Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    43 važinėja dvigubi autobusai, o tai senamiestyje, Paupyje ir pan. sudarytų problemų.
    Kalbėjom jog 43 būtų pratęstas iki stoties per Šeimyniškių g., Žirmūnų bei Olandų žiedus, Olandų bei Drujos g. ir į Senamiestį neužsuktų (kaip ir į patį Paupio centrą, o tik kirstų Paupį ir Paplaują Drujos gatve taip tarnaudamas platesniam gyventojų skaičiui ir iš Paplaujos o toliau važiuojant link NMC ir Užupio gyventojams). VT Senamiestyje yra atskira problema.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.05.18, 19:38.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      43 važinėja dvigubi autobusai, o tai senamiestyje, Paupyje ir pan. sudarytų problemų.
      Visur ten, kur dabar važiuoja 10 su 33, dvigubiems nėra jokių kliūčių. Jeigu būtų svarstomas eismas dar kitomis gatvėmis, kur dabar jokio VT nėra, tuomet reikia vertinti kiekvieno gatvės pravažiuojamumą individualiai.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Nuo rytojaus 05.22 3G maršrute savaitgaliais vyks įdomūs dalykai, panašu kad iki 19:30 visi 8 triašiai autobusai grįš į parką ir visą likusį vakarą kursuos autobusai iš 10, 24, 40, 69 ir 76 maršrutų. Nes būtent 10, 40, 69 ir 76 maršrutų vienpamaininiai grafikai negrįžta atgal į parką. Vienas iš 24 grafikų irgi negrįžta tai vieną ratą vėlai vakare irgi turėtų apsukt 3G maršrutu. Dar įdomu kad 69 maršrute tik sekmadienį pažymėtas autobusas kuriuo galima vežt dviračius, bet nejaugi tik sekmadienį ten dirbs triašis? Galbūt tai klaida?

        Comment


          Su 69 maršrutų tai akivaizdžiai klaida. Bet faktas, kad "trumpų pamainų" (ir, atitinkamai, mažėjančių atlyginimų) epidemija pamažu apima vis daugiau VVT maršrutų. 3G maždaug per pusę nukertamas 2 pamainos darbo laikas ir tokia pat puse pamainos yra pailginami buvę vienpamaininiai grafikai kituose paminėtuose maršrutuose.

          Kas dar įdomu, tai kad savaitgaliais kone dvigubai didinamas autobusų skaičius Liepkalnio g. važiuojančiuose maršrutuose. Dėl to dabar turbūt pirmą kartą per 20 metų (jei ne daugiau) 12 maršrutu poilsio dieną kursuos 2 autobusai. Be to, 63 maršruto aptarnavimas pilnai pereina pas VVT autobusų parką, o vietoje to į 2 parką atiduodamas 21-as. Dėl šio perdavimo 21 maršruto reisai, kur anksčiau važiavo iš Lazdynėlių iki Pamėnkalnio st. ir toliau važiavo pro Žaliąjį tiltą į autobusų parką, dabar Pamėnkalnio ir Kudirkos g. sankryžoje suks į priešingą pusę ir per Žvėryną važiuos link 2-ojo parko.
          Paskutinis taisė Mettal; 2021.05.21, 16:26.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Įtariu, viskas susiję su prastėjančia finansine padėtimi. Korona...

            Comment


              Net keičiant tvarkaraščius, turbūt nieks neatkreipė dėmesio, kad 56 autobusas savaitgaliais ir toliau kursuos dažniau nei darbo dienomis. Bent jau vizualiai atrodo būtent taip. Normalu?
              Taip pat tiek su 3G grafiku savaitgaliais po 19:30 val., nu galima pagalvoti jog ten iš tiesų važiuos aukštagrindžiai autobusai. Čia Piko darbas, kad sumeta taip? Kaip ir su likusiais maršrutais, kur kas antras reisas "pilkas". Galėtų visų autobusų reisus žymėti geltonai, kaip kad su Transrevio aptarnaujamais maršrutais. Juk vienintelės likusios nežemagrindės VVT TP tai Škoda troleibusai. Išimtis gal tik koks 9 maršrutas, kur neretai pasirodo Fiat Ducato mikriukai.
              Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.05.22, 13:57.

