik tada keisti Škodas. Be to lyg jos beveik visos yra kapitalintos.

                        Comment


                          Buvo ne kartą minėtas argumentas apie taršą: keičiant seną dyzelinį į naują dyzelinį ar dujomis varomą autobusą - smarkiai sumažėja tarša. Keičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais. Bet tai būtų buvę žymiai brangiau.

                          Comment


                            Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                            Kai į tokią svarbią miestui vietą patupdomas dar vienas generinis biznio mokyklos absolventas (suprask, "ekspertas"), kažin ar galima tikėtis labai gerų rezultatų. Čia ne startupų pseudo-idėjų generavimas, o rimtas darbas.
                            Konkrečiai su VVT situacija, kad tiek prieš, tiek po naujo direktoriaus atėjimo yra nemažai žmonių, nelabai norinčių dirbti savo darbo, įskaitant mechanikus. Jokiu būdu nesakau, kad vairuotojai ten grietinėje maudosi, nes tikrai krūviai yra labai labai dideli, bet administracija pradėjo judinti širšių lizdą, susidedanti iš pažinčių ir tingystės, o širšės ir sureagavo.

                            Iš vbs šaltinių, tai tarkim naujas direktorius vasarą buvo uždraudęs leisti transportą į reisus, jeigu jame yra sugedęs kondicionierius.

                            Su SĮSP situacija kita, bet ten jau bendrai įmonės vadovybė pradėjo daug mažiau kreipti dėmėsio į VT, ypač kai įvyko tas "JUDU" rebrendingas. Galbūt čia yra ir didelė VMS įtaka.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Buvo ne kartą minėtas argumentas apie taršą: keičiant seną dyzelinį į naują dyzelinį ar dujomis varomą autobusą - smarkiai sumažėja tarša. Keičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais. Bet tai būtų buvę žymiai brangiau.
                              Čia neteisingas mastymas šiaip. Tarša mažiausia keičian autobusą į troleibusą, todėl tai ir turėtu būti daroma. Dabar planai priešingi. Turbūt vėl būsim nepasiruošę ir nieko nespėjantys kai ES pasakys kad ICE VT nebegali būti? Nes gi dyzelinių autobusų prisipirkti svarbiausia.

                              Kai VMS giriasi surenkanti rekordinį skaičių mokesčių ir tuo pačiu mažinanti VT finansavimą tai problema ne kainoje o prioritetuose.

                              Comment


                                Na štai, jau aišku kaip važinės naktiniai autobusai Kultūros nakties metu, kas 15-18 min. ! Yra jau grafikai, rekordiškai dažnas kursavimas .
                                Jei per paskutiniųjų buvusių renginių naktis kursavo iš viso vos 13 naktinių autobusų, tai dabar bus net 38!
                                >>> https://judu.lt/kulturos-nakti-dazni...iai-autobusai/
                                Paskutinis taisė Mantas95; 2021.09.22, 16:25.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Keičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais.
                                  Reikia keisti troleibusus, nes laipteliniai troleibusai riboja keleivių su poreikiais judumą. Negali taip būti, kad yra maršrutas Nr. 4 tarkime ir ten visi aukštagrindžiai.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Reikia keisti troleibusus, nes laipteliniai troleibusai riboja keleivių su poreikiais judumą. Negali taip būti, kad yra maršrutas Nr. 4 tarkime ir ten visi aukštagrindžiai.
                                    To tikrai nebus, kad visi tą dieną dirbantys troleibusai 4-ame maršrute bus aukštagrindžiai. Kažkoks procentas vistiek bus žemagrindžių.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Reikia keisti troleibusus, nes laipteliniai troleibusai riboja keleivių su poreikiais judumą. Negali taip būti, kad yra maršrutas Nr. 4 tarkime ir ten visi aukštagrindžiai.
                                      Iš darbo dienomis reikalingų 188 troleibusų parkas turi 88 žemagrindžius. Tai beveik pusė reisų gali atlikti žemagrindžiai. Kas antras troleibusas žemagrindis maršrute yra tikrai priimtina. Keleivių, kuriems laipteliai trukdo, yra tikrai daug mažiau. Tik SĮSP turėtų skirstyti troleibusus normaliau, negu dabar yra pagal stops.lt. 2, 4 maršrute važiuoja iš pradžių traukinys žemagrindžių, po to traukinys aukštagrindžių.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Na, kai kuriuos troleibusus pakeitė autobusai vien dėl esamos situacijos - T14 pakeitė 200 autobusas, važiuojantis labai panašia trasa, tačiau užsukantis į vakcinacijos centrą LITEXPO, į kurį T14 užsukti negalėtų, kadangi ten nėra troleibusų kontaktinio tinklo.
                                        Amberiai turi autonominę eigą kiek žinau. Judviejų pagal tokį 200 autobuso tvarkaraštį tikrai užtektų. Ten iki LITEXPO max. iki 1 km važiavimo yra...

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Amberiai turi autonominę eigą kiek žinau. Judviejų pagal tokį 200 autobuso tvarkaraštį tikrai užtektų.
                                          2 invalidų, bent trečdalį savo gyvenimo praleidusių remonte / patvory tikrai užteks pakeisti 4 autobusus?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X