              Comment


                Aš lygiai tą patį prieš kelis mėnesius rašiau Susisiekimo Paslaugoms el. paštu, tai jie tiesiog atsakė, kad "čia žymimos transporto priemonės su neįgaliųjų pakylomis" (tarsi didžioji dalis jų neturėtų).

                Comment


                  Nuo šiol kuriam laikui 6 troleibusas, tikriausiai dėl eilinio kelio uždarymo darbams, vėl nukreiptas į Antakalnį. Pertraukiami šio maršruto troleibusai atstovą kaip ir anksčiau, darys parke, o ne Antakalnio žiede. Gal kas numano, kodėl? Juk susitaupytų rida, be to Antakalnio žiedas seniau būdavo kur kas labiau užpildytas, jame sutilptų ne tik tie šeši pertraukiami troleibusai, bet ir kur kas daugiau transporto. Ypač po reformos pasimatė šios vietos aptuštėjimas.

                  Comment


                    Nežinau. Visa T6 situacija yra gana kvaila, maršrutas, atrodo, vieną dieną važiuoja į Žirmūnus, kitą dieną - į Antakalnį. Manau, kad T6 apskritai reikėtų nukreipti į Antakalnį, ypač per šią pandemija. Tada, jeigu bus trečia (ar jau kažin kokia) banga, galima būtų laikinai panaikinti T10 arba palikti jį tik piko metu.

                    Comment


                      Kažką tikrai reiktų daryti, arba dažninti 10, arba palikti tik piko metu, nes vietomis jo tvarkaraštis - tikra parodija. Pvz. darbo dienų ne piko valandomis yra daugiau kaip 30 min skylės.

                      Comment


                        Dažninti, o ne retinti. T6 važiuoja į Antakalnį ne šiaip sau, o dėl gatvių remonto. Tai laikina. Kada bus perkami nauji troleibusai? Šimašius kaip mažvaikis klykė iš pavydo, kai Kaune atidarė naują AS. O dėl troleibusų ar ne gėda prieš Kauną?
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.06.08, 10:59.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Dažninti, o ne retinti. T6 važiuoja į Antakalnį ne šiaip sau, o dėl gatvių remonto. Tai laikina. Kada bus perkami nauji troleibusai? Šimašius kaip mažvaikis klykė iš pavydo, kai Kaune atidarė naują AS. O dėl troleibusų ar ne gėda prieš Kauną?
                          Manote jog senos Škodos yra blogai? Juk pvz. naujausias kapitališkai atrestauruotas 1597 jums blogai? Manyčiau škodos dar kurįlaik turėtų likti - tai ir miesto istorija, ir tikėjiimas, jog ne viskas kas sena, yra blogai. Tuoj (nurašius visus Volvo autobusus) nebeliks transporto priemonių, kurios važinėjo Vilniaus gatvėmis dar iki 2013 m. reformos.

                          Gal 6 troleibuso pertraukiami atstovą atlieka parke dėl vairuotojų patogumo - kad galėtų patogiau atvažiuoti tiesiai į parką ir sėdę į nuosavus automobilius, su kuriais ir atvyko parkan, važiuoti namo (nors atstovos metu lyg ir nėra draudžiama būti transporto priemonėje)?

                          Comment


                            Kurį laiką - kol bus nupirkti nauji troleibusai. Bet kokiu atveju, juk iš karto 100 su viršum naujų troleibusų nenupirks. Tokį kiekį pristatinėtų per du metus. Arba parkas turi būti atnaujinamas, arba, nepaisant gražių kalbų, troleibusai ruošiami palaipsniam likvidavimui... Kur dingo pinigai, skirti hibridiniams autobusams, kurių jau nežadama pirkti? Matyti juos kiš privatininkui su privežamaisiais elektriniais mikrobais, kas yra VT profanacija tiek transporto priemonių dydžiu, tiek ir elektra varomomis priemonėmis į užkampius, kai prioritetas turi būti centrinėje miesto dalyje didinti elektrinio VT, visų pirma atstatant troleibusams keleivių srautus autobusų mažinimo sąskaita.

                            Comment


                              Nuo šeštadienio į Vilniaus gatves sugrįžta 89 autobusų maršrutas. Tokia pačia trasa, kokia važiavo iki karantino paskelbimo (man tai nesuprantama, kodėl SĮSPas nenori atsisakyti to keisto prasukimo pro Rasų kapines - negi ten tiek daug žmonių važiuoja ? Atrodytų logiškiau, jei autobusai važiuotų tiesiai Maironio-Subačiaus-Daukšos gatvėmis, bent jau būtų patogesnė jungtis tiems, kas nori pasiekti Paupį/Vakarinį senamiestį iš Stoties rajono ar prieigų)

                              Comment


                                Būtų dar geriau, jei vietoje lanksto per Rasų kapines, kur, beje, niekas nevažiuoja (lapkričio 1 d. 31 ilgi autobusai vežioja orą), 89 nukreiptų per Paupį. Dabar VVT turimi mažos talpos autobusai kaip tik labai gerai tiktų Aukštaičių g.

                                Click image for larger version

Name:	89.png
Views:	481
Size:	1,82 MB
ID:	1896826
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Keturi dalykai:

                                  1. Prieš kelias dienas mačiau gražų vaizdą: vienoje gatvės pusėje važiuoja 4G ir iš paskos T19, o kitoje - paskui 4G važiuoja ir A50, ir T19. Kiek laiko dar tai tęsis? Atrodo tyčia grafikai taip sutvarkyti, kad 4G ir T19 važiuotų vienas paskui kitą. Visada. Ir dar dažniausiai būna taip, kad jie kartu nuvažiuoja, tada reikia laukti 20 minučių, o tada vėl jie kartu nuvažiuoja. Ir taip visą dieną. Atrodo tyčia jų grafikai suderinti. Ir niekas to netvarko.

                                  2. Neseniai skaičiau straipsnį, kad vienam keleiviui pasiskundus, kad teko važiuoti karštu autobusu be kondicionieriaus, VVT atsakė, kad visgi 90% transporto priemonių yra šaldomos. IŠ KUR JIE IŠTRAUKĖ TĄ SKAIČIŲ? Juk gi tiek daug Vilniuje Škodų ir Volvo, jie visi neturi kondicionierių. Neseniai nuo Karaliaus Mindaugo iki Užupio st. važiavau su Volvo A10, išlipau visas permirkęs prakaitu. Visi senesni autobusai ir troleibusai neturi kondicionierių ir važiuoja lyg pirtys ant ratų. Kodėl VVT skleidžia šitą melą? O gal jie nori pasakyti, kad 90% įdiegtų kondicionierių veikia?

                                  3. Bilietų platinimas karantino metu yra katastrofiškas. Visai neseniai iš Rokantiškių kapinių su 37 (bei su persėdimu) norėjau važiuoti į Antakalnį (buvo šeštadienio vakaras, 115 sausakimšas). Kai vairuotojas uždarė duris ir pradėjo važiuoti, pamačiau, kad neturiu pakankamai pinigų Vilniečio kortelėje bilietui, o telefonas buvo išsikrovęs. Ką man reikėjo daryti? Išlipti ir toliau eiti pėsčiomis visą kelią su sunkiais įrankiais? Aš nuvažiavau iki prie Polocko st. esančios Rimi pasipildyti kortelės, bet jeigu pakeliui būtų buvusi keleivių kontrolė, man būtų parašę baudą. Manau, kad palaisvėjus karantinui būtų galima grąžinti bilieto pirkimą iš vairuotojo.

                                  4. Kaip matau, nebeliko senosios Vilniustransport svetainės, bet, gal žinote, ar vis dar galima rasti senąjį naujienų puslapį (ne per WebArchive)?

                                  Comment


                                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                    2. Neseniai skaičiau straipsnį, kad vienam keleiviui pasiskundus, kad teko važiuoti karštu autobusu be kondicionieriaus, VVT atsakė, kad visgi 90% transporto priemonių yra šaldomos. IŠ KUR JIE IŠTRAUKĖ TĄ SKAIČIŲ? Juk gi tiek daug Vilniuje Škodų ir Volvo, jie visi neturi kondicionierių. Neseniai nuo Karaliaus Mindaugo iki Užupio st. važiavau su Volvo A10, išlipau visas permirkęs prakaitu. Visi senesni autobusai ir troleibusai neturi kondicionierių ir važiuoja lyg pirtys ant ratų. Kodėl VVT skleidžia šitą melą? O gal jie nori pasakyti, kad 90% įdiegtų kondicionierių veikia?
                                    Tiek Volvo 7700(A), tiek Solaris Trollino 15 kondicionierius turi. Kitas reikalas, kad jie neretai būna sugedę, be to, Trollino 15 kondicionierius reikalauja tam tikrų vairuotojo žinių, norint jį tinkamai įjungti, todėl dažnai jie tiesiog neįjungiami.

                                    Rašykit tiesiai į VVT su garažiniais numeriais, jie pakankamai operatyviai ir noriai išsiaiškina tokius dalykus ir juos tvarko.

                                    Įdomu, kodėl niekada neveikė kondicionieriai Neoplanuose - visi juos turi, bet jie juose niekada neveikė. Šiuo metu vis dar kartais pasirodo 990.

                                    Kas liečia 1 ir 3 punktus (nuo savęs dar galiu pridėti uždarytus T3, T14 ir T15, apkarpytus T1, T20, T21) - bombarduokit tiesiogiai SĮSPą elektroniniais laiškais ir telefoniniais skambučiais. Šitas bardakas pernelyg ilgai užsitęsė, tačiau nepanašu, kad SĮSP norės savo iniciatyva ką nors keisti. Kol kas žmonės bėdavojasi tik feisbuko komentaruose, bet juos SĮSP stabiliai ignoruoja

                                    Comment


                                      Dabar jau vasara ir tikrai visų maršrutų atkūrimo ar grafikų tankinimo nebus. Reikia laukti rugsėjo.

                                      Comment


                                        Laukti rugsėjo, po to naujų metų, tada vėl birželio ir taip toliau, kol galiausiai pradės naikint kitus maršrutus? Tai ne išeitis. Kur kreiptis aš jau nežinau. Ištisus 2 mėnesius rašiau į jų paštą, kad grąžintų 8 troleibuso maršrutą. Ir trasas siūliau keisti jiems dzin. Parašai laišką po 20 dienų gauni atsakymą ne. Mat ekspertų komisija sprendžia. O paskutinis jų atsakymas buvo,, Kurti papildomų maršrutų neplanuojame. Po 2012 metų reformos mūsų planas yra naikinti besidubliuojančius maršrutus ir gerinti persėdimų kokybę. '' Pats gyvenu pašilaičiuose. Kartais reikia nuvažiuoti iki Panoramos ar Europos ir matau kaip T. Narbuto stotelėj išlipa labai daug žmonių ir laukia 4g ar 19, ar 30 kad pavažiuoti keles stoteles. Laukt kartais reikia 10 ir daugiau minučių. Paskui visi trys atvažiuoja. Ar tai normalu?

                                        Comment


                                          Naktinius autobusus jau išvis sunku ir beprisiminti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X